25 Mart 2017 Cumartesi

Ortaya Karışık 6

Yeniden Yaoi Mangalar



Sizler gibi bende geçtiğimiz hafta verdiğim şu  yazımın etkisinden çıkamadım. Tahminim sizde onları çok sevip bağrınıza bastınız değil mi? Çünkü ponciğim çok şeker ve iblis efendisi de çok "hot". Bu hafta yine Alec ve Magnus'tan konuşarak başlıyorum izninizle. Çünkü kendilerinin aşkı dillere destan bence. Ayrıca 2 sezonu tekrar indirdim. Bildiğiniz üzere düşük kalite idi. Bende dedim bunları böyle izlersem olmaz ki bana yakışmaz dedim ve 10 gb tutmasına rağmen diziyi baştan sona indirdim. Ühühühüh giden gblara çok üzülmüyorum çünkü sınırsız diye lanse edilip adil kullanımdan dolayı hızı düşen internetimin son fatura yenilenme sürecinde indirdim. Yani 2 günü mü alsa da hd şekilde izleyebileceğim. Ayrıca bol bol tumblr adresi gezdim onlar için ve içlerinden en güncel olanı yakaladım. bu adres içlerinden en güncel olanı arkadaşlar. Oyuncuların twitter adreslerini takip edip yazı da veriyor. Bu arada pomciğim de benim gibi puzzle yapıyordu. Gözümden kaçmadı değil hani. Ortak noktamız çok seninle deyip sohbet açmak isterdim lakin o nerdee ben nerdeee.
Ihım neyse bu hafta mangalardan bahsetme vakti. Çok güzel mangalar da var biraz riskli sınıfa giren mangalar da vereceğim bu hafta. Bakalım öyle kafama göre takılacağım yine.
yaoi_manga



İlk mangamız bir öğrenci öğretmen ilişkisinden gelsin o vakit. Severim aslında tarz mangaları ben. Ama buradaki öğretmenimiz nasıl desem biraz çapkın olarak başlıyor. Bunu öğrencimiz onu başka bir kızla bastığında görüyoruz. Durun durun pislik diye saymayın hemen bir şey olmadı zaten o kızla ama yine de içimiz cız etti. Onun dışında öğretmen taş onu söyleyeyim. Yani öğle böyle değil hoca. Özellikle o üç parça giyim tarzı o üstündeki yelek çizimi beni benden aldı. Ve de tabi ki o gözlükler. Ayrıca son bölümde hocamızın kıskançlık damarını görüyoruz. Ukemiz zaten hocaya aşık olduğu konusunda dertli. Kızaran ifadelerimiz bol bol var yani. Ayrıca nefret ediyorum ondan diye dolanıyor ki bu da mangamızın İngilizce adı. Sensei senden nefret ediyorum. Haa hala manganın adını yazmadı gitti diyelenler için mangamız Sensei nante kirai desu. Mangakamız ise Hinako. Zaten bir çok mangasını okuyup hüplettiğim bir mangaka kendisi. Çizim olarak ta on numara manga bana göre. Zaten kıyafet çizimleri on numarayken saç çizimleri de yıldızlı peki olunca çok bir söz düşmüyor bana. Ayrıca hocaya aşık olan ukelere ayrı bayılıyorum. Derste falan sürekli aklına gelmeleri bir hocaya falan bakmamalar yani bu tarz olayları seviyorum.

yaoi_manga






Gel gelelim bu günün riskli mangasına. Goodnight Love Darling mangamız. Mangakamız ise Wada Mayuko'da. Neden risk diye sorduğunuzu duyar gibiyim ama zaten manga go da ki kapağa bakanlar hemen anlayacaklar beni. Bir parça yaş farkı var karakterler arasında. Yani o bir parça dediğim 15 falanda olabilir çok ta şey yapmayın şimdi. Evet maalesef arada 15 yaşa var karakterler arasında. Ukemiz daha okullu sememiz ise polis memuru ve 30 yaşında. Ama çok komik çizimlere sahip hemen öyle shotacon falan demeyin çünkü değil. Çok eğlenceli bir manga kendileri.




yaoi_manga



Durun bir sayfasını ekleyeyim de içinizde o shotacon krokusu biraz dağılsın. Neyse onun dışında karakterlerimiz aşırı göz makyajına sahip. O ne demek derseniz mangaya şöyle bir göz gezdirirseniz anlarsınız derim. Nitekim çoook baskın bir göz çizimi mevcut. Bu arada sememizin polis arkadaşı daha sonra ukemizin ikiziyle falan oluyor ben o bölümünü çok sevmedim ama güzel yani. Çünkü arkadaşı bizimkilerin aşkını falan bol bol destekleyen biriydi. Sanırım çizimini sevmediğim için o bölümü sevmedim. Onun dışında biri ödevlerinin peşinde biri şuçluların peşinde sürüp giden bir aşk öyküsü.
Bu arada bir şey fark ettim ve bunu şu an fark ettiğim için kendime kızıyorum. Oyasumi Darling diye bizimkilerin aşkının başladığı manga varmış. Ve ben daha şimdi fark ettim. Sizinle birlikte onuda okuyayım bari. Goodnight Love Darlingte "oyasumi love darling (complete)" şeklinde verilince ben aynıdır diye düşünmüştüm ama bir bakayım ki ilk sayfadan bizimkilerin yeni tanıştığı bölüm var. Neyse arada olur öyle şeyler deyip sıradaki mangama geçeyim.




yaoi_manga


5 seconds mangamızın adı. Mangaka Sachimo. Sanırım bulmanız zor olabilir çünkü 1 bölümü geldi İngilizce ama manga goya düşmemiş olabilir. bu adresten ilk bölümü okuyabilirsiniz. Kashikomarimashita, Destiny adlı bir mangası var mangakanın kesinlikle göz atın derim bu arada. Omegaverse evrenine ait bir manga bu da. Gerçi şimdi hatırlamıyorum bu mangayı omegaverse yazımda vermişmiydim ama neyse okuyun derim. Gel gelelim 5 secondssa. İlk bölümden anladığım kadarıyla kişiye 5 saniye bakıp hımm nasıl anlatsam bir nevi cinsel hislerini mi hissediyor yada onlarla birlikte olmadan kendi kendine bir şeyler mi yapıyor. Hımmm tam anlatamadım durumunu ama okuyunca haa bunu demek istedi diyeceksiniz. Biraz garip bir manga. Garip olduğu için de devamını bekliyorum. Sanırım rawı mevcut ama ben İngilizce'sini bekleyeceğim. Ayrıca o siyah saçlı çocuğa da bir 5 saniye bakmasını bekleyeceğim çünkü hep yarım kaldı ona bakışı. Tam anlamadım ama gözün biri kırmızıya dönüyor sanırım. Ve bu olayı istediği için mi yoksa istemeden mi yapıyor onu çok çıkartamadım. İngilizce'de yazıyordur da neyse işte. Gelecek bölümlerde işin sırrını çözerim büyük ihtimal.






Okey bu mangayı verme konusunda bir parça kararsızım. Nitekim İngilizce olan bir manga değil kendileri. İnu mo hashitte koi wo suru mangamızın adı. Aslında kendilerini ilk V.1 - K-sensei no Yajuu na AijouV.2 - K-sensei no Yaban na Renai V.3 - K-Sensei no Furachi na Junai serilerinin birinde gördüm. Hikayede kısa bir bölümde yer verdiler. Ama şöyle ki ben blog yazarınız durur mu hemen araştırmaya giriştim.







yaoi_manga





Aslında gördüğüm gördüğünüz üzere yan tarafta daş olan ana karakterimiz. Ellerinde çiçekler şeklinde sevdiceği ukmemizi bekliyor.  Nitekim çok tatlı çizilen ukemizde daha sonra geliyor falan filan işte. Asıl olay mangakanın eserleri arasında bu ikiliye rastlamamamla başladı. Baktım bir türlü mangaların resimlerinde yoklar. Bende ne yaptım hemen Natsumizu Ritsu'nun mangaupdates'tine daldım ve sonunda serinin adını elde ettim. Şöyle ki rawını bulmakta o kadar kolay olmadı. Zaten bu seride kendi içinde 5'e falan ayrılıyor. Ama sonunda istediğimi elde ettim. Burada da bir yazar ve editör ilişkisi var. Yazarımız biraz çatlak. Ukemizi hep hayal ederek kitabı yazıyor. Hatta bazı yerler de hayal ile gerçekliği karıştırıyorum. Japonca olduğu için resimlerden gitmek zorunda kalsam da sonunda okuduğum ve tavsiye ettiğim bir seri oldu kendileri.





Benden bu kadar mıdır ne. Evet malum bu hafta yine sonlara geldim. Güzel ve komik mangalarla sizi buluşturduğuma inanıp yoluma devam edeceğim. Bunun dışında hd indirdiğim shadowhunters dizisini hafta sonu tekrar göz gezdireceğim. Bazı göz atmalar falan var. Onları daha ayrıntılı şekilde izleme fırsatı bulacağım. Başka bahsedeceğim şu anlık yok olursa zaten bir hafta sonra yazarım. Haa bu arada aslında kendime görev düşüp şu verdiğim mangaların bir listesini çıkartıp bakayım diyorum. Yeni bölüm gelip gözden kaçırdığım var mı ne durum da mangalar falan bakmam lazım. Çünkü bazen aynı mangaları tekrar verebiliyorum o yüzden bir liste şu anlık işime yarar.

6 yorum:

  1. Elinize sağlık, yazı için *-* Böyle karışık manga yazılarınızı seviyorum, bazen bir mangakanın diğer mangası gözümden kaçmış oluyor buradan yeni mangalar eklenmiş oluyor listeme ^^
    Hinako'nun bu mangasını okumamıştım misal, büyük ihtimalle devam ediyor göründüğü içindir, çizimleri filan cidden güzelmiş *-* Jibun Katte'yi okumuştum o da çok güzeldi, bir ara tekrar okuyacağım hatta :)
    Goodnight Love Darling gibi çizimleri biraz klasik yaoi gibi olan, eski mangalardan bazen cidden güzel şeyler çıkabiliyor.. Her zaman çizime aldanmamak lazım ^^
    Ahh, bu 5 seconds epey ilginç bir şeye benziyor *-* Takibe alacağım onu, devamı nasıl gelişecek acaba?
    Bazı mangaların raw'ları oluyor ama ben çok merak etsem de açıp okuyamıyorum. Anca cdsi de olacak duyduğumdam anladığımı anlayacağım resimleri de önümde olacak. Başka türlü, farklı şeyler oluyormuş gibi hayal ettiğimi düşününce dikkatim dağılıyor :( Daha yüksek yaşa hitap ettiğinden furinaga da koymuyorlar fazla, benim de hiragana katakanadan ötesine yetmiyor okumam :( Yoksa öyle güzel mangalar var ki çevrilmemiş olan..
    Ahh bu arada giriş resmi gözümü aldı bir an *-* Alec süslemiş bu hafta girişinizi :) O linkteki tumblr hesabı da güzele benziyor, özelllikle Malec giflerini çok beğendim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.^-^ Bir manga vermek yerine böyle daha iyi olduğunu düşündüğümden karışık gene veriyorum serileri.:)
      Hinakonun bu mangası süper.Zaten bir grup çevirme listesine aldı bile mangayı.Üzüldüm çünkü kendim yapmak isterdim bu mangayı neyse sağlık olsun.Çizimleri falan da hoş olunca güzel oluyor.
      Goodnight Love Darling çizimleri eski ama bu bizi durduruyor mu hayırrr.XD Şaka bir yana eski tarz mangaları daha çok seviyorum. Şimdiki yenilerde güzel ama eskinin vizyonu bambaşka oluyor.Hikaye bakımından çok etkili mangalar çıkabiliyor.
      5 seconds ın 2. bölümü de verdiğim siteye geldi. Değişik bir hikaye bence. Devamını bende merakla bekleyeceğim.:)
      Raw olayını ben açıp bakıyorum bazen. Çok merak edince iş başa düşüyor hemen araştırmaya girişiyorum.^-^ karakteri okurken dedim kesinlikle senin manganı bulmalıyım ben. İçime otururdu bulmazsam.XD
      Alec on numara bir gülüşe sahip olunca bunu yapmak benim için kaçınılmazdı hehehhe.O gülsün ben saatlerce bakarım ona.yeni bölüm çıkışı 5 Haziran olunca böyle avutuyorum kendimi ne yapayım.çok fazla adres buldum tumblrdan ama en günceliydi. https://youtu.be/9Ibo0vwa_aA youtube linkleri de çok buldum çok komik şeyler vardı ama bu link efsane. ShumDario olması normalde imkansız ama bu videoda öyle yapmışlar ki bir yoksa çekiyorsun.:):)

      Sil
    2. Hinako'nun başka mangalarına kısmet diyelim o zaman ^^ Yeni mangaları daha çok tercih ediyorum ben, en çok dikkat çekeni çizimler sonuçta ama bazı eski mangalar gerçekten de güzel oluyor. Özellikle de komedi olanları nedense :) Raw'ını arayıp bulmuşsunuz, tebrikler o zaman. Cd dramalarını filan da çok aradığım için rawlara girişmiyorum şimdilik, onun yerine ispanyolca öğrenirim belki, ispanyollar baya iyi çeviriyorlar çoğu mangayı :)
      Ahh verdiğiniz linkteki videoyu izlerken çok eğlendim ya :D :D Magnusun oyuncusu Shum evliymiş sanırım ama Alec'in ona bakarkenki gülüşü, bakışları da yani... Gerçekten de bir yoksa çekiyor insan :D :D

      Sil
    3. https://youtu.be/IorW5OB_7lw bu da süperdir. Crackleri oluyor onlar güzel oluyor her zaman. Ayrıca komik.:) Harry Shum Jr nişanlı diye biliyorum ama evli de olabilir. Onu bırak Matthewi al sen diyemiyorsun haliyle.XD Ama videoda öyle bir yerden almışlar Matthew hep Harry'i kesiyor falan.Böyle bir acaba çekiyorsun hahahah.
      rawlara bakıyorum ama ingilizce olan mangaların cd dramalarına çok bakmıyorum. Cd dramayı Türkçe çevrilmiş mangalardan takip etmeyi seviyorum.:)

      Sil
  2. Türkçe olarak nerde okuyabilirim? Yardımcı olur musunuz yeni mangalar okumak istiyorum ama farklı dilleri iyi anlayamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Bu yazıda verdiğim mangaların maalesef hiç biri şu anlık Türkçeye çevrilmiş değil.: ( İnş. ileride hepsini Türkçe olarak okuyabiliriz. ^-^ http://www.manga-tr.com/18.html buradan bir çok yaoi manganın Türkçesini okuyabilirsiniz. Veren grupların bizzat sitelerine giderek daha çok Türkçe yaoi'ye de ulaşabilirsiniz. Yardımcı olmuşturum inş. Çok merak ettiğiniz bir manga varsa da bazen ingilizce mangaları anlattığım yazılarım oluyor isterseniz yardımcı olabilirim o husustada.^-^

      Sil