20 Mart 2015 Cuma

Honto Yajuu Bölüm 2

SONUNDA



 Honto yajuu bölüm 2 e dair notlar;


       Sonunda diyorum başkada bir şey söylemiyorum valla. Honto Yajuu benim en favori manga olsa dahil 2. bölüme ancak giriş yapabildim. Bu zamana kadar neredeydin diye sorabilirsiniz haklısınız ama verecek cevabım basit başka mangalar okuyordum tabi ki. Heterophobianın Türkçe güncellerini beklerken boş durmak olmaz diye okuduğum mangaların yazarlarını tek tek araştırdım ve başka serilerini anladığım kadarıyla İngilizce olarak okudum. Cidden çok güzel mangalar okuduğum gibi arada iyi olmayanlara da rastladım diye bilirim. içlerinden güzel olanlarını da paylaşmak isterim tabi ileride. Şimdi bu günün yıldız mangasına dönelim. 



yaoi manga


            



Bildiğiniz gibi genellikle mangaları bütün halde yorumluyoruz . Ama bu çok sevdiğim Honto Yajuu için geçerli değil.Beni bu mangaya çeken bir Aki faktörü var diyebilirim. Tabi sakin ve yakışıklı Ueda'yı da unutmamak gerekir.













Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.



En son Uedayı hastaneye götürürken bırakmıştık. Mangamızın konusunu tekrar hatırlatma gereği niyeyse duymuyorum.Okuyan çoktan okuduğu için midir artık orasını bilemem. 2. bölüm Akiyle Uedanın artık sevgili gibi davranmalarıyla başlıyor. 



yaoi manga





Senpainin dediği gibi sevgili gibi davranıyorlar sanki.Bu bölümün bir diğer önemi benim için Uedanın aşkına şahit olmak aslında. Evet Akimiz zaten seviyor peki ama Ueda duygularına ne kadar hakim bunu görüyoruz.
 Çıkılan bir yemekte Akiden gelen teklif açık ve net ''bu gece sen de kalmama izin ver.''Buna karşın Ueda içinden onun ne kadar tatlı olduğunu geçiyordu. Eve gidilen bir gün ve aceleci Akimiz.









yaoi manga





     Beklenilen sahneleri bölen bir kel kafalı olmasa her şey daha iyi olabilirdi tabii. Şimdi toplantıda nereden çıktı diye geçiriyoruz içimizden zira Akinin gitmemesi de olmaz sonuçta bunlar yakuza ailesi. Ueda yarın buluşmayı teklif ediyor hemen. Duygulandım zira teklifler hep Akiden gelmişti bu güne kadar.












Açıkcası Akinin giydiği takım elbiselerin renklerini görmek isterdim. Bazen baş sayfalarda renkli veriliyor ama 'fosforlu mavi' takım elbisede nedir yahuu diyorum kendi kendime. Manganın güzelliği de buradan geliyor. Bütün renkleri hayalinde canlandırma gücü. Yoksa çizgi roman olurdu zaten. Zira akşam okuduğum mangada Uedanın şaçları gibi çizilmiş bir karakter vardı. Zihnimde onu sarışın olarak okuyordum sonra ileri ki bölümde bir baktım asılında renkli sayfalarda griye yakın bir ton kullanmışlar. İçimden hadi canım diye geçirdim. Çünkü karakter tam sarışınlıktı yani. O mangayı da ileride paylaşmak isterim şimdiden yolunu yapayım dedim. Neyse nereden geldik biz bu konuya haa maviden.Bu kadar bahsetmişken o sayfayı vermezsem kusurum kalır bak.




yaoi manga


   Akinin böyle göze çarpması nedense çok hoşuma gidiyor. Herkes bir korku dolu ifadelerle süzüyor ya. Aslında biz Akimizin hiç de öyle biri olamadığını bildiğimizden bir seviniyorum(bendeki sevinme durumuna bak artık nasıl bir mutsuzsam böyle şeylere sevinme gereği duyuyorum)
   Uedanın o kadar sevinmediği aşikar zira üstünü değiştirmesi içi ona hediye alma bahanesiyle magazaya sürüklüyor. Akimiz orada da yapacağını yapıyor nerede işe yaramaz kıyafet varsa bulmasına şaşırıyoruz.Mağaza satıcısı bile ''bizde böyle zevksiz tişörtte mi varmış'' diye içinden geçiriyor. Sonunda Uedanın seçtiği kıyafette karar kılınıyor.










Akinin üç halini vermek istiyorum size. Zira Yamamoto Kotetsuko çizimdeki mükemmelliğini göstermek istiyorum.


yaoi manga



Yakında hangi Aki daha mükemmel diye oylama yapmasam iyidir.Zira hepsi bizim Akimiz. tabii ben yakuza Akiyi daha bir çok seviyorum. Saçları aşağıya yatıkken de seviyorum. Başı sarılıyken de seviyorum yaa galiba her halini seviyorum bu karakterin. Akinin Türkiye Fan Kulübü başkanı olurdum her halde. Bak yine konu dağıldı gitti. Söz konusu Aki olunca kendimi kaybediyorum.

Mangamızın devamında ikilimiz haydut misali sokak serserileriyle takışıyorlar. Akimize çarpan serserileri durdurma tabiki polis Uedaya kalıyor. Bu uğurda eline sigara izmariti bile yediğini söylemezsek olmaz.



yaoi manga

     




Yazık Uedaya demek geliyor içimizden ama yine kendimizi tutuyoruz. Zira Aki için yenilen her dayak mübahtır Uedaya. Aslında onun için aldığı her darbe Uedayı Akiye bağladı desem yeridir zira okuyanlar ileride Aki yüzünden kaç kere Uedanın yaralandığına şahittirler.
Bu arada ''öldüm oğlum sen'' diye bağıran Akinin surat ifadesi paha biçilemez. Yamamoto'nun bu tarz çizimlerine bitiğim zaten. Başka serilerinde de kullanıyor.







Benden bu kadar


Akimiz Uedanın yaralanmalarına daha fazla dayanamaz ve bırakmayı tercih eder. Uedaya ''üzgünün'' mesajı atar. Bunun karşısında daha fazla dayanamayan Ueda koştuğu gibi Akinin evine gelir. Tabi kapıdan değil bacadan demek isterdim ama pencereden gelir.




yaoi manga


   Burada duygusal konuşmalara şahit oluyoruz. Ueda meğerse cidden çok seviyormuş Akimizi. Bize de verdik gitti demek düşüyor bu saatten sonra. En son bir aşk itirafıyla bu bölümü kapatiğim diyorum. Zira beklenen itiraf nihayet geldi galiba. Bölüm 3 için yine ileriki bir tarihi gözüme kestirdim. Merak etmeyen kesinlikle bölüm bölüm vermeyi planlıyorum.Yine her zamanki gibi mangamızı bize Türkçe bir şekilde sunan
 http://www.heterophobiafansub.com/  teşekkürü borç bilirim. Her Türkçe manga verişimde bu teşekkür olayını söylemeyi destur edindim diyelim zira hak ediyorlar. Bir Türkçe yaoi manga kolay bulunmuyor. Hatta bu fansub hariç hiç bulunmuyor. 









6 yorum:

  1. Az bir şey okuyup yarım bırakmıştım ama tekrara başlayacağım galiba bu gidişle :) Aki böyle biraz haşarı filan ama sevimli gene de :D Çok eğlenceli bir post olmuş, zevkle okudum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aki deyince akan sular duruyor bende.Tekrar başlarsınız umarım cidden çok güzel bir seridir. Yamamoto Kotetsuko'nin tüm serilerini gözü kapalı öneririm. Hepsi çok güzeldir.Ama her şeye rağmen yaşasın Aki fangirlük :)

      Sil
    2. Öyle mi, diğer serilerine de bir göz atayım o zaman :D

      Sil
  2. Yalnız Aki ukeler arasında en özel yere sahip olmalı bence. Nev-i şahsına münhasır bir tip çünkü. Biz fujoshiler alışık değiliz ukenin atlamasına istemesine itiraf etmesine duygularını gizlememesine :) :) :) İşi kendi başlatan ve duygularını dile getiren uke çölde su bulmakla eşdeğer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D Akimin karakterinden kimsede yok cidden.diğer ukeler hep istemem yan cebime koy mantığından ilerliyor.:)

      Sil
    2. Ben bir de çizimleri güzel baştan savma sıradan özensiz olsa bile mangakaların ukeleri aşırı tatlı sevimli utangaç (Aşırı atılgan ve hovarda olan Shingo bile kızarıyor) kırılgan naif aşırı duygusal kedi gibi ilgi bekleyen sokulgan çizmelerine ve bunu yüz ifadelerinde yansıtıp okuyucuya aktarabilmelerine hastayım. Gerçekten büyük yetenek. Bir çok dizide filmde bir çok benim diyen oyuncu iki duyguyu yansıtamıyorken karşısındakine mangalardan bu kadar etkilenmemiz normal :) Ve dikkat ettim de bu sadece yaoi ve shounen ai mangalarda ve çoğunlukla uke tiplerde oluyor. http://images.manga-tr.com/fukigen-kareshi-no-nadamekata/41339/12.jpg şu surattaki kırılgan ifadeye bakar mısın ya. Otur Yuujin'le birlikte ağla o kadar duygusal. Yada ben anormalim :) buda bir fikir tabii

      Sil