1 Mayıs 2016 Pazar

Omairi desu yo Yamamoto'dan

Kenji-san'dan Ataklar


Yamomotan başladığım Omairi desu yo serisinin 2. bölümüyle sizlerleyim. Yok biz birinci bölümü görmedik, o da neymiş, kim olur  Omairi gibi sorularınız varsa birinci bölümü okumaya davet ediyorum sizi.Bunun için bir tık yeterli olacaktır.
Neyse bilenlerle 2. bölüme devam edeyim istedim. Şimdi en son 4. bölümde bıraktığım mangada Saburou-kun ve Yuuji'nin başladığı aşkta kalmıştım.Bu ikinci bölümde onlardan arada hızlıca bahsederek Yocchan ve Kenji aşkıyla devam edeceğimi arz ederim. Yocchan ve Kenji bu mangada benim için en dikkat çekici çift olduğundan böyle bir şeyi mazur görün lütfen.

yaoi_manga


Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.



yaoi_manga




Yocchan Kenji-sanlara ait elbiseleri verdikten sonra çıkışta Kenji-sanla karşılaşır. Biraz sohbetten sonra araya Yuuji'de girer. Yocchan derdi bellidir tabi ki. Benimle çık Kenji-san diye yine ısrarlarını sürdürür.(hiç vaz geçmiyor çok tatlı.)Tabi Kenji-sanın hışmına uğrar ve mağdur şekilde evine döner.(bu arada Saburou-kun ve Yuuji yine akraba hışmına uğrar ve yine aralarından bir şey olmaz) Kenji-sanlarda büyük bir Budist toplantısına katılır ailecek.Orada Kenji'nın eski aşkı sayılan Watari Ryouıchı ile karşılaşırlar.Eskiden aynı yerde eğitim görmüştür ikisi. Kenji'nin canı sıkılır.Dışarı çıkar. Yanına Ryouıchı gelince gitmek için Yocchanı arar.
Kenji-sanın aramasına şaşıran Yocchan hemen münibüsüne atlayıp yola koyulur lakin orada Kenji-san ve kel bir herifi öpüşürken basar.



yaoi_manga

Kenji kendini Ryouıchı'nin öpücüğünden kurtararak  Yocchan'ın arabasına biner.Bir süre Yocchan'ın hiç bir şey söylemediğini fark eden Kenji ne oldu hesabı kızar.
Yocchan ise seni biriyle öpüşürken gördüm hesabı yaygara yapar ve ona olan aşkını dile getirir. Kenji-san ise niye bu konuları tekrar açıyorsun diye bağırır.Tam arabadan inecekken Yocchan başka adamlar yerine bana düzgünce bakmam için ne yapmam gerekiyor diye sorar. (içimiz parçalandı resmen:(
Ertesi sabah toplantıda resmen dumur olan babası ve  Yuuji yerine duaları etmeye Kenji gider.Her zaman Yuuji'yi gören millet Kenjiyi görünce şaşırsalar da yine büyük bir hayranlıkla onu karşılarlar. (nedir bu halkın sevgisi anlamadım gitti.İçine düştüler resmen yaaa:)
Sıra dua için Yocchanların evine gelir ama Yocchan evde değildir.O da mecbur geri döner.Hatta yolda kuru temizleme arabasını görüp Yocchan mı diye baksa da babası çıkar. Kaç gündür Yocchanla konuşup onu görmeyen Kenji sinirlenme başlar. Kızgın şekilde çarşıya inip Yocchanın  kıçına tekmeyi basmayı planlayan Kenji-san (keltoş) Ryouıchı ile karşılaşır.



yaoi_manga

Bu arada talih bu ya Yocchan onları uzaktan görüp takip eder.(bir yandan da bunlar randevuya mı çıktılar diye içi içine yer.Ah canım kıyamam:) Çalıların arkasından sinsice onları dinlemeye başlar.Eski geçmişten ve Ryouıchı'nin eşinden bahsedilir.Bu arda merdivenden çıkan yaşlı teyzecik gayet masumane şekilde ahhh burada ne yapıyorsun  Yocchan diye sorunca Kenji aşağıdan durumu fark eder.Ve anında Yocchanı saklandığı yerden çıkartır.
Ryouıchı ahh sen Kenji-sanı alan kişisin yoksa ikiniz çıkıyor musunuz diye başlayan cümleyi Kenji yok daha neler şeklinde bastırır.(yumuşatılmış versiyon:)
Ryouıchı hadi iyi geceler nitelikli giderken Yocchana gereksiz şekilde Kenji sol göğüsünden haz alır şeklinde bir bilgi verir.(uyuz oldum bu kele haaa. Gıcık illa aralarını bozacak.:(
Yalnız kalan ikili sonunda konuşmaya başlarlar. Kenji yok o benim üniversitedeki arkadaşımdı falan filan diye söylenirken kaç gündür onu görmediği için kızgın olduğunu dile getirir.
Yocchan ise Kenjisanı çok görmek istediğini hatta resmine filan baktığını anlatırken bunun bir plan çerçevesinde yapıldığını söyler.İşe yaradı mı diye soran sorusu yine boşa çıksa da özür dileme faslı Kenji'nin Yocchanı öpmesiyle kesilir.(yok artık:)


yaoi_manga



Tabi Yocchan altta kalır mı oda onu ateşli şekilde öpünce yumruğu yer. (araya Saburou-kun ve Yuuji'nin bütün milletcek kaplıca gibi bir yere gitmesi falan var.Tabi ki buraya Yocchan gider ama  Kenji-san gitmez.Hatta Yocchan ona bir sürü hediye alır. Saburou-kun ve Yuuji'nin ilişkileri bir ara dolapta devam eder.Evet mecburiyetten dolaba saklanan ikilimiz  Yuuji'nin bayılmasıyla oradan çıkarlar.Tabi yine bir şey olmaz ve ikilimiz gece gece kaplıcanın o sıcak sularına girerler.Burada da ilişkileri Yocchan tarafından sekteye uğrar resmen.)
Kaplıcadan dönen Yocchan resmen Saburou-kun ve Yuuji'nin aşkını kıskanır ve biz niye böyle değiliz diye hayıflanır.(görüldüğü üzere yokluktan kenji-san yerine yastılar filan öpülür:)
Ertesi zaman Yuuji'nin işleri nedeniyle duaya yine Kenji-san çıkar ve Yocchanlara gider.Çıkışta Yocchan benim odamı görmek ister misin hesabı Kenji-sanı davet eder.Garip şekilde bağırsa da Kenji-san bunu kabul eder ve birlikte onun odasına çıkarlar.


yaoi_manga



Elinde çay tepsisiyle sevinçten ağlayan Yocchan gelir. Kenji-san sohbet ilerleyince neyin fantasizini kuruyorsun sen hesabı söylenir. Yocchan da gayet açık şekilde öpüşmenin değince yine bağırışma olsada Yocchan yine aşkını itiraf eder. İkilimiz yaklaşırlar fakat baktı ki  Yocchan onu öpmüyor bu sefer atağa Kenji-san kalkar ve onu öper. (kyaaaa Kenjiden ikinci atak.^-^)
Tabi Yocchan biraz dokununca dellenen Kenji elini bükerek kalkar. Yocchan sen bizi onaylamadın mı yani çıkmıyor muyuz diye sorunca sanki ufo görmüş masum köylü gibi olan Kenjisan oda nereden çıktı hesabı bağırır.Ayrıca öpüşmenin mazereti olarak şans eseri hoşuma gittiği için yaptım gibi bir şeyler söyler.(oldu mu şimdi Kenji-san.)
Ertesi gün kuru temizleme olarak Ryouıchı'nin oraya giden Yocchan yine Ryouıchı'nin azizliğine uğrar ve morali bozuk şekilde geri döner. Kenji ise bir kaç gün onu görmeyince yine benden kaçma planımı yapıyor hesabı kapısının önüne kadar gider ve Yocchanı zor ikna eder dışarı çıkmaya.



yaoi_manga
Yocchan ise resmen çılgın şekilde Kenji-sana bağırır. Onunla sevdiğin için çıktın ben ondan nefret ediyorum.(kelden bahsediyor) Beni sevmiyorsan da seni ona vermem. Ama beni sevmiyorsan da bir rahat bırak umut verme hesabı saçmalar. Kenji-sana da şeytansın sen der ve çekip gider.(ne yaptın müdür yaaa)
Ertesi gün köpekler gibi pişman olan Yocchan Kenji-sanı görür ve Kenji-sanın odasına giderler. Bildiğin yere kapaklanarak özür diler Yocchan. Kenji-san ise seni sevmiyorum ama senden tamamiyle de nefret etmiyorum yaptıklarını takdir ediyorum ve bende özür diliyorum der.Tabi şaşıran Yocchan kendini kaybeder resmen.Bu seni öpebilirim mi demek oluyorsana giren Yocchan resmen sevinçten kudurur. Ama yine atağa kalkan Kenji-san olur ve Yocchanı öper.Bu kez bir tık ileri giden ikilimiz Kenjinin yeter bu kadar demesiyle durur.
Saburou-kun ve Yuuji'nin yine güzel ilişkileri bir kez daha Yocchan tarafından kesintiye uğrar.Yocchan bildiğin tavsiye almak üzere Saburou-kuna baş vurur.
Yuuji daha sonra eve geldiğinde garip sesler duyar.Bir nevi abisi ve Yocchanı uygunsuz bir pozisyonda  evde basar. (okumayanların hayal dünyalarına bırakıyorum okuyanlar ne şekilde basıldığını zaten biliyor.^-^)
Tabi basılmadan öncesinde Yocchanın eve kuru temizlemeden getirdiği kıyafetleri verirken yanlışlıkla Kenjisanın üzerine düştüğünü görüyoruz.Tabi 3. atak olarak yine olayları Kenji başlatıyor ve Yocchanı öpüyor.(az değil bu Kenji-san da haaa gerektiğin de istemem yan cebime koy ayakları yapıyor sonra her ekşınlı olaya kendi giriyor.Korkulur valla:)

Böylelikle hikaye tekrar Saburou-kun ve Yuuji'nin tarafına dönüyor.Bu sayede her iki tarafta gayet muğlak bir halde bitiyor. Ahh yani devam ediyor ama yayınlanan İng. bölümler burada bitiyor.En azından Yocchan ile Kenjinin araları son bölümlerde düzgündü.Ayrıca Saburou-kun ve Yuuji'nin aşkı da stabil ilerliyor.Yani her iki cephede de önemli sayılacak bir gelişme yok bekliyoruz artık yeni bölümleri.
En kısa sürede Türkçesinin çevrilmesini diliyoruz ayrıca.Bu arada heterophobiafansuba Elektel Delusion geldi sonunda.Gerçekten de pusuya yatmış bu manganın gelişini bekliyordum.Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler. Delusion gerçekten çok beğendiğim bir mangaydı.İng zaten yeni bölümleri beklerken Türkçe bir şekilde okumak çok iyi geldi cidden.Bu mangayı sakın kaçırmayın derim. Nekota Yonezou'da favori mangakalarımdandır. Zaten herkes Maya'yı bilir.Bilmeyenler için Hidoku Shinaide mangasına acil göz atmaları yeterli olacaktır.Ayrıca Sensei wa Dummy'nin devamını bekliyorum yani 2013 den beri gelmemiş.Böyle bir son olabilir mi yetkililere sesleniyorum.(neyse yine coşmadan bu mangakanın lafını keseyim yoksa en az yarım saat sürer yazacaklarım.:)
Kyoushi mo IroIro Aruwakede'nin ikinci bölümününde sona erdiğini buradan duyursam fena olmaz.Bu mangamızda bitmişler tarafında yerini aldı.
Haaaa bu arada Hey class president animesinin mangasını çok uğraşlar sonucu ikiye bölüp sayılarının yerini tek tek uğraşarak değiştirip okuyorum.Hemde berbat kaliteye rağmen.(daha öncede okuma yolunda girişimim olmuş ama üsten bakmıştım resmen kötü kaliteden dolayı)Bu sefer animesinden yazı yazacağımdan dolayı kendimi zorlayarak okuyorum.En kısa sürede animesinden bir yazı geleceğine emin olabilirsiniz.

6 yorum:

  1. (YAGMUR) Bu mangayı sayenizde tanıdım.. ve çok sevdim... değişik mangaları bu şekilde bizlerle paylaşmanız zaten çok güzel bir olayken mangalarda birinden güzel olunca ve tüm bu tanıtımlar okuması keyfili içten duygularla paylaşınca son cümleye geldiğimde yaa nerde bunun devamı diyorum... şans eseri bulduğum bir siteydiniz, şimdi ise nasıl sevdiğim bir manganın yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorsam sizinde paylaşımlarınız o şekilde merakla bekliyorum... kolay gelsin... umarım heterophobiafansub gerçekten bu mangaya el atar... çünkü paylaşımızı okurken hissettiğim okuması çok keyifli bir mangaya benziyor...fighting!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Böyle güzel yorumlar alınca seviniyorum cidden ^-^ 1. amacım zaten yaoi mangaları tanıtmaktı en başından.Bunu başardığım için seviniyorum :)
      Omairi desu yo'nun Türkçesini gerçekten bizde çok bekliyoruz. Bakalım ileri de inş. bu mangaya da el atarlar. Yamomoto zaten Akimden dolayı(honto yajuu) en sevdiğim mangakadır. Her mangasını gözüm kapalı tavsiye ediyorum bu hususta.(bu arda Hf üyeliğiniz onaylandı.Buradan haber vermiş olayım dedim :)

      Sil
    2. evet... yaşasınnn.. biraz önce sitedeydim mutlulukta mı yoksa uzunca bir beklemenin verdiği zamanın biriktirdiği cümlerinin birden dışa vurumundan da olabilir "kaynaş" konusu altına yazı yazayım dedim ama sanırsam ipin ucunu kaçırdım...sade ve hoş bir site.. en azından artık güncellerde teşekkür edebileceğim bir yerin kapısını çalabilirim... bu arada sizin burada bahsettiğiniz bir manga Seito Kaichou ni Chuukoku (Hey class president) bunun animesini tesadüf eseri kirepapa animesinin 2. bölümünü ararken bulmuştum... 2 bölümlük ortada kalan ve ingilizce olduğu için pek bir şey anlayamadım bir anime ve manga... çünkü mangası gerçekten uzun...hala devam ediyor ve bazı bölümleride yok sanırsam... bundan dolayı o mangayı burda böle istediğiniz uzunlukta (çok çok uzunda olabilir mahsuru yok :) anlatırsanız çok ama çok mutlu olurum... çünkü animede Kouskei birisi tarafından takip ediliyor, mangada Chigaya birisi saldırıyor, kouskei onu kurtarıyor aşkı ilan... sonra deli bir öğretmen... hinamori sorular soruyor filan ama bende herşey çorba oldu...animeden dolayı bu animenin yada manganın çevrilmesini çok istemiştim ama sitenin gelecek programında yada düşündükleri arasına girmeyen bir manga... ama siz el atarsınız, zaten çat pat sözlükten çeviri ile iyice karman çorman olan algım bir netliğe kavuşur... tek anladığım güzel bir manga olduğu.. nasılım ama :) üyelik konusunda ilginiz için tekrar teşekkürler kolay gelsin...

      Sil
    3. Merhabalar:) uzunca bir yazı yazdım deyince bir bakayım dedim ve gerçekten bildiğin döktürmüşsünüz.^-^ Ama hepsini okudum.Güzel yorumlarınız için teşekkürler.Hey class president manga kalitenin iyi olmamasından dolayı sanırım ele alınamayacak bir manga statüsüne geçti. Öyle ki bulunan rawlar(Japonca yazı,ilk hali) bile çok kötüydü. Animesinde de aynı sorun var bildiğim.Onda da yine raw hali bulunamıyor.Bu yüzden çok ele alınacağını zannetmiyorum.Ben de ing. mangasını zor şer okumuş biri olarak inş. ileride animesinden bahsedeceğim.(Çok önce yazmıştım sanırım ele alacağım diye:) aşağı yukarı anlamışsınız zaten mangadan.Zaten bazı bölümler atlanarak ing. çevrilmiş bundan bir hikaye kopukluğu var.İng. çevirenlere de çok suç bulmamak lazım bu hususta.:)Bakalım ileride yer vereceğim ona da sanırım.

      Sil
  2. Elinize sağlık çok eğlenceli bir yazı olmuş ^-^ Tekrara okumuş kadar oldum :)
    Yazık şu Yocchan'a.. Hakikaten acıyorum ona.:D Kenji az çektrmiyor valla.. Bu aada Kenji'nin çizim tarzını nedense ayrı bir seviyorum, Yuuji mesela çok tatlı sevimli ama Kenji'nin aksi tarafı falan da pek tatlı geliyor ba *-* Yocchan'daki azim kimde var şimdi, yokluktan yastığı öptügü tar çok komikt ya cidden.. :D Bir de hep Saburou'ları mı basacaklar, rahatsız edecekler dimi yani, Yuuji de abisini bassın biraz :P Bu mangayı da cevirse süper olur cidden heterophobia, bir de bölümleri daha hızlı gelse keşke :(
    Hey class president'in yazısını dediğiniz zamandan beri dört gözle bekliyoruz *-* Ooh, baya zahmete girmişsiniz okumak için. Cok sıkıntılı mangasının kalitesi ilk bölümlerde neden düzenlememişler hala anlamıyorum.. Kolay gelsin size, ben de cd'yle birlikte okumuştum, belirgin olmayan yerleri dinleyip anlamıştım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Manga zaten güzel ve komik ben de ona uygun yazmaya çalışıyorum.^-^ Kenji on numara cidden.Şeker Yuuji'yi bile solluyor bu konuda.Evet bir kerede yuuji birini bassın.Zaten bu basmalar çok komik oluyor.(neredeyse Yamamotonun bir çok mangasında bu olay var) Çevrilse bizde onu bekliyoruz. Bakalım kısmet:) Hey class president için zorladım sınırlarımı yani.Ama cd dramayla okumadım daha.:( Anime kadrosuyla aynıydı sanırım seiyuuları. Sugita Tomokazu zaten numara ama en çok Kokusai'inin sesini merak ediyorum.O iç sesleri ve wooohaaa diye bağrışları çok komikti animede. Bakalım belki ileride bende okurum.:)Şu aralar çok mümkün görünmüyor.^-^

      Sil