17 Mart 2017 Cuma

En Ateşli Çift

Malec


Okey bu hafta biraz mangalardan sıyrılıp 3d dünyasına dalalım. Bildiğiniz üzere yaoi'yi çok fazla 2d dünyasından dışarı çıkarmam. Gerçekten de hayatımda hiç 2 erkeği yan yana görüp de shiplemek dediğimiz olayı asla yapmadım. Hatta sevmemde böyle olayları.
O yüzdendir ki bl temalı filmleri çok fazla izlemem. Zaten oyunculuk namına çok bir şey bulamazsınız bu tür şeylerde. Hatta yönetmenlerini bile sevmem. Doushitemo Furetakunai filmde bunu görmüştük. Berbat ötesi oyunculuk ve kötü kamera açıları. Neyse buna çok dalmadan ana konuya gelelim.
Bütün bu olumsuzluklara rağmen ben neden bugün 3d'ye geçiş yaptım ve neden bu kadar bağlandım birazdan göreceksiniz. Öncelikle olayı başından bir anlatayım. Geçtiğimiz pazar günü MidorimaX ile forum İstanbula gittik. Çok tatlı kız. Süper sohbet ettik. Hatta en çok ben konuştum denebilir. O kadar çenesi düşük biride değilimdir ama aynı dili konuştuğumuz birileri olunca maalesef çenem açıldı. Mangalar karakterler fansublar derken konu Alec ve Magnusa geldi. MidorimaX shadowhunters dizisinde sadece o bölümleri izlediğini ve süper olduğu söyledi. Aslında bu dizinin çıkışını biliyordum ve izlemek üzere kafama yazmıştım ama kısmet o güne kadar izlemek nasip olmamıştı.

yaoi_dizi

Sonrasında ben diziyi izledim ama öyle böyle çıkmadı yani dizi. Bildiğiniz üzere Willjace nickimiz de tamda ölümcül oyuncaklar ve cehennem makineleri kitaplarından geliyor. Zaten bu dizide de Jaceyi görürsünüz. Neyse asıl konu Jace değil şimdi. Tamamiyle kitaplarında sevemediğim hatta gıcık bulduğum Alec ve kitaplarda da acayip cool olarak hayal ettiğim Magnus hakkında. 

yaoi_dizi

Şimdi size diziden çok bahsetmek isterdim ama sıkıcı konuları geçelim derim. Gölge avcıları büyücüler periler vampirler kurt adamlar ne istersen var bu dizide. Fantastik bir dizi anlayacağınız. Ayrıca kitapla aynı olaylar var ama dizi için bazı değişikler tabi ki yapılmış. Ama genel olarak olayların sonucu kitapla bir bir örtüşüyor. Kitapta da bir şekilde olaylar aynı bu boyuta geliyor dizide de. Ve bence çıkan filmine göre çok üstün bir başarı sağlamış dizi. Film berbat ötesiydi bence. Hatta sıkıcı. Ama dizi manyak bir şey olmuş yaaa. Ben karakterleri falan kitaptan bildiğim için hiç zorlanmadan rahatlıkla diziyi izledim. Hatta sadece Alec ve Mangus sahneleri izleyip geçeyim demedim. Full diziyi 2 günde tükettim.
İlk olarak Alec ve Magnus dizimizde barda Clary silinen hafızası için Magnusla konuşurken iblis saldırısı oluyor ve Alec ok fırlatarak iblisi vuruyor. Havalı bir eda ile Magnusun yanından geçip yerdeki iblise yöneliyor. Ve Magnus kimsin sen diye kendi kendine konuşup portala yöneliyor. (gifin kalitesi için kusura bakmayın bu arda:( Kitapta da ise yine silinen hafıza için onun partisine gidiyorlar. Ve Alec yani normalde hiç gülmeyen Alec Magnusun yaptığı espirilere falan gülüyor. Hatta bu durum Clary'in bile garibine gidiyor. En son giderken de Magnus beni ara diye telefon numarasını uzatıyor Alece. Yani pomciğimin böyle sırıtışının bir nedeni de bu olabilir. Ki bence en güzel gülüşe sahip karakter kendileri. :) (not: kendileri gülünce benim dibim düşüyor bu arada sen ne kadar sevimlisin diye ekranın içine dalasım geliyor resmen. böyle yanaklarını sıkıp.......)

yaoi_dizi

Ama burada ikilimiz tanışmıyor daha sonra görüyoruz dizide. Yine iblis saldırında Magnus iblisle dövüşürken Alec okuyla vuruyor ve bizimkiler resmi olarak tanışıyorlar. Alecin gülüşünü yine devrede. O dişler falan ahhh valla bazılarına salak gibi gözükse de benim gözümde sadece şapşik diye bileceğim bir sevimliliğe sahip dediğim gibi. Okey şimdi açık olmak gerekirse Alec tam evlenecek adam yakışıklılığına sahip benim gözümde. Zaten benim yakışıklılık stakalam da tam böyle biri olmalı dediğim türden. Siyah saçlar yeşil göz uzun boy ve hafif uzun surat. Aslında resmen aradığım adam bu dedim ilk gördüğümde.^-^
yaoi_dizi

Hele ki şöyle gülüyor ya şapşiğim çok mutlu oluyorum onu görünce. Bu arada Magnus da rolünün hakkını aşırı derce veren biri. Sadece Malec olayından bahsetmiyorum (bu arada Malec ikisine verilen kısıltma:) Yani normalde de çok iyi oynamış. Göz hareketleri olsun elleri kullanış şekli olsun muazzamdı. Efeck falan var ama o el hareketleri de efeck değil ya süper ötesiydi yani. Hatta aşağıda ki sahnede elleri kullanış biçiminin nasıl olduğuna kısa bir örnek olsun. Kitapta da o göz dikişleri falan mevcut. Yani Magnusu tam olarak yansıtıyor oyuncumuz. Zaten anladığım kadarıyla gerçek hayatında da ellerini çok iyi kullanan biri. İkisinin bir röportajını izlediğimde bunu rahatlıkla gördüm.

yaoi_dizi


Neyse biz bunlara dönelim. Nitekim olaylar ilerler ve bizimkiler Magnusun Alece ihtiyacı olmadığı halde onu yardıma çağırmasıyla devam eder. Zaten olaylar sonucu Mangus normalde sana ihtiyacım yoktu seni tekrar görmek istedim dediğinde Alec bir why der. Yani nedenini sorar. İşte vakit Magnus seninle ilgileniyorum bende bir şeyleri tekrar uyandırdın tarzı bir itiraf konuşması yapar. Bilmeyenler için şöyle diyeyim aslında Magnus ölümsüz bir büyücü olarak yüzyıllardır yaşamış biri. Ve parti adamı dediğimiz çapkın bir karakter.
Bu arada atladım bir pretty boy olayı vardı pardon. İtiraftan önce bunlar tanıştığında Magnus iblis çağırmak üzere bunlara yardım edecekti ve tam o zaman "takımları hazırla pretty boy" der. Tabi Jace ve Alec yan yanadır. Jace doğal olarak üstüne alıp tam gidecekken Magnus onu durdurur ve sana demedim ona dedim der Aleci göstererek. Orada Jace Alec bakışması var çok süper. Nasıl yani olayı dönüyor bildiğin. Zaten ondan sonra yardım amaçlı tekrar çağırıp itiraf ediyor Magnus.

yaoi_dizi

Tabi olaylar burada biter mi. Bizimkilerin arası falan daha olmadan merkezden bir kadın gelir ve olaylar olaylar. Bu arada Alecin ailesi soyadlarını koruma amaçlı bizimkine gelin adayları falan bakar. Nitekim kötü hadise gerçekleşir ve Alec gelen kadına anlaşmalı evlilik teklif eder. Gıcık şıllık kadın sanki dünden hazırmış gibi kabul eder bu durumu. Tabi bunda Mangusun da payı var. Kalbini dinle diye çocukla konuşmuştu pıtırcığım da gidip kıza evlenme teklif etti. Aradaki süper sahneleri vereceğim linkten veyahut bizzat diziden takip edebilirsiniz.
Şimdi evlilik törenin olduğu bölüme geçmeliğim ama ondan önce iki karakter hakkında kısa bir olayı yazayım.
yaoi_dizi

Normalde en başta Magnus Aleci arayıp içki içmek ister ve acil işi çıkan Alec telefonu kapatır ve Magnus o vakit "sıkı oynuyorsun ha zoru severim der." Olaylar falan olur ve Clary alternatif bir geleceği gittiğinde yine bizimkileri görüyoruz bu seferde Alec Magnusun peşine düşüyor bildiğin ve Magnus hiç ilgilenmeden işim var deyip gidiyor yanından bu seferde Alec "zoru oynuyorsun ha mücadeleyi severim" diyor. Kısaca bizim aşıklar alternatif evrende bile birbirlerini bulmayı başarıyor. Bu arada Magnusun normal hali on numaraydı bu bölümü kaçırmayın derim.
Evlik olayına gelecem ama bölümün başında yer alan hadiseyi yazmazsam çatlarım nitekim çok önemli bir kısım. Bu arada Alece dikkat ederseniz bölümlerde biriyle Magnus hakkında konuşurken asla karşısındaki insana bakmadan gözleriyle başka bir şeylerle ilgileniyor ve ben şeker paremin bu hallerine bayılıyorum.:) O şıllık kız bir şey için Magnusu çağıracağını söylediği sahnede bu özelliklik daha belirgin. Hatta Alec cesetle ilgilenirken Magnusun etkileyici biri olduğundan bahsediyor. O anlarda kıza hiç bakmadığını fark edersiniz. Magusun kendini çağırdığı söylerken de Clary'ya bakmıyor ve Mangusun yanına gidiyor. İşte bu sahnelerde ikilimizin arası açılıyor. Nitekim Magnus neden evlenmek zorunda olduğunu falan sorguluyor. Hatta ona aşık olduğu söyle bende durayım diye isyan aşamasında.

yaoi_dizi


Ama fıstığım uzaklaş hesabı resti çekiyor. Kafasının karıştığı ise aşikar. Zaten Jaceyle de konuşurken bunu görüyoruz daha sonra. Yasa yasadır duygulara yer yoktur tarzı biri Alec. Ve biri çıkıp kafasını karıştırıyor anlayacağınız.
Gel gelelim o dillere destan bölümüme. Nereden başlasam bu bölüm için bilemedim şimdi. Düğün normal başlıyor ve Magnusun gelişine kadar biz gayet gıcıkla sevgi yumuşumun evlilik törenini görüyoruz. Son mühür çizme bölümünde çat kapı sesi ve Magnus içeri dalıyor. Aslında neredeyse vazgeçen Magnus eski bir dostunun yardımıyla bu kararı veriyor. Tabi insanlar şaşkın normalde gelmemesi gereken biri. Hemen Alecin annesi olacak cadoloz ne işin var git buradan diyor.

yaoi_dizi

Burada Alece bittim ben. Magnusa bakıp nefes alamıyorum ben diyor. Zaten tavır ve oyunculuk on numara. Kadın ise "ay bende heyecanlıyım ne oldu ki" tavrında sanki seninle evlendiği için sevinçten nefes alamıyorum dedi çocuk şıllık buna yordu bu lafı başta. Tabi anında Alec bunu yapamam diyor. Kadının surat ifadesini baştan alıp seyredin derim anında yüzü düştü. (hahahahahah kötücül kahkaha:) Velhasım kelam bizimki bunu yapamam der ve şöyle bir konukları süzer. Ardından kararlı gözlerle Magnus ve cadaloz annesine doğru yol alır. Bu arada annesi Alec der bizimki kesin bir ses tonuyla yeter der ve muhteşem bir sahne olan öpüşme sahnesine geçilir. Bütün konuklar önünde bildiğin gelini düğün zamanında terk ederek Magnusu öper şeker candym. Ama ne ateşli bir öpücüktür ooo.

yaoi_dizi


İnsanlar bayağı şaşırır. Alec ise ben ne yaptım az önce diye söylenir ama olan olmuştur bile ve ilişkileri resmen başlar. Bu arada bu sahnede çalan Ruelle - War Of Hearts şarkısının Türkçe sözlerine göz atmanızı rica ediyorum dur hatta link vereyim. buraya tıklayarak Türkçe sözlere erişebilirsiniz. "Elimde değil ama seni seviyorum.Sevmemeyi denesem de. Elimde değil seni istiyorum. Sensiz öleceğimi bilsem de." Bu sözler şarkının ana nakaratı ve ikilimize o kadar uyuyor ki şaşırırsınız. Elinde olmadan seven bir Alec var kısacası. Yaoi temasının en üst zirvesindeyiz şu an. Şarkıyı da vereceğim bölümler içine ekleyeceğim bu arada. Haa bu ne demek derseniz. Bendeniz biricik blog yazarınız sizin içi (daha çok kendim için ama olsun:) Alec ve Magnusun sahnelerini ayırıp kaydettim.1 bölüm dediğim kısım aslında tanışmaları olan 4. bölüme denk geliyor haberiniz olsun. Geniş geniş aldım bölümleri. Hatta evlenme teklifini bir tane Alecin gülümsemesini sevdiğim bir sahneyi falan da içine ekledim. İsteyen direk dizi izlesen. Dizi beni sarmaz ben ikiliyi görücem diyenlerde verdiğim linkteki videoları izlesin derim.Link deyip duruyorum işte o link. İsteyen buradan indirip izleyebilir. Kalitesi için kusura bakmayın ama. Orjinalde de üstü ve altı öyle siyah haberiniz olsun.:) Ayrıca çeviren grub bazı yazım yanlışları da yapmış.
Neyse bir yazımın daha sonuna geldim. İkilimin ilişkisi 2. sezon daha da belli olur bu arada. Orada da ne sahneler var ne sahneler. İsteyen olur ise 2. sezon içinde bir yazı yazarım büyük ihtimal. Öncelikle Alec karakteri için  Matthew Daddario ve Magnus içinde  Harry Shum, Jr büyük bir alkışı hak ediyorlar. Şapşiğim ve güzel ellimin dizisi süper anlayacağız. izleyin derim.
Benden bu kadar size iyi haftalar.:) Son olarak Matthew gelip evlenme teklif etse ardıma bile bakmadan kaçardım onunla. Hahahahahah kötücül kahkaha atıp gidiyorum. XD (tabi bu imkansız orası ayrı.:)

10 yorum:

  1. Hahah çok eğlendim okurken, elinize sağlık *-*
    Kitabını okumamıştım o yüzden konu hakkında pek fikrim yoktu ama az çok bir şeyler kafamda oturdu. Şimdi 3d bu şekilde olacaksa neden olmasın ama değil mi? ;) Ne güzel, böyle adım adım aralarındaki ilişki sürekli değişmiş, bunu tek tek takip edince daha çok zevk alıyor insan :D O düğün sahnesini izlediydim bir tek, blog girişine de pek yakışmış *-* Verdiğiniz linkten izleyeceğim ben herhalde ama bakalım belli olmaz gene de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı beğenmene sevindim.:) Ben kitapları falan da okuduğum için daha bir sahiplendim seriyi.^-^ rahatlıkla izledim ve aşık oldum resmen Alec'e. yaa diyorum kitaptaki Alec başta çok gıcık biriydi nasıl böyle taş birine dönüştü.:) ve dediğin gibi adım adım ilişkileri anlatılıyor.özellikle o ben evleniyorum dediği sahne ve düğünden önce evine gittiği sahne on numara.:) Kitaplara tekrar göz geçirdim.Bazı ayrıntılar şimdi daha net mesela.Şu an 4. kitabın sonlarına doğru dizi.yani 2. sezon 10. bölümde.Örneğin bu düğün sahnesi kitapta falan yok.Onun yerine Alec savaş için hazırlandıkları vakit herkesin gözü önünde Magnusu öpüyor.zati ileride bir ayrılık var.Ayrıca 2 sezon daha da ilişkilerini görüyoruz.Kaç sevgilin oldu davası geçiyor aralarında. Alec minnoşumun hiç sevgilisi olmamasına karşın Magusun 17 bini geçik sevgisi olmuş.O sahneler çok güzeldi.Bence direk diziyi izle sen.:) Ben düşük kalite indirmiştim çünkü.Ama fantastik olayları sevmezsen benim verdiklerimi de izleyebilirsin.:)
      Aslında başka tarz da bir ana resim yapmıştım ama çok karışık geldi gözüme.sonra dedim bunların çizdiği mühürler vardı dedim sağlı sollu yerleştirip vurdum esas sahneyi de.(gerçi biraz kaymış gibi sağa doğru ama neyse:)

      Sil
    2. Ahaha, indirip hepsini izledim *-* Evleniyorum dediği sahnede Magnus üzüldü, ben de üzüldüm valla.. Magnus'u sevdim ben daha çok.. Alec de iyi de Magnus'un tavırları, konuşmaları filan.. öyle gizemli karakterleri severim :D :D Magnus duygulardan bahsederken o odaya girince nefes alamazsın, filan dedikten sonra düğünde Alec'in nefes alamıyorum deyip gidişi, arkada çalan şarkı... Düğün sahnesi gerçekten efsane olmuş ^^ Kitapta da Malec var yani, ben dizi için eklenmiş sanmıştım, dizi için yapılan yorumlarda öyle yazılar vardı *-* 17 bin mi o_O Çapkın deyişleri boşuna değilmiş :D :D
      Bu linkteki dosyada ilk sezon var değil mi? Bu arada gifi de eklemeniz çok iyi olmuş, emeğinize sağlık ^^

      Sil
    3. o sahne cidden iç gıcıklayıcı.üzülmek ne kelime ühühühü.Magnus cidden çok iyi oynamış.o yüzdendir.gerçi kitabı çok iyi yansıtmış çünkü kitaptaki Magnus işte gördüğümüz Magnus.Göz hareketleri elleri falan on numaraydı.hele o Jace yerde yatarken söylediği genellikle böyle yerde yatar mı demesi falan hep kitaptaki cümlelerden.Alec ise görüntü olarak on numara.Ahhh Aleccc diye geziyorum etrafta.O nefes alamıyorum sahnesi çok fena yaa.Ondan önce aslında Jaceylede bu konuyu konuşuyor.Orayı almamışım.Jace claryden bahsederken Alec biliyorum kafa karıştırıcı falan diye konuya giriyor.Orada da yasa yasadır deyip görevimi yapacam diyordu.(almadığıma pişman oldum sonra o sahneyi:) sonunda Magnus Çat diye düğün salonuna giriyor.Orası şahane.Alec nefes alamıyorum dediğinde kızda kendisine söylediğini düşünüyor başta.hahahah sonra bunu yapamam diyor.Kızın yüz ifadesini başa sarıp izle derim ;) Evet sadece ilk sezon var.2 sezon için yazı yazarken tekrar böyle hazırlarım büyük ihtimal. kitapta da var Malec.kafalarına göre koysalardı bence tepki çekerdi.kitapta olduğu için çok fazla tepki yok aksine herkes asıl onların aşkını takip ediyor.:)
      evet cidden 17 bin civarı.hatta Alec en başta 17 sanıyor çünkü Magnus 17 dedi.Alec yine o mükemmmel gülüşünü sergileyerek haaa 17 mi diyor. sonra anlıyor 17 bin civarı olduğunu.:)Adam yüzyıllardır yaşamış zaten.normal yani.Alec ben sen ve 17 bin anı diye de sergüsezte bulunuyor hatta. Ahh 2. sezonda çok güzel.Gifle birlikte şarkıyıda atmış olmam lazım.Şarkısı da çok güzel çünkü.Ve Türkçe sözleri çok anlamlı.Tam uyumlu yani.:)Dur ben bunun 2. sezonunu da yazayım yaaa.Ama daha sonra hemen yazamam büyük ihtimal.Pomciğim orada da on numara.Magnus ise bbiraz değişmiş olacak.Sakal falan bırakıyor.http://i.hizliresim.com/M0JA6k.jpg
      işte böyle oluyor.Ama alışıyorsun izleyince.:)

      Sil
    4. Demek Magnus kitapta da aynıymış *-* Buna sevindim bazen uyarlamalarda karakterlere olmayan kişilikler ekliyorlar, fark çok göze batıyor. Böylesine öne çıkan bir karakter de uyarlama olduğu için yaratılmış olsa güzel olmazdı bence.. Malec'in de olmasına çok sevindim ayrıca. Alec'in oyuncusu da hakikaten yani.. o_O O gülümsediği sahneyi de diğer sahneler gibi birkaç kez sarıp sarıp izledim ^-^ Düğünde de kızın yüzü bozuldu tabi, yine de ısrarcı bir tip değilmiş anladığım kadarıyla :)
      Tam olarak kaç yaşında olduğu geçiyor mu bir yerde Magnus'un acaba? Yaşadığı süreyi ve çapkınlığı varmış onu da göz önünde bulundurursak normal olur sanırım :)
      Şarkıya ayrı bayıldım zaten, sabahtan beri çeviri yaparken başka işe uğraşırken arkada hep çalıyor, şu an bile ^^
      2. sezon yazınızı da dört gözle bekleyeceğim. o_O Tekrar elinize sağlık videolar için, izlerken uğraşmanız için çok andım sizi :D

      Sil
    5. Evet kitapta da aynı bizim Magnus.Gizemli ve karizmatik.800 yaşında falan olmalı ama çok bilmiyorum tam yaşını.Ama kitaba göre 19 yaşlarında gözüküyor.Alec normalde kitabın başlarında jace'ye aşık olduğundan bayağı gıcıktı.Sonra Magnusla birlikte bence daha iyi bir karaktere dönüştü.
      Düğün efsane zaten.Kitapta böyle bir sahnenin olmaması üzücü ama.Yinede güzel düşünülmüş.:) Şarkıya bende bayıldım.anında listeme eklendi zaten.^-^ https://yadi.sk/i/QjHZNp9btmQMf burada da Magnusun günlükleri adı altında hikayeleri var. E-bookun adresi verdiğim link.Kitapta Peruya gidişi yasaktı mesela ben en çok o hikayeyi bekliyordum. Günlüklerinde anlatmışlar o hikayeyi de.çok sevindim bu hususta.Ayrıca Malec olayını da okumuş olursun.2 sezon yazısı daha sonra gelir büyük ihtimal.zaten 2. sezon devamı teee 6 haziranda gelecekmiş.onu bekleyeceğiz bir de.Ama sanırım devamında bir ayrılık göreceğiz çünkü 5. kitabın sonunda Alec ve Magnus ayrılıyordu.6. kitapta barışıyorlar tekrar.:)

      Sil
    6. Aa başta Jace'e mi aşıktı? o_O Kitabını bilemem ama dizide Magnus'la daha çok yakışmışlar bence *-*
      Pek e-kitap okuma alışkanlığım yoktur ama bir bakayım yine de.. Malec anlatılıyormuş madem, konu başlıkları da güzele benziyordu gerçi ^-^
      Ahh, ayrılmasınlar ama.. :( Neyse barıştıkları sürece sıkıntı yok :)
      Ne zaman gelirse artık yazınız, zevkle okumak için beklemedeyiz ^^

      Sil
  2. Mega linki hata veriyor. Sadece Magnus ve Alec olarak kaydettiğiniz bölümleri talep ediyorum kızlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh yaa o mega hesabını bizim hf'ye hibe ettim gibi bir şey oldu.mega hesabı lazımdı bende kendi mega hesabımı verdim o yüzden ne varsa sildim. ama zaten 1. sezon vardı bu dizi 3 sezon. şöyle baştan izlersen sarar her karesi. canının sıkıldığı sahnelerde de ileriye doğru alırsın.Alec ve magnus için değer yani.:D

      Sil
    2. Fırsat bulduğum ilk an yapacağım bunu. Ben tembellikten zaman yetiremiyorum yahuuuu :(

      Sil