16 Ocak 2016 Cumartesi

Tamaquis Wren'den Hanayome Sengen

Evcilik Oyunu


Uzun süredir one shot yazmadığımı fark ettim. Bu yüzden size çok güzel bir manga sunmaya karar verdim. Tamaquis Wren bu adı duymuşsunuzdur diyeceğim ama bende daha yeni öğrendim maalesef.(üüühhhüüü)  One shotımızın yazarı kendisi. İstisnasız sevdiğim yazarların bütün eserlerine bakarım normalde ama bu one shotı daha ilk manga okuduğum sıralarda okuduğumdan daha öyle bir kural koymamıştım kendime.Tabi hatamı düzeltip bu yazıdan sonra eserlerini indirip okuyacağım.(Kendime not ^-^)

türkçe yaoi manga


Kısaca one shot'ın konusu;


Eiji iş yerinde çalışırken biri tarafından öpülür bakalım bundan sonra neler olacak?


Dikkat!!Bundan sonrası one shotı okumayan için spoiler içerir.



türkçe yaoi manga




Eiji sıradan bir iş gününde işlerini yaparken yanına koşar adım biri gelir ve onu dudaklarından öper.(Yuhhh daha yeni başladık ama yaa) Öpen kişi Eiji'yi anne babasına bu benim gelinim hesabı tanıştırır. Tabi her ne kadar o bir erkek ama deseler de aşk engel tanımaz der ve Eiji'yi yanına alarak oradan uzaklaşır.Henüz ne olduğunu anlamayan Eiji bir açıklama bekler.Şirketin yönetici olduğunu söyleyen Kaoru ailesinin evlen baskılarından sıkılmış ve bir oyun oynamaya karar vermiştir.Bu oyun maalesef orada tahihsizce işini yapan Eijiye patlar.Bir kaç gün sevgili ol ricasına (Daha doğrusu emrine) mecburen uyar. Çünkü işin sonunda yüklü bir para alacaktır.





türkçe yaoi manga






Satın alındım diye düşüne Eiji işin sonunda para olduğu için mecbur kabul ettim havasında takılır.Tam o sıra Kaoru arar ve birlikte yaşamamız lazım der.Ailesini tam olarak ikna etmek için.
Şartlar basit evden çıkınca ve girince beni öpersin hesabı anlaşma yapılır.Gerçekçi olsun diye aynı yatakta yatılır.Sabah bir kaç olay var okuyun derim.İşe gitmeden Kaoru-san öpülür.Tabi napim hesabı evde dolanırken bir yandan da Kaoru-sana yemek yapar ve gelince elleriyle yedirir.

türkçe yaoi manga






Yemek yendikten sonra sıra banyo yapmaya gelir.(Kaynanası olacak cadaloz) Eee bari oğlumun sırtını kesele hesabı ikisini banyoya sokar. Eiji bir güzel Kaoru-sanın sırtını keseler.Yatakta ikilimiz otururken Kaoru Eijinin dudaklarına yapışır.(Ohaa)Kapı aralık olduğundan ikilimiz cadaloz tarafından kıskaca alınmış gibidir.Tabi bu öpüşme bazı şeyleri harekete geçirir ve ikilimiz cidden birlikte olur.






türkçe yaoi manga



Diğer sabah artık Kaoru'nun annesi seni serbest bıraktım istediğini yap der.Böylece ikilimiz oyunun sonuna gelir.Lakin Kaoru senden iyisini mi bulacağım edasıyla Eijiye gerçekten evlenme teklifi eder.Böylelikle gökten üç elma düşe...haaa o masallardaydı dimi neyse çiftimiz mutlu sona ulaşır.
Bu one shotı bize Türkçe olarak sunun heterophobiafansuba sonsuz teşekkür ederken böyle one shotları uzun mangalar halinde okumayı diliyorum.Kısaca konumuz zaten güzel bunu biraz daha geliştirip 6-7 bölümlük manga yazsaydı ablamız iyi olurdu diyelim.
Aslında Yoneda kou ablamızdan Nightsı yazacaktım lakin kısmet bu manganınmış. İleriki one shotım kesinlikle Nights olacak sanırım.Takipte kalın.

5 yorum:

  1. Tamaguis Wren'den o kadar one shot okuyup bunu görmemek... Akşam ilk işim bu okumak olacak. Çevirisi de varmış hem daha güzel :) Çevirisi demişken, Seven Days'in İngilizce altyazılı versiyonu çıkmış, izlediniz mi?
    Takipteyiz efenim, NightS yazınızı da merakla bekliyoruz ^^
    Bu ara blog fotoğraı çok güzel *-* Doumeki ile Yashiro <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seven days izlemez olur muyuz.2 filmi de izledik. En azından Doushitemo Furetakunai'den daha iyi olduğu su götürmez bir gerçek.
      Shino Yuzuru on numaraydı.En çok onu ve oyunculuğunu beğendim. Seryou Touji odun gibi olmuş ve o saç nedir benzetmek için uğraşılmış ama daha beter bir şey olmuş gibi.Zaten ilk film de Seryou'yu es geçtim hiç yansıtamamış nedense ama 2. film de biraz iyiydi gibi.En azından yüzleri gördük diyelim. Doushitemo Furetakunai'de bir Onoda'yı göremedim içimde kaldı resmen.
      Odada yalnız kalıp dvd izledikleri sahne(hot sahne diyelim) nedense olmamıştı.Yada çekim hilesi olduğu anlaşılıyordu.Ama buna da şükür.Diğerlerine kıyasla film iyiydi yani.Shino karakteri on numaraydı kısacası ve live actionu o götürdü diyelim.Tabi siz ne düşünüyorsunuz merak ettim şimdi.Sizce nasıldı?
      Hot sahne geldiğinde (neresi hotsa artık) Star Warsdaki "I am your father" repliği aklıma geldi.Çünkü hemen nooooooo diye bağırdık kankimle (willjace).Çekim hilesi olmayacaktı da ne olacaktı dedim sonra.En azından manga direk yansıtılmış eksik sahne görmedim çok fazla.

      Sil
    2. Ben de 2. partı dün gece izledim de, çok güzeldi ya... Cidden beğendim, böyle mangası güzel işlenmiş live action'lar biliyorsanız birkaç tane önerebilir misiniz acaba?
      Shino bence de çok uymuşyu, özellikle de 2.parttadaha çok karaktere girmiş. Oyuncusu da pek sevimliydi *-* Seryou onun yanında biraz sönük kalıyordu ama yine de karakteri yansıttığını düşünüyorum. Okçuluk sahnelerini de ayrı beğendim yalnız, çok yakışmıştı o duruş ikisine de *-* Ve evet ahh ahh, dediğiniz sahnede az biraz daha inandırıcı olsalardı keşke. Çok anlaşılıyor çekim hilesi olduğu ama yine de zevkle izledim mi, izledim evet :D
      Bu ara Not Equal'ı aradım ama bulamadım ya.. Mangafox'taki çift damgalı herhalde değil mi?

      Sil
    3. Aslında çok fazla bl flim izleyen biri değilim açıkçası.Sadece mangası olan ve japonlar tarafından yapılan live actionları izledim.Bu konuda maalesef yardımcı olamayacağım.Ama DOCCHI MO DOCCHI'yi izlemiştim sanrım mangayla uyuşuyor olabilir.(mangasına çok bakmadım :( Junjou pure heartı izledim oda mangasına yakındı hatırladığım kadarıyla. Ai no Kotodama 2(1. filmi değil ama 2. filmi olan) mangasını okumadım live actiona bakmıştım.Bir de Doushitemo Furetakunai zaten onun hakkında düşündükçe sinirleniyorum.Kısaca bu kadar live action izlemişim tavsiyelerim bu yönde olurdu sanırım.Bu günlerde de Udagawachou de Mattete yo'nun live actionunu bekliyorum gelirse bir de onu izleyeceğim. Cd drama olayı okey manga okey animeler okey ama iş filme gelince biraz duraksıyorum nedense(her şeyin 2d sınırında olmasını daha çok seviyorum sanırım)
      Seven daysde de mangasıyla live action ayrı havalardaydı gibi hisse kapılıyorum.Evet mangaya uymuş gerçekten olay sıralarını yakalamışlar lakin filmden sonra mangayı okuduğunda aslında senin hayalini çok fazla yakalayamadıklarını görüyorsun.Bir parça aynı havayı vermiyor gibi.Aynı hissi kuroshitsuji'nin live actionunu izleyenler anlar sanırım.Olay aynı kişiler aynı yansıtılmaya çalışılmış lakin aynı havamı emin değilim.Sanki aynı olay farklı şekilde yansıtılmış gibi....
      Neyse kısaca bu konuşmalarım uzar gider böyle.Not Equal manga foxta da çift damga.Maalesef bir de sonlara doğru o uyuz pembe damga var.(bu damgayla yaşanmış olaylarım oldu da o yüzden o damgayı hiç sevmiyorum.)kısacası verdiğim grubum vol 2'yi yapmalarını bekleyeceğim.Zaten sitelerini takibe aldım. Kyoushi mo IroIro Aruwakede 2 bölümdeki(Saikyou Kyoushi) 4. bölümde bu gruptan geldi.

      Sil
    4. Benimki de hep merak işte :) Anime mangalara sarınca dizi film izleyemez oldum, am live action yapılacak denince merak ediyorum yine de. Udagawachou'yu da bekliyorum mesela, nasıl işlenir mangası acaba? Önerdiklerinize bir bakayım, teşekkürler ^-^
      Mangadan animeye aktarılırken bile birşeyler kaybediyor havasından-ki, düz mantık aslında aynı diyaloglar, çizıim tarzı belki ama mangayı okurken hissettirdiğini hissettirmiyor. Filmde bunu yakalamak çok daha zor. Ne kadar çabalansa da sadece yaklaşabiliyor, fazlasını beklemek de zor..

      Sil