20 Mayıs 2017 Cumartesi

Bl movie and yaoi manga

Ortaya Karışık 7



Evet bu gün hızlı bir açılış yapmayı düşünüyorum. Mangayla birlikte dün izlediğim bir movie'yi de araya sıkıştıracağım yani. Aslında movie'yi daha öncede çokça görüp izlememiştim. Sanırım 2. gelince dedim dur şuna bir bakayım. Diğer izlediklerimden ziyade bunun sonu mutlu bitiyor. Normalde bu tarz bl web dizileri falan olsun hep kötü sonla bitiyordu. (yazılarımın birinde bulabilirsiniz.:) Ama bunlar mutlu son ve güzel filmler olmuş. Gerçi henüz 2. filmi izlemedim ama sonu mutlu mu bitiyor diye göz attım. Manga neyse de filmde kötü sonlar çok fena oluyor. Manga demişken daha önce önerdiğim bir manganın gelen bölümü mahvetti beni. Onun da tekrar yazayım size ve okuyup ağlayın yani.

yaoi_manga



yaoi_manga
Love's Coming daha önce gördüğüm bir filmdi. Zaten sizde çokça görmüş ama belki izlemek istememiş ya da fırsat bulamamış olabilirsiniz. Tayland yapımı bu arada. 3 kafadar yakın arkadaşlarının gay olmasından şüphelenir ve plan kurmaya başlar. Olaylar normalde böyle başlıyor. İçerisinin de ikilinin neler yaşadığı da var. Nai'yi sevdim iyi oynamıştı. Gump'ı sevemedim ama. Çok fazla salakça mı gülüyordu desem, o enerjisi bana geçmedi mi desem. Şimdi ne desem yalan olur. Bir izleyin karar verin derim. 2. filmde o oynamamış bu arada. (yapımcılar da fark etmiş sanırım benim fark ettiğimi:) Onun dışında üçlümüz komik sayılır. Nerede durmaları gerektiğini de iyi biliyorlardı. Ayrıca destek olmaları süperdi. Yani bilinçli bir şekilde yapılmış bir yapımdı. Özellikle dörtlümüzün konuşmaları sizi duygulandıracak cinsten. Zaten bu tarz filmlerde hemen her vakit komiklik bulamazsınız. Neyse gayet izlenebilir bir film sizi bekliyor. Bir fırsat verin derim.
yaoi_manga



Gel gelelim üsteki film gibi şanlı olmayan sonu mutlu bitse de kendinizi ne izledim ben ya demekten alı koyamayacağız bir filme. The fanatic love. Saçma bir konu sahte oyunculuklar ve boşa giden 1 saat. Özellikle Lisede gözlüklü sonra gözlüksüz olarak gördüğümüz o sahte ve komik oyunculuk.... Hele omuz atış ve saçma salak koşuşu. Çok saçmaydı yaaa. Bu filmde tek gerçek oyunculuk ana çocuktaydı. Onun dışında uke sıfatındaki cidden çok kötüydü. Peki bu filmi neden izlemelisiniz. Öncelikle bl filmleri az sayılmasa da iyi! derece olanlar az sayılır. Yani amerikan yapımı olmayanlar. Onun dışında konu çok saçma olsada o kardeşin komikliği sayesinde izlenebilir. Ayrıca çekim olarak beğendim ben. Özellikle 3 farklı açıdan gördüğümüz kitap sayfaları yırtma sahnesi en akılda kalan sahneydi. Hani çok boş kalırsanız bir göz atın diye yazı verdim.:)






yaoi_manga





Life Senjou no Bokura'yı hatırlarsınız belki. 2 hafta önce falan vermiştim sanırım. O zaman daha 2 bölüm mü ne gelmişti. Geçenlerde 3. bölümü geldi ve bizi mahvetti. O nasıl bir bölümdü yaa. Biz nasıl böyle olduk. Mangaka sen bize ne yaşattın az önce diyeceğiz bir bölüm hemde. Başlarda ne güzel gidiyordu manga. Ondan sonra yaş atlaması yapıp araya kadın sorunu girince olacaklar kaçınılmaz oldu. Ve fujoshiler olarak yastayız resmen. Öyle kötü durumda bitip ertesi bölüm toparlanacak bir manga kıvamında bitmedi bu arada. Sorun epey büyük yani. Neyse okuyunca hem ağlar hem bana hak verirsiniz ne diyeyim.:(




yaoi_manga



Bu gün süper bir manga sunuyorum size o zaman. Boku ga suki da to ienai wake mangamız, Hyuuga Seiryou mangakamız. Ki zaten kendisini tanırsınız. O saç çizimlerini unutmak zor zira. (güzel siyah saç çizimlerini asla unutmam^-^) Neyse konumuz eski karısından ayrılan adamın hikayesi. Seme de gözlük görebilirsiniz ama o gözlükler çıkıyor merak etmeyin. Daha 1 bölüm geldi ama devamını merakla bekliyor olacağım. Tavsiyemdir bir göz atın derim.



yaoi_manga




Umeya-kun no Haru yine bir bölüm gelen bir manga. Ikuta Mugi mangaka. Çok bir şey yok mangamızda. Ayrıca kara kediler bazen size şansta getirebilir değil mi? Bu o tarz bir manga oluyor. Tek sorun bence kara kedi bazı yerlerde aşırı büyükçe çizilmişti. Onun dışında çok bir şey söylemeyeceğim zira daha geldi mangamız. Mangakayı ise zaten çok tanımadığımdan konusu açmıyorum bile.
Belki sürekli 1 bölümlük manga veriyorum diye kızıyorsunuz ama bu mangalar 2-3 bölüm olunca tadından yenmiyor. Eee bende size önceden bilgi veriyorum daha ne yapayım.:)

Etto bakmışım sonlara doğru gelmişiz artık. Bu arada blog resmin daha iyi bir fikir gelene kadar şimdilik bu olarak kalacak gibi. Ki çok uğraştım bu resme. Ayrıca çok beğendiğim için uzun süre kullanırım diye düşüyorum.:) Bunun dışında not olarak düşeceğim şu anlık bir şey yok. Bu sıralar biraz rahatsızım o yüzden kısa yazılarım sizlerle olacak.:) Hadi iyi haftalar.

20 yorum:

  1. Elinize sağlık yazı için bayadır live action izlemedim. Aslında merakla Hidamari ga Kikoeruyu bekliyorum daha çok. İlk film hoş bir filme benziyor ^^ Dram severim normalde ama shounenai dizi filmlerde fazla olması canımı sıkıyor, belki biraz daha gerçekçi olması için var ama bilemiyorum..
    Her ne kadar birer ikiser bölümlük olsa da yeni mangaları da ekledim listeme, özellikle de Hyuga Seiryou'nun mangasını gözüme kestirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hidamari ga Kikoeru'nun live actionu gelecekti dimi.Tamamen aklımdan çıkmış.:)Hatırlatma için teşekkürler.^-^ Bulursam her hangi bir linki yazarım buraya.şu anlık ara verdim ama hala araştırmalar devam ediyor. Mangasıda yeni yeni Türkçeye çeviriliyor güzel oldu cidden. Hyuga Seiryou'nun çizimleri güzel oluyor.Seviyorum o tarz çizimleride.Manganın devamı geldi mi diye bakamadım daha.Malum oruçlu olunca biraz sıkıntı oluyor.XD

      Sil
    2. https://www.youtube.com/watch?v=-xtcRk9GHDk&t=1s film türkçe altyazılı olarak çevrildi. Çeviriyi yapan grup BL drama ve filmde çevirmekte isterseniz bakın :)

      Sil
    3. Teşekkürler.:) İngilizce çıktığı vakit izlemiştim bir de Türkçe izlerim ne demek.:) Çeviri yapan grubu biliyorum hatta birlikte bir diziyi yapıyoruz. Ama daha başındayız yüklenmesine epey var diyelim.:)

      Sil
    4. cidden mi bende o gruptanım şans eseri blogu görünce söyliyim dedim :D

      Sil
    5. Gerçekten mi? :D Sevindim senin adına ama ben gruptan değilim ne yazık ki. Heterophobia da manga editörüyüm yüzden grubunuza dahil değilim.Sadece çok sevdiğim guardian dizisinin düzenlemesi için yardımda bulunacağım.^-^ Long Time No See güzeldi bu arada ellerine sağlık.:D

      Sil
  2. zamanlamasını ben yapıyorum çeviriyi gruptaki arkadaşlarım yapıyor. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgilli willjace, wattpad de Beloved Enemy'nin İngilizce novel'i var. BL olarak.Onu çevirmeyi düşünür müsünüz? Yada onu çevirmesi için rica edeceğimiz bir arkadaşlarınız var mı?
    ps: Bloğunuzu beğeniyorum. Sotus serisini bloğunuz sayesinde öğrendim ve seyrettim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) Fansub olarak normalde novel çevirileri yapmıyoruz. Sadece Cd dramaya sahip olan yaoi novel çevrilmişti zamanında. Eğer novel çevirseler Kotonoha no Hana'nın devamı olan Kotonoha Dayori'yi çevirmelerini isterdim.:) Onu bile çevirmiyorlar düşün artık.:( Ama sizin için birilerine sorarım neden olmasın.Belki mangadan sıkılıp novel çevirmek isteyen birileri çıkar.:)

      Sil
    2. Yanıtınız için teşekkür ederim. Heterophobia Fansub'tan mışsınız. :) Bilmiyordum. Bir kaç serinizi takip ediyorum. Başarılarınıza devam... Çok beğeniyorum. Kolay gelsin hepinize.
      Sizin Novel'i de çevirirler inşallah. Ama benim istediğimi çeviren biri olursa tadından yenmez. :) ( ne bencilce dimi? :))

      Sil
    3. Sevgili willjace,tekrar merhaba.Bir sorum olacaktı. Bir manga vardı.Şu anda bulamıyorum. Yaoi. Biraz anlatsam belki bildiğiniz bir şeydir. Yardımınız olur. İki iş ortağı, birbirleriyle pek yakın değiller. Birgün bir tanesi bir kaza geçirir ve hafızasını kaybeder. Sürekli sayıklamaya falan başlar. Bu arada diğer ortağın ona olan bakış açısı değişir. Adam ilgisini çekmeye başlar filan.... Ne dersin? Bildiğin bir şey mi acaba?

      Sil
    4. Hımmm valla hiç çıkaramadım bu mangayı.Yaptığımız bütün mangaların konularına baktım yok.Bana biraz Moritat'ın khikayesini anımsattı ama o da manga değil webtoon. Orada da kaza geçirip hafızasını kaybediyordu ve sonralara doğru semeden falan şüpeleniyordu. Çok kafa yakan bir webtoondu hala ne olup ne bitiyor anlamıyorum o webtoondan. Ama zeze-sana sordum bilse bilse o bilir.Cevap verirse yazarım.Diğer okuduklarımın arasında da böyle bir manga pek hatırlamıyorum bak şimdi daha çok merak ettim.Bulursan bana da yaz okuyayım.:)

      Sil
    5. Moritat'ı okudum. Güzeldi. Tamam bulursam yazacağım. Sevgiler. :)

      Sil
    6. Zeze-sandan cevap geldi o da bu tür bir şey okuduğunu ama adını hatırlamadığını söyledi. Yine de http://www.mangago.me/home/mangalist/26345/ bu linki verdi. Hazıfa kaybını ele alan mangaların listesi. belki içinde aradığın vardır.:)

      Sil
    7. Teşekkür ederim. İnceleyeceğim. :)

      Sil
    8. Sevgili willjace, aradığım mangayı buldum. Ve bu , Zeze-san'ın verdiği link sayesinde oldu. İkinize teşekkür ederim. okumak istersen konusu şu:
      -Senden sonra iyi olacağımı düşündüm. "Asla olmamış gibi davranalım. En başından beri."

      Bir fırıncı olan Ono Shizuka, ortağı Sakai ile tartışmaya girer ve merdivenlerden düşer. Kaza, Sakai'yi tamamen unutmasına neden olur. Ama şimdi, bu güzel ama yalnız insan, Ono Shizuka'nın çok fazla ilgisini çekmeye başlar.

      Adı da bu: KOWAGARANAI DE, SOBA NI ITE.

      ilgine ve alakana çok teşekkür ederim.

      Sil
    9. Allah seni iyi etsin ben biliyorum bu mangayı. Hatta blogda yazmış olabilirim o derece yani.😂😂 İş adamı deyince bulamadım sanırım. Neyse bulmana sevindim.😊😊

      Sil
    10. :) Yanlış kalmış aklımda. Peki bir soru daha. Türkçe Manga Drama Cd ler nerede bulabilirim? Mesela ZE Türkçe var mı? Araştrıdım ama bulamadım. Ve www.heterophobiafansub.com masıl online okuma yapabilirim? Sıkmadım dimi?

      Sil
    11. Türkçe manga cd drama bulman zor çünkü yok gibi bir şey.:) Video şeklinde bir grup yapmıştı ama devam etmediler. Cd dramaları japonca şeklinde indirip Türkçe manga ile okuman gerek.^-^ Ze mangasının türkçesi yok bildiğim kadarıyla.Manga hem çok uzun hem aynı olay neredeyse mangadaki bütün çiftlerin başına geliyordu.yani Türkçeye çevirecek grup mangayı çok sevmeli ki bu sorumluluğa girsin. o yüzden çevrileceğini çok düşünmüyorum.
      Cd drama indirmek için
      https://www.yaoiotaku.com/forums/forums/29-drama-cds
      http://blcddrama.blogspot.com/
      http://nightyaoi.blogspot.com/?zx=7cbf628f4125f2d1
      http://dramacdtranslations.tumblr.com/
      https://fatedfujoshisblcdsblog.wordpress.com/completed-projects/
      bu linkler şimdilik işini görür. İstediğin mangayı Türkçe indirip varsa cd draması buralardan indirip rahatlıkla okuyabilirsin.:)
      https://www.yaoiotaku.com/forums/threads/23-ZE-Drama-CD-Collection bu da ze mangasının.Ben zamanında ingilizce mangayla okumuştum cd dramasını.Ama sevdiğim bir çift vardı sadece onun kısmını okuyup dinledim.:D
      bizim sitede online okuma yok maalesef.Manga tr veya batoto diyeceğim ama o sitede https://vatoto.com/ olmuş buralar okuyabilirsin. Ayrıca istediğini sorabilirsin bu blogun amacı zaten fujoshi ve fudanshi'lere yardım etmek.:)

      Sil
    12. Bütünnnn yanıtların için çok teşekkür ederim. :)

      Sil