4 Mart 2015 Çarşamba

Cat & Master Dog

YAMANE AYANO'DAN ONE SHOT

    
  Ayonanın Finder ve Crimson Spell serileri dururken bu one shotı ele almam bir çeşit risk farkındayım. Ama one shotsız bir yaoi manga dünyası düşünemiyorum. 2 büyük serinin hala devam etmesi ve chapterlerinin fazla olması beni bu düzene sürükledi diyebilirim. Gel gelelim bu one shotımızında diğerlerinden bir eksiği olduğunu düşünmüyorum. Yani devamı beklenen film gibi düşünebilirsiniz. Gerçekten devamı gelse iyi bir seri daha okuyacaktık Ayanodan.

Kısaca one shot'ın konusu;

One shotımız da kısa olduğu gibi konumuzda biraz kısa. Evden kaçan bir komiserin oğlu ve bazı şartlar altında onu evine alan daha doğrusu eve almak zorunda kalan dedektif hakkında.


Dikkat!!Bundan sonrası one shotı okumayan için spoiler içerir.


  Satoshi evden kaçmış bir kadının yayında kalmaktaydı.Tabi abisi onu orada bulana kadar. Baktı ki abisi bulunduğu yeri bastı kedi misali pencereden zıplayıp kaçtı. Arkadaşlarına telefon ederken omuzuna bir el dokundu. Şipariş ettiğim oğlan sen değil misin? O nasıl sorudur yaww. Gece vakti başkasına böyle soru sorulursa ağız burun, kafa göz dalınır nitekim bizim kerata da adamı bir güzel haşlıyor.Bunun sonu nedir tabi karakol.
                       





Bu siyah saçlı çizilen karakterlere zaafım biliniyordur umarım zira çokca dile getirdiğimi düşünüyorum. Yine bu vaka ile karşı karşıyayım. Finderden Asami benzeri bir karakter mangamıza giriş yapıyor. Bu Asaminin polis şubesi diyebilirim tabi daha bir güler yüzlü. 

Sorgu başlıyor.






Kudou ismini vermek isteyen bir  seyirci misali Satoshi ile uğraşmakta. Sonrasında amirinin çağırmasıyla odadan çıkar. Yakasına yapışılan dedektif aslında serseri olarak gördüğü Satoshi'nin emniyet müdürünün oğlu olduğunu öğrenir. Bu sırada onu adım adım izleyen abi tam profil olarak mangaya giriş yapar.İlk izlenim taş. Yani gözlüklü bir taş demek istedim. Bak yine karakterlere sulanmaya başladım konuyu dağıtmayayım.Nitekim daha sonra içinin güzelliği dışa vurmuş olayı bu mangamzın da istisnalar arasında yerini alıyor. Taş dediysem Erol taş manasında. Şırak diye tokatı basar bizim çocuğa. Zalimsin zalim. Nasılda kıydı, burada bir aile içi şiddete maruz kalınıyor. (bak yine abarttım ufak bir tokattı sadece)










Bizim ki durur mu oda hemen patlattı abisine. E ne diyelim büyüklere el kalkmaz desek biraz hak etti bizim taş.Devamında dedektifin yardımıyla oradan uzaklaşır. Kudou yorucu günün ardından eve döner oda ne kapısın da bizim ki. Cebinden polis kimliğini araklamış. Nitekim bir şekilde kendini eve davet ettirdi. Sokakta mı kalsın komiserin oğlu. Eve alınır oda ne ileri ki sayfalarda bir kelepçeleme işlemi görüyoruz.














Bu kelepçeye el mi dayanır dayanmaz zira Satoshi de kendini daha sonra lavaboya zor atıyor. Kudou'un kendine gülmesiyle orada bulunmanın anlamsız olduğunu fark ederek mekanı terk ediyor. Sokakta söylene söylene gezerken gece karanlığında üzerine gelen motoru fark etmiyor. Kahramanca bir atlayışla Kudou onu kurtarıyor. Tabi eli de mahvoluyor. 










türkçe yaoi manga
bandajlamaya koptum


Koudonun elinin kendisi yüzünden sakatlandığını bilen Satoshi'nin evden ayrılmaya niyeti yok. Zira her şeyi kendi yapmaya başlıyor. kravat düzeltme ev işlerini yapma ve daha bir çok şey...
Mangamız yaoi olduğu için ve ben de shounen ai türü gibi sayfalar yazdığım için kusuruma bakmayın. Bazı sayfaları kendiniz okursanız sevinirim zira prensip olarak aşırı cinsellik içeren resimler paylaşamam. 
Mangada daha sonra Satoshi abisiyle konuşmaya rıza gösteriyor yaptıklarını anlatması gerekir. Oda ne kapı çalınır ve abi içeri girer. Yani dedektif aslında çoktan abiye haber vermiştir bile. Manga böyle dan diye bitiyor bana göre. Yani devamını arıyor insanın gözü. Tabi bu manga tee 2008 yazımı artık devam edebileceğine ihtimalin sıfır. Yine de güzel bir one shot. Ayanonun çizimine sağlık. Komik unsurları çokça içinde barındırması da cabası. Bu one shotı Türkçe okumamızı sağlayan www.heterophobiafansub.com  teşekkür ederiz. Sevdiğim bir kaç one shotı daha paylaşmayı düşünüyorum. Her yazımın sonunda dediğim gibi yine inş. Honto Yajuu'nun 2. bölümü gelecek.Takip ediniz.