27 Şubat 2016 Cumartesi

Yokozawa takafumi no baai

Seni Düşünüyordum


1. yıl yazımda size popüler serileri de ele alacağımdan bahsetmiştim.O nedendir ki bu günkü yazımda o popüler serilerinden birine ait olacak.Sekaiichi Hatsukoi mangasını ve animesini bilmeyenler öncelikle kendini kınasın. Böyle popüler seri bir çok kez bu türe başlayanların okudukları ve izledikleri ilk yapımdır bence.Bu nedenle ilk olarak bu seriden başlamak istiyorum.Şimdi siz çift çift mi yazacak acaba diye düşünüyorsunuz evet tabi ki çift çift gideceğim başka türlü yazılamaz zaten.Kısaca garip yazım tarzına sahip olan ben sizi yine şaşırtmayacağım ve öyle bir çift ile başlayacağım ki aklınız durur.Başlıktan da anlayacağınız üzerine evet Kirishima ve Yokozawa çiftini ele alacağım.Çoğu kimsenin Sekaiichi Hatsukoi'deki Yokozawa'ya karşı çok iyi duygular beslemediği açık.Özellikle Onoderayla yaptığı konuşmalar ve hiç gerek olmadığı gibi nedensizce ve saçmaca Takano'yu sahiplenmeler.Neyse kısaca baştan ondan nefret ettik taaki Kirishima'yla olan moviesi gelene kadar.(açıkcası movie gelene kadar onlara ait noveller olduğu bilmiyordum o yüzden movieden sonra bu yaptığım hatayı düzeltim 6 tane novelini indirip okudum. Ahh ben daha araştırmacı olmalıydım ıhımm neyse)bu movie bize gösteriyor ki biz Yokozawa'yı sevebilirmişiz.Evet yaptığım bu hatadan döndüm ve artık Yokozawa'yı daha çok seviyorum özellikle Kirishima'ya aşık olan Yokozawa'yı....

yaoi_manga

Dikkat!!Bundan sonrası mangayı ve noveli okumayan aynı zamanda movieyi izlemeyenler için spoiler içerir.


Yokozawa Takano ile kavga ettikten sonra can sıkıntısıyla içmeye gider.O sırada bardan içeri Japun'un baş editörü olan Kirishima girer.
Daha sonra gecenin geç vakti çıplak halde kendini bir otel odasında bulur.Bu sırada banyodan yeni çıkan Kirishima yanına gelir.Olayların nasıl bu hale geldiği anlamayan  Yokozawa bir anda Kirishima'ya hizmet edeceğini öğrenir.Çünkü akşamdan kalma haliyle dertlerinin hepsini anlatıp sarhoş olup Kirishima'ya sorun çıkarmıştır.Üstüne de Kirishima mağdur insanlarla uğraşmayı sevdiğini söyleyince Yokozawa üzerine atılır.Tabi tek bir hamleyle yenilen Yokozawa  Kirishima'nın telefonda da bulunan resimlerle eli kolu bağlanır.(ahanda şantaj)

yaoi_manga


Ertesi gün işe giden Yokozawa istemeden de olsa Onoderayla aynı asansöre biner.İşi gereği ona her türlü yardımda bulunacağını söyleyen Yokozawa en sonunda da Masamune'yi sevip sevmediğini sorar.Evet cevabıyla yıkılsa da artık kendi yolunda yürüyeceğinin farkına varır.Sonuçta ilk aşkı karşılıksız çıkmıştır ve Masamune içinde kalan son umut kırıntılarını yok etmiştir.(Sekaiichi Hatsukoi'de bu sahneleri izlerken hak ettiğini buldun dediğim Yokozawa'ya bu movie de acımamak imkansız resmen.O gururlu ve mağrur olan Yokozawa aslında kırılgan bir yapıya sahipmiş sanırım)
Yinede işler ilerler ve gelmeyen bir raporu almak üzere Japun'nun (shounen manga dergisi bölümü) oraya gider.Tam o sırada elinde cd ile Kirishima gelir.
Kirishima iş çıkışında hazır ol içmeye gidiyoruz der.Başta anlamayan Yokozawa sonunda ikna olur ve ikilimiz içmeye gider.Bir araya telefonu çalan Yokozawa telefonla konuşurken Kirishima hesabı öder ve çıkarlar.Sana daha fazla borçlanamam diyen Yokozawa içki parasını vermek ister.Maden borcunu ödemek istiyorsun diyen Kirishima Yokozawa'yı çekerek öper.(kyaaaa çok klas bir sahneydi bu yaa.Özellikle öyle kravatından çekmeler falan müthişti yani. ♥- ♥)

yaoi_manga



İşi icabı kitapçılara giden Yokozawa geri dönüğün de yine Kirishima tarafından yemek yemeye gitmeye zorlanır.Nedensiz bir şekilde Kirishima hala bu şeyler bıkmamıştır.
Ertesi gün işte bir sorun çıkar Za kanın film tarihi deşifre edilmiştir ve bunu yapan yanlışlıkla da olsa Yokozawa'dır.Takano tarafından red edildiği gün bir hata yapmıştır.Tabi Za kan ile ilgilenen Kirishima Yokozawa'yı yanına çağırır.Özür dileyen Yokozawa artık her şeyin bittiğini düşünse de Kirishima olayı fırsata çeviri ve reklam kampanyası haline döndürür.Bu sayede Yokozawa kurtulur.
Akşam tekrar yemeğe gideceğiz diyen Kirishima'yı reddedemez özellikle de onun yanlışını düzelttiği bu gün.
Akşam Kirishima onu kendi evine götürür ve kızı Hiyori ile tanıştırır.Bu arada Kirishima karısı çok önce öldüğü halde hala alyans takmasının gerekçesini de açıklar.(şıllık kadın mangakalar asılmasın diye.Ayrıca Yokozawa'ya sen istersen çıkartırım ama demesine bittim ben ya)
Üçlümüz yemek yerden bir yerden kedi davası açılır ve  Yokozawa  benim de kedim var falan der.Bu sayede her nasılsa Yokozawa neredeyse her gün onların evine gider.Bir iş çıkışı yine onlara gidecekken Kirishima'nın işleri çıkar ve Yokozawa'dan Hiyori'nin yanına gitmesini ister. Küçük çocuğu evde tek mi bıraktın diye söylenen Yokozawa koşarak Hiyori'nin yanına gider.Birlikte yemek yapmaya karar verirler.Bu arada Hiyori üstü kirlenmesin diye Yokozawa'ya önlük verir.Kırmızı beyaz puantiyeli fırfırlı bir bayan önlüğü.

yaoi_manga


yaoi_manga


Devamında Kirishima eve gelir.Hiyori çoktan yatmıştır ve her şey için Yokozawa'ya teşekkür eder.Yanakları kızaran Yokozawa artık gitmek için asansöre biner.Bu sıra kalbi de güm güm çarpmaktadır. (hayır olsun inşallah kalp rahatsızlığı olmasın ^-^) İşe gittiğinde iki kişinin kendinden bahsettiğini görür.Kirishima onlara bir fotoğraf göstermiştir.Yoksa o geceki fotoğraflar mı diye sinirle Kirishima'nın yanına gider.Karşısına yemek yaparken giydiği önlüklü bir fotoğraf çıkar.


Akşam yorgun argın eve dönen Yokozawa çalışanlarının da söylediği gibi sanki daha güler yüzlü biri olmuştur ve bunu sağlayan da Kirishimadır.Bu sırada kedisine dokunur ve onun halsiz olduğu anlar hemen veterinere koşar. Bu sırada Kirishima'yı da aramıştır ve üçlümüz veteriner çıkışı buluşur. Hiyori  madem kedi takip edilmek zorunda ben bakarım ona diye öneride bulunur. Kirishima'da o yüzden sende bizde kal der Yokozawa'ya. Böylece kedi iyileşene kadar Yokozawa onlarda kalmaya razı olur.Böylelikle üçlümüz harika bir sinerji yakalar.
İşte sigara içmeye çıkan Yokozawa oda da Masamune'yi görür.Eski hali olsa onu görünce yolunu bile değiştiren Yokozawa onun yanına gider ve ikilimiz konuşur.
Orada sigara içemeyen Yokozawa merdivenlerin oraya gider.Arkasından Kirishima'da gelir.Ne olduğu sorar Takano ile.  Kirishima onun kalbinin Takano tarafından kırıldığı bilmektedir. Bu yüzden onu sürekli yemeklere götürüp kafasını dağıtmaya çalışmıştır.Nitekim ona hissettiğin aşk değil bağımlık dediğinde Yokozawa'nın şalterleri atar ve Kirishima'ya bağırır insanların işlerini burnunu sokma diye.Ayrıca seni bir daha görmek istemiyorum diye tavır koyar.(evet hata yok içimize öküz oturdu şu an :(

yaoi_manga

Eve döndüğünde kedisinin hala onlarda olduğunu hatırlar.Tabi söylediği sözler içinde pişmanlık duymaktadır.En azından özür dilemeliyim diye onların evine gider.Bu sırada Hiyori arkadaşlarına gitmektedir. Kirishima ise balkondadır.
Balkona çıkar ve özür diler olanları anlatır.Sen olmasam atlatamazdı bu durumu falan der.Kirishima ise bensiz de başının çaresine bakardın diye devam eder.Olabilir diye yanıt veren Yokozawa ama sen olmasaydın hala onu düşünüyor olurdum diye cevap verir.Bu cevap üzerine Kirishima öyleyse şimdi kimi düşünüyorsun diye sorar.Kısık bir sesle cevap veren Yokozawa Kirishima'nın ne dedin duymadım demesiyle dökülür.Bütün bu ayrı kaldıkları boyunca Yokozawa Kirishima'yı düşünmüştür. Bu sayede Yokozawa bir nevi Kirishima'ya aşkını itiraf eder. Kirishima ise ilk aşklar her zaman yürümez sadece bir kere daha gerçekten aşık olmasın diyerek onu her şeyiyle kabul eder.Böylelikle ikilimiz aşklarını ilan etmiş bir biçimde moviemiz sona erer.(bu arada Yokozawa'nın kıyafetine siz de bittiniz değil mi? Daha bir genç ve yakışıklı olmuştu.Ayrıca bağırarak seni düşünüyordum demesi tam kıyaaalık olay değil miydi? Ayrıca o elmacık kemiklerinin kızarması yok mu?)

yaoi_manga


Kısaca yeni favori çiftlerimden biri haline geldiler.Ayrıca bir kaç bölüm halinde devamında neler olduğuna dair manga bölümleri de var kaçırmadan okuyun derim.Öncelikle bu movie'yi Türkçe halinde izlememizi sağlayan heterophobiafansuba ve seriyi Türkçeye çeviren Blondie'ye sonsuz teşekkür ederim tabi kodlamasını yapan Nereuse de.Bu insanlar sayesin de biz serimizi güzelce ve Türkçe olarak izleye bildik.En içten teşekkürler.
Son olarak bu çiftimizin novellerinden bahsetmiştim.Lütfen onları da okuyunuz.Bu arada tüm novel kapaklarından ikilimize kedide eşlik ediyor.^-^
Açıkçası mangakamız  Sekaiichi Hatsukoi ve Junjou Romantica'da benzer olay örgüsü işlese de  her iki manganın da acayip tiraj  sahibi olduğu su götürmez bir gerçek.Çizim tarzını belki bir parça beğenmiyor olabilirsiniz özellikle de el çizimleri konusunda. (sanki azman eli çiziyor ya ağrısı insan eli hangi el kürek kadar olabilir ki ıhımm) sonuçta sonlara doğru daha dengeli çizimler yapmaya başladı ama artık değişik şeyler görmek istiyoruz ve yan çift diyeceğimiz (ki aslında öyle değiller)çiftlere (hatori x chiaki, kisa x yukina, hiroki x nowaki,shinobu x miyagi) daha fazla yer verilmesini istiyoruz. Onların hikayelerini daha fazla okumak istiyoruz.Ayrıca junjuoda ki  ijuuin sensei'nin editörüyle olan ilişkisini çok görmek istiyorum.Evet şu an Misakinin peşin de falan ama ben yeni editörüyle başlamasını istediğim bir aşk hikayesini bekliyorum.Yani inş. böyle bir şey olur ve mangaka yazar.İyi dileklerim bu yönde.
Kısacası iyi okumalar....
(not giflerin geç açılma sorunları olabilir ve sayfa geç yüklene bilir bu yüzden gomennesai ^-^)Ayrıca son olarak Kirishima'nın şantaj için kullandığı fotoğrafı vererek yazımı sonlandırıyorum.

yaoi_manga

11 yorum:

  1. Çok eğlenceli bir yazı olmuş öncelikle, doya doya okudm *-*
    Sekaichi Hatsukoi en sevdiğim mangalar arasında baya bir üst sıralardadır. Animesini daha tamamladım ama. Filmi olduğunu biliyordum da Yokozawaya dair olduğunu bilmiyordum. Hele novel'lardan hiç haberim yoktu :O Belki film ve novel'da görmediğimdendir, Yokozawa'yı çok sevmiyorum... Merak ettim şimdi okumak gerek o novel'ları *-* Türkçe çevirisi yoktur herhalde, fark etmez gerçi. Okurum her türlü :D
    Bu arada mangakanın el çizimlerine hastayım cidden :P Junjou da adam Misaki'yi bir tutuyor, çocuğun sırtının yarısı kadarı Usagi'nin eli *-* Çizim tarzı biraz farklı olsa hikayeler fena olmuyor :) Yine de okutturuyor kendini eserleri. Özellikle Takano'nun hayranıyız *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Dediğim gibi Yokozawa'yı sevmeyenler hemen filmi izlesin derim.Çünkü acayip benimsiyorsun bu filmde.Hatta acıyıp yaaa çekiyorsun.Özellikle o son sahnede Yokozawa'nın itirafları ahhh çok dokunaklıydı cidden.*-* Noveller ing. maalesef.Ama okunabilir düzeyde.Rahatlıkla okursun yani.^-^Aynı şekilde bir kaç manga bölümü de var.Hf de onları bulabilirsin.(Sekai ichi Hatsukoi'nin cilt 6-7-8-9 extrasın da var Yokozawa Takafumi diye)
      Mangakayı seviyorum lakin artık daha orjinal olmasını diliyorum. Her iki mangada da aynı benzer konuları görünce dur ya ben bunu daha önce okumuştum gibi oluyorum.:( yeni aşklar görmek istiyoruz.♥-♥ Takano'yu bende severim ama en favori çiftim onlar değil.Beni en etkileyen çift hatori x chiaki'ydi.Yanase'yi karakter olarak sevmiyorum ama sesi beni benden alıyor yaa.(
      Hiroshi Kamiya etkisi sanırım)ayrıca bir de junjuoda shinobu x miyagi çifti favorim.Bayılıyorum onlara.Sizin favori çiftiniz hangisi?

      Sil
  2. Evet, oldukça benzeyen yanları var iki manganın da, her ne kadar Junjo'yu daha tamamlamamış olsam da, benzerlik oldukça göze batıyor. Belki de iki mangayı da bu kadar sevdiren o benzer havadır? :) Nedense iki mangada da ana karakteri sevemedim, onları seven kişileri sevdim. O yüzden, çiftten ziyade Takano ve Usami'yi seviyorm daha çok.

    YanıtlaSil
  3. Ben de ilk başta bayaa kıl kapmıştım izlerken Yokozawa'ya ama sonradan içim ısındı. Jonjou Romantica'nın animesini izlememiş biri olarak mangasını okumak sıkıcı geldi bana. Bir iki bölümden sonra bıraktım. Sekaichi Hatsukoi'nin animesini keyfle izledim bayıldım bittim. Dahalık mangasına sıra gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Junjuo candır yaa.Bence hemen animesine başlayın. Sekaichi ile aynı mangaka ve aynı yapım olduğundan birbirlerini tamamlayan animelerdir. Hatta bazen karşılıklı animeler de karakterleri görebiliyoruz. En az Sekaichi kadar iyi animedir.Zaten anime bitince hemen mangasına sararsınız diye düşünüyorum.:)

      Sil
    2. :) Sonradan mangayı okuyup çok beğendim tabii :) de bu arada kedisine dokunan Yokozawa'yı kendisine dokunan diye okuyup cümleyi anlamaya çalışan bir adet fesat kalpli ben :D :D :d

      Sil
    3. :D:D Dedim acaba ben mi yanlış yazdım.Genellikle çok kelime hatalarım oluyor ama bu sefer doğru yazmışım.:)

      Sil
    4. Benim fesat fujoshi kalbim böyle kelimelerde hep istediğini anlıyor :) O kadar çok örneğim var ki :)

      Sil
  4. Bu arada yan çiftlere daha fazla yer verilmesi konusunda tamamen haklısın. Misal ben daha çok Nowaki-Hiroki okumak istiyorum :) birde bu iki mangadaki tüm ukelerin içine attıkları düşüncelerini artık sesli söylemelerini istiyorum :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mangaka cidden yan çiftlere dönmeli.Bende kisa-yukina ve shinobu x miyagi çiftini görmek istiyorum.^-^Birde Sekaichi'deki sensei ve editörünün aşkını istiyorum.o ukeler hayatta sesli dile getirmez düşüncelerini. Mangaka inadım inat diyor başka bir şey demiyor.:) sesli düşündükleri an manganın bitişidir öyle deyim yani.:D:D

      Sil
    2. :) Bir Aki farklı bu ukeler arasında. Azgın ne istediğini bilen bunun için savaşan ve sevdiğinde naz yapmayan yok yapma etme isterim ama istemem görünmem lazım iki yüzlülüğüne girmeyen uke gibi uke Aki :)

      Sil