15 Nisan 2017 Cumartesi

Bu Güne Kadar Verdiğim Mangaların Listesi

Oradan Buradan ve Liste


yaoi_manga


Havalı bir gifle açılışı yapıyorum o zaman. Zaten bu hafta öyle çok mangada okumadığıma göre bu gün havadan sudan oradan şuradan bahsedip yazıyı bitirmeye niyetliyim. En öncelikli konumuz tabi ki Yurio ve Otabek. Yuri on ıce'ın Dvd sürümüne ait bir videosunu görmüştürsünüz umarım. 2. sezona ait falan sanmayın derim çünkü Dvd satışları için eklenmiş extra sahne diye biliyorum bu verilen görüntüyü. Neyse önemli olan ne olduğu değil nasıl lanse edildiği. 

yaoi_manga

Öncelikle sevgili Otabek'in orada ne işi var. Acayip merak konusu bu. İkisini zaten shipliyorduk şimdi iyice kudurduk yani. Sanırım gelen dj'yler anime yapımcılarının da gözünden kaçmamış olacak ki böyle bir şey verme gereği hissettiler. Zaten fanlar Viktor ve Yuri'ye alışmış biz ne yapsak da fanları çıldırtsak diye vurdurdular bu görüntüyü. Gelecek sezonu zaten büyük bir merakla beklerken böyle bir atak yapmaları ne desem bilemedim. Zaten bu sezon Viktoriyi öpücükle falanda kurtaramazlar o yüzden hemen b planı OtabekxYurio ikilisini devreye soktular.
burada süper bir video buldum izleyin derim. Güzel bir kolaj yapmışlar. Bunun dışında biz 1. sezon aslında çok az gördük ikilimizi ama kendimizi onları shiplerken bulduk. Çok yakışıyor iki karakter. Tam bl manga konusu yani. Ee daha ne olsun. Dj'yler bizi kesmez bir mangaka olaya el atsın.
Ettoo şimdi neyden bahsetsem acaba. Öyle çok konuşkan biri olmadığımdan ve bu haftada belirli bir konu bulmadığımdan tıkandım resmen. O zaman dün gece baktığım acayip saçma öğelerin olduğu mangadan bahsedeyim.




yaoi_manga





Öncelikle mangamız Burai-an. Mangakamız ise SAKURAI Shushushu. Zaten son zamanlarda bu mangakayı okuduğumu biliyordunuz neyse o önemli değil. Bu mangayı acayip klan bazı unsurlar var. Öncelikle bu mangaya baktığınızda eski çağlarda geçen hafif samurai bir hava seziyorsunuz. Ama mangaka sizi kündeye getiriyor daha sonra. Evet başı aynen dediğimiz şeklinde başlayıp şu cengaver gördüğümüz siyah saçlı semenin yanlışlıklarıyla devam ediyor. En önce gördüğümüz uke sarılacak derken başka bir şeye sarılmayla açılışı yapıyor kendisi.





yaoi_manga



Sonrasında külhan beyi gibi kapıyı kırması beklenirken resmen duvara tosluyor. Her şeyde bir sakarlığı mevcut. Yani aslında gördüğümüz görüntü maalesef bir kılıf gibi. Nitekim ikilimiz güçlenmek ve dojoyu geri almak için dağa bir yolculuğa çıkıyor. Hani şu su altında durup meditasyon yapalım tarzında. Buraya kadar olan saçmalıkları görmezden gelerek okumaya devam ediyorum. Ama ayı ailesi nedir yani. Evet dağda 3 çocuklu bir ayı ailesi var ve kimseyi dağda istemeyen ayı baba bildiğin bizimkileri yemeye kalkıyor. Hatta siyah saçlı cengaver sakarımız önce beni yee diye yalvarıyor bildiğin. Sonra 3 küçük ayı gelip onları kurtarıyor falan.


yaoi_manga





Hala dalga geçtiğimi düşünenler için ileriki sahnelerden bir resim vereyim o zaman çünkü cıngıl bildiğin kafayı yiyor. İş sadece ayılarla kalmıyor yani. Neyse bir şekilde ormandaki hayvanlarında yardımıyla dojo kurtarılıyor.
Ee bunun yaoisi nerede derseniz bir göz atın derim. Mangaka bize standart bir aşk hikayesi yazmak yerine çok aksiyonlu ters köşe bir hikaye yazmayı seçmiş çünkü. Arada böyle garip mangalar okumak iyi oluyor yani. Zaten sürekli aşk işlenen konular bir süre sonra sizi de sıkmıyor mu? Daha göremedim şöyle son ana kadar kavuşamayan aşıklar mangasını. Önlerine sürekli bir engel çıkıp
da yaşadığımız aşk imkansızsı bize hissettiren manga çok yok maalesef.







Buna rağmen hikaye yönü ağır basan mangalar. Hani bana sorsanız nedir bu mangalar diye durun size bir liste çıkartayım. Hani arada canınız sıkılır falan şöyle güzel bir manga okumak istersiniz yeniler zaten gelecek bölüm beklemede falansa size iyi gelecek mangaları bir sıralayım diyorum.

Acid Town , Ameiro Paradox , Canis , Doushiyoumo Nai Keredo ,  Elektel Delusion , Hana no Mizo Shiru , Honto Yajuu , Kimi ga Koi ni Oboreru , Koisuru Boukun , Konya mo Nemurenai , Kyuuso wa Cheese no Yume wo Miru ,  Loveholic , Rutta to Kodama , Yume Musubi, Koi Musubi 

Bence bu ve unuttuğum bir kaç manga vardır tabi ama bunlar on numara mangalar. Dikkat ettiyseniz bazı mangalar içinde yer almıyor. Sakyonun mangaları olsun yada Hidoku falan olsun. Çünkü verdiklerim iç ısıtacak cinsten ve neredeyse aynı havayı yansıtan mangalar. Ayrıca bir çoğuda uzun bölümlere sahip. Tabi daha İngilizce olanları eklemedim. Bunlar Türkçesi bulunan mangalardı. Birde bu güne kadar verdiğim mangaların listesini çıkarmak istiyorum izninizle. Tabi sadece İngilizce olanların. Hani 2-3 haftadır bahsediyorum bundan. Bari çok bir şey yazmadım bir liste vereyim de arada belki kaçırdığınız mangalar falan vardır bir nevi toplu bir liste olur elinizde ve elimde tabi ki.:)
Bu listeyle bilikte de yazımın sonları gelmiş olurum. Konusu sıkıntısı çektiğimi zaten biliyorsunuz onu dememe gerek yok. Etto sonra bu haftada böyle geçirdim tarzı özürlerimi biliyorsunuz o da tamam. Hımm geriye o zaman görüşürüz kısmı kaldı. Ee zaten onuda her hafta görüyorsunuz eee o zaman kaçayım ben yaa. Şuraya falan bir liste bırakıp izninizle gidiyorum byyy.

Verdiğim mangaların listesini buradan tam olarak  indire bilirsiniz. 80 tane manga vermişim yada daha fazla. Onları buraya yazana kadar listesinin linkini versem daha iyi olur. 2 sene için az gözükse de hepsi seçerek verdiğim mangalardı. İçlerinden her hangi biri hakkında bu neydi diye düşünenler blogun yan tarafından manganın ismini aratıp hakkında bilgi sahibi olabilirler bu arada. Mangaları bırak seninle konuşmam lazım diyenlerde yaoiturkce@gmail.com bana adresten ulaşabilirler merak etmeyin. Ee o zaman byyyy.^-^

5 yorum:

  1. Yuri on Ice'tan yayınlanan videoyu kaç kez izledim bilmiyorum. Yuri kayarken arkada çalan şarkı aslında anime bittikten sonra yayınlanan resmi ost dosyasında da vardı. Arattırıp bu neymiş diye baktığımda Yuri'nin parçası olduğunu görmüştüm. Bir yerde okuduğuma göre aslında final bölümüne dahil edilecek bir performansmış bu ama ekleyecek yer bulamamışlar, belki de Yuuri ve Victor'un düeti gibi son sahnelere eklenecekti. O yüzden Otabek'in de orada olması mantıklı geliyor bana. '. sezonun geleceği kesin sadece ne zaman duyuracaklar onu bekliyorum ^-^
    Anlattığınız manga absürt komedi gibi bir şey sanırım, engin yaoi denizinin kenarında köşesinde bazen cidden değişik mangalar çıkıyor insanın karşısına. Arada rastlayınca şaşırıyorum, diğerlerinin arasından sıyrılıyorlar bir şekilde ama tuhaf olarak :D
    Size ben de öneride bulunmak isterim ama söyleyeceklerimi hep okumuşsunuzdur diye düşünüyorum, myanimelist listemin linki verebilirim isterseniz: http://www.kisa.link/4Sdq Buradan beğendiğinizi seçebilirsiniz ^^ Puanlamam biraz garip gerçi, genelde verdiğim en düşün puan 6'dır, çizimin hikayenin ortalamasını alırım bazen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuri on ıce gelse de izlesek yaa. Final bölümünde Viktor ve Yuri'nin birlikte kaymasından yer bulamamıştır kendine.:) Yeni sezonda bari Otabek x Yurio görsek bol bol.Bu ikisinin hikayesi daha heyecanlı geçecek gibi.
      Evet arada garip mangalar oluyor cidden.Ama bu manga kadar garibini görmemiştim ben.XD
      Listeye baktım tabi ki okumadığım mangalar vardı.Teşekkürler.^-^ Koiyume Lover ile başlarım okumaya.Kimi ni Todoke de gözümden kaçmadı haa.:) Güzel seriydi ama mangasını okumamıştım mesela.Sadece filmini ve animesini izlemiştim.:)

      Sil
    2. Yuri on ice'a da bir film bir ova geliyormuş myanimeliste göre.o_O Yayınlanan bu Yuri videosu ovanın fragmanı gibi bir sey olarak geçiyor :) Ne gelse izleyecek durumdayım şu an *-*
      Koiyumeyi okumayalı epey olmuş siz deyince fark ettim :D Bazen o kadar uzun arayla geliyor ki günceller.. :(
      Kimi ni todokenin mangası da çok güzel arada yaoi dışında bir şeyler okumak isteyince iyi gidiyor başka tarzlar ^^ Normalde shoujo okumuyorum pek ama Kimi ni todokenin yeri ayrıdır :)

      Sil
    3. Diğer jet güncelimden de anlaşıldığı üzerine daha okuyamadım mangayı.:( ama kaçmaz benden okurum yine.Bu gün sırf editle kapattık günü.ama bir manga daha bitti bizden sonunda.:)
      Yaoi dışında okuduklarım var ama shoujo'yu bende tercih etmiyorum.bildiğin attack on titan, kuroshitsuji gibi aksiyon mangalarına bakıyorum. shoujo olarak gekkan nozaki-kun sayılıyor mu yaa? bir de onu okuyorum.Gerçi o olsa olsa trajikomik olur.hahahhahah:)Nozaki-kun gibi odunu zor bulunur yani.
      yuri'ye ova mı geliyormuş.Duymamıştım.Gelirse izleriz tabi.O zaman koyamadıkları o bölümü mü ovada verecekler?Keşke sırf Otabekle Yurio'ya özel bir bölüm olsa.Tadından yenmezdi o zaman.:)

      Sil
    4. Gekkan shoujo romantik olur daha çok ki öylesi daha iyi genelde. Romantik türdeki mangalar shoujoya kıyasla daha iyi oluyor çoğu zaman. Trajikomik olduğuna lafım yok işte :D :D
      Yayınlanan videoda sadece ikisi olduğundan karakter listesinde de bi tek Yuriyle Otabek var zaten. Bakalım nasıl bir sey olacak Yuri on Ice'tan bir şey yayınlansın da ne olursa razıyım *-*

      Sil