6 Temmuz 2018 Cuma

Guardian – 镇魂

Yeni bir çift daha mı keşfettim ne



Bu gün acayip moralim bozuk ama uzun süre yazmayınca bir el atayım buraya dedim.:) Şu günlerde diş eti hastalığı dediğimiz şey mahvetti beni. Ve nerede olduğunu bulamadığım ağız içi yara var. Diş etleri sorunu büyük olay anlayacağınız. Tuzlu suyla ağzıma çalkalamaktan helak oldum yani. Dişçi randevuma da en az 10 gün var. Hadi şimdi bir de onu bekle. Sonra intihabın geçmesi için 1 ay ilaç içeceğim muhtemelen bir de onunla uğraş. Hayat cidden acımasız olabiliyor. Aman deyim siz sağlığınıza dikkat edin.
Neyse uzun süre nerelerdeydim derseniz edit işlerim şu sıra tavan yaptı onunla uğraşıyorum. Bir mangadan neredeyse 4 cilt çeviri geldi. Bir anda cilt cilt çeviriye boğulduk. En sevdiğim manga olduğu için bana çok koymuyor ama yinede bir anda bu kadar birikmesi.... Bir şekilde halledeceğiz artık. Bunun dışında yeni bir bl olmasa bile bromance çifti buldum size ondan bahsedeceğim.

bl dizi

Yeni bir Çin dizisi keşfettim ve yeni bir çift buldum. Altın bulmuş kadar sevindiğimi itiraf etmeliyim. Guardian – 镇魂 dizimin adı ve (evet artık bebeğim gibi sahipleniyorum:) onu Türkçe olarak çevirtmek için her yola başvuruyorum. Hatta siz sadece çevirin ben bütün video düzenleme işini üstleneceğim dediğim halde şu anlık geri dönüşlerin çoğu olumsuz. Eğer iyi derece İngilizce biliyorsanız ve dizi film çevirmişliğiniz varsa eğer benimle iletişime geçin lütfen. Mail adresimi bilmiyorsunuzdur belki  yaoiturkce@gmail.com bu adrese yazın ben hemen geri dönüş yaparım size.  Bu diziyi Türkçe olarak izlemek isteyen bir çok fujoshi mevcut. Fantastik dizi sever kişilere sesleniyorum özellikle. Çünkü dizimiz doğa üstü şekilde ölmüş kişileri araştıran bir dedektif ve sexy öğretmenim arasında geçiyor.

bl dizi
Bu sahne efsane arkadaşlar. Kalbimden vurulduğum en mükemmel sahnedir kendileri.

Sexy derken ultra sexy, şirin, sevimli, acayip yakuşuklu ve resmen Davinci'nin elinden fırlamış tabloya benzeyen bu üsteki şahıstan bahsediyordum. Kendisi de zati o olan üstün kişilerden biri dizide. Çok spoiler vermekte istemiyorum açıkçası. Bu arada ikizim resmen bana ihanet etti ve sexy öğretmenime yakuşuklu değil dedi. Siz ne diyorsunuz bu konuda görüşlerinizi merakla bekliyorum.
Dediğim gibi bromance dizimiz buna rağmen ultra hofuduk sexy öğretmeniz o kadar güzel yansıtmış ki karakteri ayrıntılarda kayboluyorsunuz. Dedektif biraz bu konuda pasif gibi ama o da güzel oynamış.
bl dizi


Dizinin şu anlık 4 bölüm İngilizce alt yazısı var. 27. bölüme kadar raw olarak ben izledim. Evet Çince bir diziyi Çince bir şekilde izliyorum yooo hayır çatlak falan değilim sadece biraz takıntılıyım.:) Arada durdurup önemli yerleri google translate ile telefon kamerasıyla çekip çeviriyorum. Tabi bu çok önemli sahneler oluyor. Onun dışında dizim 40 bölüm ve 45 dakika süresi var. Biraz uzun ama ben hiç geçmeden izliyorum o denli güzel bir dizi.

bl dizi

Onun dışında güzel bir film izledim yazmayacağım. Ya da dur yazayım elime mi yapışacak. The moment filmin adı. 3 çiftin hikayesini anlatıyor ve bir çifte bizden. Belki sonraki yazılarımda bahsederim. Şu anlık burada kesiyorum yazımı. Dediğim gibi Guardian dizimi çevirecek birini arıyorum. Eğer sizde diziyi benim kadar sevdiyseniz lütfen iletişime geçin. Aslında birinden daha haber bekliyorum ama hala cevap vermediğine göre o da olumsuz olacak sanırım. Böyle yapmayın ama bl değilse ne olmuş. Bromance neyinize yetmiyor. İlla bir iki öpücük mü görmeniz lazım. Bakışlar neyinize yetmiyor. Ya da diğer kişiyi kendinden bile daha fazla önemsemesi neden yetmiyor. Noveli zaten bl ama Çin de ki kısıtlamalardan dolayı dizi bromance olmuş. Gerçi seni 10 bin yıl bekliyordum kardeşim (gerçek kardeşi değil mecazi anlamda.) gibi ifadeler var ama kendimizi kandırmayalım kimse kardeşini 10 bin yıl beklemez. Böyle kardeşlik olmaz arkadaşlar olsa olsa aşktır o kardeşlik olsa duramazdı.:)
Tamamdır bu sefer kesin bitiriyorum bu yazıyı. Tatilde fazla dışarıda dolaşmayın aman sıcak çarpar diyerek uyarımı da yapıyorum bu arada şu videoyu da izleyin ve izletin arkadaşlar.

https://www.youtube.com/watch?v=Dc7Tk3d4KRE 

24 yorum:

  1. Andorex gargara diye bir ilaç var bence ağzın için iyi gelebilir. Daha bir hafta dişçi randevunu bekleyeceksin çok acıyordur eminim :( geçmiş olsun umarım hemen iyileşirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hemen alıp denemeliyim. Bazen yemek bile yememeği düşüyorum çünkü o denli bir acı oluyor. Diş etlerim hep sorunluydu zaten ama dişçi korkumdan dolayı gitmiyordum.Baktım yaralar ve deformasyon oluşmaya doğru gidiyor mecbur kaldım.:(

      Sil
    2. Tekrar geçmiş olsun :) eğer hep böyle sorun çekiyorsan Paradontax ın diş eti bakımı için diş macunları var kabi dişçin benden daha iyi bilir o zaten sana söyleyeceklerini söyler :)

      Sil
  2. Guardina nihayet baslanildi. Morfansuba cok tesekkurler ve ayni zamanda size. Sizin adinizi da gordum. Cok guzel ya bayildim. Ayrica sizi cok iyi anliyorum. Ben de SCI diye bir dizi cince izliyorum anlamaya anlamaya. Neyse ki morfansub ing altyazi gelir gelmez baslayacakmis icim rahat. Sizin de bir goz atmanizi oneririm. Bu ara ben de manga/webtoon biraktim dizilere sardim. Ama ne yalan soyliyeyim bromance bl den daha cok hosuma gidiyor. Bl de biliyoruz sevgili olacaklar falan filan. Ama bromance de bakislar, kendinden cok onemsemeler hadi be bi op bari diye yakinirken bir sey olmamasi ama her defasinda kalbimin elimde olmasi. Bl den daha da heyecanlandiriyor beni. Velhasil sizin gibi dusunuyorum bromance hakkinda umarim daha da cevrilir de izleriz. SCI da bromance mesela. Cok uzun oldu biliyorum. Saglicakla kalin.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğiniz için asıl biz teşekkür ederiz.:) En beğendiğim diziydi Guardian. Hatta Çince izliyordum en başta daha alt yazısı çıkmamıştı. O zaman bile bu diziyi Türkçeye çevirmeliyim kime baş vursam kim çevirir diye içim içimi yiyordu.Malum manga fansubu olunca bizden biri zor çevirir diyordum.Ama yine sordum birilerine çeviremem ama izlerim dedi.:) Neyse öyle böyle derken sonunda çeviren birilerine rast geldim ve hemen olaya kendimi dahil ettim.^-^Bir şeyleri çok sevince peşini bırakamıyorum ne yapayım.:)SCI de izledim 9. bölüme kadar.Ama niye bıraktım bilmiyorum.Sanırım ingilizce alt yazısı gelecek diye bırakmıştım.o da güzel dizi. Bromanceden çok cinayet dedektifleri her zaman ilgimi çekmiştir zaten.Olmasaydı bile izlerdim.Özellikle beyin yıkama olayı işin içine giriyor.Çok merak uyandırıcı bir konu.İleride hipnozda yapan dedektifin bence beyni yıkanacak veya adamın yaptığı gibi bir olaya karışacak ama sadece tahmin ediyorum. Youtube de tüm bölümleri yoktu başka bir çin sitesinden buldum ben.Hepsini bulamadıysanız yardımcı olurum. Gerçi bulmuştursunuzdur sizde.:)evet bl dizilere kayıyoruz yavaş yavaş ama elimizde değil heyecanlı her biri.gerçi hepsini izlemiyorum ama takip ettiğim 3-5 tane dizi var.:) bromance de güzel ama bl de olursa hayır demem.Yani Shen bir öpseydi bizim dedektifi fena mı olurdu yani.Novelinde çok güzel maşallahlık sahneler var.Dizi de görsek hiç fena olmazdı bence;)

      Sil
    2. Ben de oyle sevdigim seyin pesinden giderim. Guardian icin cok yazdim lutfen cevirin diye cok mutlu oldum guzel kaliteli bir dizi. Ama sunu fark ettim de sanki prof daha bir onemsiyor gibi sizce de oyle degil mi? Dedektif demissiniz zaten daha pasif gibi. Ama prof sef icin olecek vaziyette. SCI ya gelince ise amvlerine baktim ilk etapta ikilimiz birbirine pek tahammul edemiyor gibi sonra iste yakinlasiyorlar falan cok sevdim ama iste bromance keske bl olaydi diye cok soyledim sevgili olsalar falan. SCI youtube da 5.bolume kadar cevrilmis ben de cin sitesinden baktim ama o kadar cok reklam vardi ki kufur ede ede bazen atlaya atlaya baktim. Siz linkini atar misiniz daha duzgundur belki benim buldugumdan. Ve cok tesekkur ederim.^^

      Sil
    3. https://www.pangzitv.com/?m=vod-play-id-25492-src-1-num-1.html bunda o kadar reklam yoktu.Çalışmazsa flaşı falan çalıştırmanız lazım sanırım. 1 bölümde de eksik yerler vardı youtubeden tamamlamıştım.:) Novel de normalde dedektif Shen'in peşinden koşuyor.her şeyi başlatan Shene kur yapan hep dedektif.Ama sorun şu ki seme olan Shen.:) Dizi de evet dedektif yerine Shen daha aktif gibi.Novelde ise tam tersi.Dedektif daha aktif.Sheni oynayan seksi oyuncum Zhu Yilong daha iyi yansıtmış karakteri.Diğeri de novelden esinlense biraz tadından yenmezdi.:)

      Sil
    4. Link icin cok tesekkurler tum bolumler mevcut ve az reklam. Cince yine izlicem off ne dram yaa. Fena taktim su diziye bir SCI iki Guardian.
      Profu oynayan adam efsane bi sey oynamamis yasamis resmen. Keske noveli gibi yapsalardi yazik ediyorlar ya neyse. Sef kovalasin bizim adami tadindan yenmezdi. Son olarak SCI hakkinda ne dusunuyorsunuz konu oyuncular falan cok merak ettim. Kusura bakmayin ne olur taktim diziye. Saglicakla kalin.

      Sil
    5. Scı hakkında hımm ne diyeyim tam anlamadığım için bir şey diyemem ama güzel bir dizi.:) Dediğim gibi cinayet kısımları daha ilgi çekici.Gerilim/cinayet romanlarını fazlaca okuduğumdan böyle konular hep ilgi çekici gelmiştir zaten.Ana zengin dedektiften ziyade diğeri daha çok ilgimi çekmişti bu arada.Diğeri fazla üstün ve kusursuz bir karakter olarak lanse edilmiş.bir atışta keskin nişancıyı kimse gözünden vuramaz normalde.:) o okunda biraz fazlaca şişirilmiş bir karakter.diğeri daha normal ve eğitim aldığı konuda ileri çıkıyor.bir de doktor ve diğer kız var.Başta doktoru sevmemiştim ama sonrasında iyi geldi.kız peşinde koşuyor şimdilik bakalım sonları nasıl olacak.:)

      Sil
    6. Evet aynen dediklerinize ben de katiliyorum. Gerilim ve polisiye olusu cekti beni de. Valla merakla bekliyorum. Guardian icin fena heyacanliydim bunda da oyleyim. Guardian ile ilgili diyeceginiz bir seyler varsa seve seve okurum. Zira cok sevdigim bir dizie ve her seyini bilmek istiyorum.^^
      Tekrardan tesekkur ederimm.

      Sil
  3. Bi ben değilmişim demek bu diziye takan :D
    Önce raw olarak izledim,sonra da altyazılı. Tam 20 küsür bölüm izlemişken çevrildiğini ögrenip ona başladım.
    Şuana kadar en yakıştırdığım ve en sevimli bulduğum çift. Buna bl dizileri de dahil :D
    Diziyi pek bromance bulduğumda söylenemez. Lafın gelişi öyle demeleri falan. Anlamaz mıyız biz :D neyseki çevriliyor artık oradan devam. Biri hayrına noveline de el atsa sevinç dansına başlarım herhalde :D Ingilizcede 60 bölüm falan çevrilmis ama bizde zor sanirim.
    Bu arada çok geçmiş olsun.Umarım daha iyi olmuştur. Çünkü 3 aydır aynı şeyle uğraşıyorum bende. Çok zor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diş konusunda bu randevumu iptal etmiştim hatırladığım sonrasında da gitmedim zira bende dişçi korkusu var.İğneden tırstığım için gidemiyorum.Kendimce hallettim ama. Alternatif tıpa güvenim tam bu konuda.:) Evet bu dizi on numara bir dizi.Bromance olmasa bile izlerdim bu diziyi.Fantastik dizileri severim.Çin filmleri falan oluyordu böyle uçmalı falan o filmleri de çok severdim.Ben tümünü rawdan izledim.Sonra ingilizceden izledim. Şimdide Türkçe alt yazılarını düzenliyorum.^-^ Gerçi son 2 bölüm beni deli etti alt yazılarda büyük kaymalar vardı ama hallettim hepsini.;)Novelini sordum bir kaç kişiye ama zor dediler çevirme kısmına.Bende çok istiyorum çevrilmesini.Ki novel ve dizi birbirinden farklı aşamalarda ilerliyor.Belki ileride bizim gibi aşırı seven birileride noveline el atar kim bilir.:) İnsanın bu diziyi izlerken Shenden gözlerini alası gelmiyor cidden. Tam bishonen figürü kendisi.:)

      Sil
  4. Oturdum ve izliyorum. Çok güzel duruyor ve ben izlerken feelsten burun kanaması geçireceğim. Ne büyük kazanç *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler.:)Evet mükemmel bir dizi kesinlikle.^-^

      Sil
  5. bunun kitabi mi varmış bilen var mı ? ben izliyorum ingilizce altyazisi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.wattpad.com/story/153357561-guardian-english-version-bl-novel noveli buradan okuyabilirsiniz.:) Diziyi Mor fansubtan Türkçe alt yazılı şekilde de izleyebilirsiniz.^-^

      Sil
  6. Uğraşların sayesinde el atıldığını öğrenmek güzel. Şimdi buna başlamaya karar verdim. Sizler tavsiye ettiyseniz harikadır. Bu arada aklınızda bulunsun kızlar ağız içi yaralarda en işe yarar tedavi karbonatlı su ile çalkalamaktır. Ağız içi yaralara birebir. Hani bebeklerin ağzı pamukçuk olur ve karbonatla silerler ya. Eskiler biliyor bu işi. Tabii ben yazıyı görene kadar siz ağız tedavisi olmuş ve bunu unutmuş bile oldunuz bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zamanlaması zor bir diziydi çok uğraştım ama sonunda finale getirdik. güzel bir dizi noveli de güzel. Çin de yasaklamalar olmasa daha iyi bir dizi izlerdik. bu dizinin bl versiyonu yıkıp geçerdi yani.oyuncularda uyumlu. çok tatlış bir şey izlerdik yani.Sağ ol o dişi çoktan çektirdim ben. dişçi korkusu sonucunda 3 sene kanal tedavisi olmadım ama sonucunda dişimden oldum.:(

      Sil
  7. Bu arada bölümlerin yorumlarına baktım da sonu biraz tatmin etmiyor deniyor. Yani şöyle sonsuza dek sürecek bir birliktelik olayı yok gibi. bundan dolayı nedense hevesim kırıldı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo sonu dersen biraz hüzünlü.hatta ağlata bilir.şöyle depresyon havandayken izle sonunu iki gözüm iki çeşme ağla biraz. ama cidden kaliteli.:D

      Sil
  8. Slm Türkce alt yazılı seyredemiyorum yardımcı olurmusunuz nerden seyredebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. https://www.morfansub.com/guardian-%E9%95%87%E9%AD%82/ buradan seyredebilirsiniz. yalnız vnp ile giriş yapmanız lazım. okru bağlantısı sıfırlandı olarak gözüküyor. bilgisayardan izliyorsanız Touch VPN 2.2.40 chrome eklentisini öneririm onu aktif edince izleyebilirsiniz. telefonda ise istediğiniz vnpyi aktif edip izleyebilirsiniz.:D

      Sil
  9. Dizinin novelini nereden bulabilirim acaba. Bulduklarım hep yarım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar novelin tam hali daha bitmedi sanırım hala çeviriliyor.
      https://www.wattpad.com/story/213082083-guardian-novel-t%C3%BCrk%C3%A7e-%C3%A7eviri türkçesini buradan okuyorum.
      https://www.wattpad.com/710376885-guardian-priest%27s-bl-novel-%E9%95%87%E9%AD%82-original-novel ingilizcesi tamamlandı ama ona da buradan bakabilirsiniz. :D

      Sil