21 Ocak 2017 Cumartesi

Boşta Kaldık Ne Yapsak Günceli

Bu Günde Yaoisiz Kapatmadık Günü 


Bakalım bu gün nelerden bahsedeceğim. Aklıma dün yatarken bir fikir geldi. Bu gün ondan bahsetsem fena olmaz sanırım. İngilizce indirdiğim mangalarım bitti. Şimdi tekrar indirmekte istemiyorum. Yarın bakarım dediğiniz bir günde bu günü atlatmanız gerekirken okunacak ve izlenecek yaoilerden bahsedeceğim. Yani günü kurtaran bu günde yaoisiz kapatmadık günü diyeceğiniz şeylerden bir kesit sunacağım. Aslında popüler mangalar için kötü sonlar düşünmüştüm onları yazacaktım ama daha başlangıçta Türk filmi tadında bir olaya döndü. Yok Aki ölür Ueda hapse düşer tarzında olunca anında vaz geçtim.:)


yaoi manga

En başta çok komik olan Seikimatsu Darling'den bahsetsem fena olmaz o zaman. Bir Kadokawa yapımı değil belki grafiklerde bir Süper Lovers kadar iyi değil ama bence çok komik animelerden biri. Yani boşta kalacağınız bir günde açıp izlerseniz süper komik olacağını göreceksiniz.




yaoi manga


Bu tarz animelere cidden bayılıyorum. Kendimde arada sırada sıkılınca izlediğim bir anime. Karakterlerin chibi versiyonuna geçtikleri vakit çok komik hallerde oldukları görüyorsunuz. Ayrıca sıkılmadan izleyebilirsiniz. Mangasına da baktım ve hala kimin üste olacağına dair bir bölüm yoktu. Yani hani devamında ne oldu gibi aklınızda bir şey kalmasın.


yaoi manga



Ayrıca yan çift olan arkadaşıyla gözlüklünün tanışma hikayesi de var mangada. Gözlüklü bu iki arkadaşın öğretmeni gibi bir şeymiş zamanında ve birilerinden kurtarıyorlar onu. Zevkli ve eğlenceli bir anime arada boşta kalırsanız bir izleyin derim.






yaoi manga


2.önerim de animelerden gelsin o zaman. Saigo no Door wo Shimero! yaoi animemiz. Bu da eski bir yapım. Ve yine 1 bölümlük bir şey. Tam aradığınız bu günü kurtarmalık bir anime. Ayrıca ilk anime gibi shounen ai'den ziyade yaoiye kaçan bir havası var.



yaoi manga


Anime sevdiği adam evlenince ortada kalan Nagai Atsushi'nin  o gün Honda Kenzou ile tanışmasını anlatıyor. Daha sonra zaten karakter Hondaya aşık oluyor. Mangasında çıktıklarını ve ilişkinin nasıl devam ettiği kısmı var. Animesinden sonra mangasına da göz atabilirsiniz. Günü kurtarmak için mükemmel bir anime diyebilirim. Eminim ki ikisi arasındaki ilişkiler ağını sizde çok seveceksiniz. Yeni yapımla devam edeyim o zaman.

yaoi manga






Spiritpact animesini çokça tavsiye ederim kesinlikle. Şimdilik 3 bölüm falan geldi ama mükemmelliği bu gelen 3 bölümle bile belli oluyor.Yeni bölümde ki Tanmokunun vücududa daştı mübarek bir maaşallah çektim yani.:) Karakterimiz You Keika bir hayalet ve Tanmoku Ki'nin ruh gölgesi oluyor. Fantastik bir yapım ve shounen ai kendileri. Acayip komik bir anime ve çok şeker çok konuşan bir karakterimiz var.



yaoi manga


You Keika'nın seiyusunu kutlarım sesi tam uymuş karaktere. Ayrıca çok tatlı bir karakter. Böyle sevilesi mükemmel bir karakter.(gördüğünüz üzere acayip sevdim ben bu karakteri.^-^) Boşta kalmasanız bile bir göz atın derim. İnş. hemen yeni bölüm çevirileri gelir. Merakla bekliyoruz. Mangasını bulamadım ama webtoon olabilir. Nitekim onuda bulamadım. Yani bir kaynak veremeyeceğim bu konuda.

yaoi manga



O zaman madem boşta kaldığınız bir zaman için tavsiye veriyorum bu mangayı telefonunuzun belleğinden silmeyin derim. Yoneda ablamızdan Nights. sıkıldığınız bir vakit kesinlikle açıp açıp okuyun derim. Cd dramasını indirmeden bırakmayın. Zaten yazısını yazmıştım bu manganın (hemde çok ruhsuz bir yazıydı şimdi hatırladım da neyse bakmayın yazıya) Ben acayip seviyorum bu mangayı. Aynı şekilde Reply mangasını da sanırım Nightsla birlikte veriliyor. Bunun cd dramasını da indirmeden bırakmayın derim. Çok süper bir hikayesi var çünkü.




yaoi manga

Ve son olarak (yani daha fazla var ama bu yazı için son olarak :) bahsedeceğim aman boşta kaldım ne yapsam animesi çok sevdiğim Kirepapa. Seiyuularından mıdır yoksa animenin güzelliğinden midir bilinmez ama ne zaman bakacak bir şeyim olmasın imdadıma yetişir bu anime. 1. bölümü Türkçe olarak 2. bölümü İngilizce olarak izliyorsunuz maalesef. Ama olsun çok şukilata diyeceğimiz bir yaoi animedir kendisi.



yaoi manga



Bu animenin de yazısını yazmıştım bir göz atın derim. Animedeki Mizuki serisine de bittiğimi söylemeliyim. Kendi kıskançlığını kitaba dökerek aşkına yaklaşanları kusursuz bir cinayet planıyla ortadan kaldıran adamın hikayesini anlatıyor. Yani konu işleyiş bakımından kitabı görmesek de mükemmel olduğunu aşikar.(gerçekte böyle bir kitap olsa okurdum yani:)
Neyse süper ötesi 2 bölüm boşta kaldığınız bir zaman kesinlikle kurtarıcınız olacaktır emin olun.

yaoi manga




Ve en son kapanış olarak en güncel olan At the end of the road manhwasını çokça tavsiye ederim efendim. Gerçi zaten okumuştursunuz ama henüz bilmiyordum duymadım yok bizde manhwa ne arar gibi cümlelerinizi iade edip okumanızı tavsiye ediyorum. Süper ötesi bir manhwa çıktı. En başta İngilizce başlayıp 8-9 bölüm okumuştum. Sonra bıraktım. Ama Türkçe şekilde verilince tekrar okuyayım dedim ve bammm süper ötesi çıktı. Yani Türkçe her şey demektir. Bir manganın veyahut manhwanın güzelliği kesinlikle ayrıntılarda gizlidir.
Bu günde son noktayı burada koyuyorum. Aslında bir kaç mangayı bahsetmek üzere telefonumda esir tutuyorum ama daha sonradan bahsetsem de olur.
İyi bir hafta ve iyi bir gün dileyerek şimdiden kabuğuma çekiliyorum. Daha sonra görüşmek üzere.:)

2 yorum:

  1. Elinize sağlık yazı için ^^
    Bir ara ben de izlenecek hiç mi anime olmaz diye dizimi dövüyordum :D Başta dediğiniz iki animeye de hic rastlamamışım bile. Yaoiotakuda yüklenmiş değillerdi galiba.. Vakit gecirmelik hoş animelere benziyorlar ^-^
    Yine bir manhwa ve yine okumamaış ben :P Konusunda vücut değisimi olan manhwaydı bi galiba?? Fantastik bir yapımda vücut değistirme mevzusu olunca nedense devam edemiyorum ben.. Pek ilgimi cekmiyor bu konu sanırım :/
    Spritpact baya hoş biv seye benziyor bu arada *-* Ona bir ara mutlaka bakmalıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seikimatsu Darling ve Saigo no Door wo Shimero! ikisininde Türkçesi mevcut. Hf'den indirip hemen izle derim.İkisi de eski tarz anime ama çok güzeller.Ayrıca komedi unsurunu barındıran animelerdir.Çok seveceğine eminim.:)
      Ah o manhwa okunmaz mı yaa?Süper ötesi yakışıklılar var.Kesinlikle bak derim.Biz günceline kadar getirdik Türkçede.Worless senpai müthiş bir edit yapmış.Zaten Yankami senpai süper çevirmiş.(Böylede övüyorum gibi oluyor ama harika bir iş cidden:)Bir sarışın var ömre bedel bakışları var cidden.Bir de çok üzüldüğün yerler kızdığın yaa buda yapılır mı ama dediğin sahneler mevcut.Spoiler olmasın şimdi.^-^Spritpact zaten benim göz ağrım oldu şimdiden.Seiyuusunun sesine hasta oldum.Süper ötesi bir yapım.Hemen bak derim buna da.:)

      Sil