9 Nisan 2016 Cumartesi

Kanda Neko'dan Kitto Kiss O Suru Toki

Arkadaşıma Aşığım 


Bu gün yine şirin mi şirin çok sevimli bir ukeyle karşınızdayım. Ihmm öncelikle Kanda Neko'dan Kitto Kiss O Suru Toki mangamız.Çizimleri komik hikayesi güzel ayrıca kendisi de sevdiğim bir mangakadır.

yaoi_manga

Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.




yaoi_manga



Shin kardeşini almak için çocukluk arkadaşı Mitsuya ile yola koyulur. Kardeşi(üvey) sonradan onların ailesine katıldığı için bir tür kardeş kompleksi gelişir ve onun üzerine titrer.
Her akşam onu okuduğu okuldan almaya gider.
Shin kahve almak için onlardan uzaklaştığında yanındaki iki kadının konuşmalarına şahit olur. Kadınlar Mitsuya ve Satoru'yu birbirlerine acayip yakıştırırlar. (kadınlar bildiğin seme uke diye daldılar olaya yani:)
Shin duyduklarını acayip garip bulur yani iki erkeğin öpüşmesi falan bu nasıl iştir.Yanlarına dönünce onlara siz hiç başkasıyla öpüştünüz falan diye sorar.Karşılıklı hayırlar havada uçuşurken Shin Mitsuya'nın kendini öpmeye yeltendiği bir hayal görür.




yaoi_manga


Akşam olunca banyo hazır diye Satoru gelir yanına. Shinin aklına birden kadınların konuşmaları gelince hayalinde Mitsuya ve Satoru'nun öpüştüğü gelir ardından da Satoru'ya sorar. Sen Mitsuya'ya öpüşür müsün hesabı. Satoru hemen evet neden olmasını yapıştırır.(yok artık:) Bunun ardından Satoru atağa geçer ve sen istemez misin diye sorar. Kilitlenen Shin resmen sos verir ve gece çocukluğunu Mitsuya ile ilgili anılarını hatırlar.

Sabah garip davranan Shin eve geri dönünce Satoru ve Mitsuya'yı öpüşürken basar. (hizmetçi istemeyen gerçeği gördü 2:) Birden gözyaşları sicim gibi akar.Tabi anında ne oldu hesabı Mitsuya koşar ama kendi de ben şimdi neden ağlıyorum ki diye bağırır. Satoru hemen bizi öpüşürken görünce şok oldun dimi gibisinden laflar eder. Mitsuya anında biz öpüşmüyorduğu yapıştırır. Shin hemen bu durum benim canımı sıkmaza getirir olayı lakin kafasını acayip kurcalar. yalnız kaldığın da tekrar ağlar ama hemen toparlanır ve Mitsuya'nın yanında gidip hadi Satoru'yu almaya gidiyoruz diye tekrar yola koyulurlar.(bu olay nedense bana 
Sekaiichi Hatsukoi'den Yanase ,Hatori ,Chiaki olayını hatırlattı.Orada da Chiaki Yanaseyle Hatori'yi aynen bu şekilde uzaktan öpüşürken görmüştü.Orada ne oldu hala belli değil yani.(yada novel de belli oldu ama ben okumadım:)




yaoi_manga





İkisi yok öpüşmektir yok hayvanlardır yok umursamaktır gibi konularda çan çene çalarken Shin'nin daha önce gördüğü hayal yeniden belirir ve ikilimiz acayip yaklaşır.Tam olaylar kaptırıp gidecek derken araya Satoru girer ve her şey bozulur.Bu arada Shin de bazı şeyleri hatırlar.
Sabah kahvaltı edilir gidilmek için hazırlanılır.Bu arada Shin evet onunla öpüşmüştük ama rüyamda diye bildiğin krizlere girer.Sabah Mitsuya'yı görünce direk dudaklarına falan focuslanınca  Satoru'yu da alır ve oradan kaçar resmen. Okulda da onu ne zaman görse bahane bulup uzaklaşır.



yaoi_manga




Yine uzaklaşacağı sırada Mitsuya neden kaçıyorsun benden diye sorunca araya kara kedi gibi yine Satoru girer ve hadi abi yemeği birlikte yiyelim diye konuşmalarını böler.(Bu Satoru da az değil hani)
Birlikte banka otururlar ve Satoru gerçekten garip davranıyorsun yoksa o akşam neredeyse Mitsuya'yla öpüşüceğin için mi hem de bu senin ilk öpücüğün olacaktı diye sitem eder.Olayların yeni farkına varan  Shin ufak çaplı bir şok daha geçirir.Kendi kendine ufak bir iç süzgeçe girer ve yoksa ben ona aşık mı oldum şeklinde bir sonuç çıkarır. Yalnız bu sonuç aynı zaman da bu beni bir homo yapmaz mıya kadar bağlanır.



yaoi_manga



Okuldan çıkışta yağmur yağar ve  Shin kapıda beklerken üzerine bir şemsiye tutulur.Bu sayede Mitsuya'yla yola koyulur. Mitsuya son günlerde garip hareketler sergiliyorsun yoksa geçen ki öpüş.. derken büyük bir rüzgar sözünü keser ve ikilimiz ıslanır. Yağmur durana kadar bir yerde beklerler. Mitsuya Shin'nin ıslanmış yüzünü silerken Seni seviyorum Shin der. Hislerimi nasıl açıklasam emin değilim ama seni seviyorum der tekrar. Shin ben de der ben de seni seviyorum.İkilimiz sarılır.Ve çat öpüşürler.
Mitsuya Shini akşam odasına davet eder.
Akşam olunca oldukça utanan Shin Mitsuya'nın yüzüne bakamaz.Zaten rüyamda görmüştüm ama yine de bu ilk öpücük filan diye söylenirken. Mitsuya o rüya değildi der.(karakterimiz şok olmuş olabilir ama biz biliyorduk edalarındayız şu an.:)




yaoi_manga



Mitsuya seni uyurken öpmüştüm der.Hatta sen uyanıp özür dilememe fırsat bulmadan sen beni öptün diye söylenir.Ve hot sahnelerle devam eder mangamız.
Yarın olunca Shin aralarında olan olayı Satoru'ya anlatmaya karar verir.Satoru ise zaten senin Mitsuya'yla olduğunu biliyorum der.Bu gerçekten önemli değil ee peki yaptınız mı diye sorar. Shin'nin zihni yine bir ton öpücüklerin olduğu sahneyle dolar lakin bir şey olmamıştır.
Shin peki gay olmamı önemsemiyor musun diye sorar.Satoru ise hayır sen mutluysan bana pek fark yapmaz hesabı söylemlerde bulunur ve ikilimiz sarılarak bölüm biter.Manga henüz devam ettiğinden bu nasıl sondu şimdi demeyin lütfen hatta 7. bölümü dün gelmiş.Takip edin derim.



yaoi_manga




Bu kadar öpüşmeyle ilgili cümle kuracağım aklıma gelmezdi cidden ama napayım mangamızın ismi bile öpmek üzerine olunca çokça kullandım.Umarım sıkılmazsınız okurken ^-^
Kanda Neko 'nun mangalarını severim çizimi de komik bence ayrıca sıkılmadan okuyabilirsiniz mangalarını tavsiye ederim.
Yandaki gibi karakterlerin dudak büzme çizimlerini de acayip sevimli bulduğumu eklemeden geçmek istemedim.Bu yüzden daha ilk cümlem sevimli ve şirin bir uke olduğu şeklindeydi.
Kısaca manga on numara eş yıldız takip edin derim.İyi okumalar.





Not Süper lovers sonunda geldi.İsteyenler hemen Hf'nin sayfasından indirip izleyebilirler.Süper lovers'ın mangası hakkında da bir şeyler söylesem iyi olacak sanırım.Öncelikle yapan İng. gruba bir parça sitem etsem fena olmaz.Neden yazı fontlarının büyüklüğünü ikide bir değiştirdiler merak ediyorum.Bazen o kadar küçük yazı fontu kullandılar ki okuyamadım cidden.Font olayı olmasaydı daha çok zevk alarak okuyabilirdim.Neyse Türkçesinin heterophobiafansub tarafından daha düzgün şekilde yapılacağını bildiğimden içim rahat şekilde okurum artık:)

3 yorum:

  1. Vay be, hep tam da yeni okuyup bitirdiğim ya da yeni başladığım mangaların yazısı geliyor *-* Daha dün başlamıştım bu mangaya da :)
    Shin hakikaten pek tatlı bir uke, 'yoksa ben gay miyim' bunalımlarına giren uke okumayalı uzun zaman olmuştu ^-^
    Super Lovers'ı da ne zamandır bekliyordum, Hf erken davrandı neyseki hemen çevirdiler :) Mangası kadar müthiş olmaz diyordum animesi için ama yine de fena değildi bence ^-^ Mangayı da tekrar okuyacağım bir ara :)
    Bu arada Bokura no Negai'yi okudum, kısacıktı :( Yılda 4 kez çıkıyormuş galiba devamını bekliyorum, Hayato'ya çok üzüldüm ya, nedense kendimle özdeşleştirdim onu. Okurken filan duygulandım hatta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada olur böyle şeyler:) Demek ki manga arama kriterlerimizde bir benzerlik var ^-^Bu manga da güzeldi yani.Artık yine devamını bekleriz.:)
      Super Lovers'ın animesi de Kadokawa'dan geldiği için güzel olduğunu tahmin etmiştim.Yine 10 numara bir işçilik eeee zaten hikaye güzel daha ne olsun.Mangasında da yazdığım olay olmasa güzeldi yani.
      Bokura no Negai de ben en çok Yuya'ya üzülmüştüm.Kento'yla arasındaki yaş farkı olsun, Kento'nun eski sevgilisi falan olsun en çok benimsediğim karakterdi yani. Hayato'ya bir şey olmaz merak etme:) Her türlü Ame'yle işleri yoluna koyar.Mankai Darlingi de okumanı isterim. Hayoto'nun gittiği çiçek dükkanındaki kişilerin hikayesi oda.Bu mangada güzel ve Hayato'yu görmesekte işler nasıl o hale gelmiş bu ikili nasıl sevgili olmuş onu falan görüyoruz.Tavsiye ederim.:)

      Sil
    2. Hihih, herhalde var kriterlerde bir benzerlik :)
      Bana da okurken her türlü Kento'yla işler yoluna girer gibi gelmişti :D :D Kento'da başta kabullenmese de sonradan sevdiğini anlayan bir karakter var gibi, ama Ame abilik meselesinden ötürü Hayato'ya uysa belki hiç ilerleme olmayabilir. Gerçi manga olduğundan yine de birlikte olacaklarını biliyoruz, ama gerçekte öyle olmuyor ne yazık ki.. :( Ahh ben de oradaki çiçekçilere de biraz değinse keşke mangakamız diyordum ^-^ Bunu öğrendiğim çok iyi oldu, Hayato'yu kitap gibi okuyan müdürü çok sevmiştim cidden *-*

      Sil