17 Aralık 2016 Cumartesi

Hot Çizerler

Dikkat Hot Manga Çıkabilir


Dışarıda hava soğuk ve yağmurluyken yazmaya başlıyorum. Genellikle bu tür havalarda moralim çok iyi olmaz ama nedense bu gün kendimi dinamik ve enerjik hissediyorum. (yada kendimi bu yönde kandırıyorum orası tam belli değil.)
Bu hafta Yuri On Ice'ın 2. yazısı gelecekti ama onu ertelemeye karar verdim. Bir ara yazarım devam kısmını.daha önce bahsettiğim en hot çizerler hakkında yazsam fena olmaz bence siz ne dersiniz. Kısacası bu gün biraz sert takılmaya karar verdim. Kendimi shonen aiden çekip yaoinin hard kısmına bırakacağım. :) (Tabi yine benlik şekilde. Öyle hemen tarzımı değiştirip ağır resim koyacağımı düşünmeyin. Hayatta kendi çizimi bozacak biri değilimdir çünkü.) O yüzden içiniz rahat şekilde yazımı okuyabilirsiniz.

yaoi manga



İlk olarak Zariya Ranmaru ile başlasam iyi olacak. Mangakamızın aşırı keskin ve hard yaoi çizdiğini şimdiden söylemek isterim. Zira mangalarına denk geldiğinizde 2 kere düşünürseniz iyi olur.
3 şekilde çizilmiş mangaları bile mevcut. Ayrıca gözlemlediğim kadarıyla bir karakteri genellikle uzun saça yakın çiziyor. Ayrıca bir diğer gözlemim çok fazla gri tonlarda çizmesi. Böyle çizen benim sevgili mangam olan Okana gai nainin mangakası vardı. O da genellikle bu tonlarda çizerdi. Bak aklıma geldi şimdi. Ihmmm neyse kısacası ayrıntılı çizimleriyle hot çizimi bir seviye ileri taşıyor kendisi. Mangalarının bir çoğunu okumadığım için şu mangasını öneririm gibi bir şey demeyeceğim. Genellikle üstten bakarım aşırı hard çizenlere. Ama yine de okumak isterseniz Coyote mangası mevcut. Sanırım vampir ve kurt adamlar falan vardı.




yaoi manga




Scarlet Beriko 2. olarak aklıma gelen isimlerden. Çizdiği uzun yüzleri ve kendine has bir saç çizimi var.
Çizimlerle birlikte hikayelerin de hot olduğuna dikkat çekerim. Jackass! – Sawatte Ii tte Dare ga Itta yo? Hadi ama külotlu çorapla yapılan fanteziden bahsediyoruz burada. Daha ne kadar seksi şeyler çizebilir ki mangaka. Yani hikaye bakımında da aşmış bir ablamız kendisi. Yondaime Ooyamato Tatsuyuki mangasını da öneririm. İlk mangakanın aksine Scarlet'in bütün mangalarını okumuşum bu arada. Bu türe yeni başlamışsanız veyahut hala shounen ai türü ile takılıyorsanız verdiğim mangakalardan uzak durmanızda yarar var. Yani biraz daha alışıp sonra bunlara geçseniz daha iyi demek istemiştim.:) Yinede elmadan şehvetli bir ısırık almakta fena olmaz ama.^-^ (vay hayal gücüm taşmaya doğru gidiyor aman dikkat:)




yaoi manga



3. mangakamız Akira Norikazu. Bu ablamız için diyebildiğim kelime kesinlikle kalıp olurdu sanırım. Yani çizdiği karakterler öyle çıt kırıldım değil. Gayet vücutları yerinde karakterler. Özellikle biraz fazla kemikli geniş yüz çizimlerine sahip. Tabi bunun nedenlerinden biride genellikle vesikalık gibi yüz çizimlerini sıkça kullanıp yakın plan çizdiği içinde olabilir tam bir şey diyemeyeceğim. Bara türüne ait şekilde çizmediği içinde müteşekkiriz ayrıca. Çünkü biraz daha kalıplı olsalar neredeyse bu sınıfa gireceklerdi.
Ama bu kadar olumsuzluğa rağmen kendisi güzel çiziyor. Ayrıca hot çiziyor daha ne olsun. Normalde siyah saç çizimini beğenen ben bu ablamızın çizdiği her türlü saç rengini de beğendiğimi arada söylemezsem çatlarım. Size bu abladan Heart Strings mangasını öneririm.




yaoi manga




Kamon Saeko 4. hot çizer mangakamız. Zariya gibi o da 3lü çizenlerden biri. Ama nedense bu kadının da bütün mangalarını okumuşluğum var. Bilmiyorum bir şekilde nasıl desem çok şeker çiziyor bana göre. Hımmm nasıl bahsetsem elmacık kemiklerinin olduğu bölümün çizim tarzı farklı nedense. (sanki ben bu konudan daha önce bahsetmiştim. Ama nerede veya hangi yazımda olduğunu hatırlamıyorum şuan:)
Hot çizse de hikaye bakımından iyi bir mangaka. Seviyorum bu kadının çizimlerini de ne yalan söyleyeyim. Senpai no Mizugi adlı bir oneshotı var mesela ve bunun devamı olan manga Hanayome no Mizugi mangası var. (resimde verdiğim manga:) Henüz İngilizceye çevrilmemiş ama hemen japoncasını indirdik. Yani mangakamız hot çizdiği kadar akılda kalıcı eserlerde bırakıyor.






Şimdilik bu kadar yeter sanırım. Aslında Türkçe eserleri olan NEKOTA Yonezou, MOEGI Yuu,Sakyo Aya, YAMANE Ayano gibi hot çizerler mevcut. Ama bunları vermek fazla kolay olacağı için onlar kadar popüler olmayanları bulmak istedim. Tabi bunu verdiklerime hakaret olarak algılamayın ne olur. Yani Türkçeye çevrildiği için sizlerin bu isimleri bilme şansınız yüksek. O yüzden bilinmeyenlerden seçmek istedim.^-^
Bu yazımın devamının gelme ihtimalini kendi açımdan yüksek görüyorum. (hahahaha yazan benim ama yinede emin olamıyorum:) Yani belki yine devamını yazarım. Aklıma şu an gelmeyen ama hot çizen çok mangaka var çünkü. Gerçi hot deyipte şey yapmayalım şimdi. Biraz fazla cüretkar desek daha doğru olur.
Bu arada dün Yuri on ıce daki en muhteşem sahneyi paylaşmazsam çatlarım dedim ve Yurio x Otabek giftini yaptım hemen. Viktor ve Yuriden ne çabuk sıkıldın demeyin lütfen. Onlar 10 bölümde yüzükle zirve yaptılar. Hem 2. sezonu gelecek sanırım animenin. O zaman hem onlara hem bu son 3 bölümde atağa kalkan yeni shibimize ağırlık veririm.

yaoi manga

Ayrıcana yeni blog resmim yağmurdan gelsin dedim ve çok sevilen 2 çifte yer verdim. Maya ve Nemunun verdiğim resmini acayip sevdiğimdem bir yerde kullanayım istiyorum. Yan tarafı boş kalmasın başka kimin elinde şemsiye var ki diye çok düşünmedim. Daha öncede yaptığım saezarudan o müthiş şemsiyeli sahne vardı. Bir yana da onu koydum. (bu arada renkli versiyonunu yapanlara buradan bir selam çakayım.:) Böylece bu haftanın resmi çıkmış oldu. Ama aslında çok farklı bir resim yapmıştım. Nanbaka animesini belki izliyorsunuzdur. Oradan bir gif yaptım. Tabi kankim ne alaka dedi. Resmen yine dumur olduğumdam değiştirdim. Bari boşa gitmesinde bu yazımın sonunda vereyim dedim.

yaoi manga




Çok renkli ama sade bir gif yapmışım şimdi baktım da. Neyse sonuçta Nanbakanın bizim konumuzla alakasının olmadığını göz önüne alarak (veya aldırılarak:) başka şeyler yaptım.
Bu haftada benden bu kadar o zaman. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle:)

7 yorum:

  1. Elinize sağlık yazı için, konuyu pek sevdim *-* Hahah hepsini ya tanıyorum ya da okumuşluğum var neden acaba ? :P Aralarında Scarlet Beriko favorim, çiziminin yanı sıra hikayeleri de fena olmuyor ^^ Psyche Delico ile Ogeretsu da güzel çizer şimdi ;)
    Haftaya da Yuri bitecek neden her hafta bir animem bitmek zorunda? Güncelden 2-3 anime birden takip edince hep böyle oluyor, hepsi yakın zamanda bitiyor sonra gelecek sezona kadar öylece boşlukta kalıyorum :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) mangakalar hot çizince okumamak imkansız zaten.Ama hikayelerde önemli kesinlikle. 2si bir arada olunca tadından yenmiyor.şu aralar shounen aiye geri dönüş yaptım bende.böyle seni içine çekecek hikayeler var.hele 2 ayrı manga birbiriyle bağlantılı olunca daha çok seviyorum.son okuduğumda küçük kardeş semeydi abisiyle sorunlar falan vardı.hatta ukesine saldırdı falan.bir sonraki mangada da abi vardı.sonrasını görüyoruz.saldırdığı kişiden özür falan diledi hatta.abi de ukeydi bu arada:)çok süper mangalardı yani.(aklıma gelmişken yazayım dedim:)kısaca 2si bir arada süper oluyor.
      evet yaa viktora elveda diyeceğiz.2. sezonun gelmesi bekleyeceğiz artık.nanbakada final yapacak sanırım.haftaya Drifterssında finali var.izlemediysen izle derim. helsingin mangakasının animesi. helsing gibi kanlı ve süper.neyse ocakta süper loversin hem ovası hem animesinin 2. sezonu var.boşlukta kalmayacağız anlayacağın.^-^

      Sil
    2. Dediğiniz mangalar hangileri konudan çıkaramadım pek *-* Böyle birbiriyle ilişkili çok mangaya rastlanmıyor ama oldu mu da güzel oluyor :)
      Nanbaka nasıldı? Onu da önerir misiniz? Çok rastladım ama nasıl bilmiyorum hiç.

      Sil
    3. Yorokobi wa ude no naka baka ve Yorokobi wa Hiza no Ue bahsettiğim mangalar.no Ue'li olan kardeşe ki ilk bunu okuman lazım diğeri de abiye ait.KATOU Setsuko mangakası. Ben beğendim inş. sende beğenirsin.öyle çok hot sayfalar yok ama hikaye güzel.:) Nanbaka güzel bir anime pastel colors sanki yapımcısı gibi mübarek.Renkler çok canlı anlayacağın.İzlene bilir bir anime.ben daha çok eski çizim animeleri beğenmeme rağmen bana güzel geldi Nanbaka. Özellikle müdüreye bittim.XD kel karakterlerle aram çok yok ama (akinin yardımcısından dolayı:) o bile harika bir karakter.tabi bu seiyusunun bir etkisi de olabilir.:)

      Sil
    4. Katou Setsuko'nun hiç mangasını okumamışım ama baktıklarım gayet güzele benziyordu. Sayenizde yeni mangaka keşfettim galiba, yey! *-*
      Siz de öneriyorsanız listeme alayım o zaman ^-^

      Sil
  2. slm bu mangaları türkçe indirebilecegimiz bir yer var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.:) Türkçe mangaları Heterophobiafansubdan indirebilirsiniz. İngilizce mangaları ise yaoiotaku.com dan indirebilirsiniz.:) Toplu gene en hızlı şekilde manga indirmek için ise DomDomSoft Manga Downloader programını bilgisayara indirip manga adlarıyla kolaylıkla indirebilirsiniz.^-^ Yukarıda yazdığım mangakaların Türkçe mangaları çok yok. En fazla mangakaları ismiyle aratıp eserlerin isimleri manga-tr'de var mı diye kontrol edip çeviri gruplarının sitesine gidip indirebilirsiniz.
      örneğin http://www.manga-tr.com/manga-jackass-sawatte-ii-tte-dare-ga-itta-yo.html Bu manga için yapan grubun sitesine gidip indirebilirsiniz.:)

      Sil