23 Nisan 2016 Cumartesi

Güncelimden Seçmeler 4

Karışık Mangalar Seri 4


Normalde Omairi desu yo'nun 2. bölümü yazmaya başladığım halde bu hafta güncelden seçmeler 4 ile devam etmeye karar verdim.(haftaya sanırım omarinin 2. yazısını veririm gibime geliyor.) Neden diye soran olursa bu hafta okuduğum uzun seriler diyebilirim.Haftalık manga indirme serilerimde bu hafta çooook uzun bölümlü mangalar indirdim.Kimileri on numara iken içlerinden birisi beni acayip hüsrana uğrattı bu yüzdendir ki aman dikkat edin bu mangada şunlar oluyor nitelik bir yazı yazma geriği hissettim.(bütün gece boyunca yaklaşık 50 küsür  bölüm oku sonu böyle olsun.İçim içimi yedi resmen yaaaaa)
Neyse beni hüsrana uğratan mangayı sona yazacağım önce iyi mangalar başlamak istyorum.Ama ondan önce güncelimden seçmeleri hiç okumayan arkadaşlar için tık1, tık2 ve son 3. güncelimden seçmeler için tık3e basmanızı rica ediyorum.

yaoi-manga


yaoi-manga
Öncelikle birinci mangamız 10 Dance. Mangakamız ise INOUE Satou.İtiraf etmek gerekirse INOUE Satou'nun çizimlerine aşinaydım. Bu yüzden 10 Dancenin kapak resmini görünce hemen ona ait olduğunu anladım ve indirdim.Aslında bu manga Shounen Ai olup çok güzel sahne çizimlerine sahip.Konumuz ise acayip güzel.Farklı dans sanatlarında birinciliği bulanan ikilimiz birbirlerine dans öğretiyorlarlar. Resimde gördüğünüz siyah saçlı karakter klasik dansta iyiyken diğeri salsa rumba gibi hareketli danslarda iyi.Adının 10 Dance olmasının nedeni 10 dans türünü içene alan bir dans yarışması olması.Ve ikilimiz bu yarışmaya katılacaklar.Tabi kadın partnerlerle. Ama dansı öğretme açısından erkekler birbirine kadınlar kendi kendilerine şeklinde bir öğretim söz konusu.Zaten okuyunca anlarsınız ne demek istediğimi.Onun dışında mangamız ingilizce olarak şu an 10 bölüm falan.10 bölüm sonunda ne oldu böyle bitemez ama nidaları atan ben tabi hemen araştırmaya giriştim ve devamının rawını buldum. http://www.77mh.com/colist_224126.html buradan 15. bölüme kadar okuyabilirsiniz.Gerçekten on numara bir manga ve sizi acayip saracağına eminim.Özellikle dans sahneleri çok iyi yansıtılmış.Ayrıca yavaşça gelişen bir aşka göz gezdiriyoruz. Açıkcası ben beğendim sizinde beğeneceğinizi düşündüğümden ilk olarak bu mangayla başladım diyebilirim.




yaoi-manga

2. mangamız olarak Kachou Fuugetsu'yu seçtim.Kendisinin mangakası Ze mangasından tanıdığımız SHIMIZU Yuki.Ayrıca 18 bölüm olup daha devam etmekte olan bir manga. Mangamızda 3 çiftin hikayesi var ve bu üç çift aynı kasabada oldukları için hikayelerin de birbirlerini görebiliyoruz.Yani sürekli iletişim halinde üç çifte.Ayrıca içlerinden en beğendiğim çift 3. olarak gördüğümüz Hizuru ve Youmei-sandı.Gerçekten her çiftte bir takım sorunlar olmasına rağmen çok güzel harmanlanmış hikayeler sunuluyor bize.Ayrıca devam bölümlerini başka bir dilden buldum ama sayfa adresini kaydetmediğim için şu an veremiyorum. Okuyup beğenen arkadaşların devamında neler oluyor acabasına yenik düşüp araştıracağını var sayıyorum.Kaliteli bir hikaye ve hoş çizimlerin sizi beklediğinden emin olabilirsiniz.




yaoi-manga




Uzun bölümlü mangalardan sonra bu 2 bölümlük manga iyi gider diye düşündüm.Hachimitsu Ouji Wa Shitsuji Ni Madou. İsminin uzun olduğuna bakmayın kendisi hemen okunup bitecek seviyede. Mangakamız ROKUJYO Poco.Açıkcası tek ing seriside buydu sanırım.Kısaca hikayemiz black butler hesabı bir kahya ile efendisi arasında geçiyor.Her ne kadar bir Sebastian olmasa da (zaten kimse onun eline su dökemez:) mangamızda karizma denilebilecek bir kahya.Çizimleri bir parça eskimişimsi gözükse de devamı olsada okusak dedirttirecek bir mangaydı kısacası.

yaoi-manga




Madem kısa mangalardan bahsediyoruz o zaman sıradaki man-gamız Tonari ni Kedamono olsun istedim.Çizimdeki bariz belirginliğe rağmen mangakamızın ismini vereyim tabi ki Yamato Nase. Kendisinin Kyoushi mo IroIro Aruwakede den bahsetmiştim bu yazımda.Biz bu mangakayı çok sevdik derseniz son serilerinden biri olan bu seriyi kaçırmayın diyorum.Zaten kaçması imkansız şu anlık sadece 2 bölümü geldi çünkü.Ama hikaye yine bizi olduğumuz yerden alıp başka diyarlara sürüklüyor dersem de inanmayın.(zaten 2 bölüm gelmiş ne olacaktı ki.)Kısaca devamını merak edeceğimiz manga sınıfında yerini aldı diyebilirim.







yaoi-manga
Yazımın başında beni hüzüne boğan bir mangadan bahsetmiştim sanırım.Aslında bir mangadan değil manhwadan söz etmek daha doğru çünkü kendileri bir kore manhwası.Yani bu yüzden manga yerine manhwa demem daha doğru olur sanırım.Mangadan farkı nedir diye sorarsanız eğer kendileri manga gibi bize göre soldan sağa değilden sağdan sola doğru okunuyor.(yani aslında bize göre doğru bir okuyuşa sahip.)Ama ben o kadar manga okumaya alışık olduğumdan acayip zorlandım ilk başlarda.Neden devam ettin diye soracak olursanız ilk başta on numara bir manhwa gibi durduğu içindi.(yani zorladım sınırlarımı.) Başta on numara diyorum taa ki 50 küsür bölüm sonunda hüsrana uğrayacağım için.Bu kadar yazıp manhwamızın adını yazmamışım kusura bakmayın.The summit mangakamız ise Lee Young Hee.Manhwamızı aman sakın okumayın gibi bir şey söylemek bana çok yakışmaz sonuçta ortada bir emek var.Benim söyleyeceğim aman sonunda bir parça hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz olurdu.Zaten ilk başlarda çok iyi bir konuya sahipti.Ayrıca çizimleri de güzel.Hem de Shounen Ai vari çizimlere sahip.Eee sen niye bu kadar dellendin derseniz eğer tabi ki istediğim isimler bir araya gelse de (sevgili şeklinde) işin içinde bir zorlamayla diğer karakterin ukeye sahip olmasından dolayı.Şimdi içinizden Okane ga Nai'de de zorlama vardı ama sen onları destekliyorsun gibi bir düşünce geçebilir.Hak veriyorum lakin onların ilişkisinin aşka dönüşmesini seviyorum ben.Bunda ise en az 40 bölüm diğer çocukla yakınlaşmasını oku sonlarında çok iyi tanıdığı eski dostu olan birinin zorla böyle bir şeye kalkışması olayı var.(zaten çizim olarak verilmemiş çok Shounen Ai olduğunu yazmıştım sanırım)Nitekim kan beynime sıçradı bu nasıl olur diye.Resimde gördüğümüz siyah saçlı karakter zorlamayı yapan kişi.Ayrıca psikopat olup bir kiralık katil olduğunu yazsam sorun olmaz sanırım.(yinede ortadaki ana karakter olan ukemize çok iyi davrandığını söylemeliyim yani sondaki o zorlama olmasaydı.:( Diğer karakterimiz ise kahverengi saçlı bir öğrenci.Ama liseyi falan bırakıyor modellik yapıyor.Ana karakter olan sarışın ise bir hırsız.(ama daha sonra bırakıyor hırsızlığı markette çalışıyor)Kısaca olayı özet geçersem.Hırsızımız trende model olacak öğrenciyi soyar.Ardından buna sinirlenen karakterimiz peşinden koşar ve bir dizi adamı döver.Neyse bir şekilde bu hırsızla aynı evde yaşamaya kadar gider hikayemiz.Asıl sorun katil olan İtanın çıkışıyla başlıyor.Çok iyi anlaşan İtan ve hırsız bir dizi olaylar sonucu zorlama bir ilişki içine giriyorlar diyelim.Aslında bu kadar bahsettiğine göre sen bu manhwa'yı çok sevmişsin diyenler çıkabilir.Doğrudur ahhhh sondaki olayda olmasaydı çok iyi bir manhwa'ydı gerçekten.Bitirdikten sonra (ki bitmiyor devamını yine başka bir dilden bulmak zorunda kalıyorsun. Artı hala devam ediyor)bunu bir Japon mangaka yazsa nasıl olurdu dedirttiriyor. Belki daha farklı bir yöne ilerleye bilirdi konu.

Neyse haa bu arada Okane ga Nai'den söz etmişken İngilizcesine 41.1 in eklendiği gördüm.Acaba beni duydular mı hesabı söylensem de yok artık yani kısmında kendi düşüncemi baltaladım diyebilirim.
Heterophobiafansubda kadroda ki yerimizi her zaman bloğ sayfalarımda ayrı şekilde tutsam da bu hafta bir değişiklik yapıp büyük bir emekle sonlanan Ouran Koukou Host Club mangasından söz etmeye karar verdim.Böyle büyük bir manganın son ciltlerini yapmanın saadeti için de mangamızın bittiğini duyurmak istedim kısacası.Bariz şekilde zorlu bir manga olduğunu kabul etmek gerek.Gerek çeviri gerek silme gerekse düzenleme kısmında herkesin yaşadığı sıkıntılar ortada.Bu konuda mangayı tek başına çeviren Shinkarona sonsuz teşekkür ederken bizimle birlikte bu manganın düzenlenmesi üstlenen Zeze, Worless, Ririchi'ye de sonsuz teşekkürler.Bu kadar büyük ve zorlu bir mangayı bitirdiğimiz için artık derin bir nefes alabiliriz sanırım.Darısı Junjuo'nun başına:)
Ayrıca şu da vardı diyebileceğim bir şey yok sanırım.O yüzden şimdiden yazımın son kısımlarına gelmiş bulunmaktayım. Sanırım anketimin de sonuna gelmiş bulunmaktayım.Şu an itibariyle Saezuru ve Ten Count aynı oya sahip .Eee beklenen ikiliydi lakin ben Honto yajuu derdim açıkçası.Tabi birileri bak işte şöyle bir anket var bak böyle sonuçlar çıkmış halkta bunu istiyor diye animelerini yapacak değiller.Sadece temenli ediyoruz.O kadar ecchi anime yapmak yerine şöyle sağlam bir iki yaoi anime yapsalar güzel olurdu ama nerdeee.
Neyse işin özeti yukarıdaki mangaları ben okudum ve çok beğendim size de tavsiye edilir. İyi okumalar.(böyle yazdıktan sonra bir de çıngıl(şarkı) falan girse güzel projeksiyon olurdu ama neyse :)...

8 yorum:

  1. (yagmur) merhabalar bloğunuzu yeni keşfettim ve bayıldım... şimdi bu yazıyı okurken de en sevdiğim sitelerden birinde görevli olduğunuzu da öğrendim... "Heterophobiafansub" muhteşem sitelerden biri bana göre... çünkü yaoi mangalarını okurken karakterlerin aşklarını yürekten hissetmek, yer yer hüzünlenmek bazı şapşallıkları karşısında yada düştükleri durumları yansıtan çizimler sayesinde gülmek, çektikleri acı karşısında ağlamak aynı anda bir sürüyü duyguyu yaşamak... garip mi bilmiyorum ama ben bunlardan dolayı yaoi mangalarını okumayı gerçekten çok seviyorum.. tabii beni bunlara bağlayan ilk manga "Sekaiichi Hatsukoi" ve "Totally Captivated" bu iki manga yaoi mangalarına başlamamın sebebidir... tabi sonrada çok güzel mangalar okudum ve okumaya devam ediyorum.. ingilizce bilmediğim için mecburen yaoi sitelerinin yeni serilerini beklemek zorundayım.. iyi ki varsınız sayenizde farklı bir dünya ile tanışmış oldum... herneyse çok uzattım ama buna neden Heterophobiafansub sitesindeki arkadaşlara gerçekten nasıl teşekkür edeceğimi bilemediğim için buraya yazdım umarım sizin aracılığınız ile ekipteki tüm kişilere teşekkürlerimi iletebilirim.. sitenin forum sayfasına abone olmak istedim ama ya forum sayfası aktif değil yada hala onay bekliyorum.. neyse çok uzatsamda.. bir sorum olabilirmi junjou romantica nın yeni bölümlerini çevirmeye devam edecekler mi... sevdiğim serilerden biri ingilizcesi bayağı ilerlemiş durumda.. umarım türkçe bölümlerini de yine okuma şansını yakalayabiliriz.. bu arada mangayı temizleyip türkçe olarak yeniden düzenlemek gerçekten meşaketli bir iş sanki el nuru göz nuru örülen bir dantel gibi.. o yüzden bu işi yapan arkadaşlara gerçekten çok ama çok teşekkürler...uzattım. ama böyle bir bloğu hazırlayan ve duygularını paylaşan karşısında birde bakmışım bende yazıp duruyorum... tekrar teşekkürler... bu güzel blog için ve tabi ki Heterophobiafansub deki tüm mangalar için sizi her daim takipteyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar öncelikle bu güzel mesajınız için ben teşekkür ederim asıl:)Böyle yorumlar alınca daha da bir şevk gelerek elimizden geleni yapıyoruz cidden. Yaoi manga diğer türlerden çok farklı bir tür ve severek okuduğum bir manga türü.İçindeki o yasak aşk diye tabir ettiğimiz durum bizi tamamiyle içine çekiyor diyebiliriz.Benimde ilk izlediğim anime Sekaiichi Hatsukoidi. Ama manga olarak Koisuru boukun mangasıydı.(tavsiye ederim çok iyi bir mangadır:) İngilizcem edit yaptığım halde öyle ahım şahım bir şey değil.Bende bu mangalara sarınca dedim ki bende ingilizce öğreneceğim ve yabancı sitelerden de manga takip edeceğim dedim ve yaptım.Azmin elinden hiçbir şey kurtulmaz.Hemen bu gün başlayıp öğrene bilirsin bence.Yazımın sonunda sana vereceğim linki takip et ve sıfırdan İngilizcen gelişsin.Bu sayede hem Türkçe hem ingilizce mangaları rahatlıkla okuyabilirsin.^-^Belki böyle bir yardımım dokunur bu hususta.
      Froma üye olduktan sonra Shinkaronun seni onayla süreci oluyor.Merak etme yakında onaylar ve from da da yorumlar yapabilirsin.Emin ol ki desteğin tüm ekipteki kişilere ulaşacaktır.
      Bu arada Junjuoyu yapan kişilerde biziz.Biziz diyorum çünkü iki kişiyiz (ikiz kız kardeş) tek nickname kullanıyoruz.:)Junjuonun çevirmeni Blondie-san ile bu konuda fromda yazıştık kesinlikle ilk hedefimiz bu mangayı güncele taşımak olacak.Yani merak etmeyin kesinlikle günceli yakalamaya niyetliyiz.:)
      Manga edit süreci cidden dediğiniz gibi meşakkatli bir iş.Öyle haa deyince hemen bölümler sayfalar bitmiyor maalesef.:(Buna rağmen bazen kötü yorumlar oluyor.Bu konuda bizi desteklediğiniz için teşekkürler.^-^
      Normalde bloğla ekipteki bağlantımı ayrı tutarım ama dediğim gibi Ouran cidden çok uğraştıran bir manga olduğundan buraya da yazmak istedim.:)inş. severek okursunuz^-^
      Desteklediğiniz için çok teşekkürler:)
      http://miniversite.org/Default.aspx bu siteden ing. öğrenme şansınız çok yükselecektir emin olun.6 seviye var ve ing. öğreten kişi derslerini çekip yüklemiş.Sıfırdan başlayarak anlatıyor.Bu sitenin size çok yardımı dokunacağından emin olduğum için linki vermek istedim.

      Sil
    2. (yagmur) ayy!!! böyle güzel bir cevap almak, okurken karşındaki insanının içtenliğini hissettirir cinsten... ve Junjoui romantica mangası ile sizin ilgileniyor olmanıza da çok sevindim... bu demektir ki zamanı ne olursa olsun güzel mangama devam edebileceğim... bunu bilmek bile güzel.. sizin blogla yeni tanışdım ama diğer sitedeki tüm mangaları indirdim ve okudum... bahsettiğiniz manga Koisuru boukun onuda büyük bir keyifle okudum hatta sitedeki bir arkadaş şuan kalan diğer yan bölümleri de çevirmeye başladı.. buda güzel haberlerden biriydi benim için... bu arada bahsettiğiniz siteden haberim var ve şuan 1. seviye derslerini bitirdim... bakalım en azından inşallah zamanla ingilizce okuyup anlayabilecek hale gelebilirim... sizden son bir isteğim olabilirmi tabi yapabilirseniz ya da imkanlar buna izin veriyorsa... siteye nerdeyse bir ay önce başvurdum... belki yoğunluktan gözden kaçmış olabilir, belki ben bir hata yaptım bilemedim.. başvuru adım yagmurdurusu acaba onay için hatırlatma yabilirmisiniz... ilginiz için teşekkürler... size kardeşinize ve sitenin ekibinde yer alan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim... herşey gönlünüzce olsun...ben aynı zamanda kore dizilerin hayranlarındanım... dizilerde çok sevdiğim bir kelime ve sık kullanırım... fighting!!!

      Sil
    3. Teşekkürler :)Siteyi bilmene sevindim bu sayede çok çabuk istediğin gibi ing. olan mangaları da okuyabilirsin.^-^
      Forumun yönetimi Shinkarona ait.En son ki üyeyi şubat ayında onaylamış.Ben hatırlatma yaparım lakin onay verip verilmeyeceğine o karar verir.Şu an yoğun olduğundan üye onaylamıyor olabilir merak etme onayın kabul olur yakın zamanda.Ziyaretçi olarak da giriş yapabilirsin.:)
      Eskiden bende kore hayranıydım.(Music Bank in İstanbul konserini en önden izlemiş biriyim düşün artık:) Eskiden diyorum çünkü bir süre sonra hep aynı şeyler olunca sıkılıyor insan.Bu yüzden manga dünyasına sardım sanırım:)

      Sil
  2. (yagmur) ilginiz için teşekkürler... sitenin ziyaretçi girişi olmadığından böyle bir olaya başvurup kısa bir sürede olsa size rahatsızlık verdim.. dediğim gibi amacım dışardan severek takip ettiğim sitenin formuna üye olup emeği geçen arkadaşlara teşekkürlerimle iyi niyetlerimi ileterek destek olmaktı amacım... artık ne zaman onaylanırsa onaylansın... sayenizde teşekkürlerimi iletebildim bunun için teşekkürler... dediğim gibi sitenizi çok sevdiğim yeni paylaşımlarınız bekliyor olacağım kolay gelsin... fighting!!!

    YanıtlaSil
  3. Hahah hep de vakt zamanında rastlayıp da sonradan okurum diye ertelediğim mangaları almışsıniz :) Genelde pişman olurum okuduktan sonra neden daha önce başlamamışım diye..
    Listede ne çok dikkatimi çeken 10 dance oldu o yüzden, sizin de anlatımınıza bakılırsa okuduktan sonra pişman olacağım gene ^-^ İlk iş ona başlayayım, bu ara shounenai okuyorm zaten :) Kachou Fugetsu'nun cd draması da vardı, vaktim olmadığından yarım bırakmıştm onu da :'( Bir ara tamamlanacaklar listemde.. Ze'nin mangakasının elinden kötü iş çıkmaz zaten*-*
    Sondaki manhwa hariç diğerlerine bakmıştım galiba, siz de kardeşim gibisiniz. Bazen bir manga okuyor beğenmiyor konusunu ya da sonunu kaç bölüm okudun diye soruyorum 30-40a ulaşmış oluyor. :D Bende pek öyle değildir, vakit kısıtlı zaten diye beğenmediysem hiç devam etmem, ister manga olsun ister anime dizi :) Üzüldüm o açıdan size de bir de tüm gece 50 bölüm *-*
    Elinize sağlık hem yazı hem de Ouran için :) En sevdiğim animelerdendir, kaç kere izledim, mangaya başlamak bir türlü nasip olmamıştı, bu vesileyle başlayabilirim artık ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehaba:) Bana da bazen oluyor ertelediğim mangaların çok iyi çıkma durumları:) Hatta kardeşim öneriyor oku diye tabii ben gidip 2-3 hafta sonra okuyorum, sonrada yaa bu çok iyiymiş deyip ona tekrar öneriyorum.(işte o zaman kuduruyor ben sana demiştim zaten diye ^-^) O zaman yeni sloganımız ertelemeden oku olsun.
      10 dance gerçekten iyiydi yaa.Ama INOUE Satou'nun bunu shonen ai çizdiğine bakmayın diğer eserleri resmen yaoinin dibine vurmuş durumda.Bu mangakayla ilgili daha sonra sürprizler olabilir.Takipte kalın.Ama 10 dance de birşey yok rahatlıkla okunabilir.Ben çok sevmiştim.Hikayesi özellikle çok sarıyor.Haaa bu arada shonen aiye sardıysan Hidaka Shoko'nun mangalarını önerebilirim.Çok gerçeğe yakın mangalar yazıyor bana göre.Yani hemen ilk bölümde oldu bittiğe gelmiyor.Bende bir ara dram shonen ai tarzına takmıştım.Zaten bu yüzden uzun serileri tercih ediyorum.^-^Şöyle insanı ağlatan mangalar aramışlığım var yani.(Mesela ne biliyim ukeye iğrençsin desin kızlarla takılsın sonra bunu uke görüp üzülsün ağlasın.Bu hiç takmıyorum seniye getirsin ama bir yandan da aklı ukede kalsın.Sonra baktı ki biri ona iyi davranıyor ama amacı iyi değil ve seme de hemen gelip onu oradan çeksin falan filan klasik hikayeler arıyorum kısacası.işin odak noktası o seme bir kıza gidecek sonrada sürüm sürüm ukeyi seçecek kısmı tabi ki bizde ne biliyim başta semeye saydırırız ama bir tarafımızda aaaa falan çeker böyle şeyler arıyordum yani:)
      Kachou Fugetsu'nun cd dramasını biliyorum ama ing. olan mangaları çok cd dramayla okumayı sevmiyorum.Türkçe mangalar olunca daha iyi oluyor benim için.Ama hikayesi bununda güzel ve çizimler zaten harika.içlerinden en dramı yaşamış 3. çifti de bu yüzden seviyorum sanırım:)
      Ahhh işte o manhwaya gelirsek.içim parçalandı resmen.Ben genellikle çizimi beğenmezsem üsten okurum çok üstünde durmam.Ama başlangıçta hikayede çizimde çok iyiydi.O yüzden böyle üzüldüm sonuna.Başta düz giden bir arabanın son 10 km de yokuş aşağı düşmesi gibi bir durum oldu bu mangada da.Güzelim hikayeyi katletmişler bildiğin:( neyse yeni mangalara bakıp korelilerin manhwalarını okumama kararı aldım kısacası.En azından çok iyi bu diye öneriler çıkmazsaya kadar.^-^
      Açıkçası Ouranı başta bende çok yazı var bitsin öyle okurum dedim.O zamanlar ekipte değildik sanırım.Ama kısmet okumaya kalmadan sonunu yapmakmış.Sonra pişman oldum okumadığıma.Çok eğlenceli çok komik çizimlere sahip ve okununca da aaa ne kadar da kısaymış dediğim bir seri oldu. Animesini dizisini filimi çok önceden izlemiştim.Yani beğendiğim bir seriydi.^-^Hemen başla derim.

      Sil
    2. Evet bence de yeni sloganımız 'ertelemeden oku' olsun, hayatta hiçbir şeyi ertelememk lazım aslında.. :)
      Inoue Satou'nun diğer mangalarına pek göz atmamıştım fazla bilemyiuorum ama 10 dance baya iyiye benziyor. Arada böyle farklı konulu mangalar okumak iyi oluyor, daha önce hiç dans temalı okumamıştım mesela :)
      Hidaka Shouko'nun Hana wa Sakuka'sına başlamayaı düşünüyorum fırsat bulabilirsem, hakkında baya güzel yorumlar yapılmış myanimelist'te de :)
      Bir kere uzun mangalara sardım mı ben de baya gidiyorum. Bazı dönemler sadece shounenai okumak daha güzel geliyor. Dram en sevdiğim türdür neredeyse filmlerde dizilerde, mangalarda biraz kaçınıyordum. Ama arada öyle güzel olanlar çıkıyor ki.. Geçen sefer Hidamari ga kikoeru'yu okudum mesela, siz okumuşsunudur herhalde.. Türünde dram yazmamasına rağmen beni çok etkiledi ağladım resmen, yine de çok hoştu. Onu okuduktan sonra bir süre manga beğenmedim :) Ayy anlattığınız gibi bir manga okuyasım geldi ^-^:D
      Türkçe mangaları cd dramasıyla okumak bir başka keyifli oluyor tabi, ben genelde inglizce okuduğum için.. Hatta okuduktan ta ne zaman sonra bakıyorum meğer çevrilmişmiş bu manga diyorum ama iş işten geçmiş oluyor :)
      Manhwa'lara çekinerek yaklaşmakta fayda var, Kore dizileri gibi onlarda da fazla entrika olabiliyor aman diyeyim ^-^ Arada çıkıyor güzel olanlar da tabi ama..
      Ouran'ın bir de filmi vardı değil mi? Animesi kadar olmasa da o da güzeldi :) Hemen açıp okuyasım geldi şimdi, akşamı beklemem gerek ama :')

      Sil