2 Ocak 2016 Cumartesi

Neden Yaoi Manga 2

Bu Küt Küt  Atan Kalp Bir Erkek İçin Mi Çarpıyor Serisi 2



Daha önce Neden Yaoi Manga diye bir yazı yazmış ve orada kısaca 5 tane neden saymıştm. Kısa bir hatırlatma için başlık halinde sayarsak komedi,konu,karakterlerin mükemmelliği,başka türlerden sıkılma ve son olarak yasak aşk belli başlı nedenlerimdi. Şimdi biraz daha işi ilerletip derinlere dalalım istiyorum.(Yani kısacası bu gün yaoi manga ve animelerden sıyrılıp işin ben bu türe neden bu kadar bağlandım kısmına 2. kez el atmak istedim)
Dikkat manga okuyanlar için bu türe bağımlılık derecesi yüksektir. Sonra yaoi den başka tür okuyamazsanız karışmam.Bu sözü ilk yazının sonuna yazmışım.( O zamanlar blog yazılarında acemiydim ama beğendim kendi yazdığımı.^-^)
türkçe yaoi manga
Sakyo Aya Kuroneko Serisi


Öncelikle bir parça neden bağımlılık derecesi yüksektir kısmına vurgu yaparsam neden olmasın ki. (Yine benden saçma bir cevap) Yani kısaca artık o kadar bağlıyız ki neden aramaya gerek duymuyorum ve sanki normalmiş gibi "bunu bir de soruyor musun'' hesabı kendi kendime neden olmasın ki gibi bir şey söylüyorum. Kısaca üstteki resme bakanlar zaten ne demek istediğimi anladılar. (Hani bir durum olur ve karşınızdaki kişiyle göz göze gelir ve hafif gözlerini kısarak "anladın sen onu" işareti yaparsınız yaaa işte bizim durumumuz bu kısacası.)
Açıklanmaz derecede bağlıyız bu türe. Bu durum anlatılmaz yaşanır gibi bir laf yazıcam ama çok klişe olacak bee.(Ahanda yazmışım bile.)
Neyse bağlılık kısmını artık kendi iç dünyanızda çözümlemeye bırakırken , bir parça neden okuyorum kısmını izninizle deşmek istiyorum."Diğer türleri de okuyorum ben neden hep bu konuyu açıyorsun" bakışınızı kendinize saklayıp artık kabul etmenizi istiyorum.Biz bağımlıyız ve durumdan kesinlikle de kurtulmaz istemiyoruz diyorum.(Ben bunları yazarken bir yandan da willjace biraz abartıyorsun diye söylemlerde bulunuyor ama kendisine dönüp lütfen laptobununa dön ve editini yap diyerek yazıma devam ediyorum.)

türkçe yaoi manga
Yoneda Kou Yashiro&Doumeki






Şimdi Yoneda ablamızın bu çizimine bakan her hangi biri burada oluşan o güzelim duygunun farkına ne yazık ki varamaz.Ama biz yani yaoi manga okuyucuları bu sahne hakkında o kadar çok konuşuruz ki sanki dünya meselelerinden birini çözüyoruz.(Tamam biraz abartı oldu)
Yani ama şu sahne karşısında da vaaaayşşşş çekilmez de ne denir.♥-♥









türkçe yaoi manga
Finder Asami Ryuichi





Peki yaa Asamimim yakışıklığı karşısında etkilenmeyen kız taş olur desem yeridir.Bir karakter de bu kadar harika çizilmez ki yaaa.Naptın sen bize Ayano.Yani kalbimiz bu mükemmelliği her bölümde kaldıramaz valla.İnsaf yani bizde insanız. Asamideki o cool tavır bizi bizden alıyor kısacası.





türkçe yaoi manga
Sekai ichi Hatsukoi






Bir parça çelişki ve bir parça aşk.Neden bahsediyorsun yine demeyin.Tabi ki gönüllerin sultanı Sekai ichi hatsukoi'den bahsetmeden bu yazımı tamamlayamazdım dimi.Bu manga ve anime eminim ki bu türe geç başlayanların bir numaralı başlama nedenidir.Karakterin ışıl ışıl böyle cafcaflı ve mükemmelliğin doruk noktasında olması başka bir sorum yok hakim bey.Tamam ceza verildi ömür boyu yaoi manga okuyarak anime ve mangalara bağımlı yaşayacak.Bu bize ceza değil bir tür ödüldür zaten diyerek bu saçmalığımı bitiriyorum izninizle.





türkçe yaoi manga
Kotonoha no hana  Yomura&Hasebe





Öyle bir novel ve öyle bir cd drama ki siz en derinden etkileyen. Daha ilk anda evet istediğim bu dedirtiyor insana. Neden mi bahsediyorum Kotonoha no hana dan ve de o güzel sesler Hiroshi Kamiya ve Ono daisuke'den.Daha başlangıç müziğiyle bile sizi bu yerden alıp o hiç görmediğimiz yere götüren ve sizi bir an olsun her şeyi unutup (Hatta kendimizi bile) derin bir hayal dünyasına sürükleyen bu novel tabi ki unutulmazlar arasında yerini alacak.Gel de bağımlı olma şimdiii.Yaaa Hiroshi Kamiya diyorum daha ne deyim.




türkçe yaoi manga
Honto Yajuu Akim& Ueda







Hayatınızda bir şeyler mi eksik? Tarifi mümkün olmayan bir karakter mi arıyorsunuz?Hep kafanızın içinde dönecek kadar muhteşem bir hikaye mi bekliyorsunuz? Fazla uzağa gitmeye aramaya gerek yok tüm bu bu vasıflar bizzat Akimde mevcut.(Böylede pazarlamacı gibi mangayı tanıtıyorum ama kusuruma bakmayın tüm bunlar Aki'nin suçu)
Kısaca hayatımı 180 derece döndüren Akim olmadan bu yazımı hayatta bitiremezdim.O gerçekten on numara dehşeti ala bir karakter olarak neden bu kadar yaoi mangaya bağlı olduğumun biricik sebebidir.



türkçe yaoi manga
Katekyo! Kaede&Rintarou





Daha önce hiç adı geçmeyen (Lakin ilk blog resimlerimden biri olan) Katekyo!'dan bahsetmezsem eksik kalır. Kaede ve Rintarou henüz bu iki karakterden haberiniz yoksa adama sorarlar "siz nasıl bağımlısınız" diye. O yüzden bağımlılığımızı artırmak için hemen başlayın ve bu öğrenci öğretmen ilişkisinin keyfini çıkarın derim.
Kaede'ki o mükemmele yakın* (Çünkü nedense Kaede'nin boynu bir parça uzun olduğundan (Ama sadece bir parça uzun olduğundan)* karakteri keşfedin derim.Ve Rintarou'nun değişik düşüncelerle her daim Kaede'yi çok sevişini kaçırmayın derim. Bağımlılık derecesi maksimum.








Yani yine kısacası bağımlıyız ve mutluyuz diyorum.Nedene gerek yok.İçinde bulunduğumuz durumu kabul edip yolumuza devam ediyorum.Adı geçen mangalar ve daha yazmadığım diğer mangaları yazan çizen bize kadar ulaşmasını sağlayan herkese teşekkürler.
Tabi ki İngilizce olduğu kadar Türkçe okumamızı sağlayan heterophobiafansuba ve bu sitenin patroniçesi Shinkarona ayrıca gönülden teşekkürler.
Bu yazım sadece bağımlılık üzerineydi.Bunu çok popüler olan bir kaç seri ile anlatmaya çalıştım.Bir parça kendi yazı stilimden (Bir parça donuk ve soğuk ama parantez içi yorumlarıyla komik)sıyrılmış olabilirim.Bunun için kusura bakmayın.Daha şimdi yazımı tamamlayıp verdiğimden bir parça fazla abartmalar ve yersiz karakterlere sululuklarım olabilir.
2016'dan hiç bahsetmeyeceğim çünkü kankim yani willjace uyurken girdi ben ise bilgisayar başında blog için kapak resmi yaparken.Kısacası yeni yılın ilk yazısını keyifle okursunuz inş.(Yeni yılı kutlamak gibi hiç düşüncelerim yok maalesef.Biz yeni yılı kutlamayan bildiğin sıradan televiyon pijama terlik üçlülerinden (ki ben bilgisayar çetik ve battaniye üçlemesiyleydim:) takılan bir aileyiz.Zaten dışarıda ki kar almış başını gitmiş.Soğuktan artık giydiğim çetik bile ayaklarımı ısıtmazken (Demir eksikliğiyle oluşan kansızlık var bende yazın bile yorganla yatan cistenim yani ev ne kadar sıcak olursa olsun ısınma sorunlarım oluyor.)Taksime gidip yeni yılı kutlamak niye.Tabi lafım yok ama donarsınız yaa insan evde olunca yeni yıla girmiyor mu ki bir de teee oralara gidelim.Bakın sessiz sakinde yeni yıla girile biliyormuş dimi.(Daha önceki yazılarımda bir parça muhafazakar olduğumdan bahsetmiş aynı şekilde blogta açık saçık dediğim hot sahneleri vermediğimi belirterek o zaman neden okuyorsun gibi soruların önünü kapatmak için bakın işte Neden Yaoi Manga adlı yazımı okuyun diye de not düşmüştüm.)Kısacası bir parça çelişkilerle dolu hayatım var ama bu konulara girmeyelim lütfen.
Amacından sapan yazımı şimdi toplarken hepinize keyifli okumalar dilerim.

17 yorum:

  1. Hakikaten öyle, bağımlı oluyor insan bir zaman sonra. Başka tür mangalar da okuyorum ama insanın gözü hep yaoiyi arıyor. Önceleri kendimden bu kadar seveceğimi de beklemezdim bir de :D
    Seçtiğiniz sahneler resimler de tam uymuş konuya. İnsan bu mangaları okur da nasıl da bağımlı olmaz şimdi :) Hele hele Sekaichi Hatsukoi'un yeri bende çok ayrıdır.. Takano <3 Bu yazı da Aki'nin adı geçmese, bir şeyler eksik kalırdır zaten *-*
    Çetik battaniye, bilgisayar :D :D Dimi ya ben de hiç anlamıyorum, nedir yani Taksim'de girince başka bir yıla mı girtiliyor sanki? Evde sessiz sakin girmek varken buz gibi soğukta tanımadığın bilmediğin onca insanın arasında yeniyılı karşılamanın bir anlamı yok bana göre de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şeyleri acayip benimsediğim gibi bu manga türünü de benimsedim.(Bir ara k-pop sonra kore filmleri ve dizileri(şimdilerde esamesini bile okumuyorum ama:) ve şu aralar acayip visual kei(The gazette=en sevdiğim japon rock grubu) hayranlıklarım var) Ama mangalar acayip bağımlılık yapıyor valla.Bu yazı biraz spontele gelişdi desek yeridir.Zaten yazdığım gün verdim yayına.Normalde önceden yazar üzerinde değişiklikler falan yapardım.Bu sefer çenem düştü sanırım.*-* Resimleri beğenmene sevindim.:) Ama az mangadan bahsetmişim bunlar şimdilik yeter dedim lakin daha da fazla bahsedebilirmişim neyse kısmet belki 3 neden yaoi manga yazısında bahsederim.
      Aki candır ya saatlerce onun hakkında sohbet etme potansiyeli bulunan ben ondan bahsetmezsem çatlardım zati.Ama en çok Katekyo!'dan bahsettiğime seviniyorum çünkü çok severim bu seriyi de.♥-♥
      Valla bende yalan yok cidden çetik, battaniye, bilgisayar üçlüsüyleydim.Hatta gelecek blog duvar resmi Saezuru Tori wa Habatakanai'den olacak onu yapıyordum tamda.
      Taksim bize ters yani o olaylara girmek yok mizacımızda.:)Sakin sakin yeni yıla girdik şükür ki.:D

      Sil
    2. Ben de bi aralar kore dizileri k-pop'a merak sarmıştım, oradan japon dizileri animeler derken mangaya sardım şimdi de :) Manga ve daha çok anime bağımlılığım daha sürer herhalde, diğerlerine fazla bakamıyorum artık.. j rock konusunda daha başarılılar japonlar, en azından popa göre :) Spyair ile one ok rock benim de en sevdiklerim ^-^
      Ooh o.O Saezuru mu? Merakla bekliyorum, blog duvar resimleriniz çok hoş oluyor sizin *-*
      Bu arda uke ve seme'nin gözünden ayrı ayrı işlenen manga rastlarsam söyleyeyim diyordum, tomodachi ijou koto shitai'e bir göz atın derim ^-^

      Sil
    3. Spyair,donten,sıd .... bende severim ve genellikle anime opening veya endingden bulduğum gruplardır bunlar.^-^Zaten The gazette Kuroshitsuji'den bulduğum bir gruptu.Bir kere dinledim mi bırakamadım bu grubu.Ruki'nin sesi tam aradığım ses müzik tarzları tam istediğim gibi eee daha ne olsun bırakılır mı bu grup *-*
      Tomodachi ijou koto shitai için teşekkürler.^-^ Manga fox da görüp okumamıştım daha.Durumları ayrı ayrı görüyorsak bakarım hemen.:)
      Saezuru'dan 3 tane yaptım duvar resmi ama henüz karar vermedim hangisini koysam diye.Bakalım süpriz olsun.:)

      Sil
  2. Gerçekten hem anime hem manga olarak daha özgün karakterler konular ve maceralar var. Ve aşırı bağımlılık yaptığı gerçek. Hikayeler çok özgün,keyifli,eğlenceli ve bayaaa ilgi çekici oluyor. Ayrıca tabii tüm baş kahramanlar çokk yakışıklı çok sevilesi ve riya gibi aşıklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten mangalar aşırı bağımlılık yapıyor.Her yazımda genellikle karakterlere sulanırım.Dediğiniz gibi aşırı cool çizilen çok karakter var.♥-♥ Sizin sevdikleriniz mangalar hangileri?

      Sil
  3. :) İlk aşkım Asami idi :) :) Tabii Koisuru Boukun'daki uke karakter harikulade idi ve yine Finder serisi mangakası Yamane Ayano'nun Crimson Spell( Kızıl Büyü) mangasının büyücüsü Halvir :) :) :) Prens Vald'ın dediği adı ile Havi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Asami cool karakterlerin başında geliyor tabi ki.Gördüğüm kadarıyla Ayano hayranlığınız var.Ben de çok severim kendisini.♥-♥

      Sil
    2. Yeni yeni mangalar okudukça hayranlığım bölünüyor :) BU aralar Ueda'nın o masum coolluğunun altında yatan sapık ve azgın sevimliliğine takıldım

      Sil
    3. Akimin cazibesine kim dayana bilirdi ki zaten.^-^O yüzden bu manga gönlümün sultanı.Her karakteri ayrı seviyorum bende. Ueda'nın o ufak çizilen hallerindeki off çok talı deyişleri veya ateş bastı yazılımları on numara.Cilt 2 extra bölümünde kim daha sapık diye tartışma yaşamışlardı.:) Mangaka işini biliyor sonuçta ikisi de eşit derece sapık. Bu yüzden Honto Yajuu gerek çizimleri olsun gerek konusu olsun benim bir numara mangam.♥-♥( size tavsiyem Cd drama ile yeniden okumanız.İşte o zaman gerçekten de harika bir manga olduğunu bir kere daha görmüş olacaksınız.:)

      Sil
  4. Aynen ya bağımlısı oldum bu tür mangaların ya.İyi mi kötü mü bilmiyorum hoşuma gidiyor yaoi mangalar.Kaç yıldır manga okuyorum.Ama yaoi manga okumaya geç başladım keşke daha erken başlasaymışım çok tatlı gözüküyolar ya :).Cidden fena bağımlısı oldum durdurun beni demek istiyorum(tab2 hayır durdurmayın).Seçtiklerinden 2 tanesi dışında okudum çok güzeller ama favorilerim Yoshiro ve Doumeki ya çok karmaşık bir ilişkiler var ya hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) Geç olsun güç olmasın. Ya hiç bu türü bulamasaydınız ne olurdu. iyi ki bulmuşsunuz diyelim o zaman.Aman bırakmayın.Zaten bu türe saran başka manga okuyamıyor.^-^ Hangilerini okumamıştınız acaba.Merak ettim:) Bence hemen başlayın okumadıklarınıza. Hepsi birbirinden şahane mangalardır. özellikle Saezuru'nun son bölümleri nefes kesiciydi.

      Sil
  5. Aynen öyle ya shoujo fln seviyodum başlarda ama artık bıraktım sadece yaoi okuyorum :).Türkçe fazla yok bence ingilizce okuyorum by sayede ingilizcemi geliştirdim :).Hatta dün başladığım bir tane vardı az önce bitirdim :).Şey ya Kureneko bide Asami Ryuuichi onları okumadım.Daha önceden adlarını duydum ama bakmamıştim ama sen önerdiğine göre onlara da başlıycam yakında :).Aynen ya.Sazeru çok güzel ilerliyo ya okumaya korkuyorum ya bölümler çok sınırlı geliyo diye.Yoneda ablamıza bayılıyorum kadın olay kurgusunu çok iyi ilerletiyo zaten çizimlerine hayranım ya.Yoneda ablamız NightS fln döktürüyor ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shoujo mangalar sıkıcı oluyor yaaa.Hep aynı düzen üstüne kurulmuş gibi geliyor. Yaoi dışında okuduğum çok az manga var.(en beğendiklerim kuroshitsuji,Shingeki no Kyojin ve komedi olarak da gekkan shoujo nozaki-kun)Onun dışında çok gerek görmüyorum.:)
      Kurenekolar candır.Hemen başla derim.Asami zaten taş.♥-♥
      Sazeru cidden koptu geliyor.Artık böyle korkarak bekliyorum yeni bölümleri. Yoneda ablamız bakalım daha ne kalp çarpıntıları yaşatacak bize.^-^
      Türkçe yaoi manga yok demem de bu kadar çevrildiğine şükredelim derim.:)Çünkü zaten sıkıntılı bir manga türü ve bizim insanımızın olaya bakış açısı çok kötü.Bu kadar zorluk içinde ancak bu kadar yapabiliyoruz.(Hf ailesi olarak elimizden geleni yapıyoruz desem daha doğru olur:)
      Yetmediği yerde ing. sarmak en doğru olanı zaten^-^
      Yoneda ablanın nedense çizim tarzı olarak 3d gibi çizdiğini hissediyorum.Mangalarında çizdiği yerlerde derinlik hissi diğer mangalara göre daha ağır basıyor.Rainy Days, Yesterday mangasının kapağına bile baksan hemen o derinliği yakalıyorsun ve manga seni içine çekiyor.(bu arada daha okumadıysan tavsiye ederim.^-^)Bu yüzden Yoneda ablada vaz geçemediğimiz mangakalar arasında.Yaoi türüne yeni yeni başlayan biri olarak kafanızda en beğendiğiniz mangakaları oluşturdunuz mu (yine:) merak ettim.En favorileriniz hangi mangaka acaba?

      Sil
  6. Ilk baslarda seviyodum hala seviyorum ama kliselerle dolu ya ozelliklerinden dolayi ama bazen kliselerde iyi olabiliyo ya arada bakiyorum ya shoujo mangaya.Kuroahitsuji ve nozami kun anime izledim ama digerini ne ankme izledim ne manga okudum :) ama o kadar gordum ki artik ne olduguni biliyorum.Zaten en kisa surede basliycam dediklerine.Zaten bu konuda yargilamamaya calisoyorum.Turkiyenin bu olaylara bakis acisini biliyorum.Ama yaoi manga ceviren gruplar var biliyorum gormustum.Ellerine saglik.Benim de ingilizce okumaktan baska sansim kalmiyo malesef :).Sazeru ayri ya kalbim ne zaman mangayi okusam farkki atiyo zaten cok heyecanli ya.Yashiro Ve Doumeki cok karmasik.bir iliskileri var bayaaaa hemde(arada cidden Yashironun mazosist kisiligi benu korkutuyo ya!).Diger mangalarina bakmamistim ama bakmayi dusunuyodum zaten onlari da ekledim zaten listeme :).Yoneda abla favorilerim arasinda.Ya sevdigim bir suru mangaka var ama genekde oneshot tarzi yaptiklari icin isimlerini hatirlamiyorum.Takarahai Rihito var var bu ablamizin da cogu mangasini okudum ama Ten Count favorim.Bide Yamamoto Kotetsuka var Honto Yajuu mangasi cidden cok komuk ya doger magasjni da okumustum ama unuttum adini :).Simdi hatirlamiyorum ama zorlarsam diger sevdiklerimi hatirlarim aslinda.Bir yil boyunca baya okudum manga bu tur de ya :)

    YanıtlaSil
  7. Reklam olur mu bilmem ama manga-tr.com sitesini tavsiye ederim. Bir çok cevirinsan grubu ve site orda yayınlıyor mangalarini. Yaoi ve shounen ai mangada bayaaaa zengin bir site

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne reklamı canım.Aynı şeyi sevenler olarak bir kişiye yardım etmek bu :).Araştırmıştım bir ara böyle siteler ama güzel bulamamıştım ama bu çok hoşmus .Çok güzel bir siteymiş ya.Çok hoşuma gitti.Önerin için çok teşekkürler:)

      Sil