4 Mart 2017 Cumartesi

100. yazı

Yine Yaoi Manga Önerileri


Yine ertelenmiş, ötekileşmiş ve  geç yazılmış yazımla karşınızdayım. Ne kadar geç derseniz verdiğim zamandan 1 saat önce olacak sanırım. Anlayacağınız bazı sebeplerden ötürü 100. yazım bu zamana kaldı. Heyoooo 100. yazıma da başlamış bulunuyorum. Cidden 100 yazı yazmışım vay be diyorum. Halbuki bazı konularda çok istikrarsızımdır. Nasıl böyle devam ettiriyorum bilmiyorum. Biraz sohbet edelim bu gün diyorum. Mesela son gelen Saezuru Tori wa Habatakanai'nin bölümden bahsedelim.
yaoi_manga

yaoi_manga


Bu bölüm ciddi manada bekleneni veremedi maalesef. Hot sahnenin yer aldığı bölümdü ama bana geçmedi yaaa. Acaba sizde de öyle oldu mu diye sorayım dedim. Bir önceki bölüm on numara olmasına karşın bu bölüm istenilen ivmeyi sağlayamadı. Belki hemen üst üstte gelse de yine aynı mı hissederdim bilmiyorum ama durum bu şimdilik. Yani bana duygusu geçmeyen bir bölüm oldu diyebilirim. Bence en sonda yer alması gereken sahneydi. Yashironun duygularının var olduğu hissettiğimiz sahneydi. Peki o zaman neden geçmişi hatırladı. Geçmişte yaşadığı travmayı neden Doumeki ile yaşadıklarında hissetti. Yada ben mi bölümü yanlış anladım. Neyse kafam şu an net çalışmıyor. Genellikle bu saatlerde yazı yazmam.o yüzden idare edin beni.^-^ Birazda okuduğum bir kaç webtoondan bahsedeyim o zaman.


yaoi_manga




Bahsedeceğim ilk webtoon Lover Boy. Zec , 제크 mangakası. Kore webtoonu bu arada. Hatırlatayım dedim çünkü bol bol hyung kelimesi göreceksiniz. Ayrıca o hyung neler yapmıyor neler. Öncelikle çok küçük olan karakterimiz hyunguna aşık olmasıyla webtoonumuz başlıyor. Sonra onun düğününde görüyoruz. Ardından ayrılığında ve en sonda resim atölyesiyle devam ediyor. Ve bu hyungun başka bir adamla ilişkisi var. Yani Türk filimi tadında olmasa da bayağı çetrefilli bir webtoon. Ukemizin gözünün altında ki benin de çok sexy durduğunu söyleyerek yola devam edeyim siz okursunuz zati.






yaoi_manga




Bu mangayı daha önce verip vermediğimi hatırlamıyorum.(etiketlerden arattım çıkmadı ismi o yüzden vermeye karar verdim.) Realist ni Yoru Romanticism mangamız. Ve mangaka bilindik Kinoshita Keiko. Böyle daha shounen ai tarzında ilerliyorum. Zaten o hard okuyanlar bir süre sonra hep dönecekler. Bazen görüyorum manga çok duygusal ve güzel altında yorumlar yok daha yaoi olsaydı yok bir seviş... falan görmedik. Okuyucuların bazılarına bu konuda kızıyorum. Sen okuduğun güzelim havanın içine ediyorsun ama onu ne yapacağız. Yani her şey yatakta falan mı bitmeli? Öyle olmayınca manga yaoi sıfatına girmiyor mu? En basitinden Tadaima, Okaeri o kadar güzel bir manga ki ve içinde neredeyse hiç yatak sahnesi yok. Hatta öpüşme sahne bile yok. (bir iki yerde var) Buna rağmen o kadar güzel ki.






yaoi_manga
Okeydir 100 sayı niyetine bir okuyucu olarak açıcam ağzımı yumucam gözümü. Gerçi daha öncede bazı şeylerden şikayet etmiştim. Ama insanı zorluyorlar bazı şeylere. En basitinden yaoiyi sadece cinsellikten ibaret gören kesime bir parça laf söylemelim çünkü bu normal okuyan kitleye hakaret resmen. İçindeki aşk duygusunu sezinlemeden sadece hot sayfalar için okuyorlarsa gitsinler başka şeyler okusunlar. O kadar güzelim duygu içeren manganın altına "sıkıldık" başlığı altındaki yorumlarını koymasınlar. Şu an mesela webtoonlar da bir öncelik var ve çoğu kitle webtoon okuyor. Şimdi bir Blood Bank, Royal Servant okuyan bir kitle giderde Never Understand webtonunun altına bir sevişme göremedik yazarsa cinlerim tepeme çıkar yani. Onlarda olan hot sayfaları sen neden Never gibi bir webtonda ararsın aklım almıyor. Jaerim bile bak şaşırmış bir ifadeyle bize bakıyor. Sözün kısası lütfen ne okuduğumuzu bilelim ve buna göre yorum yazalım. Manga olsun webtoon olsun ne okuduğumuz bilelim öncelikle. Sonrada bizi eleştiren kesime biz sizin echi okumanıza kızıyor muyuz diye laf ediyoruz. Halbuki aramızda sırf hot sayfalar için okuyanlarımız var. Ayrımı güzel yapalım çevremizi temiz tutalım. Bilgisayar başında fazla kalmadan kitap okuyalım kamu spotuyla yoluma devam ediyorum izninizle.

Devam edelim dedim ama bu hafta çok fazla İngilizce manga okumadığımdan tavsiye edeceğim şeyler bitmiş. Bunun en büyük nedeni DomDomSoft Manga Downloader adlı programda sorun olması. Bu nedenden dolayı manga indirmem zorlaştı. Eskiden en az 20 manga indiriyordum bir seferde. Şimdi 5-6 manga anca zar zor uğraşarak internetten indirmeye çalışıyorum. Hayatım zorlaştı resmen. Ayrıca geçen hafta dediğim gibi nozaki-kunun mangasını okuyorum ve daha dün bitirdim mangasını. (unutmadan son bölüme gidip teşekkür edip yeni bölüm ne zaman gelecek bir sorayım.çünkü güncele gelmesine 10 bölüm kalmış ve en son 2 ay önce vermişler son bölümü:)

İnişli çıkışlı 100. yazımı da yazdım. Biraz atarlı yazmış olabilirim ama beni bilirsiniz bazen bana geliyorlar öyle. İdare edin beni de. Yada direk kabul edin gitsin işte.:)
Size iyi hafta sonu dilerken istediğiniz bir şeyi ertelemeniz gerektiğini tekrar hatırlatarak son sözü söylüyorum. Neden mi çünkü ben ilk aklıma yaoi konusunda blog açıcam dediğimde ikizim öncelikle ilk 5 yazıyı world belgesine yazmamı söylemişti. Ben ne yaptım hemen istediğim için açıp Hontodan giriş yaptım.(hatta berbat bir yazıydı.) Sonra pes etmedim. Devam ettim. Araştırmalar yaptım. İşte geldiğim sonuç. Şu an 100. yazımı yazıyorum. Hayal edin ve gerçekleşsin diyerek son noktayı koyuyorum.
Not: 100 yazı gifini yine kendim yaptım ve Not Equa mangasından bölümü aldım. Bir göz atın derim bu mangaya da.:)

4 yorum:

  1. 100. yazınız için de elinize sağlık umarım da ileride diğer yüzlerle de devam edersiniz *-* Yazınızı okudum ama yorum yazmaya vakit bulamadım, fırsat bugüneymiş :)
    Saezuru için ben de öyle düşünüyorum. Sanırım araya zaman girdiğinden bir kopukluk oldu. Yashiro hislerini inkar aşamasına girecek belki de, Doumeki ile birlikteyken geçmişteki travmalarını hatırlamasından iyi bir şey çıkmayacak bence. Tam yoluna girdi dedim, Yoneda-sensei yine yaptı yapacağını :D
    Kinoshita Keiko'nun mangaları hoş oluyor genelde shounen-ai'lere insan bir kaptırdı mı gidiyor gerçekten de.. Gerçekten de her manga hard yaoi olmak zorunda değil. Bazen ben de güzel mangalara rastlıyorum, geçen de bir dj okudum mesela çok sevimli bir şeydi, onun altında da öyle yorumlar vardı.. Yerine göre, mangasına göre güzel oluyor tabii ki ama illa her yerde bunları aramaya gerek yok bence ^^ Zamanla okuya okuya bir damak tadı oluşuyor belki de insanda. Bir zaman sonra manganın içerdiği duygular işlediği konu daha çok ağır basıyor. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler nice yazılara cidden.^-^ Bakalım 500 ü görecek miyim.XD Saezuruda belki aradan dolayı hissiyat kaybı yaşamış olabiliriz.Ama geçmedi bana o yüzden yazdım.Şimdi herkes hot sayfaları bekledi diye de güzel yazamazdım bana ters gelirdi öyle müthişti falan demek.Ortak düşüncede olduğumuza sevindim.Demek benim gibi düşünen varmış.:)
      Şu hard olayını bırakacaklar ama ne zaman kim bilir.En iyisi ağır işlenen mangalar. yani hoop hemen yatağa mangalar artık heyecanlı olmuyor.Hana wa Saku ka gibi şöyle 30 lu bölümlerde öyle sahneler göreceksin ki böyle dibin düşecek.:) hisleneceksin yani.ben ilk öptüğünde dedim vay be.O veranda ki olay süperdi.(sürekli de yazıyorum bunu demek ki içime işlemiş mangakaya helal olsun:)

      Sil
    2. Umarım 500leri de görürsünüz bir zamanlar 100. yazımı yazmıştım dersiniz ^^
      Ahh.. Hana wa Saku gibi ağır ilerleyen mangalarda insan ufak titreşimlerin, arada söylenen birkaç cümlenin bile ayrı önemine varıyor. Kisacık sahnelerden bile ayrı tat alınıyor mesela... Bu şekilde akılda yer alıyor üstünden zaman geçse bile veranda sahnesi deyince sahnenin tamamı akla gelebiliyor. Mangakalar resmen nakış gibi dokuyup kalıcılığı yakalıyorlar bazen, hayran olmamak elde değil *-*

      Sil
    3. 500 olur mu şimdi çokta emin değilim 2 senede ancak 100 yazı verebildim.500 için ooooo bayağı sene demek.Ama hayal etmekten de geri kalmayalım değil mi:)

      Sil