6 Ağustos 2017 Pazar

Jet hızında Malec mi?

Sezonun Süper Hot Bölümüydü Yaa


Jet gibi yazılmış güncelden yine merhabalar. Bu sefer jet değil bildiğin ışık hızında yazacağım resmen.:) Bu arada Malec sahneleri geçtiğimiz haftayı yıktı geçti resmen. Allahım o nasıl sahneler ve müthiş çekimdi öyle.

yaoi_manga

Özellikle bu sahne beni benden aldı karşısında saatlerce oturup buna bakabilirim resmen. O kadar süper. Bir güneş en fazla bu kadar güzel birinin yüzüne vurabilirdi yaa. Matt zengin olup seni kaçırma planlarım hala devam ediyor bu arada bunu bilmiş ol yani. O kadar tatlısın ki.bunun dışında dediğim gibi ayrılık geldi.

yaoi_manga

Resmen içimize oturdu sahne o kadar üzüldük. Sonunda Magnus halkını korumak adına Aleci terk etti. Gerçi böyle yazınca da suçlu Magnus gibi oldu ama aslında ilk sır saklayan Alecti ve güven ilişkisi zedelendiği için ayrıldılar desek daha doğru olur. Poncik yüreğimiz harika sahnelerin etkisinde olduğu için bu sahneyi kolay atlattı ama. Ayrıca hala şans tılsımını geri vermedi Magnus yani hala barışma şansları mevcut 19. bölümde olmasa da belki 20 veyahut 3. sezonun başlarına doğru bir barışma göreceğiz sanırım.

yaoi_manga

Bu sahnede kalbimin kaydetme yerine kaydedildi bu arada. Önceki hot sahnede Alecin botlarını çıkarması çok nazik bir hareketti ki Magnusta bunu takdir etti. Neyse hot sahne müthişti izleyin derim. Sonrasında ki bu sahnede on numara beş yıldız. Gerçi hala o düğün sahnesinde ki etkiyi geçebilen bir sahne görmedim. O zaman ciddi anlama da şok geçirmiştim. Bak şimdi yine aklıma getirdiniz o mükemmel sahneyi.Yaa adamı nikah masasından aldı resmen daha ötesi var mı yaa. 
Bunun dışında yeni bölümleri de merakla bekliyorum ve siz okuyucularım 2 hafta daha dayanın çünkü bu sezon bittiğinde çok fazla Malec olayına girmeyeceğim zaten. Ve mangalara geri dönüş yapacağım.Ama şimdilik en sevdiğim çifti vermek istiyorum.

yaoi_manga

Hem zaten kendi istediğimi yazmazsam blog yayınlamamın ne anlamı kalırdı ki.:) O yüzden siz Malec'e bol bol doysanız da ben hayatta bitiremem.^-^ Bu sahne çekimleri de süperdi ki devamında Alec Magnusun yüzükleriyle oynuyor. Zaten sanrım parmağındakiler de ona ait. Çok tatlılar değil mi? Daha önce shumdario videolarını izlediğimi biliyordunuz bu da onlardan güzel bir çekim resmen.
Bu arada aklınızdan neden Hitorijime My Herodan çok az bahsettiğim geçebilir. Nitekim Shounen Ai ve ben bir kere falan bahsettim ama aslında bitmesini bekliyorum animenin belki ondan sonra bahsedebilirim. Ayrıca sansür adı altında animenin katledilmesine de dayanamıyorum. Zaten açıkça kitleniz belli neden sansür koyarsınız yani. Shounen Ai sevmeyen izleyicileri çekmek için mi? Kusura bakmayın yapım şirketi ama etiketi gördükleri anda kaçan izleyiciler biliyorum bari var olan izleyici kitlenizi kaybetmeyin. Ne var yani köprünün altında öptüğü vakit gösterseniz veyahut o defter araya girmese de biz diğer taraftan görsek sahneyi.

yaoi_manga


Bu sansür olayı çok can sıkıcı olduğu için resmen seriye olan ilgimi kaybediyorum yaw. Mangada ki sahne de böyle miydi şimdi çok hatırlamıyorum ama sonuçta animeyi yapan sizsiniz verin diğer taraftan da gözümüz gönlümüz açılsın yani. Bu arada yeni bölüm hala Hf'ye gelmediği için izlemedim. Zaten bize geç düştüğü için normal izleyicilerden sonra izliyorum.ama çok dert etmiyorum nitekim yine saçma bir sansürle insanın sinirlerini tepesine çıkartmışlardır.
Offf neyse bu haftalıkta benden bu kadar olsun. İzninizle huzurunuzdan çekilebilirim yani.:) Aslında bu hafta çok süper yeni yaoi mangalar okudum ama bu hafta onları yazmadım. Belki şu Malec olayı sezonu bitirince bahsederim ve sizde müthiş mangalarla buluşursunuz. Gerçi zaten okumuş olduklarının çıkar arasından. Yoksa bile acemi bir grup alıp Türkçeye çevirmeye ahh pardon katletmeye başlamışlardır bile;) Hadi iyi haftalar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder