25 Şubat 2017 Cumartesi

Ortaya Karışık 4

Okumalık Çerezlik Yaoi Mangalar


Bu gün günlerden cuma ve ben yine yazıyı bu güne bırakıyorum. Sanırım alışkanlık haline gelmeye başladı bu olay. Sınava son gün çalışmak gibi bir şeye dönüşürse yandığımın resmidir yani. Aslında bunun bu haftaki nedeni elimizde olan editler diyebilirim. Ayrıca çok fazla misafirle uğraştık bu ay. Annemin günü olduğunu yazmama gerek bile yok. Zaten düzenli takip edenler annemin nasıl bir kişilikte ve sosyallikte olduğu biliyorlardır. Kadının whatsapp grubu var. Evet daha benim bile whatsapp grubum yok ama onun var. Şimdi biraz kafanızda şekillenmiştir durumu.
Neyse klasik anne muhabbetine girmeden devam ediyorum. Bu hafta ayrıca yine ben değişikliğimi konuşturup daha önce izlediğim Gekkan shoujo nozaki-kun'u bir daha izledim. Aferin bana. Bununla da yetinmeyip mangasını okudum. Yıldızlı teşekkür yani.
O yüzden çok fazla yaoi manga okuyamadım ama cebimde sizin için bazı mangalar var. Takip edenler 1-2 haftadır "yaa size manga tanıtacaktım ama başka zaman artık" dediğimi bilirler. İşte o hafta geldi ve ben telefonumun derin bir köşesinden sizin için o mangaları buldum. Bu arda telefonumdaki dosya sistemi biraz karmaşık. Ben ona kaostan düzen adını verdim. Sadece benim anlayabileceğim bir karmaşaya sahip yani.






Otodoke shimasu ilk olarak gizli kalmış dosyadan çıkardığım manga. KATOU Setsuko mangakamız. Size bu mangakadan bahsetmiş miydim acaba. Şimdi hatırlamıyorum ama bahsetmiş olma ihtimalim yüksek. Neyse hikayemize gelirsek eğer bir kargocu ve müşteri aşkını konu alıyor. Devamında yan komşular olan iki kişinin aşkı da var. Ve devamında daha bir iki hikaye daha.
Yani çok yönlü hikaye ağımız var. Sevenlerine duyurulur. Siyah saç çizimleri de güzel. Zaten farklı hikayeler olduğu için mangaka saç çizimlerinde bize bolca seçenek sunmuş. Kısacası göz atarsanız müteşekkir olurum.:)







2. mangamız ise Uchi no ouji irimasen ka. Mangakamız KINOSHITA Keiko. Evet işte bu mangakadan daha önce bahsetmiştim. Bu mangada öğrenciler arasındaki aşkı anlatıyor. İşte trende yolculuklar, gakuran tarzı formalar. Bak hiç ilgisi olmadığı halde aklıma "The Classic" kore filmi geldi nedense. Formaları falan bağdaştırdım. Çok hüzünlü bir filmdi bu da tavsiye ederim izleyin.









The same the always the same place always. Bu uzuuunca isme sahip mangayı da size öneririm. HASHIMOTO Aoi mangakamız. Kikoeru? mangasını okuyanlar nasıl çizdiği bilir zira aynı mangaka. Arabada satılan yiyecek dükkanın sahibi ve müşteri arasındaki aşkı konu alıyor.
Mangada gri tonlar hakim yine. Ve siyah saçlı karakterimiz yakıyor uuuuuuu.  Ayrıca satıcımızın da aşırı güzel gülümsediğini söyleyebilirim. Sanki gidip arabadan yemek istersiniz. Ayrıca birini sexy buluyorsanız bunun aşk olma ihtimalini sizde düşünün zira satıcımız aynen öyle yapıyor. Bu arada bu garip fikir için mangakayı kutlarım. Sonuçta cafe de çizebilirdi. Ama o gitti araba olarak lanse etti. Evet bu konuya takmış bu bakışlarınızı üzerimde hissederken sıradaki mangaya geçiyorum....








Beni bilenler çok fazla dj sevmediğimi bilir. Ama bir değişiklik yapıp size bir dj önereceğim. Geçen yazılarımda Yuri on ıce manga değil onun yerine dj'ylerini bulun yazmıştım. Evet bir tane güzellerinden önereceğim şimdi. İlk dj için buraya ve devamı olan dj içinde şuraya tıklarsanız sevinirim. Tabi ki favorim çiftim olan Otabek x Yuri djyini size sunuyorum. Zaten çoğunlukla onların djylerini bulmaya çalışırım. Viktori çiftinden bol bol var nasılsa.














Son olarak da Yome ni konai ka sizlerle. Araya Miki mangakasıymış. Mış diyorum zira daha okumadım bu mangayı. Okunacak listemde bekliyordu bende üsten bir göz attım ve seveceğinizi düşündüğüm için veriyorum. Ayrıca uzun bir manga ve en sevdiğim evli çift temasını barındırıyor. Bu akşam ben bunu hacılarım ayy yani okurum okurum demek istemiştim hehehe^-^
Bayılırım böyle mangalara. Hem zaten son zamanlarda romantik yaoi temasına sarmaya başladım. Bana ara ara gelir böyle. Yok aksiyon olsun yok dram olsun... şimdiki temam da romantik olsun. Buna göre mangalara bakacağım artık.






Ana resmi değiştirmemişim bu arada. Bu hafta onu halletsem iyi olacak. Ayrıca Süper loversın animesi bu hafta bize gelmediği için yeni bölümü izleyemedim onu bekliyorum. Benim bazı prensiplerim vardır. Arada çıkıyor ne yaparsın. Ihımmm bu hafta daha ne yazacaktım hımmm ah buldum bazı değişikler yapmaya ihtiyacım var sanırım. Aslında böyle çekilişle hediye verme olayına falan mı girsem diyorum. Ara ara aklıma geliyor sonra ne versem diye düşünüyorum. Veya nasıl bir sistem kullansam diyorum. Nitekim bazılarınız isimlerinizin gözükmesi husunda hassasınız ve ben bu durumu anlayışla karşılıyorum. Hımmm ne yapsak acaba. Aklımda bazı şeyler var ama sizinde görüşünüze ihtiyacım var. Bu konuda yazarsanız sevinirim. Ayrıca ne istersiniz onuda sıkıştırırsanız iyi olur.:) Neyse bu haftanın sonuna geldim sanırım. Size iyi günler dilerken ben tekrar editime dönsem iyi olur hoş çakalın.^-^
Not: Son yazdığım Yome ni konai ka mangasını zaten okumuşum akşam göz atınca anladım.:) Ayrıca 2. ciltteki çifti daha çok sevdiğimi söylemeliyim. Aslında ilk bölümde 2. gibi aynı tema ve aynı işleyişe sahipti. Ama 2. bölümdeki annenin onları basması efsane yani. Daha öncede böyle basılmalı hikayeler okudum ama bu effffsaneydi yani. Ayrıca dede de bastı onları.  İlk bölümde ki olay resmen bilindik hem patronu hem eşi tarzında. Ayrıca 2 hikayede de ilk geceden yatak görüyoruz. Yaa biraz direnin ama yaaa. Ne çabuk alıştılar bir de evli olmaya. Sonrasında bir de eşlerin peşlerinden koştular. Neyse güzeldi. Bu arada 2 bölümdeki semeninde ev hanımlığına soyunması nedir yani.^-^ Ukelerde işten eve gelen koca gibiler ama durum yatakta değişiyor resmen. Ayrıca 2. bölümdeki seme kaynanadan çok çekti. Kadın yaptı yani kaynanalık. Okuyun derim. XD  

4 yorum:

  1. Elinize sağlık yazı için *-* Ve o blog resmi nedir, bir an girince kalakaldım *-* Harika bir sahneydi ya..
    Yaşasın yeni mangalar ^^ Otodoke shimasu'nun konusu tanıdık geliyor okumadım mı acab adiyordum meğer myanimelist listeme eklememişim, çizimleri çok güzeldi özellikle ^^
    Kinoshita Keiko'nun hikayeleri çok güzel oluyor, hep bir soft shounen ai havası var sanki, Uchi no ouji irimasen ka'yı okumamıştım ona da bir göz atayım ^^
    Kikoeru'dan sonra mangakanın diğer mangalarını okumak istedim ama çoğusu tamamlanmamıştı diye başlamadım.. Bu da ya devam ediyormuş mesela, konusu da güzel bir de :/ Başlayıp devamı gelmeyince tadı havada kalıyor mangaların hep..
    Yome ni konai ka'yı listemde ne zamandır ekliydi, cidden güzel mangaymış, eğlenceli olduğunu okumuştum yorumlarda :D Yalnız, ne talihsizlik, dede de basar mı bir çifti :D
    Yuri'den ne dj gelse okuyorum neredeyse :D :D Genelde Viktuuri'ler gerçi.. Şu dj'yi çok sevmiştim misal, okudunuz mu bilmiyorum gerçi (https://myreadingmanga.info/hoshikuzu-dots-akita-yuri-ice-dj-vow-stay-side-never-leave-eng/)
    Çekiliş mi? o_O Yaoi ile alakalı bir şeyler olsa epey güzel olurdu aslında :D Ama bana kalırsa yazın yapmanız daha güzel olurdu, yazın daha çok vakit bulabiliyor çoğu kişi çekiliş gibi şeyleri takip etmek için. Takdir sizin tabii ki ^^
    Kolay gelsin edit'lerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.:)blog resmi için uğraşmıştım emeklerime değiş beğenmene sevindim.Aslında fikir olarak tükenme noktasıydaydım. Yoneda ablanın çizimi vardı aslında onu koyacaktım ama 30 dakkalık videodan bir şey bulamadım.(renkli sayfanın çizimi vardı videoda hani şu ikisinin pencere önünde oturduğu.aman ne kadar uğraşıyor kadın.taktir etim bir kere daha mangakaları.:)
      neyse işte gezinirken bir şey tasarladım kafamdan ama tam olmadı.onun sonucunda işte böyle bir şey çıktı.
      mangaların hepsi güzeldi verdiklerimin.zaten şöyle ağlayacağımız shounen ai tarzı mangaları arıyordum.böyle romantikleri buldum.mangakalar da iyi.Yome ni konai ka cidden garip hem annesi hem dedesi basıyor.XD acıdım semeyle ukeye.gerçi mangada olaylar tersti. seme olacaklar ukeydi resmen.yaa seme dediğin ev işi yapar mı yaw.:D:D Ama içlerin en çok The same the always the same place always güzel bence.hemde en heyecanlı yerde kaldı.özellikle semenin uke cafeden çıkınca "bu çok kötü ben buna aşık oldum"şeklinde ifade kullanması çok şekerdi.:)onun devamını merakla bekliyorum.^-^
      dj'yi okumamışım sanırım sağ ol hemen hacılarım ayy yani okurum ben bunu.:D:D
      evet çekiliş düşünüyorum ama dediğin gibi yaza doğru olsa iyi olur.en azından okullar bir kapansa iyi olur.hemde ne versem acaba diye kafa patlatıyorum. yaoi ile ilgili olsun istiyorum ama bakalım.daha kendim yaoi manga sahibi değilim o yüzden nasıl vereceğim diye düşünüyorum.:) bakalım kısmet yaz gelsin önümüze bakalım artık.zaten gelecek yazı 100 yazı olacak.hehehe daha yazmadım ama.

      Sil
    2. Yoneda-sensei'n çizim videosu mu? o_O Hala varsa linkini atabilir misiniz acaba? Mangakalrın çizim videplarını izlemeyi çok severim de.. :) Evet, özellikle de o renkli çizimlerde çok uğraşıyorlar, izlerken hah tamam oldu tam bu renkti diyorum mesela, üstünden en az 3-4 kez daha geçiyorlar tam rengi tutturmak için*-*
      Yaa... Ne de güzel bitmiş *-* Yine güncellenme sıklığı o kadar kötü değilmiş, en son ocakta gelmiş okuyacağım galiba ^-^
      Ben de isterdim ingilizce olmazsa japonca cildi bile olur, ne olurdu bir tane de yaoi mangam olaydı T_T Annem mangalarımıza pek bakmıyor zaten, diğerlerinin yanında gayet de güvende olurdu *-*
      Ooh 100. yazı mı, epey de olmuş *-* O yazınızı da merakla bekliyoruz efenim :)

      Sil
    3. https://www.youtube.com/watch?v=T7RHhGRlZv4 bu çizim videosu. Yarım saat falan sürüyor ama kendini izletiyor. Sanki aksiyon filmi izlermiş gibi izliyorsun.:D:D

      Sil