10 Eylül 2016 Cumartesi

O da ne tavsiye listesi mi? 2

Bayram tatilinde okunması gereken yaoi mangalar 2




Geçen hafta Ai no Kotodama 2'yi yazarken önümüzde bayram olduğunu tamamiyle es geçmişim. Ama bayram temizliği altında evi dip bucak temizlerken fark ettim ki cidden bayram gelmiş. Tabi ben değil yazı yazmak şöyle dursun edit bile zar zor yaptım. Kısaca bu hafta yine geçen bayram olduğu gibi bir yazı yazmaya karar verdim. Diğer yazımı şuradan okuyabilirsiniz. Zira X2 adı altında devamı niteliği bu yazımı da sonradan okuyabilirsiniz. Ama bu hafta biraz daha güncel mangalara yer vermeye karar vermiş bulunuyorum. Yine de arada çok sevdiğim yaoi mangalara da yer vermeyecek değilim. (Bak işte bu cümleler hep kpss etkisi okuyorsun yok olumlu bir cümle anlamı olumsuz değil tarzı soruları sonradan böyle yazım tarzı değişiyor.:)
 

1. Tavsiyem:




Tamam bu hafta yeni bir değişiklik yapıp size daha yeni indirdiğim ama henüz okumaya fırsat dahi bulamadığım mangayı tavsiye ediyorum. Yani kötü bile çıkabilir ama yok zannetmiyorum uzun soluklu bir manga. Ayrıca aksiyon ve drama içeriyor. Aoi Hitsuji no Yume mangamızın adı. Biraz risk alıp bu mangayı vermeye karar verdim. (Bu benim için de ilk. Biraz atraksiyon katalım olaya değil mi?)






2. Tavsiyem: 




Anata no Tame nara doko Made mo. Hırsız polis tarzı bir hikayelere bayılıyorsanız bu tam size göre. Bir hırsıza kelepçelenen polis ve başlayan bir aşk. Asumiko Nakamura mangakamız. Biraz farklı bir çizim tarzına sahip olduğunu da belirtmeden geçmeyeyim. Yani bir parça hımm nasıl desem ilk başta size farklı gelebilir. Ama bir şans verin derim.




3. Tavsiyem:









Komik çizimlerle gülmek istiyorum derseniz bu mangayı tavsiye ederim o zaman. Gerçi 2 bölüm falan geldi ama olsun okuduğunuza değecek. Ahh manganın ismini unutmuşum Glow!Yamada Papiko mangakamız. Sanırım daha önce çok bahsettiğim bir mangaka değil di ama serilerini okudum. Güzel çiziyor. Bayramda hemen okumalık resmen.









4. Tavsiyem: 




Biraz da eskiye dönüş yapalım. Hazır Türkçesi bitmiş ve cd draması da mevcut yani tam okumalık. Gerçi adını yazmam siz okuyuculara bir parça saygısızlık olacak ama yine de yazayım mangamız Elektel Delusion. Mangakamız ise tabi ki Nekota Yonezou. Heterophobia fansuba bu güzel manga için bir kere daha teşekkür ederken bu manganın yanında bizzat editlediğim Hidoku Shinaide'yi de okumayı unutmayın. o(≧▽≦)o



5. Tavsiyem



Ee bu gün hazır bir parça değişiklik yapıyorum o zaman çıtayı bir parça yükseltme vakti gelmiş demektir. Ki böyle bir manga verdiğime ve tavsiye ettiğime göre çıta acayip yükselmiş demektir.:) Tatoe Toraware no Koi demo mangamız. CJ Michalski ise mangakamız. Zaten adını bilen ve daha önce okumuş olanlar nasıl bir çıtadan bahsettiğimi bilirler. Mangamız smut bir manga başta onu söyleyeyim. Ardından bir kaçırma vakasının olduğunu da eklemeliyim. Ukenin yaşının da bir parça küçük olduğunu söylemekte zorundayım sanırım. Eee zira vakadan olayı kaptığınızı var sayıyorum. Ama mangamızı ben sevmiştim. (zaten böyle zora ki aşk mangalarına bayıldığımı bilmeyen yok sanırım.:)
Onun dışında bir parça ön yargınızı kırmak için bu mangayı ileri seferde yazılarımdan birine taşıyacağımı da ekleyip konuyu kapatıyorum izninizle.








Durun bunu da unutmayın tavsiyesi:







Aslında unutmayın mangasını Love Stage olarak verecektim ama son dakikada fikrimi değiştirip bunu vermeyi uygun gördüm. Tabi ki Finder Serisi. Neden değiştirdiğime gelirsek Love stage gibi böyle çafçalı romantik ve güzel bir aşk hikayesi yerine çarpıcı, zorlayıcı, insanı içine çeken aksiyon tarzı bu manganın daha dikkat çekeceğinden. Ayrıca bu sıralar dram tarzı mangalar aradığımı eklemek istiyorum ve her zaman ki gibi önerilerinizi bekliyorum.^-^










Not: Yeni telefon arka kılıfım nasıl.:) Gerçi biraz acemice bir kesim yapmış olabilirim ama ben çok sevdiğimden vermek istedim. Tek yapmanız gereken fotoğraf kağıdına resmi yazdırmanız ve şeffaf bir telefon kılıfına güzelce yerleştirip kameraya gelen kısmı kesmeniz. İşte bu kadar. Bu arada renkli bir Levi fotoğrafını da çıkartmış olup bayram için o resmi kullanmayı düşündüğümü de belirtmeliyim.^-^











not 2: Bizzat kankim ve benim tarafımdan yapılmış 1500 lük puzzle sonunda bitti ve çerçevelenip evin baş köşesine asıldı. Evde boş vakti olan veya hobi araştıran kişilere önemle tavsiye edilir puzzle yapmak.







not 3: Bu hafta normalde Saezuru'dan yeni bir resimle ana duvar resmi vermem gerekiyordu ama 2 haftadır onları kullandığımdan bu hafta değişiklik yapayım dedim. Yine de değerli bir okuyucum olan Aslı Ayşe Nur için daha yapmadan resimleri paylaşmaya karar verdim.^-^ Yani ileriki bir tarihte bu resimlerden düzenlediğim bir blog resmi görebilirsiniz.:)




Not 4: Verdiğim blog ana resimdeki ana temam kim daha yakışıklı şişşşştt yapar. Bence iki karakterde aşırı yakışıklı. Mayanın kendine özgü bir aurası varsa bizim Kurokawa'nın da cazibesi ve ağırlığı var. Kısacası karşılaştırmalı bir tema oldu bu seferki.
Not 5: Kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım bu arada. Nice güzel geçen bayramlara diyorum.
Not 6: Bu hafta biraz özel şeylerden mi bahsettim ne? Neyse arada yapmak lazım böyle şeyler. :) Önümüzdeki hafa bayram olacağından bir sonraki hafta yazı gelmezse şaşırmayın lütfen. Ayrıca kpss çalışmalarım hala devam ediyor acıyın bana ne olur.:)
Evet bir hemen yazılmış blog yazımın daha sonunda geldim.Haftanız güzel geçsin inş.

26 yorum:

  1. (yagmur)tavsiyelere bakınca yüz ifadem hemen buruşur çünkü ingilizcem yok.ah bu dilin bu kadar işe yarayacağını nerden bilebilirdimki.of of. neysem en azından türkçesi mevcut olanlar var. ama gerçi bu bayram bunlara vakit ayırabilirmiyim orası malum. çünkü annem ayağından ameliyat olduğu ve yürüyemediği için bayram süresince annemin hemşiresi olacağım. birden lafa daldım dimi. nerden bakarsak iki haftalardır yokum. geçen hafta niye yoktum dersek sitedeki yaoi film konusunda yazacak birşey bulamadığım için oldu. çünkü malumunuz ingilizce problemim var.
    uzun zamandır biraz sesiz sedasız kalıyor olsamda halen buralarda dolaşıp hafta sonları senin yazılarını dört gözle bekleyip hemen okuyanlardanım.neden mi? çünkü hafta sonu taze demlenmiş çayıma eşlik eden en keyifli yazılar adı altında siteniz benim için birinci sırada.
    ordan burdan derken iki haftadır internet ortamında sessizliğimi koruyor olsamda gerçek yaşamda atraksiyonlu bir hayatım oldu. malum iş iş diye üzüntülü dolananlardan biriydim hatta bir iş bulmuş mutlu olmuş arkasından işden ayrılarak bu mutluluğu fazla yaşayamadığımdan dolayı üzüntü anlamında diplere vurmuş bir insanın nasıl sesi çıksın dimi. sesimi geçtim bundan dolayı neredeyse üzüntüden canım cıkma modunda iken boş durmayıp iş ararken bir haftadır yeni iş yerimde mutlu mesut bahtiyar moduna geçtiğimden, uzun kalan sessizlik modunun kapılarını kapatmış olabilir, hatta şuanki yazış şeklime bakılırsa sesli moduma son derece hızlı geçiş yapmış olup, uzun zaman süren sessizliğin arkasından gelen saçmalık tufanlarını sıralamış olabilirim.
    bu durumda ne diyorum güç olmasında geç olsun. diyoruzdur herhalde diyerek bir atasözünü daha katletmiş olabilirim. biraz ağırdan alırsak hemen şu sözle cümleye devam edebilirim. güzel bir tatil geçirmene gerçekten çok sevindim. Herzaman sözünde durduğun için, haftasonları sayfayı tıklattığımda, yeni yazıyı gördüğümde, nasıl desem karşımdaki insana duyulan güvenin bir tık daha artması güzel bir duygu. içimdeki sese bir yerlerde hala güzel insanlar var dedirten cinsten.ARİGATO.
    derken. Asıl yazma sebebim yaşadığımı belli etmenin yanında siz ikiz kardeşlerin ailesi ile birlikte güzel bir bayram geçirmesi temennisinde bulunarak bayramınızı canı gönülden kutlamak.bu durumda sözün özü lafın kısası; BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN :) sevdiklerinizle birlikte nice güzel bayramları kutlamak nasip olur inşallah. sağlık ve mutluluk dolu huzurla geçireceğiniz bayramlar dilerim efendim.
    asıl amacımızı yerine getirdikten sonra içimde ukte olan söylemek istediğim şey tabiki geçen hafta boyunca kalan Saezuru dan paylaştığın o güzel resmi waw dedirten cinstendi. waw dedirten diğer husus ise cep telinin arka kapağı. benden tam puan aldı :). ve gelelim puzzle a bence muhteşem bir seçim. puzzle hastası bir insan ki o ben oluyor bir ara öyle hale gelmiştim ki yapmayı geçtim fazla masraflı bir uğraş hem almak hem çerçevelettirmek hemde onları asacak bir yer bulmakki bundan dolayı bir ara çalıştığım eski iş yerinde masamın arkasında tamamlanmayan puzzlelar tamamlanır modunda puzzele yapanlardan biri olarak hedefim vakti zamanı blunca 4000 - 5000 arası çerçeve yapmaya değecek manzara resmine sahip güzel bir puzzele yapmak. tabi önce bu manzara resmini bulmak halen araştırmalarım devam ediyor eğer olaki senin gözüne böyle güzel bir puzzele çarpar ve tavsiye edersen çok sevirim.
    fark ettim biraz konu yok sanırsam daha çok konu dışında konuşmuş oldum. ama sankim özlemişim :) çenemi kapatamadım bir türlü. bu arada maya ok da kurukowa kim hangi manga ben nasıl kaçırdım bu yakışıklıyı? soruları arka arkaya geldi.. sahi diğer yakışıklı kim. natsume ısakunun manga karekterlerinden biri mi dersem ve cevap hayırsa ağır eleştiri altına alınmam dimi:) bilmem kendimce onun çizimlerine benzettim..günün çok özel saçmalarından toplanan bu yazının diğer önemli kısmıda şudur lütfen KPSS ye gerçekten çok çok çalış ve yüksek puan al. ne dersin yarışa varmısın. sahi ben daha kitap sayfası açmadım ama bayram dönüşü başlayacağım. ne dersin kim daha yüksek puan alacak? senden en az 90 puan bekliyorum. istersen yaparsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için teşekkürler Yağmur.Cidden 2 haftadır yoktun ve nerede kaldı bu kız diye içimden geçirdim.:)Bir sorun mu oldu yoksa falan diye düşünmedim değil yani.İyi, kötü bir şey olmamış. Haaa annene de büyük geçmiş olsun. İnşallah hemen iyileşir ellerinden öperim.^-^ Filmi izle bence ing. o kadar sorun değil.Anlarsın yani çok ing. gerektiren bir film değil öyle.
      Bu arada yeni işin hayırlı olsun. inş. istediğin gibi bir iştir ve daimi olur.Ben şu an evdeyim.Rahat rahat takılıyorum.İkizim yazık hala çalışıyor hehe:)
      Sizinde bayramınız kutlu olsun.Güzel bir bayram geçirirsiniz inş.^-^ Valla elimden geldiğince verdiği sözde durmaya çalışan biriyim.Yazmaya fırsat bulamasam bile o hafta kesinlikle neden yazamadığımı gerekçemi falan kesin yazarım diye tahmin ediyorum.Şu ana kadar öyle bir durum başıma gelmedi ama olursa yazarım sanırım.:)
      Ahh puzzle çok uğraştırmıştı bizi.Yağlı boya tablosu olunca çok zorlandık renklerden.4000-5000 parça şu an için hayal bizim için.Yaptıklarını merak ettim çeker atarsan sevinirim.^-^Maşallah biz hayatta bu kadar parçaya başlama cesaretinde bulunamazdık sanırım.O-O
      Doushiyoumo Nai Keredo Kurokawa'nın olduğu manga.Türkçeside cd draması da var.Hatta blog yazım bile var bu mangayla ilgili.Aşırı severim bu mangayı.Ve tahmininde doğru Natsume ablamızın bir mangası.Bu resimde Ameiro Paradox'la ortak geçen extradan. Çok süperdi bu bölümde.:)Hemen indirip oku derim.^-^
      http://i.hizliresim.com/J3O43Y.jpg
      Bu da yeni telefon arka planlarımız.İlk baştaki ikizime ait.Ortadaki bana ve diğeri de planladığım ama yapmadığım Levi'nin fotoğrafı. Fotoğraflar Kuroshitsuji'ye ait.Ama hala Akimin fotoğrafını da saklıyorum arada onuda koyacağım.
      Kpss'ye çalışıyorum.Sende mi gireceksin okey o zaman sonuçlar açıklandığında puanları yazarız.^-^ 90 mı benim için biraz zor gözüküyor.Ben kaç senedir okul ders yüzü görmedim ve birden çalışmaya başladım.Hatta ilk başta testteki sorular hep bilgiye dayalı olunca çözemedim.Bende hemen kaynak kitaplarla konu çalışmaya başladım.Bazıları aylarca çalışıyor.Biz 2 ayda ne yapacağız Allah bilir:( Ama yılmak yok.:) İkimize de iyi şanslar o zaman.^-^

      Sil
    2. :D :D :D İngilizce bilmediğime genelde üzülen biriydim ama çevrilmiş tüm yaoi ve shounen ai mangaları bitirince bilmediğime bin pişman oldum diyebilirim :) :) sırf manga okuyabilmek için İngilizce öğrenmeye başladım :) Her işte bir hayır vardır.

      Sil
    3. Gerçekten ingilizceye bende önem vermediğine çok pişman oldum.Ama çok geç kaldım sayılmaz. Manga okuma düzeyinde biliyorum.çeviri yapacak kadar da bilsem yeter de artar bile.Videolu ing. öğrenme siteleri mevcut.tavsiyem http://www.ozkancelen.com/sitebuilder/page1.aspx bu siteye bir göz atman olurdu.^_^

      Sil
    4. Önce en basitinden başladım ve duolingo programını indirdim. Onu bitirmeye çalışıyorum ama biraz tembelim. Yazın iş yoğunluğu yüzünden ara verdim. Şimdi tekrar başladım kaldığım yerden programa. Verdiğin siteye de hemen göz atıyorum. Tavsiye için çokkkk teşekkürler :)

      Sil
  2. Canım yaoi çekti. :) Ne zamandır okumuyordum, kısa zamanda önerilerini dikkate alarak dalış yapacağım.
    Telefon kabın çok güzel, kıskandım. Bende yapacağım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.^-^ Verdiğim mangaları inş. beğenirsiniz.:) Telefon kabımı beğenmenize sevindim. Tam bir Aki hayranıyım çünkü.:)

      Sil
  3. Tavsiyelerin özenle dikkate alınacaktır emin olabilirsin. Burayı yeni keşfettim daha önce bu siteyi nasıl görmedim diye kendime sövdüğümde doğrudur bu arada. Elektel Delusion,Hidoku Shinaide ve Finder Series mangalarını okudum Heterophobia Fansupta.Bu arada onlara teşekkürde edeyim ayrıca sana da. İyi ki varsınız sayenizde okuyorum bende. Önerdiğin mangaların tamamının Türkçesi mevcut mu? Söylemeden geçemeyeceğim Maya bence de çok yakışıklı.^^ Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Yorumumu göremiyorum gitti mi yoksa.:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gmailde görmüştüm yorumunuzu sonra baktığımda gözükmüyor ama yine de teşekkürler.^-^ Heterophobia fansub olarak yaptığımız çalışmalara güzel şeyler söylemesi gerçekten sevindirici.:)
      Önerdiğim mangaların maalesef Türkçeleri yok.Olmasını cidden isterdim.
      Ahh Maya kalbimin mihenk taşlarında biri o cidden çok yakışıklı.^-^ Bir de beni mangayı editlerken düşünün.İçine düşerek editliyorum resmen.^-^

      Sil
    2. Evet gitmiş yorumum.:( Artık sıkı bir takipçinim. Şimdi diğer blok yazılarını okuyordum bende cidden harika çok eğlenceli ve süper tavsiyelerin var.HF benim kalbimde bir numara.Emeklerin için sonsuz teşekkürler çok seviliyorsunuz. Ha ha bi de beni okurken düşün Mayam bi tane.^^ Teşekkürler. ♥

      Sil
  5. Hua Hua You Long hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben 4x4 gözle bir vatan evladının bu mangayı çevirmesini bekliyorum. Hikaye olarak çevirseler bile razıyım. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bakarsan tarihi mangaları çok sevdiğim söylenmez.Özellikle uzun saçlı çizimleri çok sevemiyorum ben.Uzun saç sadece Tatsumi senpai'ye yakışıyor:) Onun dışında öyle tarihi mangalar genellikle kötü sonla bitmiyor mu?Yoksa ben mi yanlış biliyorum.Kısaca tarihi mangalı konularda eksikliğim büyük.^-^ Ama siz sevdiyseniz güzel bir mangadır kesin.Çevrilmesi için Hf'nin çeviri isteklerine yazabilirsin.Tarihi manga sever çevirmen ilgilenirse çevirir muhtemelen.Bir de mangaya üsten baktım ve şaşırdım cidden. Uke o muydu yaa.O-O Ben onu seme sandım.Bak şimdi daha ayrıntılı okumam gerektiğini hissettim.Ben okuyup geri dönüş yaparım.:)

      Sil
    2. Ben bu mangayı gerçekten çok sevdim. Ama uzun zamandır çizimini devam ettiren yok. Hikaye olarak bitti ama çizimi vol.5.2 'de kaldı. İlginize ve de cevabınıza teşekkür ediyorum.

      Sil
    3. Sevgili willjace,
      Hua Hua You Long'u beğenmenize sevindim. 5.2 ch'dan sonra da roman olarak galiba 31 bölüme ulaştı ve bitti. Ama daha önce de söylediğim gibi, çizim 5.2'de kaldı. HF'e çeviri isteğinde bulunun demiştiniz. Ben uzun süre önce HF forumuna üye oldum ama hala onaylamadıkları için yorum ve istekte bulunamıyorum. İlginize teşekkür ediyorum.

      Sil
    4. Birini sarı saçlı şekilde çizseler daha iyi olurmuş ama. Birde o köpeğe üzüldüm cidden. Her şey ona patladı resmen.:) Yaa bu mangayı biri yazmıştı isteklere bende sizsiniz diye düşünmüştüm. Demek değilmiş.^-^ Nicknamenizi yazarsanız Shine bir hatırlatırım. Bazen unutuyor o yüzden ben hatırlatırsam onaylar büyük ihtimalle.:)

      Sil
    5. Sevgili Willjace,

      Bu sayfayı sevmemizin en büyük sebebi galiba sizin ilginiz ve samimiyetiniz.. Benim HF'deki başvuru onayı bekleyen nickim "February11"
      Bu arada ben de en çok o köpekçiğe üzüldüm.. :-((
      Teşekkürlerimle..

      Sil
  6. Selam willjace! Uzun zamandır yorum yazmayıp sadece yazılarınızı okumakla meşguldüm ancak bu sefer yorum yazmak istedim. Tavsiye edilen mangaların yarısını okumamışım ben! Bir de kendimi yaoi manga okuru olarak görürdüm. Neyse, sayenizde okuma fırsatı yakalamış oldum. Ayrıca KPSS konusunda başarılar diliyorum, benim de o türde sınavlara hazırlandığımı düşününce sanırım halinizi iyi anlayabiliyorum (halinizi dedim ama ikiniz de girmeyeceksiniz muhtelen, değil mi?). Bu arada kapak resmini ve yeni hazırladığınız resimleri çok beğendim. Favori çiftimi bile seçemedim, hepsi çok güzel. Son olarak, size de iyi bayramlar. Umarım güzel bir bayram olur hepimiz için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) Cidden bende seni takip ediyorum ama fırsat bulamadım yorum yapmaya.^-^ NOTOS editörlük atölyesine gidiyorsun dimi?Hakkında soru soracaktım ama akşam vakitleri olduğundan ve muhtemelen ben gidemeyeceğimden bir şey yazmamıştım.:) Hayırlı olsun.Yazdıklarından çok beğendiğin ve samimi bir ortam bulduğunu çıkarmıştım.^-^
      Kpss'ye sadece ben gireceğim.İkizim zaten çalıştığı için vakit ayıramam derslere dedi.Ama cidden zormuş.Öğrenci olmak ve sınav stresi.İyi baş ediyorsun sen.^-^ mangalar güzel hatta okumadığım bir tane bile tavsiye ettim.:) Aklımda bu kapak resmi vardı çok önceden ama şişt yapan mangaları araştırıyordum.Bu ikisi zaten aklımdaydı.Maden bulamadım dedim bunlardan ala güzel resim mi olur verdim gitti.^-^
      Seninde Kurban bayramın kutlu olsun.Güzel bir bayram geçirirsin umarım.^-^

      Sil
  7. Elinize sağlık bu hafta da yazı için ^-^ Bir bayrama daha ulaştık, seviklerinizle beraber mutlu bir bayram geçirmenizi diliyorum ^_^
    Anata no Tame nara doko Made mo'nun çizim tarzı bana tanıdık geliyor diyordum ki meğer Doukyuusei'in mangakasının eseriymiş, o çok güzeldi buna da bir göz atmak lazım :D Ah.. Yamada Papiko'yu çok severim, çizim tarzını özellikle. Ama nedense çoğu mangasının çevirileri hep ilk bölümlerde kalmış :'( Koi wo Hitokuchi'yi bitirmiştim çok güzeldi o da, Koisuru Futari no Taion'u indirdim ama daha okumaya fırsatım olmadı, Yuuutsu na Asa'yı okuyorum şu sıralar cd'siyle birlikte *-* Şu sıralar uzun soluklu mangalar arıyordum tam da, ilk dediğiniz mangaya bir bakayım :D
    CJ Michalski'yi severim ama Tatoe Toraware no Koi demo pek benim tarzım değil gibi.. Yine de önyargısız bir göz atmakta fayda var :D Dram konulu manga için de okumuşsunuzdur büyük ihtimalle ama okumadıysanız 500nen no itonami,Focus, Hidamari ga Kikoeru'yu önerebilirim :)
    Telefon kılıfınnız müthiş gerçekten de *-* Bir ara biz de kardeşimle kendi kılıfımızı yapacaktık bu şekilde ama benim telefonum şeffaf kılıf bulamayacağımız kadar eski model olduğundan kaldı maalesef :D :D
    Resimler için çok çok teşekkür ederim ^_^ Beklemiyordum görünce şaşırdım :D Bu arada adım Aslı, kardeşimle ortak heabımız olduğundan ikimizin de adı yazıyor ^_^
    Kapaktaki fotoğrafı görünce bir an Hanakoi Tsurane'den sandım soldakini :D Bence ikisi de çok güzel çizilmiş seçim yapamıyorum *-*
    Kpss'ye de fazla kalmadı değil mi, siz hangisine gireceksiniz? Şimdiden başarılar diliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Sizinde bayramınız kutlu olsun.^-^ Okey bundan sonra Aslı diye hitap edeceğim.:) Demek ortak hesaptı.Bizimde kankimle Hf'de ortak hesabımız var.Zaten aynı evdeyiz farklı hesaba gerek duymadık.
      Evet cidden NAKAMURA Asumiko'nun çizimi.O yüzden değişik gelebilir yazmıştım.^-^ Kendine has bir saç ve göz çizimi var.Hemen anlaşılıyor.Yamada Papiko'da genellikle okul-lise-ögrenci tarzı mangalar çokca çiziyor.Ama o da süper bence.:)
      Yuuutsu na Asa'yı daha cd dramayla okumadım. İngilizcesi olan mangaları cd dramayla okumak cidden zor geliyor.Tatoe Toraware no Koi demo biraz Okana ga nai tarzında olduğundan büyük ihtimal o yüzden sevmemişsindir.Ben yine her zamanki gibi öyle şeylere bayıldığımdan çok beğenmiştim.(Bende ki bir gariplik buda^-^)
      Hanakoi Tsurane'de öyle bir sahne var mıydı ya?Ama mangaka aynı olunca benzetmen normal.^-^Bende ikisi arasında seçim yapamıyorum ama ağırlık sanırım Maya'dan yana:)
      Kpss'de ön lisans olana gireceğim.Malum işletme bölümüm 2 yıllıktı.Tabi ben onu uzatmıştım.:)Teşekkürler inş. başarırım.Bu arada sen hangi üniversiteye gidecektin. İst. dışı demiştin değil mi?Neresi?En önemlisi yalnız başına oralarda yapabilecek misin?Hemen yurt ayarlaman lazım sanrım.:)

      Sil
    2. Bizim çoğu hesap ortak böyle, birlikte olduğumuzdan gerek duymadık ayrı hesaba :D
      Yuuutsu na Asa'yı ben de zamanında cd'siz okumaya çalışmıştım biraz ama yarım bırakmıştım. Cd'yle okuyunca fark ettim devam etmeliymişim diye :'D Bana da cd'yle birlikte Türkçe manga okuyunca değişik geliyor. Daha çok ing okumaya alışmışım o yüzden yadırgamıyorum :D
      Gariplik değil canım, zevk meselesi sonuçta ^-^
      Hanakoi'de öyle bir sahne yoktu evet, mangaka aynı olduğundan benzetmişim :) Ameiro Paradox'la olan bölüm de ne güzeldi ya.. *-*
      İzmir'e gideceğim, yurdu ayarladık. Artık gerisi gelecek inşallah bir şekilde :D

      Sil
  8. Merhabalar,
    Öncelikle bayramınızı kutlarım. Şu an bir şoka girdim en sevdiğim tür yaoi ve bir blog yaoi üzerine hemde. Hay aksi şimdilik sanırım başka bir şey diyemeyececeğim. Çok mutlu oldum, tüm yazılarınızı okuyacağım. Teşekkür ediyorum. (Yaoici Özz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.^-^Sizinde bayramınız kutlu olsun.:) Takip etmenize sevindim.Malum yaoi ile ilgilenen kişiler az bulunuyor.:)

      Sil
  9. BU arada HF çok büyük ve muhteşem işler yapan bir fansub. Kendini ıspatlamış ve el attığı her işi en kısa sürede sonuca ulaştıran yarım bırakmayan ve bu işi gerçekten ciddiye alarak yaban bir grup. Yüreklerine sağlık. Ve Maya ve Nemu nNemu okuyan herkes için özel bir yere sahip bence :) Nemu Nemu'nun o aşık hülyalı baygın bakışları ve Maya'nın kıskanç sahiplenici ama Nemu'ya karşı bir kedi gibi olan halleri hangi fujoshiye burun kanaması geçirtmez :) :) :) :) Onları her gördüğümde gözlerimden kalpler fışkırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.:) Hf ekibi olarak elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyoruz.böyle övgü dolu sözlerde bu işi cidden iyi yaptığımızı gösteriyor sanırım.^_^

      Sil