29 Nisan 2017 Cumartesi

Jet Hızıyla Yazılmış Güncel

Hadi Kaçtım.... 


Evet bu hafta biraz kısa yazacağım çünkü zaten bu gün cumartesi ve ben hiç bir şey yapmadım bu hafta. Her hafta manga vermek işi cidden zormuş yaa. Bu hafta genel olarak Türkçe mangalar okudum. Çok İngilizcelere bakamadım ama içlerinden bir iki tane gözüme kestirdiklerim mevcut onlardan bahsedip bu haftayı jet hızıyla geçeceğim.







İlk olarak Life Senjou no bokura mangamız. Mangakamız ise Tokokura Miya. Daha 1 bölümü geldi mangamızın ama çok şeker cidden. Yol çizgilerinde kesişen iki gencin hikayesi. Hani bazen yola çizilen çizgilerden yürürsünüz yaa işte tam bunu anlatıyor bu mangada. Daha yeni olduğu için tam bir şey diyemem ama bence çizim olarak da güzel bir manga.
Peki ama hep niye yeni mangaları veriyorsun diyorsanız ne yapabilirim size yeni mangaları sunmazsam ne işe yararım ki diye düşünüyorum.:)









2. mangamız ise bize kiraz çiçekleriyle birlikte geliyor. Yukidoke no koi mangamız. İtz mangakamız. Sakura çiçeklerinin altında ağlayan birini gören öğrenci hakkında. Zaten ağlayan kişide öğretmeni oluyor daha sonra. Öğrenci defalarca aşkını itiraf ediyor ama hocası sürekli reddediyor. Çünkü zamanında bu konudan çekmiş. Çok iç sarmalayıcı bir hikayesi var. Tam yoksa öğrenci peşini bıraktı mı diye bakarken olayı arkadaşlarına anlatıyor bizim ki ve çatt öğretmen duyuyor bunları. Aklına kendi geçmişi geliyor. Belki kendi zamanında açık fikirli insanlar oysaydı bu kadar çekmezdi. Neyse işte çok duygulu güzel bir manga daha yani.








Ve jet hızıyla sona geldim. Aaa ne çabuk demeyin. Zaten bu gün cumartesi saat 15,09. Eeee bu kız daha ne yapsın. XD Ayrıca editlemem gereken 2 manga ve 1 webtoon gözleri açık şekilde beni bekliyor. Bu gün edit yapmam lazım yani. Hem uzun yazı isteyen bir önceki Skam yazımı okusun. 2-3 taş erkek görsün gözleri.;) Yada A man like you'nun son gelen bölümünü okusun.
Neyse hadi kaçtım......

4 yorum:

  1. Elinize sağlık,edit işlerinizde de kolaylıklar dilerim..
    Yukidoke no Koi'yi okumuştum cidden güzel mangadır. Duygusal yoğun mangalardan hoşlananlar kaçırmamalı ^^
    Diğer mangaya Ingilizce bile rastlamamıştım daha :D Ona da bir göz atayım ^^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.^-^ Yukidoke no Koi cidden güzel ve duygusaldı.Karakteri çok çagresiz çizmişti mangaka.Acıdım cidden.:)Life Senjou hoş bir manga. Daha yeni ama güzel yani. Böyle uçuş uçuş dediklerimizden yani. ;)

    YanıtlaSil
  3. Life Senjou no bokura mangasını neden çeviri listesine almıyorsunuz? Hem tamamlanmış bir manga olması çok iyi. Eski yeni fark etmeden yazdıklarınızı okuyorum. Durmayın lütfen.Devam edin yazmaya. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazımda ne kadar da beğenmişim bu mangayı ama daha sonra ki bir yazımda bu mangayı sevmediğimi söylemiştim.:) O zaman atlaması ve hikayenin çok yanlış yerlere gitmesi bu serinin değerini düşürüyor bence.:)Manga trde biri bu seriyi eklemiş ama çevirmemiş nedense.Ne olduğu hakkında çok bilgim yok maalesef.^-^ Teşekkürler yazılarımı beğendiğiniz için son zamanlarda pek fırsat bulamıyorum yazmaya. Zaten son zamanlarda manga yerine daha çok bl dizilere sardım.Onlardan bahsediyorum.^-^

      Sil