27 Mayıs 2017 Cumartesi

O nasıl bir sahnedir öyle ^-^

1 ay ara veriyorum haberiniz olsun günceli :)


Evet bu hafta çok hızlı geçti. Bir baktım ki yine cumartesi olmuş ve ben hiç bir satır yazmamışım. neyse zaten ara verdiğimin habercisi olması üzerine hızlıca yazıp bitireceğim. Zira mübarek ramazan ayındayız. O yüzdendir ki 1-1,5 aylığına ara vermeye karar verdim. Geçtiğimiz seneler vermemişim sanırım ama bu sene zaten konu kıtlığı da çektiğimden ara vermenin daha iyi olacağını düşünüyorum. Ama bana soru sormak isteyenler konuşmak isteyen dertleşmek isteyenler olursa yorum kısmına veya gmail adresim yaoiturkce@gmail.com dan bana çok rahat ulaşabilirsinizGitmeden önce son defa yeni gördüğüm Yuri on ıce'ın gelen full Welcome to the madness sahnesinden bahsedebilirim.


yaoi_manga


O nasıl bir sahnedir. O nasıl bir Otabektir. Yurio her zaman ki gibi şahane ama Otabek on numara olmuş değil mi? Buradan  full halini izleyebilirsiniz. Kalitesi zaten malum ama merakınız giderilir. Ama benim esas merak ettiğim ikili nasıl bu hale geldi. Ve Otabek neden Yurio'nun kayışına yardım etmek üzere pistin içine girdi. Artı bu nasıl mükoluk hareketlerdir öyle. Anlayacağınız kafamda deli sorular mevcut ve Dvd versiyonunu izleyene kadar da geçmeyecek. Bir yerden Blu ray&DVD versiyonunu indirirseniz bana da yazın lütfen.

yaoi_manga

Bu nasıl tatlılıktır ikilimizin. En şahane çift seçiyorum. Normalde animede çok gözükmemelerine rağmen biz onları çok yakıştırdık yaa. Tabi hemen 2 tane dj'yini Türkçeye çevirmeye karar verdim. Yani bizzat kendim çevireceğim inş. İngilizcemin kıt olduğunu biliyorum ama bir şekilde çevirip uğraşacağım bu çift için.takipte kalın.

yaoi_manga


Sayfaları gezerken şöyle  bir sayfaya denk geldim ve güzel resimler vardı bakın derim. Neyse şu an hıçkırıkta tuttuğuna göre yavaş yavaş bitirmemin vaktidir. :( Zira su içemediğimden kaldım böyle resmen. Size süper kolay oruç tutmalar diliyorum. (en başta kendime de:) Bu ay içerisin de bana ulaşmak isterseniz üste yazdığım şekilde her türlü ulaşa bilirsiniz. Muhtemelen bayramda okumalık yaoi mangalar adı altında bir yazı ile geri dönüş yaparım gibime geliyor. Hadi kendinize çok dikkat edin. Beni bekleyin;) Döneceğim.
Not: 6 Haziranda Malec çiftinin yer aldığı Shadowhunters dizisi devam edecek. Israrla bekliyorum ben. İzlemek isteyenler izleyebilir.
Not 2: Skam dizisi de hala devam ediyor şu an 6. bölümünde onuda takip ederseniz mutlu olurum zira Isak ve Even çifti yine çok tatlılardı.:)

5 yorum:

  1. Bişiy sorucam ramazanda yaoi manga (hidoku shinaide gibi) okumak çok mu günah?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Şimdi öyle bir şey sordunuz ki ne desem yalan olur.:) Bence en iyisi iftardan sonra rahat rahat okumanız olur.Yada Sahura kadar gece de okuyabilirsiniz. Zira ben öyle yapıyorum.Zaten 2 gibi kalkıyoruz o yüzden hiç yatmasak da oluyor. Yada o tarz sayfaları geçerekte okuyabilirsiniz gibime geliyor. İnş. yardımcı olmuşturum.^-^

      Sil
  2. Welcome to madness'ın yam versiyonu cidden cok güzeldi yaa.. Gözlerim kamaşarak birkaç kere izledim *-* Yeni sezonu bir an önce gelse de şunlari bir doya doya izlesek keşke ^-^
    Ramazan arasında özleyeceğiz sizi T_T Gerçi konu bulma sıkıntınız oldugunu söylüyordunuz o açıdan sizin icin de bir dinlenme olabilir :) Tabsiye olarak, belki malzeme bulması gereken konulara eğilebilirsiniz o arada? En akılda kalan sahneler tarzı yazılar ya da eski serilerinize devam yazıları belki? Yazılarımızı her türlü seviyorum gerçi, öneri isterseniz diye şey ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sahneler akıl alıcıydı cidden.:) Otabek neler yaptı öyle yaww.O nasıl hareketler.Şu dvd versiyonu düşer mi acaba.Biri sevabına yüklese de düzgün gene izlesek.
      Evet biraz ara iyi oluyor cidden.her hafta konu sıkıntısı olunca kısa yazıyorum biraz sıkıcı oluyordu kesin.:)serilere devam etmek ilk önceliğim olabilir.belki şu klasik serisine.Her zaman öneride bulana bilirsin o demek öyle.Zaten diyorum yazın diye.:)

      Sil
  3. Her saniyesinde ölüyordum iyi değilim :D

    YanıtlaSil