30 Ocak 2016 Cumartesi

Not Equal Ike Reibun'dan

Evlendikten Sonra Bile Beni Seviyor muydun?


To be continued diyerek bitirdiğim yazımı I am back diyerek devam ettiriyorum. Birinci bölümü kısa yoldan okumak isteyenler bir tıkla kolayca okuya bilirsiniz buyurun.

Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.



Yaoi manga



Konomi geri geldiğinde Rouyu'ya sarılır fakat asıl sorun burada başlar. Konomi aşırı kızar ve demek o sendin ve baban olduğumu bildiğin halde böyle davrandın diye hesap sorar. 
 Rouyu annesinin yanına döner.
Annesine o gerçekten babam mı gibi sorular tabi ama gerçekten babasıdır.O gece rüyasında Konomi'nin geçmişteki halini görür ve sarılırlar.Uyandığında gerçekten bitik bir haldedir.
Rouyu'ya o sıcakta geçmişe döndüğü saatte bahçeye gider ve yalvarır bir kez daha geçmişe gitmek için.
O sırada Konomi gelir ve ne yaptığını sorarak bağırır. Rouyu ise benden nefret ediyorsun dimi hesabı karşılık verir.Hala annemi mi seviyorsun neden onunla evlendin diye ekler.



Yaoi manga





Konomi ise göz renginiz aynıydı der.Sonuçta Rouyu geçmişten günümüze geldiğinde Konomi yalnız kalmıştır.Rouyu ise göz yaşlarına boğulur.Konomi beni seviyordu ben onu istiyorum gerçekten onu seviyorum diye ağlar.
(Daha sonra Konomi Rouyu'nun annesiyle tanışma bölümü var.Çok sevmediğim için üstü kapalı geçiyorum.)
Konomi sonunda sergisini açar. Ve bir çok kişi gelir.Bu sırada oraya Rouyu da gelir ve onunla konuşmak istediğini söyler.Bu sırada yanındaki adam bu kim diye sorduğunda o benim oğlum der.İkili ayrı yere geçerler ve Rouya olanlar için özür dileyerek kendisinden nefret etmemesini ister.





Yaoi manga




Bu arada tartışma büyür ve Konomi seni bir daha görmek istemiyorum benim oğlumdun sen nasıl böyle yaptın der.Rouya ise bir baba olara beni sevmedin mi ya da bir sevgili olarak diye sorar.Ardından seni seviyorum der ve Konomi'nin dudaklarına yapışır.(kyyyyaaaa ♥-♥)
Sonrasında kendine gelen Konomi Rouya'yı iter.Ve rahatsızlanır.
Bu arada hiç bir şey bilmeyen Rouya onu öptüm hesabı bir iç hesaplaşmaya girer.Eve döner ve annesi ona hesap defterini verir.Baban sana hep para göndermişti şimdi üniversite için harcaya bilirsin diye.Tabi Rouya içinden ayrı şeyler düşünmekte.Demek bu güne kadar hep beni mi düşünmüş diye.Bu arada annesi babanın galerisine gittin mi bu gün diye sorar ve Konomi'nin hastaneye kaldırıldığını söyler.


Yaoi manga





Dayanamayan Rouya aceleyle hastaneye koşar.Bütün bunların kendi suçu olduğunu düşünür.Konomi uyandığından başında Rouya'yı bulur.Rouya hiç bir şeyi unutmadım ama artık seni görmiyeceğim yakınına dahil gelmeyeceğim olanları unutalım der.Konomi gidip beni unutacak mısın diye sorar.Başını iki yana sallayan Rouya burada olamayacağım ama beni arayabilirsin der. Tam çıkarken birazcık bile olsa evlendikten sonra beni hala seviyor muydun diye sorar.Bütün zaman boyunca seni sevmemin iyi olacağını düşündüm diye cevap alır.Rouya tamam der ve çekip gider.Bu sırada Konomi yıkılır ve gitme der ağlayarak.(İçime öküz oturdu valla sevenler kavuşsun hesabı  # açıp pencereden dışarı bağırasım var :(


Yaoi manga





Bu arada aradan yıllar geçer ve Rouya artık çalışmaya başlamıştır.Konomi ise çocuklara ders verir.Rouya kazandığı paraları biriktirir ve Konomi'nin bahçesine gömmeye karar verir.Uzun bir aradan sonra ikilimiz bu sayede bir birlerini görür.Tam elindeki kazmayı bahçedeki tahtaya vurduğu sırada zaman girdabı ortaya çıkar ve Konomi Rouya'yı geri çeker.
O akşam orada kalır Rouya ve gece Konomi'nin yatağında yatar.
Devamında ayrı ayrı bir birbirlerini arzularlar diyeyim.
Sabahında Rouya eve gitmeye hazırlanır ve araya mesafe kolayım diyerek gider.




Yaoi manga




Yine aradan zaman geçer ve ikilimiz aralarını düzeltmiştir artık.Birlikte akşam yemeği yerler. Rouya tam giderken birden Konomi'nin kolunu tutar daha sonra özür dileyerek bırakır ve gider.Daha sonrasında iş yerinde Tokyoya gidile bileceğini öğrenir ve bunu Konomi'ye söyler.
İleri ki zaman da Konomi hasta babasını ziyarete gider ve anne babasıyla oturduğu ev hakkında tartışır.Evine döndüğünde Rouya'nın yaptığı yemeği yerken ağlar ve daha fazla dayanamadan Rouya'nın yanına gider ve hâlâ beni seviyor musun diyerek sarılır.Böylece ikilimiz bir araya gelir.Ve birlikte yaşamaya karar verirler.
Geçmişte gittikleri o dağa tekrar dilerler. Ve mutlu mesut yaşarlar artık.
Bir ara geçmişteki Masayuki-san da oraya gelir.Ve Rouya'yı görüp bu kim der. Konomi ise o benim sevgilim yanıtını verir.(♥-♥)






Manga hakkında çok yorumda bulunmak istemiyorum.Malum ters bir konu ve enset bir ilişki söz konusu.Bu yüzden okuyup okumamayı tamamen size bırakıyorum diyelim. Mangamızın kalitesi konusunda üzgünüm maalesef.Damgalara katlanarak okuyabilirsiniz inş.(Hele de renkli ve büyük damgalar tam bir kabus:(
İki karakteri de acayip sevdiğimi söylemeliyim öncelikle.Ayrıca iç parçalayan hikayeleri de komediler kadar seviyorum artık.
Kısa not: Yamamoto'nun  Ashita wa Docchi da mangasının 4 bölümü geldi.Haberim yoktu , okumadım , bilmiyorum demeyin ve hemen okuyun derim.Bölümleri biraz çoğalsın bu mangayı da konuk edeceğim şimdiden haberiniz olsun.^-^İyi okumalar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder