1 Nisan 2017 Cumartesi

Yine mi Malec?

Bu Hafta da Yaoi Manga Yok Günceli


Evet arkadaşlar bu gün cuma ve saat öğlen 3 suları ve ben boş beyaz blog sayfasına bakarak sizi selamlıyorum. Bu hafta hiç İngilizce manga okudun mu diye sorgulasanız bana cidden hiç okumadım yalvarırım bırakın beni diye söylenirdim ki bu doğru. Bu hafta nato manga nato İngilizce manga. Sadece gelen Türkçe mangaları okudum. Hatta saçma yorumlarıyla falan uğraştım. Peki manga okumak yenine ne yaptım göğsümü gururla öne çıkartıp itiraf edebilirim Magnus Alec videoları izledim. İyi yapmış mıyım bilmiyorum ama mangalar bu hafta bende yerini almadı. Onlar yerine bol bol ship diye haykırdım ve Malec ile ilgili videolar kovaladım.

bl çift


İflah olmaz şekilde bazı şeylere takık olduğumu itiraf edeyim en iyisi. Gerçi mangalara olan takıntımdan da anlayacağız üzere ben genel olarak bazı şeyler üzerinde araştırmayı falan seven biriyim. Buna Malec de dahil o yüzden vurmayın okuyucu arkadaşlarım.:)
Neyse bu hafta yine biraz onlardan bahsedip günü kurtarma eylemine geçeceğim. Yani her zaman ki ben anlayacağız. Öncelikle şu yukarıda verdiğim gülüşü saatlerce izleme kapestesine sahip olduğumu bilin lütfen. Bu nasıl bir poncikliktir. Şeker parem her zaman ki gibi süper bir gülüşünü sergilemiş bize. Bu gülüşe takık olduğum ana blog resmimden bellidir diye ön görüyorum. Yoksa kimse o kadar gifi bir araya toplayarak ve düzenleyerek tek bir gif haline getirmezdi.

bl çift


Bu arada verdiğim gifler hep 2. sezondan olacak haberiniz olsun. İzlemedim daha diyenler lütfen gif bölümü hızlı geçsin büyük spoiler veriyorum çünkü. Neyse 2. sezon da ikilimizin ilişkisi daha bir ilerliyor demiştim dimi. Hatta o kadar ilerliyor ki sonuç yukarıda ki gif. Bu sefer atakta olan bir Alec var. Ve bu bölüm favorilerim arasındadır. Hangisinin seme olduğunu anlamıştırsınız diye düşünüyorum ve dizinin yapımcısına sesleniyorum artık öpücükle milleti kandıramazsın üstü kapalı bile olsa yatak sahnesi istiyoruz. İstiyoruz bizim de hakkımız değil mi?XD

bl çift

Neyse gel gelelim 1 sezonun muhteşem ötesi düğünden sonra Alecin sözlerine. Ne demişti babası yoksa siz aşık falan mısınız. Alec ise ne aşk mı şeklinde şaşırarak gülmüştü. (buradaki gülüşünü de yerim bu arada ıhımm neyse...) Tabi hiç hesaba katmadı bunun bir geri dönüşü olur bak büyük konuşuyorum. Şimdi gülüyorum ama acısı çıkmasın demiyor tabi. Düğünden yırttım daha ne olsunlar da beyefendi. Neyse gel gelelim can alıcı 2 sezona. Çok fazla Malec sahnesi görüyoruz yine. Ve bu sevgi pıtırcığım ne aşk mı sözlerini fazlasıyla yutuyor ve bizzat şahsen aşkını itiraf ediyor.

bl çift

Magnusu kaybetme korkusu sarınca mecbur bir itiraf geliyor diyelim. Ve seni seviyorum Alecin dudaklarından dökülüyor. Tabi karşılık olarak Magnus ben de diyor. Dokunaklı bir sahne daha. Öncesinde başka hiç bir görevde böyle hissetmediğini de eklemek gerek Alecin. Zaten izleyenler anlar. Bu arada 2 sezon daha çok Alecin Magnusun peşinden koştuğu bir sezon oldu. 1. sezon Magnus koşmuştu ona göre 2. sezonda Alec devam etti. Hatta ona bir hediye bile aldı. Tabi böyle şeylere alışık olmayan Magnusun düşüncelerini sezin lütfen.

bl çift

Bu arada kitaplardaki durumdan da biraz dem vurayım derim. Öncelikli olarak kitapta Magnus beni ara demiş olabilir ama ilk teklifi yapan Alectir. 1. kitabın sonunda yaralanan Alec'e Magnus yardım ediyor sonrasında Alec teşekkür için kapısına dayanıp çıkma teklifi ediyor.
Zaten 2 ve 3 kitapta bu olaylar hızla geçilmiş. İkisi arasında neler oluyor sonra görüyoruz. Görüntüde bir çıkma var ama Alec her seferinde inkar aşamasında. Sonrasında bildiğiniz üzere kitapta da herkesin önünde Alecin Magnusu öptüğünü görüyoruz. Sonrasında gezmelere falan gidiliyor. Hatta 4. kitaptı sanırım bol bol onların gezmelerini gözüyoruz. Hımm belki 5. kitapta olabilir şu an emin değilim. Nitekim Magnusun eski sevgilisi aralarını açıyor.

bl çift

Kim bu eski sevgili tabi ki Camille. Zaten buradan sinyallerini vermişti gördüğünüz üzere. Kitapta da verdi ve istediğini ulaştı. Magusun ölümsüzlüğünü alalım ve birlikte yaşlanın diye kandırmaya çalıştı Aleci. Tabi ki bizim şapşik ret etse de artık çok geçti. Magnus öğrendi ve herkes kendi yoluna dedi. Sanırım 2. sezonda bir ayrılık olacak ben onu bekliyorum. Ve tam olarak buna benzer bir konu bekliyorum. Magnus geçmişinden hiç bahsetmediği için Alec çok kızgındı. Buradan yürürlerse şaşmayın yani. Özellikle babasından falan. Neyse 6. kitapta barışıyorlar ya gerisi önemli değil.

bl çift

Bu arada bu bölümün üstünden tam bir yıl geçmiş. Millet bunun senesini kutluyordu tumblrda. 29 Mart olması gerekiyor. Ve ben daha 3 hafta önce öğreniyorum böyle bir şeyi. Lütfen biri beni vursun yani. Hadi ben dikkat etmedim ya size ne demeli. Bilip de bana söylemeyen okuyucularıma buradan sitem ediyorum. Bu çifti benden gören okuyucularım ise toplanın birlikte ağlaşak lütfen.
Neyse aslında bu hafta biraz rahatsızdım. Böbreklerimin ihanetine uğruyorum bu hafta ve bir sürü su içmek zorunda kalıyorum. O yüzden kısa yazarım falan diye plan kurarken bak yine yazmışım da yazmışım. O yüzden burada noktayı koyarken kendime bir bardak daha su koymaya gidiyorum. Herkese iyi haftalar.

4 yorum:

  1. Elinize sağlık yazı için ^^
    Bu hafta da Malec'ten devam ediyoruz anlaşılan :) Gerçekten de araştırmacı bir yönünüz var bence de, mangakaların twitterları olsun, blog yazısındaki gifler, tumblr linkleri olsun... Ben üşenirim genelde bir oturunca çok uzun sürüyor çünkü bir şeyler bulabilmek :D
    Hımm vay vay vay, atağa geçmiş bir Alec demek o_O Gifin sahnesi de epey güzelmiş, yakışır Alec'e de şimdi *-* Geç olsun ama güç olmasın değil mi, sevdiğini anlamış olması da güzel *-* Öpücüğün yıldönümü için tumblr'da görmüştüm ben de birkaç gönderi. :)
    Geçmiş olsun bu arada, umarım çok ciddi bir şey değildir böbreklerinizdeki mesele.. Kendinize dikkat edin lütfen.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.:) Ama bu hafta mangalara tekrar geri dönüş yapacağım sanırım. Hatta bu gün yazacaktım da şansıma elektrik gitti tee şimdi geldi.:( neyse malec süper cidden.Araştırmak benim hoşuma gittiği için çok sorun olmuyor.:D
      2. sezon Alec sezonu.çok süper bölümler var.hele o giften önce kız kardeşiyle Magnus hakkında konuşması var Oscar'a adaylık bir sahne cidden.XD Sorma yaa o öpücük sahnesi 1 sene olmuş.Ve ben daha yeni takip ediyorum.O konuda hala üzgünüm. Ama ya hiç bulamasaydım diye kendimi teselli ediyorum. şu an iyi durumdayım çok şükür düşündüğün için teşekkür ederim. geçtiğimiz hafta biraz sorunlu geçti ama su insanın en çok ihtiyacı olan bir şey.bol bol su içtim.Hatta gençleştim yaw su içe içe.XD

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Dizinin adı Shadowhunters. Nisanda 3. Sezonu başlayacak. 2 sezonluk bir dizi.:)

      Sil