29 Temmuz 2017 Cumartesi

Yaoi Mangalara Dönüş

Ortaya karışık bilmem kaçıncı seri



Evet bu hafta manga önerilerime geri dönüyorum. Yeterince oyalandım gibi hissettim. O yüzden okuduğum bir kaç mangayı önermeye karar verim. Bu arada geçen hafta bahsettiğim Never webtoonu bizden bitti. O yüzden evde bir havai fişek patlatmadığımız kaldı. Çok sevindik onu bitirdiğimize. Az değil efendim 85 bölüm yaa. Neyse bitti gitti yani.

yaoi_manga





Evet yaoi mangalar demiştik dimi ilk olarak Sweet Boy. Daha 1 bölüm geldi ama listeme aldım ve devamını bekliyorum. Özellikle ukemiz bence şirin. Hem de sarışın çizilmesine rağmen güzel yani. Doktorumuz ise şu anlık gözlüklü ama kapağa bakarsak o gözlük yakında çıkacağa benziyor. Seru Kisumi mangakamız ama hakkında pek bilgi bulduğum söylenmez. Ama güzel çiziyor yani. Yeni mangakalara şans verin derim bu yüzden. Hep aynı mangakalar güzel olsa dahil ileride içinizi bayabilir. O yüzden biraz risk alıp yeni yeni şeylere bakıyorum ben.
yaoi_manga





2. olarak Motoyan Papa to Hitsuji-sensei mangamız. Nursuz bir çocuk süper bir siyah saçlı seme ve tatlişko bir ukemiz var. Normalde içinde çocukların olduğu mangaları acayip beğenirim ama bu çocuk çok gıcık çizilmiş yaa. Ama sememizin giydiği garip tişörtler bence bu açığı kapatır cinsten. Mangakamız MIZUKI Tama. Bunun da 2 bölümü geldi ama raw haliyle de manga go'dan okuya bilirsiniz. Raw halini ben daha okumadığım için bilgilerim ilk iki bölüm ile sınırlı.:)
Aynı mangakanın Idol-kun wa Koi wo Shiranai adlı mangası da okumanızı tavsiye ediyorum.




yaoi_manga




Cj Michalski adı yaoi mangalar da pek iyi şekilde anılmaz. Tabi bunun nedeni genellikle küçük yaşta kişi çizmesi bence. Secret Connection mangasında da ukemiz biraz küçük çizilmiş ama shotacon değil merak etmeyin. Hatta yaoi olarak geçiyor ama bir şey olduğu bile yok mangada. Ben beğendim yakuza bir adam yemek dükkanındaki çocuğa aşık oluyor. Ama baktı ki çocuk yakuzalardan nefret ediyor hemen kılık değiştirip yanında başkası olarak işe giriyor. Tabi başka yakuzalarla başı dertte olduğu vakit tekrar kılık değiştirerek onu kurtarıyor. Şu an 4 bölümü falan var ve ben devamını acayip merak ediyorum. Çok komik ve güzel bence. Cj Michalski sevmeseniz bile bu mangaya bir şans verin derim;)







yaoi_manga





The Same Time as Always mangasını daha önce vermiştim hatırlarsanız. O zaman çok ayrıntı vermemiştim ama mangamızı acayip sevdiğim için hatırlatma anlamında bir vereyim dedim. İkilimiz çok tatlı bildiğiniz üzerine.:) Aslında cafenin içindeki ikinci çifti de merak ediyorum. Bunlardan sonra onların da hikayesini görmek isterim. Gerçi bu Junjou da ki dergi değil herkes bir eş bulsun ama yine de ümit ediyorum. Hashimoto Aoi'nin zaten diğer serileri de çok güzel. Hepsini tavsiye ediyorum. Kikoeru? ve Between the Sheets mangasını da göz atarsanız bence karlı çıkarsınız.:)








Ve son olarak bir web adresi tavsiye etmezsem içinde kalır. Bildiğiniz üzerine Malec sevgimden herkesin haberi var dimi. Artık yoksa da ya beni düzgün takip etmiyorsunuz yada verdiğim bir iki yazımı okuyup çıktınız. Halbuki  dizideki Alec'i ( Matthew Daddario'yu)  Amerikaya gidip kaçırma planları bile yapıyorum. Ondan bile haberiniz yoksa siz beni cidden takip etmiyorsunuz demektir. Neyse şimdi web sitesine gelelim. Fan çizimi yapan bir site ama çok beğendiğim için vermek istedim. https://umkasandiary.tumblr.com/ buradan bakabilirsiniz.


yaoi_manga
yaoi_manga

yaoi_manga

Bu sahneyi bilenler bilir. Hani Mangusu avukat olarak çağırdığı vakit Alec ne istiyorsun dediğin de Magnus sen demişti ya işte o sahne. Çok güzel çizmiş çizen. Beğendiğim için vereyim dedim. Zaten 18. bölümü iple falan çekiyorum resmen saatleri sayıyorum. Beklediğimiz flahsback geliyor sonunda hemde öyle böyle değil yani. Durun bir sahneden görüntü atayım da dibiniz düşsün çünkü benim düştü. Ön izleme sahnesi de düştü verdiğim bu gifin. Başta çok direndim gelince izleyeyim diye ama dayanamadım ve ön izlemesine de baktım ve yine dibim düştü.:)

yaoi_manga

yaoi_manga

yaoi_manga


Evet ağır top gifleri de verdiğime göre burada bitirebilirim sanırım. Gelecek bölümü sizde benim gibi bekliyorsunuz artık değil mi? Sizi gidi sizi.:)  Bu haftada böyle geldi geçti bir yazımın daha sonuna geldim. Size iyi haftalar dilerken ben 18. bölümü iple çekeceğim.:) Böyle sahnelere rağmen bölümün sonunda Alecle Magnus ayrılabilir bu arada. Geçen 17. bölümün sonunda kavga ettiler resmen. Bu bölümde devamı gelecektir. Araları bozuk yani. Gelecek bölümlerde Magnusun tamam mı devam mı seçeneklerinden hangisini seçeceğini göreceğiz. Bence bu sezon ayrılacaklar ve 3. sezonda barışacaklar bakalım. Ya da geçen sezon gibi barışsalar da 3. sezonun başların da yine ayrılabilirler. Yani her şey yazarlara bağlı resmen çünkü olay kitapların dışına doğru taşmaya başladı.:)

Önemli not : Bundan sonra yaoi manga kapaklarını alıp kendimce çevirip ana resim olarak kullanmaya karar verdim.:) Orjinal halini de sayfanın kenar kısmından bulabilirsiniz.Bu konu hakkındaki görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder