3 Aralık 2016 Cumartesi

Karışık mangalar serisi 7

Güncel Yaoi Mangalar



Yeni yaoi mangaların özlemini çektiğimiz bu günlerde ben bir parça eskiye dönüş yapmış olabilirim. Bu hafta eski mangaları okuyup günlerimi geçirdim dersem yalan olmaz. Ayrıca eskiye dönüşlerimde cd drama ve telefondaki okçulukla ilgili bir oyun olan Archery world champion 3d etkili olmuş olabilir.
Kısacası yaşaşın eskiye ait mangalar. Ama ben ne yapayım okuduğum mangaları bana yeni okumalık manga tavsiye et derseniz orası ayrı. O zaman bu gün size daha yeni gelmiş güncel mangalardan tavsiyeler sunayım ne dersiniz. Araya bir iki bitmiş mangada verirsem tadından yenmez değil mi.
Aslında aklımda çizim olarak çok hot çizen mangakaları yazmak vardı ama şu an hiç o yazıyı yazacak havamda değilim ayrıca materyal toplamam lazım. Biraz daha araştırma yapıp belirli bir liste çıkartmam lazım. Yani o yazımı ileriki günlerde okuyabilirsiniz. Biz şimdilik standart bir karışık okunacak mangalar yazımla devam edelim.








İlk manga Takagi Ryo'dan gelsin o vakit. Çizimdenden aşina olduğumuz gibi kendisi Kari Kare!!'nin mangakasıydı. Kendisini şu yazımda okumuşluğunuz var yani. Bu seferki mangası Seishun Hensachi. Çok sevimli bir manga ve daha 1 bölümü gelmiş. Ama çok güzel okunabilir ve sevilebilirlik derecesi yüksek. Tavsiyemdir efendim değip 2 mangamıza geçiyorum.










Yoksa o ölen babama mı aşıktı vakasıyla karşınızdayım. Peki ama daha önce hangi mangada bu vaka vardı derseniz Oni ni Hatsujou'yu hatırlatırım izninizle. (bu arada ben bayağı kibar yazma girişime geçiyorum da haberim yok. Şu anki iç sesim gayet nazik şekilde sizi selamlıyor.:)
Hikaye görüldüğü üzere sıradan değil. Arada bir parça yaş farkı olabilir ama çok rahatsız edici derecede değil. Eeee daha ne duruyorsunuz okuyun lütfen. Haa manganın adını yazmadım değil mi tamam şimdi oldu. Mangamız Katakoi Gokko. Mangakamız ise Hyuuga Seiryou. Ki siz kendisini Amai Jouken mangasıyla hatırlarsınız ben ise onu çok sevdiğim bir manga olan Cherry na Teacher mangasıyla hatırlıyorum. Nedense çizim tarzı olarak da Hidaka Shoko sensei'ye benzetiyorum. Yani bence andırıyor. Belkide çizimdeki ambiyanstan veya karakter çizimlerinin yakın olmasından kaynaklanan bir durumdur bu. Neyse biz sıradaki mangamıza bakalım.









Yemek yapan erkeklere bayılırım derseniz bu tam size göre bir manga. Ryouri Danshi No Kakushi Aji mangamız. Fuzuki Atsuyo mangakamız. Manganın 2 bölümü mevcut. Gerçi burada yemek yapan erkekten ziyade yemek yapmayı öğrenmek istiyorum diyen birinin hikayesi var ama idare edin. Mangakanın diğer mangaları okumadığım için hakkında çok bir bilgiye sahip değilim ama mangamızda hain bir abi vardı diye hatırlıyorum. Aman dikkat. Ayrıca göz altına çizilen benden hoşlananlarınız varsa akın akın gelin bu mangaya lütfen.










Hokenshitsu no Target çok cici bir manga. MARITA Yuzu mangakamız. (bu mangayı daha önce verip vermediğimi çok hatırlayamadım ama vereyim dedim.) İddia üzerine hemşire tavlayan gencimizin hikayesi. İnş. beğenirsiniz.
Bu arada neler verip vermediğim çok aklımda kalmıyor. Bazen verdiğim bir mangayı tekrar yazabilirim. Hem televizyonlarını yeni açan kişiler gibi blogumu yeni bulan kişiler faydalana bilir bu sayede.








Aslında vermek istediğim bir manga daha var. Ama olay şu ki o manga end klasörümden silinmiş. Yani ne adı aklımda ne de mangakası. Sadece olay net şekilde aklımda ve komik olduğunu düşündüğüm için bir ara aldığım yandaki resim aklımda. Konu şu ki eski öğretmenine aşık bir çocuğun sapıklığı ve öğretmeni tavlaması. Onun yan dairesine falan taşınıyor bu genç ve öğretmeninin sarhoş edip resmen yararlanıyor ondan. (daha açık yazamadım anladınız siz onu:)
Bu yandaki resim sonlara doğru olan bir resim. Geçmişlerini çizdiği bir bölüme ait. Öğretmen tabi saf duygularla öğrencisine aşık olduysan peşinde koş tarzı bir laf eder. Bizim gencimiz de öğretmenin peşini bırakmaz. Sizden ricam yakın bir zamanda böyle bir manga okuduysanız ismini yazmanız. Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.^-^







Gel gelelim son mangamıza. Yine çok şeker mi şeker tatlı mı talı bir manga daha bizi bekliyor. Motto Hanashi o Shitai no Dakedo. İsmi uzun kendi 2 bölüm falan. Ama devamı gelse de izles... ay okusak dediğimiz bir manga oldu kendisi. Zaten çok fazla bir olay yok ama çok beğeneceğinize eminim. Zati bu kızgın gibi durup sonra kızaran tiplere bayılıyorum. KAWAMURA Rino'nun zaten tek mangası varmış o da bu. Başka mangaları da çizmesini temenli ederek bu kısmı bitiriyorum.




Yuriden bir gif verdim ama henüz Türkçe olarak 9. bölümü göremedik. 2 gündür gelmesini bekliyorum. Resmen f5 le aramda bir aşk başlayacak yakında. Ne biliyim diğer tuşlar f5şi falan kıskanacak. O seviyeye geldik yani klavyemle. Ama görünürlerde hala anime ortada yok. İngilizce olarak izlememeye yeminli olduğum halde ben bile dayanamadım ve sadece son kısmına İngilizce'den baktım. O nasıl bir Türk filmi sahnesidir anlatamam yani. Süper bir son sahne sizi bekliyor. tabi beni de bekliyor ama hala gelmedi bölüm yaww. Bir anime çevirisi nasıl süreçlerden geçer gelmemesi için nasıl sorunlar vardır genel anlamada bildiğim için yapan kişilere şu durumda hiç kızmıyorum. İşleri vardır deyip bölümün gelmesini efendi gibi bekliyorum kısacası.

Birazda reklam yapayım izinizle. https://disqus.com/home/channel/boyslove/ disqusta manga trdeki yaoi manga takipçilerinin kurduğu bir kanal var. Ben takip ediyorum. Sizde takip edebilirsiniz. Türkçe yaoiden bahsedilen çok yer yok malum. Bir de sıkça rabbitten falan bahsediliyor ama ben o işlere hiç girmeyim. 

Neyse bir yazımın daha sonuna gelmiş bulunuyorum. Esenlikle sağlıcakla ve Saezuru tori wa habatakanai'nin yeni bölümü geldiği vakit kalp krizi geçirmemenizi dileyerek aranızdan bu haftalık ayrılıyorum. Dasvidanya gençler.:)

3 yorum:

  1. Merhaba, neşeli mi neşeli bir blog yazısıyla keyiflendim yine ve açıkçası manga tavsiyesi olması keyfimi daha da yerine getirdi.Zira okuyacak manga arıyordum tanıtım bir yana resimlerden bile insanın okuyası geliyor yaa.Yemek yapan ya da yapmaya çalışan mı desem o mangayı özellikle okumak istiyorum. Kalp kalbe karşı sanırım bloğa girmeden ahh manga tavsiyeleri olsa ne güzel olur diyordum ki mutlu son.^^ Yuri on ice'ı bende sabırzılıkla beklemekteyim ve de tavsiyeler için çok arigato.^^ Kendine iyi bak.^^ (Yaoici Özz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.Ya nedense sizin yorumlarınız hep spama düşüyor yani ilk yazdığınızda bu yüzden gözükmüyor.Bu sorunu çözmeye çalışıyorum ama çok başarılı olduğum söylenmez.:)Lütfen kusura bakmayın bu konuda. Ben gmailden görüp spamden kaldırıyorum sonra.Mangaları beğenmenize sevindim.:) Şu an öyle uzun tek manga yazacak zamanım yok. O yüzden böyle idare ediyorum şimdilik. Ryouri Danshi No Kakushi Aji güzel mangadır.hele yemekle ilgili mangalara bayılıyorsanız idare eder.:) Yuri on ıce sonradan geldi. İzledik ve yine bayıldık açıkçası.Hele o karşılıklı koşma sahnesi ve evlilik vari teklif içimizi ısıttı resmen.Sonunda inş. rus yuri 1. Otabek Altin 2. bizim Yuride 3. olsun istiyorum.Nedense adamım Otabek. Daha görmedik onu ama çok merak ediyorum.Gelecek bölümde sanırım onu görüceğiz.Merakla bekiyorum.Aslında bizim Yurimizin de birinci olmasını istiyorum ama Rus Yuri daha çok hak ediyor.İnş gelecek sezon Viktorda dahil hepsi birlikte kayarlar. Viktorun kayışını görmek isterdim.:)Hatta Viktor ve yuri el ele kaysın.Siz de kendinize iyi bakın inş.:)

      Sil
  2. Acaba neden spam oluyor bende anlamadım anonimden yaptığım için galiba üzüldüm.:(
    Kalbim Yuricimden yana.♥♥

    YanıtlaSil