7 Ocak 2017 Cumartesi

Ortaya Karışık 3

Hastayım Ama Tavsiye Veririm Yazısı


Bu hafta yattığım yerden hasta şekilde yazmaya başladım. Hadi bakalım. Gripten 5-6 gündür yatıyorum ve cidden aşırı hastayım. Şimdi bile öksürükler arasında laptoptan yazıyorum.
Size de bol bol c vitamini tavsiye ediyorum öncelikle. Hasta olduğum için kısa kısa mangalardan bahsedip yazıyı hızlıca sonlandıracağım.








Goodbye lilac ilk manga. Yuki Ringo mangakamız. Yeni bölüm dün geldi ama ben daha okuyamadım. Size tavsiyem benim yerime de okuyun lütfen. Öğrenci öğretmen hikayesi. Bir parça dram var aman dikkat.
Mangakanın bütün mangalarını okumanızı tavsiye ederim. Yani ben okuyacağım.^-^












Katakoi kazoku 2. manga. Chishanomi mangaka. Daha hikayeyi okumadım. Yani okumak üzere kayıt ettim ama hafta boyunca yatakta hasta olduğumdan hiç fırsat bulamadım. Çizimlerine şimdi üsten baktım da bir parça eski ama komik bir mangaya benziyor. İnş. beğenirsiniz. Tabi ki mangakaya falanda bakmadığım için net bir şey diyemiyorum. 








Son olarak bu mangayı vereyim. Kuchi no naka no shita. Bu mangayı da henüz okumadığımı belirteyim. Sweet Heart Triggerra çizimleri benziyordu. Ve baktığım gibi aynı mangaka çıktı. Nyannya mangaka yani. Ayrıca smut olduğunu da göz önüne bulundurun lütfen.
Neyse bu seferlik benden bu kadar. Şu an aşırı kötüleştiğim için burada bırakıyorum. Normalde bu hafta hastayım notu düşüp yazı vermeyecektim lakin bana yakışmaz deyip araya okumadığım mangaları bile alarak bir şeyler yazayım dedim.

Size çok çok sağlıklı ve gripsiz haftalar diliyorum. Aman dikkat lütfen.










Not ve son olarak bir manga daha verip olayı sonlandırayım. Yamada-kun to Tanaka Kachou. mangakası Natsumizu Ritsu. Resimde gördüğünüz bir yanılsama değil. Yani cidden uke olduğunu var saydığım karakter böyle küçük. (hatta cep boy:) Bildiğin minik yani. Daha bir bölüm falan geldi. Patron çalışan ilişkisi. İleride tekrar büyüyeceğini var sayıyorum. Ama çok tatlı karakterimiz. Geçen gece okuduğumdan vereyim istedim.
Son olarak sağlık durumum şu an (yani an itibariyle cumartesi 12.25 civarı iyi gibi:) gribi atlattım çok şükür. Dün kuru öksürük falan vardı bu gün oda azaldı. Kısacası 6 günlük yatak istirahatinden sonra sonunda ayaktayım. Ama yinede siz sağlığınıza dikkat edin derim.:)


5 yorum:

  1. Geçmiş olsun dikkat esin kendinize ;_; Hasta haldeyken yine de yazmışsıniz blog zor olmuştur :( Yuki Ringo'yu kesinlikle önwririm çok içten mangaları var, diğer mangaları da görmüştüm ama açıp da okumamışım hiçbirini Yalnız son manga için ileride büyür sanıyorum deyişiniz komik geldi nedense :) Merak ettim bir bakayım o mangaya ^-^ Aslı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.:) Sağ ol şu an iyiyim en azından yatmıyorum ama ahhh o öksürük yok mu? İkizimle aynı oda da yatınca bazen çık dışarı diye odadan kovuyor.Öksürüklerime tahammül edemiyormuş.:( İşte öyle şu aralar.Ama bu yazıyı yazarken cidden yatıyordum ve çok kötüydüm.Hatta okumadıklarımı falan verdim.Yuki Ringo güzel yazıyor.en azından hikaye kalemi güçlü.Çok smut şeyler sevmiyorum ben.çizimi bile öyle mükemmel olmasına gerek yok.Ama hikaye seni sarmalı.Mangalarından bir sıcaklık yükseliyor cidden.
      Yamada-kun to Tanaka Kachou ekonomik boy uke var yaw.Cidden boyu küçülmüş.Bende dedim böyle olmaz.sanırım bir doğal haline gelme süreci geçirir.Ama en az böyle 2-3 bölüm geçer diye tahmin ediyorum.:)Aman sende kendine dikkat et.Hava çok soğuk ve karlı.Dışarı çıkıp da kayıp düşme.^-^

      Sil
    2. Bir an kendimi gördüm, biz de ikizimle aynı odada yatıyoruz, benim hasta olmamam gerekn bir dönemde o grip olmuştu bana bulaştırma diye az laf etmemiştim zavallıya :P :D Odadan kovmuyordum gerçi :D
      Zaten neden bilmiyorum ama hikayesi saran, okurken iç ısıtan o tür mangalarda çizim genelde o kadar da göz alıcı olmuyor. Sade ama yine de hikaye vermesi gerekeni gayet de veriyor.. hoş oluyor öyle mangalar ^-^

      Sil
    3. Öksürüğüm aynen devam ediyor maalesef.:( Yakında cidden atacak beni odadan korkuyorum yani.:)
      Mangaka hikayeye önem verdiği için çizerken okuyucu beni anlar şeklinde düşünüyor sanırım.Duygusu geçsin manganın gerisi önemli değil şeklinde takılıyor.Geçenlerde yine imagesanları okuyum dedim.ilk manga çok etki etmedi.Hatta ya bunun çizimleri hep böylemiydi diye söylendim.sonra tabi Sojou no Koi wa Nido Haneru geldi.2. mangası.aman ben bir hüzünlen bir ağla.Halbuki biliyorum olacakları kaç kerede okudum.Ama yok yine içim parçalandı yine ağladım ve yine seiyuu seslerine aşık oldum.Kısa özeti hikaye her şeydir.;)

      Sil
    4. Ya.. Onları ben de bir ara tekrar cd ile okumayı düşünüyorum.. Ne kadar hoş ve içten bir mangaydı o da.. Dediğiniz gibi o duyguyu yansıttıktan sonra gerisi geliyor. Ne mangalar okudum hatırlamak bile tekrar okurmuş gibi aynı duyguları yaşatıyordu. Bazıları da öylesine iz bırakmamış ki tekrar başlayınca bile zor fark ediyorum önceden okuduğumu :P

      Sil