28 Ekim 2016 Cuma

Sagami Waka'dan Kimi Ga Otona Ni Naru Mae Ni

Ceketimi Alıp Çeker Giderim Taktiği


Size geçen hafta klasörlerimi yeniden deştiğimi söylemiştim değil mi? O yüzden içlerinden güzel olan bir mangayı huzurlarınıza getirmeye karar verdim. Kari Kare'yi iki hafta önce şu yazımda yazmıştım. Yine aynı olay örgüsüne sahip bir mangayı daha ele almaktan şeref duyarım. Yani benzer tarafları var bence. Sizinde seveceğinizden eminim. Sagami Waka mangakamız. Ablamızın bir kaç mangasını okumuşluğum var. Güzel çiziyor bence. Hatta bu çizim tarzı bana başka bir mangakayı hatırlatıyor. Hımm kimdi yahu diye düşünüyorum. Belki hatırlarsam not olarak sonra düşerim en aşağıya. Biz mangamızla devam edelim. Mangamız Kimi Ga Otona Ni Naru Mae Ni. (heyt heyt isme bak.:) Bu kadar uzun ismi olduğuna bakmayın siz. Sadece 2 bölümlük bir manga. Bir öğretmen ve bir öğrencinin aşkına konuk olacağız.

yaoi_manga

Dikkat!!Bundan sonrası mangaları okumayan için spoiler içerir.



yaoi_manga




Tsuru yine her zaman ki gibi İngilizce öğretmeni olan Senpa sensei'ye uzaktan bakar. Ona uzun uzun bakıp iç geçirir. O sırada arkadaşları onu dışarı yemeğe çağırır ama o istemez. Nitekim diğer kızlar onun ilgisini çekmez. O da kendi başına yemek yemeğe karar verir.
Uzakta Senpa sensei yanında onunla yemek yemek isteyen kadınlara yüzüğün göstererek karıma sadığım demektedir. Tabi Tsuru için bu durum tam bir açmazdır ve onun karısını acayip kıskanır. Tek başına yemek yeyip gelecek planları düşünürken yan tarafta bu adam evli rolü yapıp part time öğretmenlik yapıyor dimi Senpa diye gülmelere şahit olur. Anında arkasını döndüğü zaman İngilizce öğretmeniyle karşılaşır.




yaoi_manga




Senpa Tsuru'yu bir parka çeker. Karşılıklı konuşurlar. Eğer konuşursan okuldan atılırım. Senin erkek arkadaşın olursam söylemekten vazgeçecek misin diye sorar. Sen ne diyorsun diye sorunca Tsuru beni seviyorsun dimi diye cevap alır. Sürekli bana baktığına şahit oldum diye ekler Senpa. (vay kesildiğinin farkındaymış valla seksi şey:)
Ama sen bir öğretmensin diye ikileyince Senpa öğretmen mi hayır ben bir üniversite öğrencisiyim diye ekler. Ayrıca ufak bir öpücük kondurup bende öyleyim yani sırrımı koruman karşılığında seninle çıkarım der. (kyaaa öğretmenimiz çok tatlı çizilmiş özellikle gözlüklü ve gözlüksüz halleri süper yansıtılmış. Bayıldım ben Senpa'ya:)




yaoi_manga




Böylelikle ikilimiz çıkmaya başlar. Ders çıkışı kızlar Tsuru'ya hadi yemek yemeğe gidelim diye sorunca Senpa senpai atılır ve onun benimle çalışması vardı deyip eline akşam 8de parkta bulaşalım yazısı ekli bir kitap verir. Senpa ile buluşan Tsuru soğuk diye hapşurunca Senpa anında elindeki kendi ceketini üzerine atar ve giymesini ister. (çok tatlı yaaaa^-^)
Ceketin üstünde Senpanın kokusu olunca Tsuru seninle uyumuşum gibi hissediyorum der. Senpa böyle tatlı sözün üzerine onu kendine çekip öper. Öpüştükten sonra oturur ikilimiz. Tsuru yoksa benimle öpüşmekten hoşlanmıyor musun diye sorar. Çünkü artık bir tık ileri gitmek isteyen Tsuru umutlandığının altını çizer. Sende benim gibi hissediyor musun diye sorar.




yaoi_manga

Senpa ise eğer benim gittiğim üniversiteye girersen diye cevap verir. Çok zor girilen bir üniversite olduğu için sana öğretirim der. Tsuru ise orası benim için imkansız çok zor falan diye tutturunca Senpa öyle söyleme tarzında kızar. Senin gibi biri bunu söylemeli çünkü sen güçlü bir insansın diye gülümseyince Tsuru dayanamaz ve ona sarılarak seni seviyorum der.

Senpa öğrencilerin sınav kağıtlarına bakarken arkadan müdür nitelikli adam gelir ve asıl sınava 3 ay kaldı değil mi. Sizinde sorumluluklarınız var tarzında konuşma yapar. Tsuru ise sınavdan yine D almış şekilde kağıdına bakar. (sınavdan başka kim D almıştı. Tabi ki Misakiiii XD)
Senpadan mesaj alınca dışarı çıkar. Senpa sınav sonuç belgesi ister ve buruşturup atar. İstersen başara bilirsin diye moral verir.
Tsuru ne kadar istersem de başarı olamıyorum diye bağırır. Gözüm senden başkasını görmüyor. Seninle birlikte olmak istiyorum. Ama beni seviyor musun emin bile değilim. Yemişim aşkın ızdırabını tarzında bağırır. Senpa ise anlıyorum der gözlüklerini Tsuruya takar ve özür dilerim deyip gider. (Ceketimi alıp çeker giderim taktiği haaa adamsın Senpa adamın dibisin yaaaa:)

yaoi_manga





Sonra giderken şans getirmesi için bir şey fırlatır Tsuruya. 5 gün sonra İngilizce öğretmenin değiştiğine dair okul duvarına yazı asılmıştır. Senpa bundan sonra hiç oraya gelmez.
Bunu okuyan Tsuru bildiğin kendini kaybeder ağlar. Hemen Senpanın olduğu üniversitenin kapısında o soğukta bekler. Onu görse bile Senpa yolunu değiştirir ve yanına gitmez. Tsuru ise her zaman buluştukları parka gidip oturup ağlar. Seni özledim diye iç geçirir. Elinde şans için Senpanın verdiği şey vardır. Sonunda aklı başına gelir ve ders çalışmaya başlar. Nisan ayında kampüse gittiğinde bütün kulüpler bize gel tarzında etrafını sarar.


yaoi_manga





Bütün o karmaşanın içinden Senpa onu çekip çıkartır ve çok uzun zamandır sana dokunmamıştım deyip sarılır. (kyaaaaa)
En sonunda da gelmeni bekliyordum tebrik ederim Tsuru diye kafasını okşar. Tsuru ise onu itip bir dakika benden nefret etmiyor muydun sen diye sorar. Senpa ise onu öperek cevabını verir ve seni seviyorum der. Böylelikle hot sayfalar eşliğinde mangamız biter. Happy end.
Gerçi 3 bölümü var ama daha gelmedi. Tahminim gelse bile başka bir hikayeye geçiş yapacağı yönünde. Bunu da nereden çıkardın diye soranlara ilk bölümde kapaktaki yan sayfadaki çiften çıkardım demek istiyorum. Onları oraya saksı niyetine çizmediğine göre mangaka kesin onlardan gelir.






Not: Ah aklıma gelmişken araştırmalarım sonucu siyah saçlı karakter çizimlerinin Kamon Saeko'ya benzediğini fark ettim. Gerçi onun uke çizimlerinde elmacık kemikleri daha çıkık ve büyük çiziliyor ama olsun. Ayrıca Kamon daha hot çizimlere sahip. Hikaye atmosfer olarak ta başında yazdığım Kari Kare'yi anımsatıyor bu arada. Yoksa bu iki mangayı aynı zaman dilimi içinde okuduğum için ben mi böyle bir algıya kapıldım. Neyse bu benim gözlemimdi siz ne düşünürsünüz bilemem.
Not 2: Yuri on ıce 4. bölümüyle yine ortalığı kasıp kavurdu. Gerçi bu bölüm diğerlerine nazaran daha vasattı benim için. Buz pateni hakkında insanlar çok bir şey bilmedikleri için tanıtım kısmını fazlaca vermiş olmalarından kaynaklana bilir. Aslında bölümde bolca fan servis vardı ama.... Hımm hiç bir şey 3. bölümdeki Viktorun ıslık çaldığı kısım ki kadar etkili olamaz. (gerçi bir öpücük görsek o zaman işler değişir ama nerdeeee:) Islık diyordum dimi konuyu dağıtmayayım. Evet o ıslık eminim sizler tarafından 5-10 kez geriye çekilmiş ve tekrar tekar izlenmiştir. Nitekim ben bölüm tekrarını baştan izlediğimde bile o sahneyi yine başa çekerek tekrar izliyorum. O nasıl bir ıslıktır. Ve o nasıl bir ben kimin için kaydığımı biliyorum bakışıdır. Evet fangirller sakin olun. Henüz anime bitmediği için bizi daha nasıl etkileyecekler izleyip göreceğiz.
Not 3: Cumadan yazıyı yayınlamamın sebebine gelirsek hafta sonu muhtemelen karşıya geçeceğimizden şimdiden vereyim dedim. Sonra oralarda yayını veremeyeceğimden şimdi çıksa daha iyi olur.^-^
Not 4: İyi bir hafta sonu ve neşeli bir hafta geçirmeniz dileğiyle. (gerçi hep aynı şekilde bitiriyorum yazılarımı ama olsun.:) Son olarak Yuri on ıce dan yaptığım gifle noktayı koyuyorum.

yaoi_manga

4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Öncelikle tavsiyen için teşekkür ederim. Tatlı bir mangaya benziyor. Senpaya bende bayıldım şimdi çizimler çok güzel görünüyor. Yaşasın güzel bir manga daha.^_^ Kyaaa midemde kelebekler uçutu Senpanın sarılma sahnesinde, çok tatlı bir foto yaa. Sende kendine çok iyi bak, ,görüşürüz.^_^ (Yaoici Özz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.^-^Beğenmenize sevindim. Senpa benimde çok beğendiğim bir karakter oldu. Belki sürekli neşeli halde çizildiği içindir. Çok pozitif bir karakter yansıtılmış.:)Ayrıca siyah saçları beni etkilemesi için yeter de artar zaten. ;) Manga yeni olunca çizilen kıyafetler de güzel oluyor canım.Dediğiniz sarılma sahnesini o kadar etkili yapan Senpanın kıyafetidir yüzde yüz.^-^Sizde kendinize çok iyi bakın.İyi haftalar.:)

      Sil
  2. bu mangayı nerde okuyabilirim acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) Mangayı http://www.mangago.me/read-manga/kimi_ga_otona_ni_naru_mae_ni/ buradan ingilizce okuyabilirsiniz.Türkçesi mevcut değil maalesef.^-^

      Sil