26 Kasım 2016 Cumartesi

Ortaya Karışık Sendromu 2

Geri Geldim 


Öncelikle yeniden merhabalar efendim. Bildiğiniz üzere 2 hafta yoktum. Bu hafta geri dönüş yapıyorum. 2 hafta boyunca neler yaptım dersem ders çalıştım bir arada hastaneye gittim geldim sonra kpss'ye girdim. Ve de en önemli olay Heterophobiafansubun 6 yılını kutladık. Heyooooo. Tabi günceli beklemek gerçekten zordu. Her gün siteye gidip geldi mi acaba diye bakmak. Ha bu gün verir ha gelecek deyip ümit bağlamak zordu. Ama sonunda geldi.
Gelenler arasında en beklediğim Acid town'du ve hakkını verdi manga. Çok süperdi cidden. Geleceğini bildiğim için İngilizce okumamıştım iyi ki beklemişim. Müthişti yani Türkçe okumak.



Mangamız acayip iç içe geçmiş bir olay örgüsüne sahip. İçlerinden biri sizin eltiniz bile çıkabilir yani aman dikkat. 😳 Herkes bir şekilde bir birine bağlı durumda. Ve kafayı kurcalayan ana çocuk kimle olsun durumu var. Valla ben yakuzadan yanayım. Kesinlikle yakuzayla olsun. Gözlüklüye üzülmüyor değilim ama napalım yakuza daha havalı. Tabi bölümler ilerledikçe kötü adamlara bile üzülüyorsun. Gerçi ben onu hiç kötü olarak etiketlememiştim ama öyle olsun. Çok derin bir bağ ortaya çıkıyor. 33 bölüm okuyorsun ama sanki hiç bir şey okumamışsın da bir hikayenin başındaymışsın gibi hissediyorsun. Halbuki kitabın yarısına yaklaşmışsın. Buna göre Alice gibi tavşan deliğinden hızlıca yuvarlanıp bir anda sonu görmeyiz inş. Bir diğer beklediğim seri Knockin On Your Door.😉



3 bölümdü falan ama beklentilerimizi büyük ölçüde karşıladı diyebiliriz. Zaten Koi suru boukunda onları bıraktığımızda yerde ne olacaklarını merak içinde bekliyorduk. Nitekim beklenen oldu ve yıllar sonra ikilimiz sevgili oldu. Diğer gelen serilerde süperdi bence. Yani fansubumuz yine yapacağını yaptı ve bir güzel manga ziyafeti çektirdi. Kimilerinizin aklından neden eski serileri çokca ele alıp yeni serileri pek almıyorlar gibi bir düşünce geçmiş olabilir. Aslında yeni serileri de alıyoruz da neyse bu yazımın devamı çok sert olacak o yüzden şu dilimi tutsam iyi olur.
Bu arda kpss nasıl geçti diye soracaksanız eğer iyiydi derim. Öyle ahım şahım bir olay değildi. Hele abartılan o apartman sorusu çok basitti. Neden abarttıklarına anlam veremedim cidden. Tek diyeceğim çalışmayan birinin kesinlikle geçemeyeceği bir sınavdı. Bende bilsem matematikten daha fazla boş bırakırdım. Resmen net sayımı düşürdü yapmaya çalışıp yanlış yaptıklarım. Kişi kendini bilmeli efendim ben başından beri sözelciydim matematik benim neyime yani. Sonuçlar çıktığında sizinle paylaşırım merak etmeyin. Neyse konumuz yaoiydi dimi.😆



Geçen akşam tumblr'da daha önce bakarım diye beğendiğim bir listeden mangalar indirdim. Sizin de öyle takip ettiğiniz kişiler vardır. Güzel mangalar bulursunuz cidden tumblrda. Bende çokça kişi takip ediyorum tabi ki. Manga listesi evliliği içeren yaoi manga olunca duramadım ve hemen baktım. Gerçi 20 küsürlük listenin hepsini okumuş olmam da ayrı bir şey. İndirdikten sonra aa ben bunu zaten önceden okumuştuma geldim ama olsun. En azından kısa bir hatırlatma oldu benim içinde. İlk gözüme çarpan seri Hanayome-kun ve devam serisi Hanamuko-san oldu. Bunlar içinde en çok devam seri olan Hanamuko-sanı beğendim ben. Çizer öyle ahım şahım çizmiyor ama yinede okunabilir. Hanamuko-san da evlenen çiftimizden uke olanın başka bir kadına aşık olduğununda altını çizelim istedim. Zira sonra doğru yolu bulup sevdiceğine kavuşuyor.


Bu arada bizim fromda birinin şu webtoonlarda çevrilse diye attığı webtoonların içinde Blood Bank de vardı. Ben durur muyum hemen bu webtoona sardım tabi. Hemencecik bir günde bütün İngilizce'sini okudum. Tabi aradan kısa bir süre geçmeden Türkçesine başladılar orası ayrı. İlk başta okumayacağımı söyledim kendime çünkü zaten İngilizce olarak okumuştum ama 4-5 bölüm gelince dayanamadım ve Türkçesini de okuyorum. Şiddetle tavsiye ederim size de. Gerçi zaten çoktan okumuşsunuzdur ama neyse. Bu haftalık ben geriden dönüş yaptığımdan hatırlatma tarzında bir yazı yazıyorum bu hafta. Not bu resim şimdiki telefon ana ekran resimim.:)



Dediğim gibi geriden geldiğim bir konuda Yuri on ıce. Fujoshi kardeşlerimin as bayrakları as dediğimiz olay sonunda gerçek oldu ve taş Viktor Yurimizi öptü. Yada biz öyle olduğuna inanıyoruz. Her iki türlüde dileklerimiz sansür engeline takılsa da istediğimiz oldu gibi. Gerçi burada biz Fujoshileri kullandıklarına dair bir his var içimde nedense. Hala shounen ai etiketi animemize eklenmedi. Yani anime sonunda ikilimiz arasında zaten bir şey yoktu ki deyip bizi öyle ortada bırakacaklarmış gibi hissediyorum. Kısaca bizim yaoi severliğimizden yararlanıp animeyi daha popüler yapma peşinde olabilirler gibi geliyor. Animenin sonunda yazdığım gibi olmaz inş. Bekleyip görelim.



Fukigen Kareshi no Saraikata sonunda geldi. Haa bu neydi ki diyen siz yaoi severler için kısa bir hatırlatma yapmama izin verin. Fukigen Kareshi no Nadamekata mangasının devamı arkadaşlar. Hatırlarsanız bütün Sakyo Aya'nın mangaları çevrildikçe yapacağız bizdeki Kagami aşkı bitmez diye zamanında heterophobiadaki yazım da bahsetmiştim. Yok biz bakmadık, o yenen bir şey miydi ki, ne yazısı diyen arkadaşlar için yine kısa bir hatırlatmayla eski güncel yazısından bir kuble vereyim.
"Benim aklıma Maya geliyorsa ikizimin aklına da sanırım Sakyo Aya geliyor elimizdeki projeler deyince. Kuroneko Kareshi no serileri hakkında çok soru işaretleri olduğunu biliyoruz. Çevrilmesi konusunda istekler malum. Merak etmeyin hepsini çevrildiği sürece yapmayı planlıyoruz. Zaten kim Kagaminin çekiciliğine karşı koyup serilerini yarım bırakabilirdi ki. Sakyo çizdiği sürece biz de asli görevimizi yerine getireceğiz kısacası."
Evet Sakyonun yeni mangasında yine Kagaminin abisi Yuujin (ki kendisini ben edepsiz değilim sözleriyle hatırlıyoruz:) ve yardımcısı Ei (onuda Yuujini hamile bırakamaya ant içmişken bırakmıştık sanırım.:) var. Yine çok ateşli sayfalarla başladığını ise hatırlatmama hiç gerek yok zaten bir Sakyo Aya seven biri onun nasıl çizdiğini çok iyi bilir.


Sonlara doğru gelmişken araya bir shounen ai sıkıştırıp öyle yazımı bitireyim dedim. Mangamız Konya mo jirettai. İçinde bir aşk üçgeni var lakin bu resimdeki arkada çizilen sarışın ile değil. Manga da çok fazla karakter var aslında. Sonradan gelen bir siyah saçlı ve yine en son gelen bir siyah saçlı çizim daha. Ne demek istiyorsun diyen arkadaşların en kısa sürede mangayı okumasını tavsiye ederim. Gerçi ya mangamızın devamı var ya da diğer karakterler üzerinden giden bir başka mangası var. Eğer hiç bir şeyi yoksa manga çok kısa tutulmuş. Hemen sonuç bölümüne gidilmiş gibi. 9 bölüm falan ama ne oluyor yaw demeden manga bitti resmen. Dur bu gün ben bunu iyice bir araştırayım.
Neyse biz devam edelim derken yazımın sonlarına gelmişşim gibi bir şey oldu. Zira hala o yazma havasını yakalamaya çalışıyorum. O yüzden beni bu hafta idare edin lütfen. Oradan buradan bahsedip bu yazıyı sonlandırmak bana pek yakışmadı ama elimde size tanıtacağım belirli bir mangam yok. Zaten yeni çıkan mangaları hemen çeviriyorlar eeee bana da çok iş düşmüyor gibi bir şey oldu.
Yani bu haftalık benden bu kadar.😘 Size o şahane karakter Yuri plisetsky ile bırakırken ben yavaştan kaçayım. İyi haftalar.


Not: Bu haftaki ana resim biraz karışık oldu sanırım. Ama bir Fujoshi'nin yolunu anlattım. Gerçi ben öğrenci değilim ama olsun. Tam verdiğim sırada kankimin yaa sen Fujoshi'nin yolunu neden bir erkek karakter kullanarak anlattın demesi beni resmen dumura uğratsa da artık yapacak bir şey kalmamıştı.:) Hem ben kadın karakteri nereden bulayım aaa dostlar. Bu durum için en kullanılabilir karakter buydu. Kendisi tanımıştırsınız eminim. XD

5 yorum:

  1. Merhaba,
    Ve nihayet 2 hafta aradan sonra burdasın.:) Umarım kpss sonucun güzel olur.HF'nin güncelini beklememi en üstteki resimle öyle güzel özetlemişsin ki.Günde 2-3 defa bakıyordum acaba geldi mi,off yine gelmemiş falan...^^ Ve nihayetinde geldi öncelikle yüreğinize sağlık bi tanesiniz ^_^ Acid Town mangasınu bende çook sevdim Yakuza mı gözlüklü mü desen ben gözlüklü diyorum ama gel gör ki sebebin, bende bilmiyorum. ^_^Evlilikle biten mangayı çook merak ettim yaa.
    Bir diğer mangada Masaki nihayet hayaline ulaştı eee bizde çıkalım kerevetine.^_^ Ve şu sıralar takipçisi olduğum Yuri on İce çok tatlılar ve bence Victor öptü Yuriyi.^_^
    Sanırım çook uzattım kaçayım artık iyi haftalar.^^ (Yaoici Özz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.Evet nihayet geri döndüm.:) Hf'nin güncelini bizde çok bekledik cidden. Artık böyle tribe girip yok bakmayacağım dediğim zaman bile gelmiş mi diye baktık yani.^-^ Tabi mangalar süperdi.İlk hemen Acid Townu okuduk. Yakuza aşığı ben tabi ki hemen yakuza olanı tuttum. Gözlüklüye de acıdım ama en cool olanı tutmam lazımdı hehe. Hanamuko-san daha güzel ilk seriden.Yazmadım ama birinci seride ki uke biraz fazla kız gibi çizilmişti.Tabi bunu yazsam hemen Okane ga nai'de ki Ayaseden söz etmem gerekecekti. Okane ga nai sevgim malum olduğundan bir daha yazmayayım dedim. Ayaseyle Hanayome-kundaki uke arasında ki farkları yazana kadar hiç bahsetmeyeyim dedim.Bu yüzden ikinci seri daha güzel deyip konuyu kapattım.^-^ Ahh yuri fangrileri çıldırtmaya devam ediyorlar cidden. Bu anime bitince neyle boşluğunu kapatacağız hiç bilmiyorum yani. Bizce de Victor Yuriyi öptü ama bakalım. Bununla ilgili yeni bölümlerde gelişme görecek miyiz.:) Size de iyi haftalar.^-^

      Sil
  2. Hoşgeldiniz :D Sınavınızın iyi geçmesine sevindim, umarım sonuçlar da iyi olur ^-^
    Sakyo Aya'nın yeni serisine daha hiç bakamadım, nedense Kagami ile Shingo'yu okumayı daha çok seviyorum.. Ama Sakyo çizmiş okumamışlık olmaz tabki ki *-*
    Tam da shounen-ai manga arıyordum dediğiniz mangaya da bakayım :) Geçen Kikoeru?'yu okudum bu arada, okumuş muydunuz bilmiyorum ama bence çok tatlı bir mangaydı o da, cd draması da var üstelik ^-^
    Victor öptü mü öpmedi mi, o kadar çok tartışmaya rastladım ki bu konuda.. Bence de bizden faydalanma durumu yok değil.. Yaoi ya da en azından shounen-ai tadı var ama net değil. O etiket oraya hiç eklenmeyecek bana kalırsa, yine de shipleyip mutlu oluyorum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar efendim.:)İnşallah iyi sonuçlar alırım.Bakalım açıklandığında göreceğim. Sakyo yine aşmış kendini kaçırma derim.^-^
      Konya mo jirettai güzel okunabilirdi bende yazayım dedim. Kikoeru?yu okumaz olur muyum hiç.okudum hatta ikiz kardeşim bu çok güzel diye önerdi de öyle okudum.gerçi aradaki zaman farkı biraz garipti.yani radyocu olmadan önceki halini daha çok görseydik iyi olurdu.aklıma hemen daha önce takip ettiğim radyocu geldi bunu okuyunca.gerçi o adam kel gibi bir şeydi.böyle olsa bende peşini bırakmazdım.:)cd dramayla okumadım daha.ama okumayı düşünüyorum.
      ahhh viktor al götür beni buradan viktor diyesim var.gerçi cidden bizi kullanıyorlar orası açık ve net yani.öptü bence ama dur bakalım.zaten son bölümde yuri kaymaya başlarken bir öpücük attı ama juriyemi yoksa kravatını çektiği viktoramıydı o öpücük bilmeme artık.XD Artık el ele kaymalarını bekleyeceğiz.^-^

      Sil
    2. Kikoeru'da o time skip'i sevdim ben şahsen, belki manga genel olarak daha uzun olsaydı daha iyi olabilirdi ama *-* Sesle ilgili bir manga olduğu için cd dramasıyla okumanızı özellikle tavsiye ederim. Konuşurken radyo efekti verilmesi araya giren müzikler filan.. *-* Okuyunca benim de açıp bir radyo yayını dinleyesim hatta o şekilde radyocuyla iletişime geçesim geldi ama geçici bir hevesti tabi :)
      Hahah el ele kaysalar ne güzel olurdu :D Aslında birlikte kayamazlar mı ki? Şöyle anime bitmeden öyle bir sahne olsa keşke *-* Öptü mü ki, ne bileyim en küçük harekete kıpkırmızı olan Yuri pek sakin geldi bana :P

      Sil