5 Mart 2016 Cumartesi

Yoneda Kou'dan NightS

Saf Ve Temiz Kalbimi Geri Ver



Yoneda ablamızı aşırı severim.Bu yüzden size onun çok güzel mangalarından biri olan NightSdan bahsetmeye karar verim.Öncelikle Saezuru Tori wa Habatakanai'nin 21. bölümünü büyük bir heyecanla beklediğimi araya sıkıştırmak isterim. Yani öyle bir yerde bıraktı ki acaba ne olacak diye kıvranmamak elimde değil.İng. değil rawını bekliyorum artık o şekilde.
Neyse şimdi NightSdan bahsetmek gerekirse içerisinde NightS'la birlikte Kanjou Spectrum ve Reply( ki çok severim Reply.Başka bir posta mutlaka ele alacağım hikayelerden biri kendisi.) adlı bölümlerde var.Ama ben bu gün cd dramasındaki o başlangıç müziğindeki ahenkle birlikte NightSdan bahsedeceğim.
yaoi_manga

Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.


yaoi_manga




Karashima kendisine gelen iki adımın niyetini öğrenmeye çalışır.Gelen kişiler her türlü nakliyeyi yaptığını duyduk (silah, uyuşturucu, ceset! ) diyerek iş teklif eder. Karashima'nın ise aklı karışır gelen kişi hiçte öyle yakuzaya benzememektedir.En sonunla onunla iş yapmaya karar verir.
Taşıyacağı şey beyaz ve esrardır.Karashima bu işte yalnız çalışmayacağını söyler.Çünkü narkotik şube'ye yakalanma riski yüksektir.Bu nedenle yeni bir yöntem bulmuştur.Paketleri taşıyan kişiler son müşteriyi asla öğrenmeden iş yapacaklardır.







yaoi_manga





Ertesi gün buluşma yerine gittiğinde Hazumi'yi uyurken bulur.Uyandırmaya çalışsa da uyandıramaz.Saatler ilerler ve Hazumi uyanır. Karashima gülerek uykunda benim ismimi sayıklıyordun der.Hatta eski kız arkadaşının örnek alması gerektiğini sözlerine ekler.Hazumi iğrenç şeylere yorma değince yoksa inandın mı diye sorar Karashima.Yalan olduğunu söylese de etkilendiğini itiraf eder.
Normalde Tian lang ve Kouryuu dışında hiç kimseyle iş yapmayan Karashima Hazumi ile iş yapmıştır.Bunun nedenini yüzün hoşuma gitti demekle açıklar.Bu arada Hazumi neden onlara bu kadar bağlı olduğunu sorar. Karashima ise bir öpücük verirse söyleyeceğini ifade eder.


yaoi_manga




Anında öpülen Karashima ne olduğunu anlamaz birden.Tabi geçmişin üzerini kapatıp iş konuşmaya devam eder.
Hazumi onu kendi çetesine davet etse de Karashima kabul etmez.
Bir gün Karashima Hazumi'yi arar.( bu bölüm gerçekten güzeldi.)
Oralarda takıldığı için Hazumi'nin eşlik etmesini ister.Garip sohbetin geçtiği yemekten sonra iş yatağa kadar varır ve ikilimiz ateşli bir gece geçirir.
Karashima daha sonrasında gerçek nedeni ve geçmişini anlatır.Ayrıca iş yapacağı için alarmı kurması gerektiği söyler. Hazumi telefonu eline alır ve alarmı kurar.
Bu sırada Hazumi'nin ekibi sevkıyatı sonuna kadar takip eder ve baskın için gerekli hazırlıkları yapar.




yaoi_manga




Karashima ise arabada geçen geceyi düşünüp neşelenirken birden telefon alarmı çalar.Ne alaka şimdi diye düşünürken kıpırdamayın sözleriyle polis baskın yapar. Karashima çoktan topuklamıştır. Kendini denize atar.Çıktığı sırada karşısında Hazumi'yi bulur.(bu bölümde saf ve temiz kalbimi geri ver demesi mükemmeldi.)Narkotik şubeden olan Hazumi'nin kurduğu alarm sayesinde paçayı yırtmıştır. Karashima bana gerçek adını söyle dese de Hazumi bir şey demez ve tehlikeli işlerden uzak dur diyerek onu bırakır.
Bu görüşmeden bir ay sonra ikilimiz yeniden buluşur. Karashima Hazumi'nin evini bulur ve gider.Artı onun gerçek ismini falanda öğrenir.Bir ay sonra Hazumi yine eve geldiğinde onu evde bulur.Ateşli bir gece daha geçirilir diyelim.Son iki anlatan extra bölümleri İngilizceden bulabilirsiniz.





Saezuru Tori wa Habatakanai sabırsızlıkla beklediğim bu günlerde Yoneda ablamızın diğer eserlerine yer vermek istedim.Ayrıca sıradaki yazacağım one shotın NightS olacağını önceden söylemiştim sanırım.Yoneda ablamızı ayrı severim cidden. Çizim olsun hikaye örgüsü olsun manganın içinde geçen küçük nükteler olsun acayip benimsediğim bir isim. Katekyo Hitman Reborn! dj'ylerine sürekli yer veriyor.Bir gün kendisinden bir Gintama dj'yi okumayı isterdim açıkçası.
NightS'ın cd draması on numara bu arada. Seiyuuları acayip karakterlere oturmuş.Yani hayalinizdeki seslerle acayip örtüşüyor.Okuyanların bir de cd drama ile okumasını tavsiye ederim.
Ayrıca serimizi Türkçe olarak okumamızı sağlayan değerli heterophobiafansuba sonsuz teşekkür ederim.
Kısa not: Bugün çok neşeli olmadığımdan hafif sıkıcı bir yazı ortaya çıkmış olabilir gomennasai. Normalde daha neşe ve yorum katardım yazdıklarıma.Hava kapalı bugün acaba onun etkisi falan mı oldu.Karakterlere bile sulanamadım o derece yani :( 


5 yorum:

  1. Elinize sağlık yazı için ^-^ Sakin bir yazı olmuş hakkaten :D :D NightS'e geçmeden... Saezuru öyle bitrilir mi ya.. Kalpsizlik bence, Yoneda Kou neden böyle yapmış ki -_- Kim bekleyeck bir ay yeni bölüm için şimdi.. Kuroneko Kareshi'nin son bölümlerini okudunuz mu bu aada? Çok üzücü geldi bana bölümler, bir an önce çözülse sorunları keşke...
    Cd'si olduğunu bilmeden okumuştum NightS'i. Sonran çok pişman oldum tabi, bir aa cdyle tekrar okuyacağım.. Bence devam etse çok güzel edebilirdi, en azından ben okurdum *-* Diğer hikayeler de baya bir güzeldi, onların yazılarıni da dört gözle bekliyorum ^-^ Neda sensei'miz böyle mafyalı karanlik hikayeleri baya bir seviyor herhalde ^-^ Kurgusunu filan da güzeloluşturunca zevkle okunuyor. En çok o deniz kenarında tutunup Harumiyle konuştuklari tarafı sevmiştim okurken de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Saezuru'yu acayip bekliyorum bende.Gelse de okusak yaa.^-^Evet sakin bir yazı oldu bu:(Daha neşeli yazmak isterdim.Ruh halim nasılsa yazıda o şekilde gelişiyor maalesef.NightSı başta bende okumamıştım.Sonra kardeşim(willjace)çok güzel niye okumuyorsun deyince eee bi okuyim barisinden okudum.Tabii kafamı taşlara vurdum zamanında daha erken okusaydım diye.İçlerinden en çok Replyi seviyorum ama.
      Kuroneko Kareshi'de ne olacak bilmiyorum ama durumlar karışık.Neeettin Sakyo abla diyesim var yanii.Serilerin en uzunu oldu bu.Bakalım 11 bölümün rawı gelsin onu bekliyoruz. İngilizceye
      çeviren grup son anda atağa kalkıp 10. bölüme kadar çevirip güncele yetişti yani.Devamını merakla bekliyoruz.Zaten beklemekle geçiyor şu günlerimiz.*-*

      Sil
    2. Raw'ı çıktığında buradan paylaşma imkanınız olabilir mi acaba? Anlamasak da hiç yoktan iyidir :P Bence gayet güzel yazmışsınız karakterleri övme konusu biraz geride kalmış sadece ^-^ Şimdi nasıl ruh haliniz, iyisnizdir inşallah :)
      Ben de Reply'ı daha çok sevmiştim okuğumda belki biraz daha uzun oluşundandır. Karakterlere daha çok girmiş. Onun da cd'si var mı acaba bir bilginiz var mi?
      Evet, Kuroneko'nun en uzunu bu olacak. Belki de son olur? Gerçi hiç istemiyorm bitmesini ya.. Biz okuyucuların kaderi, bir ay bölüm çıksın diye bekleriz sonra raw'ı çıkar çevrilsin diye bekleriz bir de :D :D

      Sil
    3. Rawını okuyabileceğiniz bir site var.
      http://www.77mh.com/colist_236770.html
      Bu sitede Kuroneko'nun rawı mevcut
      http://www.77mh.com/colist_206556.html
      Burada da Saezuru'nun rawı mevcut. Site çince ama rahatlıkla anlarsınız sayılar var zaten 21 veya 11 gördüğünüzde açın yeni bölüm rawları sizlerle. Ayrıca her türlü başka rawlarıda bulabilirsiniz.Tabi aradığınızı google çeviriciden çince basitleştirilmişe çevirmelisiniz.Ben buradan takip ediyorum rawlarını.
      Şu an iyiyim teşekkürler :)Daha yazıyı yazmadım gerçi işlerim vardı bu sıralar.(gözlüklerimi değiştirdim o yüzden doktordu gözlükçüydü öyle geçti bu hafta ^-^ Ayrıca editlemem gereken mangayla uğraşıyorum çok yazı var ve puntosu çok küçük:( )Bu haftaki yazı yine güncelden seçmeler niteliğinde olabilir yani.:(
      Aslında ukeleri konu alan bir yazı yazmaya karar vermiştim ama hafta sonuda hem kitap fuarına gitcem hem amcamlar bize kalmaya geliyor.o yüzden ukeler yazısı belki ileri bir tarihte olur.
      Reply'in cd draması var.
      http://www.yaoiotaku.com/forums/threads/16236-nights-blcd-by-yoneda-kou
      Buradan NightS'la birlikte Kanjou Spectrum da içinde hepsini indirmeniz gerekiyor.^-^

      Sil
    4. Çok teşekkürler linkler için*-* Ben artık buradan takip ederim ikisinin raw'larını da :D :D
      Hımm uke'leri konu alan bir yazı oldkça ilgi çekici geldi, onu da merakla bekliyorum *-* Diğer işleriniz de kolay gelsin o zaman ^-^
      Reply da dahil demek cd'ye. Çok iyi oldu bunu öğrendiğim :D Tekra teşekkürler :)

      Sil