11 Mart 2017 Cumartesi

Yeni Yeniden Yaoi Mangalar

Ortaya Karışık 5


Gün geçmiyor ki yeni bir haber duymayayım yeni bir animenin içine dalmayayım ve yeni bir manga keşfetmeyeyim. Evet sizin için sıradan benim için vayyyy bunu yeni mi gördüm niye haberim yok tarzı bir mangaya. Tabi ki aşkım Yamamotonun yeni mangası gelmiş.

YAOİ_MANGA




Brothers Plus daha dün düşmüş manga go'ya (yani ben bu yazıyı 8. de yazıyorum.:) 
Hemen okudum tabi ki. Yamamoto bu kardeş olayını takmış ki yine bir üvey abi mangası daha bizlerle. Zaten Brothers diye mangası vardı bunda da plusını yapmış mangakamız. Karakterleri ilk okumada çeşitli mangalarında ki karakterlerle benzetmeniz çok olası. Çünkü şu an bir bölümü geldi ve biz daha tam kişilik durumlarını görmedik. Ama tabi ki diğer mangalarında ki benziyor. Önemli değil şu an için kişilikleri oturunca ayırt edeceğiz nasılsa. Onun dışında madem bu üvey abi durumu var deyip öyle mangaları okuyup tavsiye edeyim dedim ama 2 tane okuyup beğenmedim. O yüzden yine manga tanıtımı yapacağım. Neyse bu mangadan bahsedeyim azcık. Bu sefer üvey kardeşiz ama ona karşı hisler besliyorum durumu yok. Yamamoto direk hem üvey kardeş hem sevgiliyizden dalmış olaya.


YAOİ_MANGA




Yani onlar hem kardeş hem sevgili anlayacağız. Yaaa çok poncik karakterler değil mi? (poncik meselesi geçti az öncede yazayım dedim:) Anlayacağız yine süper sarışın ve tatlı gözlüklü bir ukeyle karşı karşıyayız. Ayrıca mangakamız ilk bölümden ona göre cüretkar sahnelere yer vermiş. Ama sen Yamamotosun böyle şeylere gerek yok desem de oda benim neyim eksik diğer mangakalardan deyip ilk bölümden hoop yatak dediğimiz sahnelere yer vermiş. Gerçi bunu bakın hem kardeşiz hem sevgiliyizi vurgulamak için yapmış olabilir. Ayrıca gözlüklümüz çok şirin ve tatlımsı karakter. Çok şükela yani.
Tabi bir yandan da Akimi niye çizmiyor diye buradan eleştireyim. Yaw  diğer mangalarını bitir buna öyle geç kadın. Senin beklediğim bir sürü mangan var diyorum ve sıradaki mangaya geçiyorum.




YAOİ_MANGA






I Almost Loved You 2. manga webtoon karışımı bir şey. Yazılış bakımından manga gibi ama full renkli versiyonu yani. Aslında bu tarz mangalar daha önce okudum ama çok fazla sevdiğim söylenmez. Full renk .....webtoon neyse de manga dediğin bence siyah beyaz gri tonlarda renklere sahip olmalı gibi geliyor bana.
Sevenler vardır diye vermek istedim zaten dün ve bugün gelmiş. Belki gözünüzden kaçmıştır diye yazayım istedim. Nedense bunu okuyunca daha önce okuduğum ama şu an unuttuğum bir manga geldi aklıma. O da böyle renkli sayfalardan oluşuyordu. Acaba webtoon muydu da ben mi yanlış hatırlıyorum. Neyse sevenlerine duyurulur 7 bölüm geldi bir göz atın derim.

YAOİ_MANGA





Houtou musuko to sewagakari 3. mangamız. KIRIYU Kiyoi mangakamız. Hikaye yine klasik beğenirsiniz bence. (ahan da blog yazarıda kafayı sıyırdı diye düşünebilirsiniz şu an ama ne yapayım işte bütün mangalar güsel. Hem bu gün moralim çok iyi olunca (bu arada nedensiz arada öyle geliyor) öyle yazıyorum.)
Ama 2. çifti daha çok beğendim. Eski aşklar sonra diğeri kadınla falan evleniyor. Seversiniz yani. 1. çiftin ukesinin saç şeklini beğendim. Arada böyle atraksiyonlar görelim ama değil mi?
YAOİ_MANGA





Gel gelelim 4. mangamıza. Kemono ni Namida mangamız mangaka ise MITO Hitomi. Bu ad bana yabancı değil derken mangakanın bir kaç mangasını daha okuduğumu gördüm bu arada. Manga sert ukeyle sakin ama vurdum mu oturtturan seme arasındaki aşk. Tabi ki çoğu manga gibi okulda geçiyor mangamızda. Uke aşk olduğu konusunda tabi ki en başta bocalıyor. Ayrıca seme siyah saçlı heyoooo. Genellikle sarışın çizilenler seme oluyordu o yüzden gözümüz gönlümüz açıldı. Ayrıca o öğreteyim sana çırak tarzı gözlük takıp ders anlattığı kısımda çıkarma gözlüklerini diye yırttım kendimi. Çok tatlıydı niye çıkardı ki gözlükleri. Neyse fetişlerim daha da ortaya çıkmadan kısa kesiyim.







Ve de bir yine manga önerdim ama başka daha ne yapabilirim ki bölümünün sonuna. Ne yazmam konusunda parlak fikirleriniz varsa çok makbule geçer. Fikri olan okuyucularımdan aklında olan fikirleri üstüme atmalarını rica ediyorum. Marş basmıyor o yüzden geleceğe yol alamıyorum kısacası.
Yeni neler yapabilirim diye aklımın en ücra köşelerini harekete geçiyorum ama yok. Yine yazmaya başladığımda klasik bir öneri yazısı çıkıyor. Aslında bunun nedeni ön hazırlık yapmam gereken yazıları ertelememden kaynaklanıyor. Ayrıca büyük bir problem haline gelen uyku sorunu var. Geçikmiş uyku ritmi dediğimiz uyku saatini 4-5 çeken öğlene kadar uyuyan bendenizin başı büyük dertte bu konuda. Erken 1 de bile yatsam 3 te gözlerimi açıp 4.30 yattım yine. Sonrası ise derin bir rüya silsilesi. İnsan rüyadan kendini alıp da kalkamıyor. Mübarek 10 sezon dizi çıkar gördüğüm rüyalardan. Benim bu olayı çözmem demek de gece manga okumaya veda etmem demek. Bunu da çok istemiyorum. Yani tıkandım kaldım. Ayrıca telefon ışığında uyumak dediğimiz bir sorun daha var. Kısacası sıkıntılı bir uyku düzeni olan blog yazarı var karşınızda neyse şimdi hiç girmeyelim bu konuya. Çünkü bunun depresyonu var bilmem ne sendromu var çıkamayız yani. Bir yazının daha sonuna geldik ve size iyi günler dilerken işte bende öyle takılacağım ne yapayım.
Not: Normalde daha erken veriyordum blogu ama bu gün oyuna dalmışım bu saatte anca düzenleyip veriyorum. Bioshock İnfinite oynuyordum. Çok sağlam bir oyun. Bioshock'ta çok süperdir tavsiye ederim. Bioshock 2 indirdim ama hatalı video kartı çok istiyor o yüzden yavaştı oynayamadık. ühühühühüh. Oynamayanlara çok çok tavsiyedir bu oyunlar.:)

4 yorum:

  1. Elinize sağlık yazı için *-*
    Yamamoto'nun yeni mangası mı gelmiş *-* Ohoh ne zamandır pek manga okuyamıyordum iyi oldu, hemen bir göz atmalı :D :D Çizimleri de her zamanki gibi pek tatlı ^^ Gerçekten de aynı anda kaç tane manga yayınlıyor mangakalar sonra aylar sonra mangaya güncel geldiğinde ben en son ne oldu ne bitti hatırlayamıyorum. Keşke bir taneden gitseler o da çok uzun zamanlarda güncellenmese :/
    Renkli bir mang aokumuştum ben de, pek beğenmemiştim belki de aynı mnagayı okumuşuzdur :D Webtoonlarla çok aram olmadığından siyah beyaz manga en iyisi benim için :)
    Ahh Kemono ni Namida'yı hep görüyordum ama açıp da incelememiştim. Konusu da güzele benziyor ^^ Hem sarışın hem de yankee uke sanırım.. Bunu kesinlikle okumalıyım *-*
    Fikir olarak genelde liste şeklinde yazı planlarınız vardı sanırım, seiyuu listesi, seme listesi *-* gibi.. Ama bunlar hep ön hazırlık gerektiren yazılar sanırım, değil mi? Bence Türkçe'ye de çevrilmiş çok manga var artık, beğenilen mangalara tanıtım yazabilirsiniz belki...
    Uyku problemi önemli ya.. Geç yatıp geç kalkmaya ne yazık ki alışıyor bir zaman sonra bünye, ben de kendimden biliyorum.. Ama geceleyin manga okumanın zevki de başka oluyor *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) manga go da baktım yamamoto çizimi kapak var dedim ben bunu nasıl bilmem.zaten daha yeni gelmiş hemen yumulup okudum.Güzeldi devamını bekliyorum.ama dediğin gibi eskileri eritip gitmek yerine yenilerini çıkartıyor mangakalar. Tahminim başka dergiye falan çiziyor.bakmadım son çıkan gush'a mı ait.Belki başka dergi içindir bilemem şimdi.:) webtoon bende çok sevmiyorum ama okuyorum.bazıları güzel oluyor.ama mangalardan vazgeçmem bebeklerim onlar benim.XD
      Bu hafta Alec ve magnusu yazacağım sanırım. shadowhunters dizisini 2 günde 2 sezon izledim.manga falan hak getire yani bu hafta.:)Alec'e aşık oldum resmen bu kadar daş biri varmış.Bayağı sulanacağım bir yazı olacak.Şimdi 2 sezonu indirdim onlardan sadece Alec ve magnus olan sahneleri alıp birleştireceğim. yetiştirirsem link veririm megadan bakalım.Bu hafta ateşli Alec ve magnus göreceğiz. bence bir göz at diziye de.zaten alec ve magnus yazınca bir sahne çıkacak dibin düşer yeminle.bu kadar mı güzel oynanır yaw.:) neyse şimdiden böyle yazıyorsam yazı nasıl gelişecek acaba.:)

      Sil
    2. Evet başka dergilere falan da yazıyorlar sanırım.. Bazı dergiler bir de yılda 3-4kez çıkmıyor mu hele deli oluyorum. Çeviei grubu da cevirmiyor bazen manganın tüm tadı tuzu kaçıyor gibi geliyor :(
      *-* Hahah o sahneyi gördüm.. Sizin yazınızı okuduktan sonra izlemeyi istiyorum ama nasıl bir seymiş cidden. ^^ Genelde 3 boyuttan hoşlanmadığını söyleyen siz bile beğendiyseniz hakikaten iyi olmalı. Gelecek yazınızı dört gözle bekleyeceğim *-*

      Sil
    3. Dediğin gibi 3d çok seven biri değilim. Ama bunlar cidden çok şekerler yaaa. Rollerinin haklarını vermişler ve ciddi manada çok süper yakışmışlar.:)
      Hatta tam da onların yazısına başlayacağım şimdi.:) bol bol sulanmaların olduğu bir yazı olacak sanırım. 1. sezon Alec ve mangus bölümlerini bölümlerden kestim.gerçekten kesmek neyse de sonrasında ayrı video olarak kaydettiği için bu işlem uzun sürüyordu.bende çareler tükenir mi hemen laptoba da kurdum aynı programı ve 2 bilgisayarda videoları hazırladım.^-^ bütün bölümleri izlemek istemiyorsan vereceğim linki bekle derim.XD

      Sil