22 Temmuz 2017 Cumartesi

Oradan Şuradan

Can Sıkıntısı


Evet sevgili okuyucularım geçen haftada vermediğim blogumda neler oluyor diye düşünenler için kısa bir neler oluyor tarzı yazı yazayım dedim. Geçen hafta aslında evde değildim. Karşıya yatıya kalmak üzere amcamlara gittik. O yüzden hiç yazıda yazmadığım için veremedim.

yaoi_manga



Şimdide neler oluyor tarzı bir giriş. Bildiğiniz üzerine elimizde şu an Never understand webtoonu var. Ki biz kankimle ona "Never cehennemi" diyoruz. Yandaki resme bakıp "wayyyy ne şirin" dediğinizi duyar gibiyim ama melek görünümlü şeytan bir webtoon o. Aslında her şey günlük gülüstanlıktı ama son bölümlerine doğru bildiğin Türk filmi kıvamına geldiği için acılar içindeyiz resmen. Şimdi siz 70. bölümlerdesiniz sanırım. Doğal olarak biz biraz öndeyiz. Çevirisi tamamiyle bitti ve yapılmak üzere elimizde. Neredeyse her gün 1 bölüm çıkarmaya çıkartıyoruz ama namussuz bitmedi gitti yaaa. Kısaca dertliyiz ey dostlar.






Niye böyle bir dertle yazıya daldım bilmiyorum ama biraz dertleşmek istedim sanırım. Halbukü çok fazla editlerden bahsetmem. Neyse değişiklik iyidir. Son günlerden içim sıkkın olduğu için yazmaya elim gitmiyordu ama dertlerimi anlatayım bari diye giriştim. Bazı aldığımız editlerle birlikte resmen ing. manga okuma sayım düştü. Zaten bu yüzden de canım sıkkın. Yani ingilizce olayına.

yaoi_manga


Neden neden neden yani. Niye bir türlü tam anlamıyla öğrenemiyorum ki? O yüzden çooook canım sıkkın yaw. Mesela Matt'in videolarını izliyorum ve bazen anlamıyorum diyorum ne diyor burada şimdi. Öyle kalıyorum ve alt yazı koyan tumblrardan takip ediyorum. Peki anlıyor muyum yine sorun çünkü bazen yine anlamıyorum. Yani bu husus canımı acayip sıktığı için sıkıntıdayım sevgili okuyucularım. Hayrına ders vermek isteyen olursa kapım her daim açıktır. yaoiturkce@gmail.com bana buradan ulaşabilirsiniz hatta. Neyse birazda iyi şeylerden bahsedelim. Hitorijime My Hero animesi geldi ve süper ötesi izlemenizi tavsiye ederim.^-^

yaoi_manga


Seslendirme olsun grafikler olsun on numara bir yapım olmuş beğendim ben. Ayrıca Kadokawa Shoten'in el atmadığı bir anime olduğu içinde mutluyum. Farklı bir yapımdan izlemekte güzel bir şey. Gerçi çok fazla Shounen Ai olmuş sanki. Yani son bölümde öptüğünü göster bari. Hayal gücümüze bırakma. Bu sorunu ileride aşarlar umarım. Mangaları da Shounen Aiidi gerçi. O yüzdendir ki çok fazla şeyde bekleyemiyorum. Ne zaman süper ötesi bir yaoi anime izleyebileceğiz acaba. Tabi sansürsüz ama imkansız sanırım.:(
Neyse kısa yazımı burada sonlandırayım. Biraz meşgulüm bu aralar o yüzden kapak ana resmini bile değiştiremedim. Hatta yazı yazmaya bile fırsatım olmuyor ve tabi ki can sıkıntıları da hiç yardımcı olmuyor. Nevera gelirsek çok yakında bitecek bizden.7-8 bölüm falan var bizim için. Dişimizi sıkıp bitireceğiz. Merak etmeyin. Tam hadi hepsini bitirelim bir oturuşta diyoruz sonra bir bölümde pertimiz çıkıyor bırakıyoruz yaa. Bu döngünün de kırılmasını diliyorum.

yaoi_manga

Son olarak adım adım takip ettiğim favori dizim Shadowhunters'ın gelecek bu sahnesini acayip merak ediyorum. Bir ara muhteşem çiftimizin ilişkisi zarar görecek ama inş. düzelirler. Gelecek bu 17. bölümü de merakla bekliyorum. Şimdilik benden bu kadar o zaman. Başka bir zaman uzun uzun yazarım artık. Oradan şuradan bahsettiğime göre bitirebilirim yazıyı. Hadi kendinize iyi bakın.:) 

6 yorum:

  1. Never understand'i Türkçe okuyabileceğim bir site var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ;

      https://mangadex.org/title/41b4503b-c9fd-449d-8b2e-27afa73b4e92
      https://mangadex.org/chapter/4bf4c1ba-a510-4eb0-8e02-24cec5d69986/1
      buradan türkçe okuyabilirsiniz.

      Sil
    2. sayfa bulunamadı diyorrr

      Sil
    3. https://mangadex.org/title/41b4503b-c9fd-449d-8b2e-27afa73b4e92?page=1
      Mangadex çökünce link gitmiştir.manga dex tekrar açıldığı için yeni link.😊

      Sil
    4. https://mangadex.org/chapter/4bf4c1ba-a510-4eb0-8e02-24cec5d69986/1 bu da ilk bölüm linki.

      Sil
    5. gunlerdir ariyorum sonunda sayenizde buldum cok tesekkur ederim

      Sil