23 Ocak 2016 Cumartesi

Ike Reibun'dan Not Equal

Baba Sevgisinden Faklı Hisler


İki önce yazdığım deep flower yazımın sonunda size Not Equal'dan bahsetmiştim.Bu gün bahsettiğim mangayı anlatmaya karar verdim.O zaman mangamız da enset bir ilişkinin olduğunu söylemiştim. Kısacası bu tür mangaları sevmiyorum ben diyenler bence bu mangaya bir şans versin derim. Ike Reibun'dan bahsedecek olursam biraz fazla hot sayfalar çiziyor diye yorum yapardım sanırım. Zeten çoğu manga türünün içinde mature veya smut geçiyor dersem daha kolay anlarsınız.Ve de çok ilginç bir manga olan Ginkaku Hakushi to Marmot (Kesinlikle tavsiye etmediğim bir manga) da bu mangakanın eseri.Yani Not Equal'lı beğendim diğer serilere de bakayım derseniz bir parça seçici davranmanızı tavsiye ederim.(Güzel serilerinin yanında ilginç serilerde var kısacası.)

yaoi manga

Mangamızın konusu;


Ryou küçükken ayrıldığı babasını ziyarete gider.Bu ziyaret sırada geçmişe dönerek babasının genç haliyle karşılaşır.

Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.






yaoi manga




Ryou yıllar sonra babasını görmek için yola çıkar. Annesiyle yaşadığı konuşmanın ardından babasına gitmeye karar vermiştir. Yazın o sıcağından eski eve varır.Kapıyı açtığında karşısında kel göbekli kısa bir adam çıkar. Tabi insan 5 yılda bu kadar değişebilir mi hesabı düşünürken onun babası olmadığını anlayarak rahatlar.Ardından uzun boylu yakışıklı ve karizmatik baba içeri girer.Daha sonra güzel bir banyo yapan Ryou'nun hisleri karışıktır.Ona nasıl sesleneceğini bile bilemez.Yarın sabah kalktığın da (Tabi gece çok iyi uyumamıştır) babasını daha bir cool halde bulur.Babasına yaşını falan sorar.(Çünkü anne ve babası o küçükken ayrılmıştır yani onu sadece çocukluk anılarından hatırlıyordu.)





yaoi manga


Öğlen bahçede otururken kendi hislerine anlam biçmeye çalışır Ryou.Acaba baba kompleksim falan mı var diye düşünürken elindeki telefonu yere düşürür.Tam onu almaya çalışırken birden vücudu bir girdaba kapılır ve onu zamanda geriye taşır.(Bu mangayı okumama sebep olan sahne.Gerçekten iyi çizilmiş.)







yaoi manga



Kendini yine aynı bahçede bulur.İçeriden takım elbise giymiş gözlüklü yakışıklı bir çocuk gelir. Ben neredeyim hesabı söylenirken içeri girer ve olayı anlamaya çalışır.O sırada takım elbesili çocuğun büyük annesi ölmüştür o yüzden merasim için öyle giyindiğini açıklar. Ryouyu ise beklediği Masayuki-san sanmıştır.Tüm bunlara anlam veremeyen Rouyu tam bahçeye geri döneyim belki tekrar geleceğe giderim hesabı takılırken takım elbiseli çocuk sonunda adını söyler. Suetsugu Konomi yani babasının adıdır. Başta inanmayan Rouyu yalan söyleme yaşın kaç senin diye sorar.14 cevabını alınca Konomi'nin gözlüklerini çıkarır.Tabi yüzü kızaran Rouyu hemen gider ve takvime bakar yıl 1987'dir.Bir şekilde şaşıran Rouyu kendisinin orada kalması için Konomiyi ikna eder.Başta karşı gelse de evde kalmasına izin verir Konomi hatta onu iyi iyi biri olarak düşünürken bahçede sesler duyar.Çıktığında Rouyu bahçede yerlerde yakalar.Parası olmadığını öğrenir.Ayrıca Rouyu da ona Konomi diye seslenmek için izin ister.



yaoi manga


Ertesi gün Rouyu para sorununu çözmek için pazarda çalışır.Hatta o parayla Konomiye giyecek bile alır.Akşamında Konomi seni gezdireyim hesabı Rouyu'yu dağa tırmandırır.Tam çıkarken Rouyu'nun üzerine doğru sendeleyen Konomi gözlerinin ne kadar değişik renkte olduğunu görür.Ve o gün muhteşem bir manzaraya tanık olurlar.Orada arkadaş olmaya karar verirler.Tabi Rouyu içten içe onu koruyacağım hesabı takılır.
Ertesi gün telefon çalar ve gerçek Masayuki-san arar.O anda telefonu açan Rouyu korkudan kapatır telefonu.
Sonraki gün bahçede vurup da geçmişe gittiği tahtaları kaldırırken bir şeyler bulur.Tam o sırada yağmur yağmaya başlar.İçeri girdiğinde Konomi'yi kulaklarını tıkayıp korktuğunu görür. Konomi aşırı dereceden gök gürültüsünden korkar ve Rouyu'ya sarılır.(Sarılmaların da bir şey olmuyor merak etmeyin)O sırada Rouyu  Konomi'yi aşırı tatlı falan bulur.(Bizde seni tatlı buluyoruz Rouyu.♥-♥)(Kısa not ikinci defa sarı saçla çizilmiş birini siyah saçlıdan daha karizma buldum.Gerçi ikisi de harika çizilmiş.Neyse karakterlere sulanmadan devam etmeliyim öhhööm :)Yağmur dindikten sonra ikilimiz bahçeye çıkar ve Rouyu'nun bahçede bulduğu şeye bakarlar.



yaoi manga



Sargılı bidonun içinden kıvılcım saçan fişekler çıkar.Böylece Rouyu ve Konomi fişekleri yakarlar.Bu sırada Rouyu  Konomi'ye biraz fazla bakınca utanan Konomi bana  öyle bakma diye uyarıda bulunur.Sen herkes den farklısın demeyi de ihmal etmez.Bunun üzerine  Rouyu yoksa beni seviyor musun diye sorar.Evet seviyorum diye cevap alınca daha fazla dayanamaz ve Konomi'yi öper. Böylelikle ikilimiz birlikte olur.(Dikkat hot sayfa alarmı) Ertesi gün gerçek Masayuki-san çıkar ve gelir. Ne olduğunu anlayamasa da Konomi Rouyu'ya kaçmasını söyler. Rouyu bahçeye doğru koşarken ona adını sorar. Ondan duyduğu son cevap Rouyu olur. Böylelikle yine kaybolduğu saatte Rouyu kendi zamanına döner.Geri döndüğünde babası (Konomi'nin büyük hali) ona sarılır.


Böylelikle mangamızın birinci cildi biter.Ben de hikayemizi ikiye bölmek istiyorum.Yani Rouyu'yu gelecekte neler bekliyor? Bakalım neler olacak? Babasıyla geçmişte yaşanan olaylar geleceğe taşınacak mı?(Magazin programına döndürdüm işi bütün bunlar az sonra gibi oldu yaa) Bu gibi sorulara yanıt bulmak için diğer yazımı bekleyin.(Yada en iyisi mangayı okuyup kendi cevaplarınızı bulun derim^-^) 
Mangamızı editleyen fujoshibitches grubuna sonsuz teşekkür ederken Tükçeye çevrilmesini umuyorum. Ve de en son to be continued diyerek yazımı sonlandırıyorum.İyi okumalar.

2 yorum:

  1. Farklı bir blog yazısı olmuş elinize sağlık :) Devamını mı beklesem yoksa açıp mangayı mı okusam diye kararsız kaldıktan sonra, ben mangayı okuyana kadar sizin devam yazısını yazacağınızı düşününce beklemeye karar verdim :)
    Tam olarak ensest işleyen manga hiç okumadım galiba. Bir şekilde hep arada kan bağı olmadığı geçiyordu okuduklarımda. Merak ettim, vakit bulursam okuyacağım bir ara. Cdsini de bulsaydık ne iyi olurdu... :/ Suzuki Tatsuhisavar diye görmüştüm cast'ında hem de *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.:) Bu hafta yazarım sanırım devamını.Enset 1-2 manga okumuşluğum var benim.Biri de Minase Masara'dandı hatta.Sonunda kardeş değiller her halde diye beklerken kardeş çıkmışlardı.:(Ama Not Equal!ı sevdim.Hani derler ya baba da baba hani diye.^-^
      Cd dramayı olsa tadından yenmezdi ama yok bulamıyorum kaldırılmış resmen.:(

      Sil