8 Nisan 2017 Cumartesi

Karışık mangalar serisi 8

Güncel Yaoi Mangalar 2


Malec'ten sonra bu hafta yine yaoi mangalara dönüş yapıyorum. Bildiğiniz üzere DomDomSoft Manga Downloader programım pert olduğu için eskisi gibi manga indiremiyorum ama bir şekilde idare edip 20 tane indirmek yerine 5-6 manga indirip yolumu bulmaya çalışıyorum diyelim. Neyse bu hafta yine ilk olarak bunu yeni yazmış dediğim bir mangayla başlayacağım.


yaoi_manga

Yamamoto yine rahat durmamış ve yeni bir manga daha yayınlamış. Brothers Plus'ın devamını beklerken bu mangayla karşılaştım. Olsun buda yine güzel ve değişik bir konuya sahip. Kuşların dilinden anlayan ve onlarla konuşan bir ana karakterimiz var. Ve o sevimli görünen kuşlar aslında o kadar da masum değil. Ağızlar bozuk bir takım kuşlar var ve ana karakterimiz çekiyor onlardan resmen. Ayrıca daha diğer karakterimizi mangada göremedik. Son gördüğümüz bir karga vari bir kuşun bizim karakterin adını söylemesi ve uçup gitmesi. Haa bu arada manganın adını yazmamışım Toritan. Bu arada dikkatimi çekti Brothers Plus 2012 yapımıymış. Yani daha yeni İngilizce'ye çeviriyorlar. Ama Toritan ise 2017 yapımı. Neyse her ikisi de çevrilsin de başka bir şey istemem. Bu manganın da konusu ilgi çekici bakalım neler olacak.


yaoi_manga


Mujintou lovers çok önce okuduğum ama yine son indirdiğim mangalar da karşıma çıkan bir manga oldu. Issız adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey ne olurdu gibi bir sorunun cevabı olmasa da bizim karakterler ıssız adaya düşüyor. Hatta bayağı mutlu oluyorlar birlikte. Ama bulunup tekrar beton hayatına dönüyorlar. İşin garibi ana uke ben bu adamın nesini sevdim diyor dönüklerin de ve bir süre sonra ayrılalım diyor. Ve devamını yazmak isterdim ama okuyun derim. Mangakamız Sakurai Shushushu bu arada. Ve ben bütün eserlerini indirip okuyorum şu aralar. Yani benzer mangakanın eserlerini verirsem şaşırmayın derim. Ki bir sonraki mangada ondan geliyor.


yaoi_manga

Ai no Gebokutachi mangamız. Ya ben bu mangayı daha önce verdim mi çok hatırlamıyorum. (liste yapma planım vardı verdiğim mangalarla ilgili ama hala yapamadım dur bakalım bu gün yapacağım edit biterse buna bir göz atayım.)
Neyse verdiysem de hatırlatma amacıyla bir daha vereyim. Karakterlerimizin ikisi de evlenip boşanmış ve çocuk sahibi. Zaten bir birlerinin inadına evlenmişler resmen. Sonunda gençlik aşkları tutuşuyor ve inatlarını kırıp birlikte oluyor ikilimiz. Ayrıca çocuklarının da hikayesi var. En üzüldüğüm husus şişman olan çocukla ilgili ama okumayanlara spoiler olur diye yazmayacağım o kısmı. Merak edenler indirip okuyabilir. Güzel bir seridir.


yaoi_manga



Blood honey daha dün gece okuduğum ve çizimlerini ilginç bulduğum bir manga olduğu için vermek istedim. Adından da gelen kan ibaresiyle birlikte bunun bir vampir mangası olduğunu söylemeliyim. Ve bence son zamanlarda hep webtoon okudum biraz komedi ağırlıklı manga okuyayım diyenler için küçük bir öneri. Ayrıca vampirler sadece kana mı aşık olur yoksa kanını tatlı buldukları kişilere mi aşık olur cevabını da almış oluyoruz. Yozakura Sakyou mangakamız. Serilerine bu akşam göz atarım muhtemelen.:)

yaoi_manga





Koisuru barairo tenchou son mangamız olsun o zaman. Aslında çok böyle risksiz okuyacağınız mangalardan biri bu. Zaten başta çocuğu olan ve eşi ölmüş seme ile çiçekçi dükkanı işleten ukenin nasıl bir aşka bağlanacağını düşünerek ilerliyorsunuz. Aşkını ilan eden uke en başta ret edilmesine karşın seme ileride bayağı sapık çıkıyor yaw.
Neyse gel gelelim ukemizin arkadaşına. Ben zaten ana kişileri bıraktım bu karaktere odaklandım. Resimde de gördüğünüz ağacın arkasına tüneyen kişi. Ona da mangaka birini bulsun dedim ama beni yanılttı ve kimse ona talip olmadı. Ama çok nasıl desem eğlenceli bir karakter olmuş bana göre. En azından manganı hareketliliğini arttıran bir karakter olmuş.







Bir manga önerin bana köşesinin daha sonuna gelmiş bulunuyorum. Birileride bana önerse ama neyse. Kendimce okuyorum bir şeyler işte. Bu arada son kafaya taktığım şey içinde çocuklarından olduğu mangalar. Yani çocuklu babaların olduğu mangalara sardım şu aralar. Gerçi ondan önce okuyacağım bir klasörüm var ama araya sıkıştırmaya çalışacağım artık.
Bunun dışında ne söylesem hımmm ahh bloğ ana resmi çok sade gibi gözükse de onu yapmam tam 1-1,5 saatimi aldı. (Keşke biraz daha uğraşsaydın da adam gibi bir şeyler yapsaydın diyebilirsiniz. Ama adobenin bazı eklentileri bende kurulu olmadığından bazen istenilen sonucu elde edemiyorum. Ayrıca manga karakterleri kullanmaya çalıştığımdan biraz zor oluyor takdir edersiniz ki:) Şu manipülasyon dediğimiz cs6'nın resimler üzerinde birleştirme ve efeck verme dediğimiz olay yani. Ee sadece edit yaparak cs6 biliyorum denmez değil mi? Kimilerini ben edit yapıyorum yani biliyorum ayakları yapıyorlar ama öyle bir durum yok maalesef. Bunun maskesi var degradesi var tonlaması falan var. Filtreleri var. Cs6 maalesef çok ince işçilik isteyen bir program. Ve bende kendimi geliştirme amaçlı bir sürü ileri derece efecklere sahip videolar izleyip yapmaya çalışıyorum. İsteyenler şuradan güzel bir youtube kanalına ulaşabilirler. Güzel manipülasyon teknikleri var. Ayrıca bu kanal da çok işinize yarar. Bir de adam Hintli olduğundan çok garip bir İngilizce'yle konuşuyor. Ayrıca çok iyi bir şekilde anlatıyor. Takip edin derim her iki kanalıda.
O zaman bu haftada burada bitirmiş oluyoruz. Çok edibi ve şaheser yazılar yazmadığım için üzgün hissediyorum son zamanlarda ama benimde tarzım bu ne yapayım şimdi. Hem çok arkasının derin olduğu yazıları yazmak nedense ruhumda karanlık kara delikler oluşturuyor. O yüzden en basit ve sade bir dil kullanmak daha bana göreymiş gibi geliyor. Şimdi çok kurcalamayalım ve elveda diyelim artık.:)
yaoi_manga




Aslında tam blogu vermek üzereyken süper bir sürprizle karşılaştım. Yazılarımda da yer verdiğim her fırsatta çevirilmesini istediğim manga Omairi desu yo sonunda çevrilmeye başlanacak. Çok mutlu oldum. Şöyle ki biz ekibe girmediğimiz zaman Shinle ilk konuşma konumuz bu mangaydı. Bu mangayı'da yapar mısınız diye istekte bulunmuştuk. İşte kısmet yapması yine bize nasip olacak bir manga daha. İşin bana sürpriz olan kısmı hemen çevrileceğini düşünmememdi. Yani daha sonra gelir diye düşünüyordum. Ama Shin gelecek projelere eklemiş bile. Çok onure oldum cidden ve çok sevindim. Tekrar mangayı çevirecek Yankamiye ve Shine teşekkürler.^-^

2 yorum:

  1. Elinize sağlık yazı için *-* Ne zamandır bloğunuzu ziyaret edemiyordum, bugün anca fırsatım oldu ^^
    Koisuru Barairo Tenchou'yu listeme ekledim direkt çok hoş bir mangaya benziyor. İçinde çocukların olduğu mangalar çok tatlı olmuyor mu? *-* Bazen zorlama derecesinde tatlı olduğunu göze sokuyorlar gerçi onu sevmiyorum :/
    Sakurai Shushushu'nun çizim tarzını pek sevmiyorum, birkaç mangasına bakmıştım gerçi fazla okumadım belki hikayeleri daha iyidir.. Yamamoto'nun mangasını hiç görmemiştim bile. Eski tarz masallara benziyor. Yalnız ağzı bozuk kuş mu? :D :D Yine tatlı bir manga bizi bekliyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.:) Koisuru Barairo Tenchou komik ve güzel bir manga.İçinde çocuk olan mangalar daha samimi geliyor bana.Özellikle Tadaima okaeri çok başarılı bu konuda.Gelen son bölümde Hikariye bayıldım.^-^ Sakurai Shushushu çizim olarak biraz sert ondan sevmiyorsundur.Ama hikayeleri güzel dediğin gibi. Ahh Yamamoto hala favori mangakam.:) Listenin üst sırasını kimseye kaptırmıyor.Bu mangada güzel başladı bakalım devamını dört gözle bekliyorum.:)

      Sil