2 Temmuz 2017 Pazar

Ve Geri Döndüm

Ama Malec Çiftiyle Döndüm Sorun Olmaz İnş.


Herkese merhabalar yeniden. Nasılsınız iyisinizdir görüşmeyeli. Beni sorarsanız aynı şekilde devam etti hayatım.mangalar animeler flimler uykusuzluk yani standart bir çizgide sürdü diyebilirim. Malum ramazan olunca çok fazla yaoi manga okuyamadık. Zaten sahura kadar oturuyorsun sonra yatıyorsun ne ara bir şey okuyabilirdik. Aslında bu süre zarfında konu falan bulup materyal toplamalıydım ama işi biraz savsaklamış olabilirim. Oruç tutması kolay aslında ama sizi bazı şeylerden alı koyduğundan bir şeyleri  es geçiyorsunuz. O yüzden yine eski stil takılacağım anlayacağınız. Neyse en güzeli başlayan Shadowhunters'ın 2 sezon devam bölümleriydi. Aynı heyecanla izlediğimi bilmenizi isterim. Zaten bekleye kadar çatlamıştım. Gelince hemen yumuldum diyebiliriz.


İlk önce yeni karakterden biraz dem vurayım. Sebastian kötü olduğunu biliyorum ama sana hayran olmaktan vazgeçemiyorum. O nasıl bir oyunculuk o nasıl bir gülüş o nasıl bir mimiktir yaaa. En beğendiğim sahneler Malecten sonra kesinlikle sana aitti. Kitapları okuduğumdan karakterin nasıl bir yönde gideceğini biliyorum ama umarım senaristler beni yanıltır ve en sonunda onu iyi yaparlar. Gerçi çok sanmıyorum ama neyse. Kısacası yine bad boy severlik yapacağız anlaşılan. Bu arada Sebastian'ın çıktığı her sahnede "Sebasssttttiiiaaannn" diye bağırdığımı da eklesem nasıl bir durumda olduğumu acıkça göstermiş olurum sanırım. Zira çok beğendim kendilerini. Alec'e ihanet ediyormuşum gibi oldu ama şimdi bir Sebastian'da Sebastian ama ben ne yapabilirim.


Neyse gel gelelim Malec sahnelerine. Yine mükemmel sahneler vardı. özellikle şu ilişkimiz oturdu tavırları süperdi. Bundan sonrası spoiler dolu bölüm yorumu olacak bu arada yani izlemeyenleri derhal izlemeye davet ederken izleyenler devam edebilir. (aslında bunun bir manga yazısı olması gerekiyordu ama nedense Malec yazısına döndü. Zaten şu anda bayrama bir hafta falan var. O süre zarfında bir konu bulma girişimine geçeceğim inş. Muhtemelen seri yazılarımı devam ettireceğim. Bunun için eski yazılarımı tekrar okumam gerekiyor. Artı yeni maddeler bulup içeriği zenginleştirmem gerek. Peki ama bunları bize niye yazıyorsun diyebilirsiniz. Lakin ben içi dışı bir bir insanım. Size bile planlarımı söyleyemezsem ne anlamı kalırdı değil mi?:)


Spoiler dolu yazıma başlıyorum öyleyse. Öncelikle ilk bölümden bir kiss gördük ama bize yetmedi. Alec her zaman ki gibi yine Mangusu öptü. Zaten bütün sezon boyunca her zaman ilk hareket ondan gelmişti. Şimdi kim kimin peşinde aslında anlıyoruz. Biz burada artık bu çok normalmiş sinyallerini alıyoruz. Nitekim kitaptaki ile farkı da olsa Azazel'i sonunda görüyoruz. Saçma şekilde Alecin kız kardeşi kayıp olunca onu çağırıyorlar. Valentine ile takas için. ama sonuçta ne oluyor gelen Azazel Magnusla Valentine'yi yer değiştiriyor.


Bu bölüm güzeldi cidden. Özellikle içinde başka biri olan Magnusu görmek çok süperdi. Tabi değişik tavırlar sergileyen Magnus karşısında Alecin tavırları daha on numaraydı. Hele ki telefonda geçiştirmesi olayı ve buna rağmen Alecin eve gelişi süper ötesiydi. Burada içinde Valentina olan Magnusu çok beğendim. Şimdi bu niye geldi ki bakışı falan olsun süper ötesiydi. Sevgili oldukları tahmin bile etmezdi sanırım. En sonun da zaten değişim gerçekleşti ve herkes kendi bedenine döndü. Bu arada bu Alecin temizlik aşkını nedir allasen yaa. Çok şeker. Yine dağılan Magnusun evini topluyordu. Hele ki gelen Magnusa bakışı süper ötesiydi. Bu sezon da Aleci cidden çok beğendim oyunculuk olarak. Hal ve hareketleri bayağı bir gelişmiş. Kendini role fazlaca veriyor yani. Nitekim mangusun eski annesine ait anıları açığa çıktı. Her zaman ki gibi senaristler geçmişte olan olaylarla bağlantı kurarak gidiyorlar.



12. bölümde anılar falan açığa çıkınca Alec senin yanındayım diye bir laf ediyor ki aynı sözleri geçişte sanırım 2. sezon 6. bölümde Magnus söylemişti. Bunun gibi bir kaç dip not daha var. Çok iyi bir izleyici olan kişiler bunu hemen fark edip karşılaştırmalı gifleri tlumbr hesaplarına koydular bile. Kaçırmadan bakın derim.:) İşte bunun gibi senaristlerin süpriz yapıp aralarındaki ilişkiyi ilerletmeleri çok hoş olmuş. Tek eksik yan onları şu ana kadar hep çok kısa şekilde görmemiz. O çirkin kızıl saçlı kızdan ziyade Malec çiftini çokca verseler reytingleri tavan yapmış olurdu. Evet belki bir iki kiss gördük ama bize yetti mi hayırrrr. Daha fazlasını arzu ediyoruz. Yeni gelen 13. bölümde Magnus bir parça kendini değiştirdi. Gerçi ben bir değişiklik göremedim ama Alec görmüş olarak ki daha kapı açılır açılmaz "vayyy" falan dedi. Normal bir eşten daha dikkatli şekilde davranması çok ilgi çekici. Ama tabi ki geliş amacı bir parça saç örneği almak olduğu için Magnus tarafından dışarı çık diye azarlanmış olabilir. Biz bunu ilişkilerin tuzu biberi olarak alıyoruz. Asıl olay bundan sonra başlıyor zaten. Şu Dot denilen kal... her ne ise Magnusun evine falan geliyor. Hatta müthiş dans sahnesini de görüyoruz. Daha bölümler başlamadan bile bunun çokça muhabbeti olduğu olduğu için heyecanla nefessiz şekilde izledik. Ama sonra şu Dot denilen şıll.... niyeti bozup Magusumuzu öpmeye kalktı vay or.. diye içimizden geçiriyoruz ama bizim Magnusumuz tabi ki ben Alec'e aşığım diyerek ret ediyor ve bizim gönlümüzdeki yerini resmen daha da kazanıyor. O red ediş maçtaki son dakikada doksana çakılan top gibiydi beee.


Vel hasım nitekim sorunlar çözülüyor ve senden asla şüphelemem diyen Alec gelip seni seviyorum diyor. Aynı şekilde Magnus ben de diyor. Tabi biz bunun bir benzerini daha önce 2. sezon 10. bölümde gördüğümüz için gayet sakin şekilde ikilimizi izliyoruz. 3 saniye falan sanırım. Niye bu kadar kısa ki bu ikilinin sahneleri yaaa. Ve son olarak yeni gelecek bölümde yine süper ötesi bölümler var.Şu anne anılarından dolayı Magmus bir parça depresyonda ama Alec onun evinde falan kalmış yani mükemmel sahneler bekliyor bizi.
Bu ara bayram ve ramazan geçeli bir hafta oldu bile. Ve ben daha şimdi yazıyı toplayıp veriyorum. Bir parça sorunlar var hayatımda ama toplamaya çalışıyorum. O yüzden yazı şu zamana kadar kaldı. Neyse mangalarla devam edeceğim yine merak etmeyin.:) Son olarak gelecek 15. bölümden bir gif paylaşıp bitiriyorum. Herkese keyifli hafta sonu ve haftalar olsun efendim.^-^

3 yorum:

  1. Elinize sağlık yazı için, biraz geç yazdım gerçi ^^
    Diziyi oturup baştan sona bir türlü izlemeye yeltenemediğim için tumblrdan ve sizin bloğunuzdan böyle okuyup giflerini görmek çok iyi oluyor benim için :D Gerçekten keşke daha fazla sahneleri olsa.. Skam'da direkt Evak çiftine odaklanıldığı için mesela birlikte olan sahnelerine güzel gözüm doymuştu :D :D Malec için de biraz öyle yapsalar ne çıkar sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Kore dizilerinden fırsat bulup izlemeni tavsiye ederim.:) Güzeldir çiftimiz. Ama dediğin gibi çok kısa yaaa. Hemen üsten verip kısacana bitiriyorlar.:( Şu kızıl saçlı kızın olayını uzun uzun gösteriyorlar.Resmen seyirci kaybı.Dayayacaksın Malec'i bak reytingler nasıl zirve olacak.^-^ Malec için yazar bir kitap çıkartır mı bilmiyorum.Belki diye cevap vermiş bu soruya.Gerçi ilk öpüşmeleriyle ilgili bir kısa hikayesi vardı.Sana linkini gönderdiğim Mangusun kitabında olan değil başka bir tane yazmış. Ama şu an sayfasının linki kırık onuda göndercektim sana. Kitapta Alec Magnus tarafından kurtarılıyordu.Bir anda ortaya çıkıp.Şu partiden sonra olan olay.Ondan sonra Alec'te teşekkür etmek için Mangusun evine gidiyor çıkma falan teklif ediyor.Öyle gelişiyor olaylar.Güzeldi yani.Şimdi öyle deyince cidden ikisinin kitabı çıksa çıldırırdım yani.:)

      Sil
    2. Kore dizilerini uzun zamandır izlemiyorum aslında daha çok anime-mangalar çeviriler vaktimi alıyor. Bir gün izleyeceğim ama bakalım ne zaman :D Sırf Malec olsa o da güzel olurdu benim için hakikaten yakışıyorlar *-*
      Ben nedense eskiden yazılmış bir kitap oldugunu düsünmüstüm, yazarı hayatta olduğu sürece ihtimal hep vardır ^-^

      Sil