1 Ekim 2016 Cumartesi

Nasıl Yaoici Olunur..?

Klasik Yaoici Olma Yolu



Evet klasikleşmiş yazı serilerimden eminim haberiniz vardır. Haberim yok diyen yok abla bizde klasik ne arar diyenleri buraya, şuraya, ve bu linke davet ediyorum izninizle. Şimdi bu klasikleşmişlerin linki verip bize ne sunacaksın derseniz eğer bu hafta başlıktan da belli olduğu üzere bir yaoici nasıl olunur nasıl bu seviyeye gelir ve hangi süreçlerden geçer tarzı bir yazı dizisi sunacağım sanırım. (yani planlarım bu yönde ama yazarken konu nerelere gider ne tarafa doğru çevrilir şu anda bilgim yok.)
Bu da nereden çıktı derseniz eğer bu güne kadar yazdıklarımın hepsi yaoi manga üzerine olduğundan okuyanları es geçmişim hissiyatına kapıldım sanırım. (yada yazacak konu ararken birden karşıma çıkmış da olabilir şimdi çok da şey yapmayayım yani ^-^)

İşte kendimce yaoici olma yolundaki klasikler;


1. Tavsiye üzerine izlediğim animede erkekler öpüştü ama çokta rahatsız olmadım klasiği:


yaoi_manga

Herkesin bir başlangıç noktası vardır illaki. Benimde tabi ki bir başlangıcım vardı bu konuda.Yani öyle gidip te ben yaoiye saracağım diye kimse başlamıyor açıkçası. Öncelikle anime hastası olan siz kesinlikle gözünüze çarpan kapaktaki yakışıklı karakterleri kaçırmayan bir yapıda oluyorsunuz. Tabi gözünüz bir cool karakter görünce kulaklarınız hafif dikilip gözleriniz büyüyerek ekrana odaklanıyorsunuz. İşte ilk Sekai ichi Hatsukoi'de sizi çeken bu oluyor. Üstüne üstlük kapakta 2 yakışıklı karakter var birbirlerine sarılır vaziyette. Tamam bir de konuya bakalım sanırım bunlar arkadaş. Ama velakin konuda tam aslında ilk başta anladığınız şekilde çıkıyor. Tövbe bismillah deyip kapatıyorsunuz. Aradan geçen zaman sürecinde bir kaç yerde daha aynı animeyi görünce kafanızda yaa izlesem ne çıkar o şekilde sahnede yoktur şeklinde düşünceler beliriyor. Sizi bir şeyler ele geçiriyor bu noktada yani merak.Aklınızda sürekli izleme fikri dolanıp duruyor. Ahh işte o merak sizi nerelere kadar sürüklüyor tabi o zaman bunu bilemiyor ve saf şekilde animeyi izlemeye başlıyorsunuz. Evet dediğiniz şekilde anime harika çıkıyor tabi ki o kadar müthiş ve mükemmel çıkıyor ki bu güne kadar ben ne izledim bu nasıl olur izlediklerim animeyse bu neydi gibi sorular beyninizde fink atıyor. İzledik sonra bile kafanızda hala oynatmaya devam ediyorsunuz. Kendi kendinize konuşup nasıl olur da bu kadar harika olur şeklinde yorumlarda bulunuyorsunuz.

yaoi_manga

Anime de geçen öpüşme sahnelerinden en basta rahatsız olsanız da içinde aşk duygusunun diğer izlediklerinize hiç benzemediğini fark edip şaşırıyorsunuz. Peki ama sizi bu aşka çeken şey ne olabilir ki. Tabi ki imkansız olması ve tabularla bezeli şekilde yasak olması. Kısaca bu aşk size acayip iyi geliyor.Yasak aşkın cazibesine kendinizi kaptırıyorsunuz. İçinizdeki bazı şeyleri harekete geçiriyor ve bu ne ola ki deyip araştırma kısmına geçiyorsunuz.
İşte araştırma kısmına geçiş 2. bölümüzü oluşturuyor.

2. Araştırdığım şey meğer erkekler arasındaki aşkmış ama bu olay beni çokta bozmaz klasiği:


Evet izlemedeki duyduğunuz o çarpıcı duyguların karşılığı tabi ki 2 erkek arasındaki aşka çıkıyor. Nasılda  mutlu olduğunuzu hatırlayıp googlenin arama motoruna (yada hangisini kullanıyorsanız) yazıyorsunuz. İlk animenin adını yazdığınızı var sayıyorum. Zaten izlediğiniz yerde türü diye belirtilen köşede daha önce hiç rastlamadığınız shounen ai ve yaoi kelimelerini görüyorsunuz. Aklınız bir köşesi bu noktada vazgeçmek üzere size yapma diye fısıldıyor. Ama onu kim takar hemen o düşünceleri çıkmaması üzerine bir yere kilitliyorsunuz. (hey sana dışarısı yasak :) Ve işte her şey o anda başlıyor. Girdiğiniz site bunun ne olduğunu açıkça belirtiyor. Etrafta aşk, yasak çekici, japonya, hafif türü ve cinsellik tarzında kelimeler geziniyor.
Sonrasında bir bakıyorsunuz altında bir dolu yorum. Çoğunluğu bu türden vazgeçemedikleri hakkında ve dahada farklı şeylerden bahsediliyor. O arada bundan başkada animeler olduğunu keşfediyorsun. Neredeyse ikizi kadar benzeyen bir animeye gözlerin kayıyor. Junjou Romantica.
Tabi ki ilk baştaki tereddütlü halinde eser yok. Hemen gizli bir şekilde izlemeye başlıyorsun. (sanki sadece sana özel çekilmiş bir anime izlenimi yapıyorsun kendince. Kimse bilmemeli ve izlememeli şeklinde düşünceler geçiriyorsun.(burada kast edilen ailenden herhangi biri)

yaoi_manga

Evet sadece sana özel. İzledikçe daha da mest oluyorsun. Sonra bakmışsın ki başka animeler sana itici gelmeye başlıyor. Ne öyle vıcık vıcık aşk konuları. Sana daha çarpıcı yasak ve tutkulu bir şeyler gerekiyor. Yorumların birinde animeyi yapan fansuba bol bol teşekkür edilmiş. (eline yapışmaz ya bir iki teşekkürde sen et diyorsun içinden.) Hemen bir yorumu patlatıyorsun sen daha tereddütlü yaklaşırken adamlar bunu Türkçeye çevirip vermiş eee daha ne olsun bol bol teşekkür ederken aklına bunların bir site olması gerek diye bir fikir düşüyor.
Anında adını kopyalayıp (çünkü ilk başta kimsenin ezbere yazdığını düşünmüyorum cidden uzun ve karışık bir adı var fansubun (yani ilk düşünülen buydu dimi:)) google amcayla iletişime geçiyorsun. Kuvvetle muhtemel Heterophobiayla ilk iletişim bu sayede oluyor.
Bir bakıyorsun ekranın bir anda parlıyor ve içinden gök kuşağı geçen bir bahçe önünde beliriyor. Ve sen unicornlara bakarak ilerlerken önünde şekerden yapılmış bir ev beliriyor. Bahçe salıncağında sallanan Onodera ve Takano sana el sallıyorlar.
Tamam tamam burası uydurmaydı ama böyle bir şey olsa fenada olmazdı sanki. Ihımm yeniden ciddileşelim.
Kısaca önüne siyah fonlu üzerinde gelen mangaların resminin yer aldığı beyaz harflerle küçük şekilde yazılmış bir heterophobiafansub yazısının altında yaoi ve yuri yazısını görüyorsun. Alt kısımda ise muhtemel bir geçen pazartesinden kalma güncel yazısı mevcut oluyor. (yani şimdi sistem değişti ama eskiden öyleydi.)
Okuyunca ben nereye düştüm dermiş gibi oluyorsun. İşte sonunda araştırmaların sonuç veriyor ve yaoici olma yolunda ki ilk adımlarını altmış bulunuyorsun.:)

yaoi_mangayaoi_manga



Evet bir yazımın daha sonuna gelmiş bulunuyorum. yaa neden nasıl bitti gibi kelamlarınızı kendinize saklayın çünkü devam edeceğim. Bu sadece benim gibi bu türe bulaşan sıradan bir yaoicinin buna nasıl başlandığıyla ilgili bir yazıydı. Kendinizi bir parça bu yazıda gördüyseniz ne mutlu bana.
Yazımın 3. maddesi ne ile başlayacak diye sorarsanız eğer tamamiyle diğer haftayı beklemeniz gerekir. Ama ilerleme şeklim mangalar konusu üzerine olacak. Zaten bu olaya dadanan kişiler öncelikle animeyle başlar ardından mangalar gelir. (yani benim için öyleydi.)
Peki bu yazdıklarımı bire bir yaşadın mı yani bunlar dikkat gerçek hayattan alınmıştır ibaresiyle mi verilsin diye sorarsanız eğer tabi ki hayır yanıtını alırsınız. Buna çok benziyor ama aynısı değil derim. Çünkü benim bir ikizim var. Yani bu türle beni tanıştıran öncelikle ikizimdi. Ama ilk izlediğimiz anime Sekai ichi hatsukoi'ydi. Tabi 2. bölümden kapattırdım.(şu an bile acayip pişmanım o zaman yaptığım salaklığa.) Daha sonrasında ikizime göre daha çok komiklik ibaresi barındıran Junjou Romantica'yı izledik. Tabi bunu izledikten sonra tekrar  Sekai ichi hatsukoi'ye dönüş yaptım.
Kısaca benim maceram böyle oldu. Peki mangalara nasıl sardın diye soracak olursanız çok farklı bir hikaye ortaya çıkacaktır. Onuda 2. bölümde anlatayım bari. Yani yine diğer haftayı beklemek zorundasınız.(hahahaha kötücül gülüş atayım....XD)
Peki ufak bir ip ucundan zarar gelmez diyelim ve ben bildiğin kankim tarafından basıldım. Hani aileniz sizi basar ya işte öyle......(dahası gelecek bölüme)

yaoi_manga


Not: Resimlerde bile böyle sahneler vermeyen bana bu hafta ne oldu acaba bilmiyorum. Kaptırdım ve bir sürü hot gif yaptım. Koptum gittim resmen.(not içinde not: bu gifler tamamiyle benim tarafımca en az 3 program değiştirerek yapılmıştır. Bir gif kolay yetişmiyor tabi ki:)
Not 2: Beklenen Saezuru Tori wa Habatakanai sonunda geldi heyooo. Gerçi hala İngilizce okumadım ama resimler her şeyi anlatıyor. Tabi yine çok merakta kalacağımız şekilde bitirmiş. Zaten çatlıyorduk şimdi yine bekleyeceğiz. O değilde Doumeki neden ağlıyordu. Yashiro banyoda o suyla ıslanırken kafasından neler geçiyordu. Çaresizliğin kol gezdiği bir bölüm daha göreceğiz sanırım.  Yalnız yandaki sahne için çokca beklemiştik yine müthiş çizilmiş. Bir an önce Türkçesi gelse de okusak yaaaa.




yaoi_manga
Beklemekten sıkılan benim temsili bir gifini de yapmayı ihmal etmedim. Gerçi bu gif bir şey unutmuşum çığlığı  oldu. Düşünelim bakalım neyi unuttum. Hımmmm ahh hatırladım. Love Stage animesini bilmeyen yoktur dimi. Tabi o sıralar yaoiden falan haberim yok kore dizilerine hayran olduğum sıralar o zamanlar. Bilirsiniz yeppuda diye kore aşıklarının bulunduğu bir site var. Tabi bu site de o zamanlar Love stagenin resimleri vardı. Bende kapakta İzumiyi görünce (bu arada çok kötü bir resmini koymuşlardı o zaman) bu nasıl kız çok sinir oldum yaaa deyip her gördüğümde hayıflandım. Yani sanırım gözlükler falan vardı İzumi de bende böyle aşk şeylerini hiç sevmem. Yani yaoi'yi bilmeden bile shoujo tarzı şeylerden hiç hazzetmiyordum. Acayip gıcık olurdum yani. Bu animeyi de shoujo sanıp çok söylendiğimi hatırlıyorum. Yani bir kere açıp baksam belki çok önceleri tanışacaktım bu türle. Neyse kısa bir anımı araya sıkıştırayım dedim.
Tabi hayat bu ya şimdi Love stagenin mangasını editleyen kişilerden biriyim. Hayat cidden çok garip yani. Ah durun hazır çenem düştü ve anılardan gidiyoruz bir anımı daha yazayım. Sıkılmazsınız değil mi? (okuyucuyu her daim düşünen yazar konumundayım şu an:)
yaoi_manga
Tabi artık yaoiye adım attığımız sıralar daha ekipte değildik. Her türlü mangayı okuyoruz falan işte. Tabi Junjou'yu okuyorum. Türkçe bölümleri geçtik İngilizce devam ediyorum. O sırıda daha 3. sezon gelmemişti. Hani Misakinin çatıda kısık sesle Usagiye seni seviyorum dediği bölüm vardı izleyenler çok iyi bilir mangada tam o bölümü okuyorum. İngilizcesinde kocaman balonda kısık sesle söylediğini belli etmek istermiş gibi kenarda "I love you"yazıyor. O an okuduğumda içimden geçen tek şey bir an önce Türkçesinin gelmesiydi. Ayrıcana o zamanlar Junjou'yu editleyen Sahra-san'ın bu bölümü nasıl editleyeceğini hayal ettim.(selam olsun kendisine de^-^) İşte söyle olur falan filan şeklinde kafamda kuruyorum. Gel gör ki hayat ve kader kankimle çektiğim bölüm çekilişinde o bölümü bana denk getirdi. (evet o sıralarda kim hangi bölümü editlesin diye çekiliş çekiyorduk ve bölümleri paylaşıyorduk:) Ve resmen hayal ettiğim bölümü kendi yapma şerefine eriştim. Peki bunları neden yazıyorum derseniz eğer isteğiniz şeyler bir şekilde karşınıza çıkar yeter ki isteyin gibi bir önermeyle bitirmek istiyorum. (fazlamı dramatik oldu yaww hadi biraz neşelenelim:)

Mutlu bir hafta sonu ve iyi geçen bir hafta dileyerek bu haftaki yazımı bitiriyorum izninizle. İyi günler.^-^
Aceleyle yazılmış not: Ya bu arada yazmayı unutmuşum ama siz okuyucularında bu türe nasıl başladıklarını bilmek isterim. Yani açıklamak isteyenler yazarsa çok sevinirim.şimdiden teşekkürler. ^-^

20 yorum:

  1. Merhaba,
    Benim Junjou Romantica'dan başlayıp bu türü keşfedip, ordan Sekaiichi Hatsukoi'yi ve Heterophobia Fansubu buluncaya kadar kadar ki süreci anlatmışsınız gibi hissettim.^^ Gözümde canlandı sanki mazi ya.:) Anime karıştırırken Junjouyu görmüştüm tabi konu itibariyle farklı gelmişti ama bir izle sonra bakarız dedim içimden izledim, iyiki de izlemişi sonrasında araştırdım başka animeler falan derken, kalbimin bir numarası Sekai ichi'yi buldum daha da bağlandım bu türe.Sonra mangalar ve HF derken bir baktım Yaoici olmuşum.^^ Her şeyden ziyade konu işlenişlerini çok seviyorum, vıcık değil çok sıcak masum ve bi o kadar tatlı. Hakikaten dediğiniz gibi diğer vıcık aşk hikayeleri beni sıkar oldu artık. Yaoi de daha tatlı işleniyor. Öyle başladım işte iyiki de başlamışım.^_^ (Yaoici Özz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Demek sizde Junjou ile başlamışsınız ne güzel.^-^
      süreç aynı oluyor genellikle.Bakalım farklı şekilde yaoici olan çıkacak mı?:) Ama olması gereken bu diye tahmin ediyorum.
      Cidden bu türü bulmadan öncede shoujo'yu sevmezdim.Çok sahte gelirdi aşklar.Yani ortada savunulacak bir aşk yoktu.Ama yaoilerde öylemi? İnsanın bırakası gelmiyor.Gerçekten iyi bulmuşuz bu türü ^-^

      Sil
  2. ben turkanimetv ile anime izlemeye başladım. kuzenim önermişti. ilk okena na gai izledim. kuzenim Ayase'yi kız zannetmiş biraz izlemiş tabiki iğrenç dedi. beni uyardı yaoi, shonun-ai olanları izleme dedi ve pandoranın kutusunu açtı. şimdi başka tür izlemek içimden gelmiyor. izlediğim animelerin mangalarını okumak da ayrı bir zevk. HF favori sitem günde en az 5 kere kontrol ediyorum yeni bir şey var mı diye. yuriler ilgimi çekmiyor ama yaoi için duyglarıma tercüman olmuşsun. Tüm HF cilere teşekkür ederim. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Okana na gai mi naptın sen :) Bir çok yaoici bile o animeyi sevmiyor.Tabi ben hayranıyım hem animesinin hem mangasının ^-^(zaten yakında gelir editlerine başladım:)
      İlk öyle bir şey izlediyse kuzenin normaldir sakın izleme demesi.Ama yasaklar delinmek için vardır.^-^ Sen ona Junjou Romantica, Sekai ichi Hatsukoi, love stage falan izlet en başta.Belki ısınır.:) Yuri bende hiç sevmiyorum.Ne yalan söyleyeyim içim almıyor onları okumak. Yaoiden şaşmamak gerek.

      Sil
    2. evet yaoi candır. okana na gai mangasını dört gözle bekliyorum. ellerine sağlık.

      Sil
    3. Cidden ya o yurilerdeki duygusuzluk nedir :) Alerji yapıyor bende yaoi ve shunen ai dışında mangalar :) :) :) İlk sahneden sıılıp kapatıyorum. Bir kaç manga var shounen. Güzel tatlı hoş. Onlar dışında ilgim yok.Ama Şimdi Tamen de Gushi başka o sayılmaz değil mi :) Onu 4 gözle bekliyorum :)

      Sil
  3. Junjou benim en son okuduğum mangadır.İlk başladığımda ilk bölümde çizimlerden midir karamsar bir havada başlamasından mıdır nedir bilmem elemiş ve okuma listeme bile almamıştım. Sonracıma tüm çevrilmiş yaoileri okuyunca tabii bir yokluk dönemine girdim ve o sıra bari buna başlayayım dedim. Anam ben nasıl güzel bir mangayı uzun süre görmemezlikten gelmişim ttüüüüü yazık bana oldum tabii. Bu arada animesini izlemedim ve bekletiyorum. Tadını çıkarta çıkarta tatilimde okuyacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. junjuoyu yeni mi okuyorsun ee çok bir şey kaçırdın sayılmaz.işte yaklaşık 79-80 bölüm ve 3 sezon anime.XD yok yok cidden hep aynı mantık.bence önce animesini izle derdim.ama mangayı okumuşsun bile.anime izleyince mangası daha kolay okunuyor.ama mangakanın çizimi son zamanlarda düzeliyor.sekaiichiyle aynı ayarda konular zaten.animeyi bekletme izle derim çok şekerdir.^-^

      Sil
  4. Bu aralar Kore dizilerine giriş yaptım birde ingilizceye ağırlık vermek istiyorum animesi biraz bekleyecek gibi. Ama okuyup bitirdim ve evet bir yerden sonra hep aynı. İsyan ediyorsun artık. Eee Misaki bu atarın kime. Doğurabilsen şimdiye torununuz olacaktı sen hala ay istemem yapma dur dokunma söyleme tutma piiffttttt

    YanıtlaSil
  5. Kore dizileri benim için kapandı artık.eskiden çok izlerdim.ama şimdi kardeşim izlerken bile sıkıcı geliyor.ama daha yeni başladıysan çok sarar.^-^güzel dizileri var çünkü.zaten ondan sonrası filimleri falan oluyor.:)

    YanıtlaSil
  6. Sadece tek bir türe yöneldiğim için dizilerde sıkılmadım şimdilik. Manganın film halini görmek güzel. Ve çok güzel filmler buldum BL de

    YanıtlaSil
  7. nasıl başladığımı başka bir yerlerde yazmıştım :D isimden hatırlarsın belki.. ama bizim klasiğimizin özeti kesinlikle: NASIL BU KADAR HARİKA OLABİLİR YAA??!! ve ben de yaoi ye başlamadan önce bile shojo ya kıl olanlardanım.. cidden aşk filmlerine ve cıvık romantizme her zaman sinir olmuşumdur.. skip beat ve kaichou gibi güçlü kız karakterlerin olduğu ve içinde aşk olmayan kuroshitsuji gibi shojoları severim.. bloğuna bayıldım ya.. bir haftadır sekme açık resmen :D arada girip bakıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin başlama olayı aşağı yukarı böyle sanırım.:) Tabi canım isimleri unutmam.^-^ Zaten disqustaki sayfanın reklamını yapıyorum şu sıralar.Ana ekrana bir yere ekledim kanalı.^-^
      Hey class president ile başlamıştın dimi.Sonra sekaichi geliyor sende.Olsun sonunda hepimiz aynı yolun fushojileriyiz.
      Dediğin o vıcık ilişkilere sinir olma fushojilerin genel karakterist özelliklerinden biri oluyor.^-^ sonra bir bakmışız aaa bu yola adım atmışız.
      kuroshitsuji'nin yeni gelecek ovasını bekliyorum bende.mangasını da okuduğumdan acayip merakla heyecanla yolunu gözlüyorum ovanın.
      Blogumu sevmene sevindim.Diğer kişiler gibi yazmıyorum malum.Diğer bloggurlar genellikle daha şairane veya depresif falan yazıyorlar.Ben daha soğuk bir havayla yazıyorum sanırım.:)

      Sil
  8. Hoşlandığım youtuberlar, oyuncular ya da şarkıcılar genelde hep gay çıkıyordu. Ulan dedim acaba bende mi bozukluk var? O yüzden yaoiye de zemin atmış olduk.

    Bi aralar Creepypasta adlı bir şeye fena sarmıştım. Kısa korku hikayeleri diyebiliriz,sanırım. Ve CP de meşur, çok bilinen karakterler de var.(Bknz: Slenderman, jeff the killer)

    Heh bende bunların fanartlarına bakarken anam ben ne göreyim?
    Jeff ayakta slenderman in kravatını kendine çekmiş ve utanarak slenderman e 'Seni seviyorum' diyor. Ben dedim Jeff kız mı ki? (Yediremedi) İyice araştırdım ve sonunda yaoi olduğunu kabullendim. Daha sonralar fanart o kadar hoşuma gitti ki youtube dan amvler izlemeye başladım. (Jeffxslenderman)

    Daha sonradan animeye merak sardım. SNK, SAO takılırken bir yazı gördüm. Anime türlerini açıklıyor. Baktım yaoi..

    Önceden yaoi nin anlamını bilmiyordum ama 'slenderman x jeff yaoi' yazınca çok hot şeyler çıkıyordu. *-* Sonra dedim yani böyle animeler mi var? En meşhurunu açtım. Junjou tabii ki. O sırada da teyzem ziyarete gelmişti. Aynı odada yatıyorduk. Uyuduğunda bölümü açtım izledim. İlk sahne beni utandırdı ama sonradan devamı geldi. Teyzemden korktuğum için gün içinde izleyemiyordum. Gece yatağımın kuytusuna yastığımı atarak telefonda izliyordum. Dediğim gibi sonradan mangaya başladık.. Şu an bi arkadımı başlattım. Biraz garibine gidiyor, midesi bulanıyormuş. Ama her yakın erkek görsek shipliyoruz. Okulda baya konuşuyoruz. Hatta sınıftaki erkeklerde birbirine çok yakın davrandığından shiplediğimiz kişiler var. Yakınlaştıklarında birbirimizi dürtüyoruz. Arkadaşlar güzel *-* Bi ara sizde deneyin, belkide yaoi potansiyeli vardır. (Kamu spotu) (Biz yaptık oldu.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Creepypasta diye bir şeyin olduğunu dahil bilmiyordum.Korku şeyleri çok fazla sevmem.Ama bunlardan yaoi mangaları keşfetmeniz iyi olmuş. :)
      Junjou genellikle çoğu Fujoshi'nin bu türü bulmasına vesile olmuş bir anime.Gizli izli izlemenize de hayran oldum.Yakalansanız durumu açıklamak gerçekten zor olurdu sanırım.^-^
      Arkadaşınıza tavsiyem shounen aileri öncelikle okuması.Yaoi en başta ağır gelebilir çünkü.İşin özü yasak aşkı kavrarsa devamı gelir muhtemelen.:) Ship konusunda ben genellikle yapmıyorum.Yani bunlar benim için 2d den öteye çok fazla geçmez.Ben onları fantezi dünyamın en alt seviyesinde kilitli tutuyorum yani ;)Başlangıç hikayeni paylaştığın için teşekkürler bu arada.:)

      Sil
  9. Benimki çok farklı shhshsja
    Ben EXO-L'im...
    Bir gün wattpad açmaya karar verdim. Başta ilgi alanınıza göre kitap seçtiriyor ya işte oraya EXO yazdım ve çıkan kitaplardan birazını kütüphaneme ekledim. Ve böylece yaoici olma maceram başlamış oldu. Eklediğim kitaplar yaoiymiş ve bende tam hatırlamıyorum ama baya severek okudum sanırım. Wattpadden hiç gxb okuduğumu hatırlamıyorum. Direk yaoiden başlamışım djdnndndj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.Sizin başlama hikayenizde farklıymış.:) Gerçi wattpatler mangalarla aynı hissiyatı saglar mı çok bilemiyorum.Ne dereceye kadar yazılarak anlatıla bilir görmek isterdim ama wattpat olayını sevmediğimden bu mümkün görünmüyor.Nitekim bir şekilde bu yaoi yoluna girmiş bulunuyoruz.^-^

      Sil
  10. 2-3 yıldır anime hayranıyım. İzlediğim bazı animelerde erkek ilişkileri görüyordum, ama bundan hiç rahatız olmuyordum -homofobik değilim de-, neyse sonra yaoi/shounen ai ve yuri/shoujo ai diye bir tür olduğunu öğrendim. yuri hiç ilgimi çekmemişti ama erkek ilişkisi nasıl oluyo diye hiç ufak fikrim yoktu , bende anime tv'de 'ne çıkarsa bahtıma' kısmında shounen ai'ye bastım -yaoi açılmıyor da- sonra karşıma ''Sekaiichi Hatsukoi'' çıktı. bende sadece birinci bölümü izledim . iğrenmedim ama ilgimi çekmedi. romantik şeyler pek sevmem de , aksiyon/bilim kurgu adamıyım da. sonra aradan 1 yıl falan geçti. o zamanlar önüme ne anime çıkarsa izlerdim, 'love stage' diye bir anime vardı türüne bakmadan izlemeye başladım -hikayesi çok hoştu- sonra bitirdim -izumi çok tatlıydı- sonra yaoi'ye ilgi duymaya başladım, google'a ''yaoi manga önerileri'' yazıca 'nise x koi boyfirend' mangası karşıma çıktı ve böyle yola devam ettim.şimdi ise sayısız yaoi ve yuri manga okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik bir başlangıç yapmışsın sende.xD Genel itibariyle animelerle başlamak var fujoshilerin kaderinde. Tabi bende senin ilk bölümlerden kapatmıştım.Sonra öyle bir merak sarıyor ki izlemem lazım şeklinde bir saplantıya dönüşüyor.Gerçi sen araya 1 yıl almışsın.Ben direk diğer animeye geçmiştim.O vakitler komedi ağırlıklı animeler düşkünlüğüm olduğu vakitti sanırım.:) Neyse nitekim doğru yolu bulmuşsun.^-^Love stageye ilk başta çok gıcık oluyordum bende.Nedenini yazmıştım sadece anime resmini görüp İzumiyi kız sandığım içindi.Vıcık vıcık aşk hikayeleri sıkıcı benim için.:)Ama animeyi izleyip mangayı okuyunca çok seviyorsun cidden.:D İlk manganın da gender bender ve neredeyse Shotacon(ama değil) olan bir manga olmasına üzüldüm. Neredeyse bırakmana neden olacak bir mangaymış. Daha soft mangalarla başlamak daha iyi.Neyse bir şekilde herkes bağımlı oluyor yani.^-^Bu arada manga trde ki Akuma the devilsin dimi.Yanlış olmasın.:)

      Sil
    2. yoo aslında İlk manga'mın şey olması sorun olmadı da , ikinci manga'mın 'Caste Heaven' olması biraz zorladı. Allahtan yaoi'den soğumamışım. Bir şeye ilgi duyunca bırakması zor oluyo .

      Sil