14 Şubat 2016 Pazar

1.Yıl

1. Yılın Şerefine Ben


Acı tatlı bir şekilde buralara kadar getirdiğimiz blogumuzun 1 yılını doldurmuş bulunmaktayız.Tam 1 sene önce Honto Yajuumla başlayan serüvenimiz hala devam ediyor.Şu bir yıla bakınca aslında bir çok şey değiştiği gibi ama bazı şeylerin de aynı kaldığını görüyorum.
İlk yazımın Sen Nasıl Bişeysin Honto Yajuu'nun çok iyi yazılmadığı ortada.(hatta hiç bir şey yazmamışım hep resim vermişim) şimdi bile bu yazımı yeniden yazmayı hiç düşünmedim. (ara ara bazen içimden çıkıyor yeniden yazma düşüncesi ama hoppp noluyoruz diyerek içeri geri yolluyorum^-^) Kötü yazımı daha sonra düzeltmişim gibi.Neyse...
Bu bloga başlarken ki amacım Türkçe yaoi mangayı daha fazla tanıtmaktı.(zaten kitlemi bu yönde belirlemiştim.) Bir parça mangaların tanıtılmasına yardımcı olduysam ne mutlu. Bana bu yolculuğumda eşlik eden Willjace'yi unutmamalıyım.(kendisi ikizim ve kankim olur) Sağ ol kanki ve çak bir 5 lik (heyyyy)



Bu 1 yıl boyunca ben ne yaptım diye kendi kendime sorarsam eğer.Immmm öncelikle bir çok hastalığın beni bulduğunu söylemeliyim.(kadersizim bu konuda ne yapalım zayıf olmanın verdiği bir çeşit ceza sistemi sanırım:(
Bolca mangalar okudum.(çoğunun yaoi manga olduğunu bilmelisiniz.)
Çeşit çeşit animeler izledim.(evet gerçekten de animenin dibine vurduğumuz anlar oldu.En büyük yaptığımız iş ise One Piece'nin 700 küsürlük bölümünü 1 ayda izlemek oldu.Şimdi de güncelden takip ediyoruz. Heyyyyy ^-^)
Ayrıca bol bol müzik.(The gazattemizin Doğma adında albümünü artık ezberden söylemeye çalışma aşamasına geldim bile.)




Ve şu 1 yıl içinde en büyük değişikliklik Heterophobia ekibine katılmak oldu.Kendilerine teşekkürler her zaman.
Bunun dışında bol bol mangaların cd dramalarını bulmaya çalışıp seslerle okuma çalışmalarına girdim.(en sevdiğim  Sakuraga Mei'nin Warui serilerini cd drama ile okumak oldu.)
1 yıl içinde bolca mangaka tanıdım ve sevdiklerimin tüm serilerini okumaya çalıştım.(ayrıca twitterdan da takip ettim bir çoğunu)


Ayrıca işin mutfağına girince bu manga işlerinin zorluklarını gördüm.Gerçekten büyük emekler harcanarak Türkçe haline getirildiğini bilin lütfen.
İngilizce mangaları iyice anlamak için İngilizce ders çalışmaya başladım.Ve yarım olan İngilizce'mi ilerletmeye çalıştım.(gerçekten sonuç verdi yani)
Sevdiğim bir çok manga ve anime oldu.Hepsi ayrı ayrı cool olan manga karakterleriyle tanıştım.(mecazi anlamda diyorum ama gerçekleri de olsaydı çok iyi olurdu tanışmamız Ahhh ıhım neyse)
Komedi mangalarının yanı sıra aksiyon , dram , trajedi gibi diğer türlerin de eğlencesine vardım.
Ayrıca her şeye rağmen mangalar sayesinde hayatıma yeni bir renk geldi. 


Eskiden aksiyon hikayeleri yazardım (evet gülmeyin aslında çok iyi hikayeler çıkardım hatta 8 serilik bölümler halinde de hikayeler yazardım.)Şimdi ise blog yazma yolunda ilerliyorum ve daha yolun başındaymışım gibi geliyor.
Çok fazla kitap okurdum. (hatta ilçe birinciliğim bile var bu konuda) Okurdum diyorum çünkü artık yerini mangalar aldı.Özlüyorum sabahlara kadar okuduğum romanları.Arada sırada okuyorum artık.
Sürekli yazarken karakterlere sulandım bu konuda (hiç pişman değilim hahahaha) gomen nasai.Hatta yine olsa yine sulanırım.(ve sulanacağım da yaşasın kötülük muhahahah)
Ayrıca çokca spoiler verdim.(ama başta uyardığım için suçu bana atamazsınız dimi)
Olayları karakterlerin gözünden yazmaya çalışıp kendimce yorumlar yaptım.Bu konuda da pişman değilim.Bazen aşırıya kaçmış olabilirim ama hepsi benim bebeklerim ne yapayım şimdi.^-^



Yaoi animeleri de unutmayıp vermeye çalıştım.Gerçi çokca izlenme saysı olan animeleri es geçmiş olabilirim ama kendimce bunun sebebini söylemiştim sanırım.(onlar hakkında zaten çokca bilgi bulunabilir diye.Lakin benim için 2 sezonda (2 yılımda) bu kuralı bozup bu animeleri de taşımaya karar verdim.(desenize sulanma kat sayım 2 senede de devam edecek))
One shotları genellikle yazamadığım zaman hemencecik yazıp vermeye çalıştım.(bir çeşit kurtarıcılarım oldu onlar)
Çeşit çeşit chibi yaoi manga karakterlerini ana ekran duvar kağıdına taşıdım.Hepsini yaparken çok eğlendim ve baktıkça güldüklerim oldu içlerinden.(ayrıca bunları bulmak o kadar kolay değildi ve bazen yerine oturmayan çok bölümler oldu.Bazılarını iptal ettim.Bazılarını ayarlayana kadar saatler harcadım. Ayrıca şu son duvar resimleri için cs6 gif yaptım.)
Yaoi manga uğruna felsefik yazılar yazdım.(bakın neden yoi manga yazıları)
Yazdıklarımda neredeyse hiç kendimden bahsetmediğim için 1 yıl anısına biraz neler olduğunu yazmak istedim.
Son olarak kendime ve okuyucularıma teşekkür ederken nice 1 yıllara diyorum.(böylede sanki doğum günü kutlamış gibi oldu ama neyse...)
Son kez yaptığım bloğ duvar resimlerini paylaşarak yazıma son vermek istiyorum.Haftaya normal yazı seyirime döneceğim.İyi okumalar.

yaoi_manga
Hidoku Shinaide
yaoi_manga
amario paradox


yaoi_manga
Crimson Spell

yaoi_manga
Elektel Delusion

yaoi_manga
Fuhoni!

yaoi_manga
gintama 

yaoi_manga
honto yajuu 1

yaoi_manga
Honto yajuu 2

yaoi_manga
Saa Koi ni Ochitamae

yaoi_manga
Kyoushi mo IroIro Aruwakede

yaoi_manga
Mimitabu no Riyuu

yaoi_manga
Oni ni Hatsujou

yaoi_manga
Uwasa no ojisama

5 yorum:

  1. Birinci yılınız kutlu olsun daha nice yıllara inşallah :) http://rack.3.mshcdn.com/media/ZgkyMDEzLzA4LzA1L2NkL2ZhaXJseW9kZHBhLmM2MTVjLmdpZgpwCXRodW1iCTg1MHg4NTA-CmUJanBn/7eb1de3f/5d7/fairly-odd-parents.jpg
    Manga tanıtmı görevinizi hakkıyla yerine
    getirdiğinizi belitrmek isterim başta, buradan tanıyıp beğendiğim mangalar mangakalar
    çok oldu. Sayenizde bulduğum drama cd'leri var bir de :)
    Yaoi mangaları Türkçe tartışabilmek apayrı bir zevk, kaldı ki anime izleyenleri bulmak bile zor
    oluyor dışarıda :D :D Bir manganın yeni bölümü çıkınca acaba okudular mı diye düşündüğüm birileri var artık *-*
    Kısacası hep böyle devam etmeniz dileğiyle, takipçinizim ^-^
    Bu arada One Piece'i bir ayda izlemek, çok büyük başarı önünüzde saygıyla eğiliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.:)Bu arada gönderdiğin gife bayıldım çok sağ ol. ^-^
      Amacımı yerine getirmişim ne mutlu bana.Türkçe yaoi konusu hatta yaoi konusu bir parça ters köşe bir konu olduğu doğru.Lakin herkesin zevkine saygı duymak lazım.Bazen Türkanimedeki yaoi animeler yorumlarında kötü şeyler yazıyorlar.Üzülüyorum cidden.Siz izlemiyor olabilirsiniz ama izleyenlere saygı duyun yazmak geliyor içimden.Hem bu tarz animeleri izleyip mangaları okuyanlar çoğunlukla normal kızlar.(hatta ben bir parça muhafazakar olduğumu dile getirmiştim.Tamamiyle normal ve sıradan bir kızım yani hatta bir parça da asosyel:)
      Her zaman yaoi manga ve animeleri konuşabiliriz.^-^ Mutluluk verir bana sevdiğim şeylerden konuşmak.O yüzden canın ne zaman sıkılıyorsa veya muhabbet etmek istiyorsa yazabilirsin.:) Her türlü konuda yardımcı olmaya çalışırım.Ayrıca birinin bizi düşünmesi de çok mutlu etti beni. ♥-♥
      Gerçekten 1 ay gibi bir sürede güncele geldik One piece'de. Çok zevkliydi izlemesi.Zaten Zoronun seiyusu Kazuya Nakai'nin hayranıyım en çok sevdiğim seslerden kendisi(Aynı şekilde Gintama daki Hijikata Toushirou'nin de sesi.Kyaaaa)O yüzden zor olmadı sadece uykusuz kaldık ama deydi uykusuz gecelere.

      Sil
    2. Rica ederim ^-^
      Evet, ben de olumsuz yorumları görünce rahatsız oluyorum, size zorla izleyin diyen yok sonuçta neden başka insanların zevklerini kafalarına göre yargılıyorlar, anlayamıyorum. Sadece bizde olan bir şey de değil yabancı sayfalarda bile durum aynı :/
      <3 Teşekkürler konuşacağım zaman yazayım o zaman, beni dinleyen fazla olmuyor, genelde hep ben dinleyen tarafım, bu da beni mutlu etti ^-^
      Gintama'da da güncelde misiniz acaba? One piece'in çok başlarındayım ben daha, yazı gözlüyorum ağız tadıyla izlemek için :D

      Sil
    3. Ne demek her zaman yazabilirsiniz. Ben de çok iyi bir dinleyiciyim.(hatta psikolog ol sen diyen çok kişi olmuştu zamanında)Kısaca her zaman sohbet edebiliriz.^-^
      Gintama da tabi ki günceldeyiz.^-^Hatta aşırı günceldeyiz.Tam bir gintama hayranıyız.Arada eski bölümleri açıp Gintama günleri yaptığımız bile oluyordu.Gintama shogun suikasti arcını soluksuz izledik bile denebilir.Hele o eski günlere dönüş ve gintamanın hocası(Shouyou-sensei) bizi bizden aldı kısacası. Gintoki vs Takasugi dövüşü ise muhteşemdi yaaa.♥-♥ Ama sonunda üzüldük :(
      One piece'ye yeni başladın?Merak etme göz açıp kapanıncaya kadar güncele gelmiş olursun.Zaten olay olarak 10-15 olay var ama bir olayı 50 bölümde falan işlediklerinden zorlanmazsın.Ayrıca ekibin üyeleri tamamlanınca daha güzel işliyor konu.Senin sevdiğin karakterler hangisi oldu bu arada?Usopp hariç tayfadakilerin hepsi çok iyi.Ama Usopp'u baştan beri hiç sevemedim ben yaaa:( Ayrıca yorumları okuma izlerken çok spoiler yersin çünkü.Biz zamanında çok büyük bir spoiler yemiştik oradan biliyorum.(yani tam da en önemli olayı yazmışlardı hainler yaaa)

      Sil
    4. Ahh onu bana da çok diyorlar psikolog ol diye :)Bakıyorlar ses çıkarmadan dinliyorum hoşlarına gidiyor tabi :P :D
      Mangada da günceldesiniz yani *-* Ben animede günceldeyim. Shogun arc'ı çok güzeldi ama çok da hüzünlü bitti ya :'( O kadar dövüş boşuna yapılmış gibi geldi bana.. Gintoki'lerin geçmişi de aydınlatıldı biraz olsun, Takasugi'yi hep sevmişimdir zaten, boşuna değilmiş :D Yeni çıkan bölümler de çok iyi değil mi? Animenin en sevdiğim karakteri Katsura, onu biraz daha aktif görebilmek için 2 sezondur bekliyordum :D :D
      Aynen, şöyle adam akıllı oturup izlesem uzun sürmez herhalde One Piece- her ne kadar 1 ay da sürmese de- :D Evet, ekip daha tamamlanmadı bende, hevesle Sanji'yi bekliyorum *-* Usopp'u ben de sevemedim ya, seiyuu'sunun sesi kulağımı tırmalıyor biraz :P :D Ahh en sevdiğim karakter Shanks şu an *-* Onda favori karakterlerim Kakashi'yle Urahara'yı görüyorum galiba ondan :) Daha şimdiden bir sürü yedim spoiler, ama seviyorum önden biraz bilmeyi ben. En azından hayalkırıklığına uğramıyorum izlerken ^-^Genelde sevilmez spoiler ama... :)

      Sil