26 Mart 2016 Cumartesi

Değişik bir yazı daha Ukeler

Ukeler


Bu gün yaoi mangalar yerine karakterlere odaklanmaya karar vermiş bulunuyorum.Özellikle ukelerle ilgili kısa gözlemlerimi yazayım dedim aslında.Kısaca sizi yine değişik bir konu ve artık yan komşunuz kadar tanıdığınız karakterler bekliyor.Öncelikle ele alacağım grup için seme olmayı kafaya takmış ukeler olarak belirledim.


yaoi_manga
Bir numarada ben süper seme olacağım diyen Sena İzumi den başlamak istiyorum.Öncelikle daha ilk öpücüğünü anime karakteri gibi olan bir kız yerine Ryouma'dan alan İzumimiz başta bunu çokta dert yapmamıştı.Taki Ryouma evine gelip kendisine soyun diye tacizde bulunana kadar.(Şimdi öyle bir yazdım ki okuyacak olanlar vazgeçmesin lütfen. Okuduğunuzda bu taciz konusu o kadar abartılacak bir şey değil. yani.)Daha sonrasında abisi onu kurtarır lakin İzumi olayda kendini fazla kaptırıp değişik duygular içine girince depresyona girer.Neyse olaylar bir şekilde Ryouma'ya aşık olmasına kadar gider diyelim.Ve ilk ukelik deneyimi acılı bir şekilde sona erince ortaya seme olacağım fikirleri çıkar.(Bunu aklına tabi ki yardımcıları olan Sagara Rei sokmuştur.)
En sonunda bir şekilde hafızasını kaybeden Ryouma yaşadıklarını unutur ve İzumide demek öyle haaa deyip neredeyse içkili bir parti sonunda semeliğe adım atacaktı ki Ryouma uyanır ve bu hayal suya düşer.Şimdi konuyu en garip yerlerinden almış olabilir ama bu Love Stagedeki olan olaylar aslında. İzumi-chan senin etin ne budun ne daha başta ben bl karakterimi oldum diye depresyona giren sen ne zaman bu kadar süper seme olacağım olaylarına girdin acaba.Ayrıca gördüğün rüyadaki büyümüş halini hiç beğenmediğimim altını çizmek istiyorum.Bence semelik sana bir beden büyük gelir.Sen bildiğin uke özellikleri taşıdığından bu sevdan dan vazgeçmen dileğiyle.

yaoi_manga






2. karakterimiz ise çokça tanınmış olan Junjou Romantica serisinden Misaki. Onun İzumi gibi süper seme olacağım olayları çok yok.Lakin ukeliği bile zor kıvıran bu karakterimiz bazı şeyleri kafasına koymuş gibi. Sen ve seme kelimeleri çok yan yana kullanılan kelimeler değil bence.Ayrıca mutfakta Usami ee görelim neler yapacaksın dediğinde garip hareketler yapıp ardından da 2 öpmeye kalp krizi geçirecek seviyeye gelmiştin.İzleyenler hangi bölümden bahsettiğimi bilir.Tekrar izlemek isteyenler 3. sezon 8. bölüme bakabilirler.Şimdi olay nasıl buralara geldi diye konuyu açacağım ama çoook uzun süreceğinden açmadan hemen kapatıyorum konuyu.Mangasını okuyup animesini izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum saygılar.



yaoi_manga





2 olarak ele alacağım grup seme görünümlü ukeler olacak.Tabi ki bu kategoride birincilik kesinlikle Koisuru Boukun'dan Souichi Tatsumi senpaiye ait. Kendisinin bütün özellikleri semeye ait olmasına rağmen kendisi her nasılsa ukeliğe bir şekilde razı olmuştur.(En başta şantajla.Bak gene garip bir bakış açısıyla konuyu ele aldım ama gerçekten on numara mangadır bilen bilir.)Garip olan hala sevdiğini kabul etmeyen senpaimiz onun özel olduğunu söyler her seferinde ayrıca kendisi de tam bir homofobiktir. Kısacası asi sinirli ve homofobik senpaiyi yola getiren en tatlı Morinaga'yı tebrik ediyorum ve yeni bölümlerinin geldiğini buradan haber veriyorum.Takipte kalın.
yaoi_manga




2. karakterimiz ise Elektel Delusion'den Shunpei.En yakın arkadaşı Fumi gay olduğunu itiraf eder. Shunpei'nin aklına hemen yoksa bana da o gözle baktı falan diye şüphe düşerken Fumi okuldan başka bir çocukla çıktığını sözlerine ekler. Shunpei ise acaba nasıl biriyle çıkıyordur veya beni niye hiç düşünmedi diye saçma sapan düşünürken olaylar döner dolaşır Fumiye aşık olmasına ve çıkmasına kadar ilerler.Şimdi Fumi karakteri daha çok uke özellikleri taşırken seme olmasını cidden hiç beklemiyorsun en başta.Daha bir canlı ve hayat dolu olan Shunpei nasıl uke oldu öğrenmek için hemen mangamızı okuyun lütfen.Bu arada Shunpei'nin kız kardeşi bile abisini seme sanarken uke olduğunu anlayınca düşer bayılır.


yaoi_manga





3.grubumuz ise yakuzalardan geliyor. Yakuzanın o sert ve çetin aile işlerine rağmen uke olanlar ve seme olanlar olarak 2 manga üzerinde göstermeye karar verdim.Bu grubumuzdan ilki tabi ki Hontodan Akimi  diye düşünenler olacak ama maalesef ona çok yer verdiğimden bu sefer onu yazmayacağım ama cidden ilk yakuzalı mangalarda uke denince akla gelen isimlerdendir Akim.Ama ben Saezuru Tori wa Habatakanai'den Yashiro'yu bu grupta ilk olarak belirledim.Kendisi belirli bir yakuza çetesinin patronu olmasına karşın tam bir  mazoşisttir.Ayrıca çok yakışıklı çizildiğini eklemezsem olmaz.Tam bir coolluk akıyor üzerinden özelikle o duruşu ....ıhımmm
Kısaca ukeliğin dibine vuran yakuza patronumuz kalbini şu an koruması Doumeki'ye kaptırdı sayılır.Kendisini bir daha başka kişilerle görmemek dileğiyle yeni bölümlerini heyecanla bekliyoruz artık.



yaoi_manga
2. olarak benim en çok sevdiğim anime ve mangalardan biri olan Okane Ga Nai'den bahsetmek istiyorum.Her nedense bu manga beni kendine bağlamış durumda hikayesi konusu çizimi ortaya çıkan tezatlıklar ukenin bir türlü durumu kabul etmemesi parayla satın alınma.Borcun bedenle ödenmesi.Ve Ayase'nin sonlara doğru durumunu kabul edip Kanou'ya bir şans vermesi.Öncelikle bazı olaylardan sonra ilişkilerini red eden Ayase mangada teee 35-40. bölümlere kadar bunu sürdürüyor.Hatta bir bölümde gelecekte bile Kanou'nun şansının olmadığını onu kabul edemeyeceğini sözlerine ekliyor.(ahhh o bölüm de ne üzülmüştüm  Kanou'ya yaaaa. Gerçekten dokunaklıydı o sahne.)Tabi daha sonra baktı ki başına gelen her olayda Kanou onu kurtarıyor ve her şeye rağmen ondan vazgeçmiyor Ayase durumu kabul eder ve Kanou'ya söyler.(ahhh o sahnede çok müthişti yaaa tam böyle arabada giderken söyleyince Kanou arbaya spin attırıp durdu.Kaza yapacaklardı neredeyse.O kadar şaşırdı ki normal yani.)Haa bu arada araya neden seme olan Kanou girdi diye soranlar olacaktır.Valla yakuza deyince benim şalterler atıyor ve aklıma hep bu manga geliyor.(Akim zaten hiç aklımdan çıkmadığından onu söylemiyorum:) Ayrıca yakuzalığın dibine vuran ve homolardan aslında nefret edip kalbini bir erkeğe kaptırınca ortaya harika bir manga çıkmış.Nedense hala animesinin postunu yazacağım bir türlü kısmet olmadı.Ama kaçarı yok kesinlikle bununla ilgili bir yazı yazmayı kafama koydum.Kısacası taktım ben bu mangaya yaa. Çevirin artık ne olur.Bütün düzenlemesini kendim yapacağım bir çevirseler ahhhhhh.


Konumuz yine uçtu gitti yani.Ihımmm nerede kalmıştık derken yazımın sonuna gelmişim sanırım.Öncelikle bu mangaları Türkçe olarak okumamızı sağlayan heterophobiafansuba sonsuz teşekkür ederken başarılarının daim olmasını diliyorum. Arkandayız Hf ailesi.
Ayrıca güncelde Koisuru Boukun'yu görmek çok iyi oldu.(Gerçi temizlemesini ben yaptığım için herkesten önce görmüştüm ama olsun .^-^ Olayları Türkçe olarak okumak ve anlamak asıl önemli olan şeydi.)
Bu gün yine spontele bir yazı yazdım diyebilirim.Çok fazla hazırlık yapmadığım için kusura bakmayın ne olur.Aslında bir hazırlık olarak bu konuyu ele alacağım şu şu mangalardan bahsederim diye bir şeyler belirledim ama daha sıra dışı mangalardan da bahsetmek isterdim.Böyle çokca bilinen mangaları ele almak bana nedense üstünkörü yapılmış bir iş olarak geliyor ama olsun idare edin lütfen.
Geçen cumartesi neden bir yazı vermediğime değineyim istedim.Aslında o hafta sonu ev acayip kalabalık olduğundan bilgisayar başına oturmaya vaktim bile olmadı.Yatılı misafir ağırlama zordur tabi ki.Siz durun ben şu yazıyı vereyim gibi bir durum asla olamaz zaten.Hafta içinde ise vermek istemedim.Belirli bir cumartesi günü olduğundan rutin bozulmasın istedim.Ayrıca blog ana resminde kullandığım gif nedeniyle sayfaların ağır açıldığını fark ettiğimden değişik bir şeyler yapma yoluna gideceğim gibi.Belki tekrar eski komik chibi resimlerine dönüş yapabilirim.şu an kafamda belirli bir şey yok.
Neyse bir değişik tarzda yazılmış yazımım daha sonuna geldim.İyi okumalar.
Kendime not: Yakuza ve mafya deyince akla gelen bir diğer önemli isim ise Finder'den Asamiydi. Kendisine neden yer vermediğimi hiç anlamıyorum en azından kıyıdan köşeden yer verseydim yaaaa.
Kendime not 2: Akimi andığım halde resmini bile vermedim ve bu durum beni şuan kahrediyor.
İngilizce çevirmenlere not: Okane Ga Nai'nin rawları çoktan geldiği halde neden hala İngilizcesi gelmedi merak ediyorum.Çok heyecanlı bir yerde kalmıştık yaa.Ayrıca ne olacak acayip merak ediyorum.Olan rawlardan da anlamıyorum ne olduğunu.Hemen çevirin lütfennnnnn.
Okuyuculara not: Kuroneko Kareshi no Afurekata'nın 11 bölümü çoktan geldi. Açıkcası Kagami çizimleri on numaraydı.Özellikle o siyah eldiven takma olayı bana Inu x Boku SS'den Soushi Miketsukami'yi andırıyordu.Tabi ki o göz çizimleri yine harikaydı yaaa. Bakalım neler olacak.
Okuyuculara not 2: Panco'dan Hinekure Chaser'in 5 bölümü geldi.Ayrıca beklenen aşk itirafı da geldi. hemen bakın derim.

10 yorum:

  1. Aslında yazının konusuna bayıldım ama okurken bana çok hızlı yazmışsın gibi bir izlenim bıraktı nedense. Öyledir, ya da değildir diyemem tabii ki, ancak bu tür yazılarını seri şeklinde yaparsan müthiş olur bence. Bu şekilde daha detaylı bir ukeler betimlemesi de yapabilirsin. Ayrıca chaser'ın yeni bölümü geldiğini buradan öğrenmiş oldum ilk defa, çoook teşekkür ederim. :) Son olarak, saezuru yeni bölümleri gönderdim çoktan, pek yakında HF'ye ulaşır. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Evet bir parça hızlı oldu yazı:(Aslında genellikle bir manga üzerinden yazıyorum.Bazen karışık şunu da okuyun diye 5-6 mangayı ele aldığım oluyor.Bilinmedik mangaları ele almaya çalışıyorum ama bu yazı bir parça spontele oldu.^-^Popüler serileri ele almadım çok bir Sekaiichiden Yokozawa'yı yazdım diğerlerini daha sonra çift çift ele alacağım.
      Saezuru'yu biz sildiğimizden bekliyorduk zaten yeni bölümleri senden de bittiyse inş. hemen gelir merakla bekliyoruz.Ayrıca rawdan da takip ettiğimden çok mükemmel bir yerde kalmıştı onu bekliyoruz.^-^ Hinekure Chaser on numara manga yaaa.Çok şeker Hirokawa gerçekten çok tatlı çizilmiş değil mi?^-^ ♥-♥

      Sil
  2. Elinize sağlık, okuması çok zevkli bir yazı olmuş, yaoi'lerin olmazsa olmazı uke'lerimizi konu alan böyle yazıları okumayı çok seviyorum ^-^ Ben de geçen hafta neden yazı gelmedi diye merak etmiştim, manga işlerinden dolayıdır diye düşünmüştüm ama değilmiş demek :)

    İlk uke Love Stage'den galiba, önceden seme olup da uke'ye dönen görmüştüm de, seme olacağım diye tutturan ukeye hiç rastlamaıştım. :D :D Hahah Misaki'de hakikaten semeliğin s'si bile yok ki, daha ukeliği bile beceremiyor, yine de sevimli yaa.. :)
    Seme görünümlü uke'leri yadırgıyorum nedense, Tatsumi'nin uke olduğunu daha önceden bilmesem hayatta aklıma gelmezdi herhalde :) Bazı karakterler böyle şaşırtabiliyor insanı..
    Ahhh ahh yine Saezuru.. Yashiro, Doumeki.. Yeni bölüm nerde?! *-* Adamı öyle bir cool çiziyor ki mangaka arada böyle kala kalıyor insan okurken, geri dönüp tekrar bakıyorum çizimlerine *-*
    Ve Oka ne Gai.. Takıntılı derecede önyargılı olduğum bir manga bu.. Çizim tarzı, hikayesi.. İstesem de okuyamıyorum mangayı. :/ Yazın bir ara şeytanın bacağını kırıp bir göz atarım belki..

    Gözlerimiz Asami'yi aradı cidden şimdi *-* Mafya mangalarının en ünlüsü Fİnder'dır belki de. Amerika'daki etkinliklere filan katılıyormuş Yamane Ayano :O
    Kuroneko'da en sonda Kagami'nin çizimleri cidden müthişti ya *-* Şu duruşa bakın..
    http://z.mfcdn.net/store/manga/15695/01-011.0/compressed/n027.jpg
    Takım elbisenin yakışmadığı az insan olur bence zaten :D Bölüm boyu en çok Kagami'nin ağabeyini sevdim bu arada, o olmasa işler uzayıp gidecekti..
    Hinekure'nin yeni bölümü hangi siteye geldi bu arada? Mangafox'ta göremedim de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)Ukeler hakkında yazacağımı yazmıştım sanırım.O yüzden ilkten hemen vereyim istedim.:)Mangalardan dolayı asla yazı vermeme gibi bir durum yok.Genellikle ikisini ayrı tutuyorum bu konuda.^-^(hani o hafta yoğun olsam bile bir one shotı kesinlikle araya sıkıştırırım.*-*) Tatsumi on numara yaaa. Zaten seme olsaydı belki bu kadar dikkat çekmezdi diye tahmin ediyorum. Hinako ablamız işini biliyor kısacası.Zaten çizimlerden on numara eee daha ne olsun yani.:)
      Saezuru için söylenecekleri kelimeler ifade etmez zaten.Tek diyeceğim Yashiro'yu seslendiren seiyuunun on numara bir iş çıkardığı olurdu herhalde.Yani hani bazı sesler vardır ya karakterlerde kafanızda seslendirdiğiniz işte cd dramasız okurken kafamda ne canlanıyorsa ses olarak karşımdaydı resmen.Bir kere daha kutluyorum yani.
      Okane Ga Nai hakkındaki endişelerini anlayabiliyorum çünkü bir kaç yerde daha böyle yorumlar okumuştum.Belki Ayasenin bir üniversite öğrencisine göre küçük çizilmesi ve zaten olayın para ile satın alınarak başlaması sizi rahatsız etti sanırım.Ama yazdığım gibi okuyunca seversiniz inş.Çünkü benim vazgeçilmez mangam haline geldi:)(Özellikle ya parayı veren kameraman olsaydı diye bir bölüm var.Çizim aynı bu sefer parayı çantayla döken kameramandı o bölüme çok gülmüştüm yaaa:)Gerçi animeyi izlememişseniz sizin için pek değeri yok ama olsun bence bir şans verin derim.Hem animesine hem mangasına.Olaylar ilerledikçe Ayasenin zaten ilk başlarda durumu hiç kabul etmediğini ve daha sonrasında hikaye ilerledikçe ve Kanou'nun onun için neler yaptığını görünce sizinde hüzünlenip yaaa bir şans ver bari senin için neler yaptı Ayase diye söyleneceğinizi farz ediyorum.Böyle de zorla oku demiş gibi oldum ama kusura bakmayın tercih sizin tabi^-^)
      Hinekure Chaserin yeni bölümü http://myreadingmanga.info/panco-hinekure-chaser-eng/5/ buradan okuya bilirsiniz.Gerçekten Hirokawa favorim yine burada da:)

      Sil
    2. Sevindim o zaman, ben de belki her hafta gelen yazılar aksar diye üzülmüştüm :) İleride seme'ler konulu yazı yazmayı da düşünüyor musunuz acaba?
      Ahh ah yaz gelsin ilk işim şu drama cd'si olduğunu bilmediğim mangaları tekrar cd'leriyle birlikte okumak olacak, ilk sırayı da Saezuru çekiyor.. Yashiro'yu kim seslendiriyor kim bilir? Düşündükçe hemen başlayasım geliyor :D
      Oka ne gai'yı birçok açıdan pek sevemiyorum dediğim gibi, en başta da çizim öğesi var. Bazı mangalar da çizim ne kadar kötü olsa da kendine bağlayabiliyor. Belki bu da öyle olur. Hikayesi de biraz sıkıntılı gerçi. Ama hemen peşin hüküm vermeyi pek sevmem, siz de öneriyorsunuz madem mutlaka bir bakarım ^-^
      Link için teşekkürler, Hinekure mangafox'a da gelmiş dün gördüm. Akşam hemen okuyayım bari, itiraf geldi demek sonunda *-* :)

      Sil
    3. Semelerle ilgili yazmayı düşündüm ama nasıl bir kategori yapacağımı kestiremedim.Belki ileride yazabilirim.:)
      Saezuru'yu cd dramayla okumadın mı?Bence hemen indir başla derim.
      Okane ga nai'nin mangakası erkek.Ondan dolayı bir parça çizimini sevmemiş olabilirsin.Bu konuyu birileriyle daha konuşmuştum.Çizimindeki tonlamalar çok acayip.Normalde siyah beyaz tonlama ağırlıklı çizilir mangalar ama Kousaka sensei gri tonlamalar yapıyor sanırım.Arka plan ve tonlamaları diğer mangakalardan farklı biraz.Ama ben seviyorum çizimini.^-^
      Sevmiyorsan okumak için zorlama kendini sakın.Beğenmediğin bir şeyi okumak cidden zordur.:)
      Hinekure on numaraydı yine yaa.Evet itiraf geldi.Buna rağmen Hirokawa yalan söylüyorsun tavırları on numaraydı gerçekten.Bu arada Ashita wa Docchi da!'nın da 5. bölümü geldi. bilmiyorum okuyor muydun onu. Yamamoto'nun mangası bu da ve çok güzel çizilmiş yine.Fırsat bulursan okumanı tavsiye ediyorum.^-^

      Sil
    4. Yabancı forumlarda seme-ukelerle ilgili çok kategoriler yapılmıştı, belki onlar yardımcı olabili size? Siz bilirsiniz tabi, yazarsanız biz yine zevkle okuruz ^-^
      Sazeuru'ya başladığım zaman cd dramaların büyüsünü henüz keşfetmemiştim sanırım :D :D
      Yok, zaen beğenmediğim şeye fazla vakit ayırmam :) Manga okumaya da çok vakit ayıramıyorum zaten, sorun olmaz yani :)
      Hinekure'de ben de Hirokawa'nın yerinde olsam ben de inanmazdım herhalde.. :P
      Ashita wa Docchi'yi takip listeme almıştım ama ondan öne Omairi desu yo'yu okuyorum, siz okumuşsunuzdur herhalde. O da çok tatlı bir manga, onu bitrp Ashita'ya geçeceğim ^-^

      Sil
    5. Kalbiniz çok temiz sanırım:)Bu haftaki yazı Omairi desu yo'dan gelecek ^-^ Hatta şimdi son düzenlemelerini yapıyordum :) Ashita wa Docchi de on numara bir manga.Yine mangaka yapmış yapacağını yani:)

      Sil
  3. Kuroneko Kareshi no Afurekata'nın çevirisi tamamlandı mı acaba? Eğer tamamladıysa ne zaman bölümler eklenebilir bilio musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok çevirisi daha gelmedi.Geldiği vakit biz hızlıca editleyip vereceğiz.:) My yaoi ile ortak yaptığımızdan çevirileri attıkları anda hızlıca mangayı bitiririz.^-^

      Sil