17 Ekim 2015 Cumartesi

Takagi Ryou'dan Kirepapa

Aşık Olunası 35'lik Chisato-san




Daha önce yine bir  yazımda animeye yer vermediğimden bahsedip Koisuru Boukun'dan bahsetmiştim.Üzerinden bayağı geçmiş. Bu sebepten olacak ki ikinci bir yaoi anime ile devam etmek istedim. Popüler olan (junjuo romantica,sekaiichi hatsukoi,love stage) gibi yaoi animeler yerine daha geri planda kalmış animelere yer vermek istiyorum. Çünkü isimlerini verdiğim animelere isteğiniz her şekilde ulaşabilir ve hakkında sonsuz bilgiye sahip olabilirsiniz.(Belki ileride bende ele alabilirim lakin zaten yeterince ele alındığından elim bir türlü yazmaya gitmiyor. Bu arada 3'de harika animelerdir. Diğerleri değersiz demiyorum ama altını da çizdiğim gibi bunlar resmen yaoi dünyasının mihenk taşları gibi bir şey.Bu gün yaoi anime dendiğinde ilk akla gelenlerdir.Tabi yine bana göre :)


yaoi anime


Anime ve mangamızın konusu; 


Chisato aslında 35 yaşında olan bir yazardır. Lakin görüntüsü 18'lik delikanlılara taş çıkarır vaziyettedir. Lakin bu güzeller güzeli yazarın tek takıntısı oğlu Riju'yu kendi değimiyle canavarlardan (erkeklerden) korumaktır.Shunsuke Riju'nin en yakın arkadaşıdır.Peki ama Shunsuke gerçekte kimdir ve asıl hedefi Rijumudur.

Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan ve animeyi seyretmeyenler için spoiler içerir.


Chisato yer zamanki gibi bilgisayarının başında yazısını yazarken oğlu Riju eve gelir.Tabi ona eşlik eden arkadaşları da vardır.Hep birlikte Riju'nun odasına çıkarlar. Chisato ise size bir şeyler hazırlayım bahanesiyle mutfağa gider. Asıl hedefi eve gelenleri kaçırmaktır. Bu yüzdendir ki keklerine müshil ilacı atar.(Şeytani plana bak sen hele)Kekleri vermeye gelir. Onu gören gençler onun Riju'nun ablası sanır.(Yuh göz var nizam var yaa)O sırada onlarla Shunsuke de gelmiştir. Bizzat arkadaş olduklarını ve Riju'yu çok sevdiğini Chisato-sanın önünde tekrar söyler.Eve gelen diğer iki arkadaşı keki yedikleri vakit tazı gibi oradan uzaklaşırlar. Shunsuke ise keke dokunmadığından kurtulmuştur. Merdivende  Chisato-sana rastlar. Chisato-san   Shunsuke'ye kek davasından dolayı borçlu olmadığını söyler. Shunsuke ise herkese canavar muamelesi yapmaması gerektiği vurgular. Chisato-san diğerlerini de uyardığında üzerine saldırıldığından bahseder.  Shunsuke ise sinirinden resmen Chisato-sanın üzeri yırtarak peki sen ne yaptın onlar saldırırken diye hesap sorar.(vayyy )Tabi bir tekme atıp kaçmıştır.Bu sırada editörü Funaba gelir.

yaoi anime



S aki Shunka Chisato-sanın en sevdiği yazardır. Funaba ona çok değerli olan Saki Shunka sensei'nin el yazması olan defteri getirir.Bu arada Shunsuke evden giderken Chisato Riju'dan uzak dur maliyetinde uyarmak için yanına gelir. Shunsuke ise korkmana gerek yok zaten ben başkasına aşığım der. (yaaa) Chisato  şimşekler çakar o anda. Daha sonra kim bu kız gibilerine getirir konuşmayı.Shunsuke Chisato-sanın defterini görür ve almaya kalkar. Tabi ki yine hemen bağırır. Bu kadın benim için önemli biri hesabı.( Saki Shunka sensei kadın biliyor ve o kadın onu yazar olmak için büyük bir ilham vermiş biridir.)Hatta ona aşık olduğunu bile söyler. Shunsuke ise o gelip sana çıkma teklif etse kabul eder miydin diye sorar. Bizim ki hiç o kadarını düşünmemiştir ama yinede kabul ederim hesabına getirir. Bu sözünü unutma diye oradan gider Shunsuke.

yaoi anime

Chisato-san akşam yemekleri toplarken! aklına birden Shunsuke'nin başka birini sevdiği gelir.Bu konu acayip canını sıkmıştır. Neden acaba.Tam o anda Riju gelir ve defterini unutan Shunsuke'ye defter götüreceğini söyler.Bizim yazar durur mu hemen aklına olmadık düşünceler gelir ve yok sen dur ben götüreceğim der.(Bu arada kurduğu hayaller de... neyse izleyin diyim)Tam da defter yere düşer ve o da ne bizim Shunsuke'nin yazısı aynı şekilde Saki Shunka sensei'nin el yazısıyla aynıdır. Hemen Shunsuke'nin evine gider.  Yeni banyodan çıkmış Shunsuke karşılar yazarımızı.Hemen sorar sen yoksa  Saki Shunkamısın diye.Çalışma odasına gider ki o okuduğu Mizuki serinin daha yayınlanmamış bölümleri vardır.Tabi sevinçten ne yapacağını bilemez.Bu sayede tamamiyle emin olur. Onun aslında aşık olduğu yazar kadın değildir ve oğlu Riju'nun okul arkadaşıdır.Tabi hemen niye daha önce söylemedin hesabında trip atar.Neden olacak sen hem her defasın da evden kov hem de  Riju'dan uzak dur diye tehdit et daha ne olsun yani. Shunsuke hemen sebepleri sıralar.Hem zaten kendisi Chisato-san'dan genç ve daha ünlü yazardır. Chisato-san bunu hiç sorun etmediğini çünkü Saki Shunka'nın çok özel olduğunu dile getirir.Ardından hemen koşarak sarılmaya çalışır.

yaoi anime


Tabi aklına Shunsuke'nin başkasını sevdiği gelir. Bırakır onu ve bunun yanlış bir şey olduğunu söyler. Shunsuke'de durur mu ona hemen sevdiğini söyler ve sarılırlar.(Alarm hot sahneler devamında.Her zamanki gibi okuyun demek yerine izleyin diyorum bu sefer)
Bu hot sahneleri ne yazık ki  Shunsuke'nin babası böler.(uyuz adam)Tam aa Chisato-san mısın sen hesabı konuşurken bizim yakışıklı yazarımız sen haa gibilerinden laflar saymaya başlar. Zamanında bu zampara baba bizim Chisato-san'a saldırmış. Hemde çok iyi arkadaş oldukları halde(öküz herif)
Hemen oradan uzaklaşıp parka gider. Tabi peşinden hemen Shunsuke gelir.Parkta geçmişi anlatır.Ttabiki hemen babasını anlaşılmayan bir planla öldürmeye gider!(Mizuki serisi aşkına yaklaşanları öldürdüğü bir gerilim serisi. Anladığım kadarıyla dizisi falanda var)Tabi Chisato-san baba katili olma der ver ve ikilimiz parkta tekrar öpüşürken! aklına oğlu Riju gelir. Shunsuke'yi geri iter ve böyle bir ilişki içinde olmak istemediğini ve ondan nefret ettiğini söyleyerek parktan kaçar.

yaoi anime

Sonraki gün bilgisayarın başında hiç bir şey yazamaz halde otururken  Funaba gelir. Zaten  Saki Shunka ile dertliyim bir de sen çıkma hesabı söylenir. Bizim ünlü yazarımız Mizuki serisini sonlandırmaya karar vermiştir çünkü.Bunu duyan  Chisato-san durur mu hemen  Shunsuke'nin yanına gider.Gider gitmesine de bizim asi genç Shunsuke bayağı soğuk davranır ona.Sen sadece Saki Shunka'yı seviyorsun ve benden nefret ediyorsun dimi şeklinde sitemde bulunur.Ben babama benziyorum yani şimdi istersen gidebilirsin der yapışır  Chisato-sanın dudağına ve onu yatağa yatırır. Chisato-san'da artık olan olacak itiraf edim gitsin hesabı aslında Riju'dan bile daha fazla gözlerinin üstünde olduğunu ve her zaman  Riju'ya onu sorduğunu anlatır. Ardından da ben Shunsuke'yi daha fazla seviyorum. Şimdiki halini diye. Devamı yine hot sahne.Tabi sonunda ben nasıl açıklayacağım bu durumu Riju'ya olayı var. Bu arada Shunsuke'nin babası kapının önüne gelir ve her şey için üzgün olduğunu aslında Chisato-sanı gerçekten sevdiği falan söyler.Bu olayda tatlıya bağlanır ama hala Riju olayı vardır. Kader ya o günde Riju oraya ziyarete gelmiştir. Odanın kapısı bir açılır Riju içeri girer.(Yaseminin penceresine döndü olay)Hemen yok işte Shunsuke bana yeni jakuzisini gösterecekti diye yalanları sıralamaya başlar.(o nasıl bir yalandır ya)Tabi  Riju çoktan olanları anlamıştır.Hem zaten benimde sevdiğim biri var der.

yaoi anime


Bu sayede Shunsuke ve Chisato-san sarılırken bölümümüz biter. Yaoi animemizi Türkçe bir şekilde çeviren Demir Muyara teşekkür ederim. Ama video kalitesi düşük olduğu için Türkçe alt yazılı gifleri vermedim. Onun yerine tekrar yüksek kaliteli İngilizce versiyonunu indirip gifleri düzenledim.(standart düzenin dışına çıktım bu yazıda bunun için üzgünüm video kalitem aşırı yüksek çıkınca gif programım bile ne yapacağını şaşırdı resmen :)
Animemizin 2 bölümünün Türkçesi mevcut değil maalesef.Bende İngilizce olarak izledim. 2 bölümde Riju ve Chisato-sanın ailesi ile ilgili. İnş. başka bir yazımda 2. bölümünü de ele alacağım.
Bu anime de en çok Chisato-sanı sevdim ben. Gerçekten öyle yaşını çok genç gösteren tanıdığım olsun isterdim.(Vayyy çok seksi değil mi sizce de aşık olunası karakter listeme ekledim seni Chisato-san)

yaoi anime

Yaoi animelerin ve ovaların daha çok yapılmasını rica ederekten yazımı sonlandırmak istiyorum. Animenin mangasını da okumuş biri olarak  tavsiye ediyorum. Kelifli izlemeler ve okumalar dilerim.

Not; Funaba karakterinin sesi Gintama animesindeki Sakata Gintoki'nin sesi. Yani benim ben en beğendim anime karakteri ve seslerinden birisidir. Sugita, Tomokazu yine harika bir iş başarmış bu animede.Çok ustalıkla karakteri yansıtmış diyebilirim.
Not 2;Yine aynı şekilde seksi yazarımız Chisato-sanın sesi de bize çok yabancı değil. Koisuru Boukun'un huysuz ve tatlı senpaisinin sesi.Midorikawa, Hikaru'yu da bu konuda tebrik etmek lazım.Her iki karakter de yüksek çıkışlara sahip olmasına rağmen başarıyla yansıtılmış.

10 yorum:

  1. Türkçe yaoi manga nereden okuyabilirim ? Kirepapa nın mangasının türkçesi var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Türkçe yaoi mangayı okuyabileceğin şu an sadece bir fansub var.O da bizim çok sevdiğimiz ve sürekli teşekkür ettiğimiz http://www.heterophobiafansub.com bu adreste istediğiniz kadar yaoi manga bulup indirebilirsiniz.Ama ben online Türkçe okumak istiyorum derseniz,http://www.manga-tr.com/ buradan da yaoi türlerine girip okuyabilirsiniz.Lakin hepsi yer almıyor burada.İndirme imkanınız varsa en temizi
      heterophobiafansub'dur.(her pazartesi güncellendiğinide söylemeyiyim)
      Kirepapa nın mangasının Türkçesi maalesef yok. ing. olarak okuyabilirsiniz.Temennim onunda Türkçesinin gelmesi üzerine.

      Sil
  2. Ah yaoi animeler, yaoi animeler... O kadar saçma, hentai anime varken bu kadar az yaoi anime olmak zorunda mı?! Bir sürü güzelim yaoi manga, sadece cd'leri ile sınırlı kalmasa da hazır yapmışken animesini de yapsalar keşke :P
    Sırf anime yokluğundan izlemiştim Kirepapa'yı - onca sevdiğim seiyuuyla hiç alakası yok yani :P - Seiyuular, çizimler hatta karakterler bile hoş da, konuyu pek beğenmemiştim ben. Oğlu yüzünden düşman bellediği çocuğa sırf sevdiği yazar diye sempati beslemesi filan... Yine de izlenilebilir, vakit geçirmek için güzel bir animeydi, seiyuular da cabası :)
    Yine eğlenceli bir yazı olmuş, zevkle okudum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun.Biraz daha fazla animeler olsa ahhh tabi ki isteriz.Temennimiz bu yönde.Bu kadar olması da iyi bir şey.Ya hiç olmasaydı napardık.
      Kirepapa 'da çok başarılı seiyuular var.İzlerken editör Funaba gelince istemsiz gülümsüyorum mesela.Bunun en büyük nedeni Sugita Tomokazu sanırım.Cidden çok beğendiğim bir ses.Kamiya Hiroshi kadar etkisi var üzerimde.Konusuna gelince çok bir şey diyemem.Ama daha fazla animeye yer vereceğim yazılarımda.Hey Class President gelecek yazılarımdan biri olacak inş.Seversiniz umarım.^-^

      Sil
    2. Oo Hey Class President mı ? o.O En sevdiğim mangalardandır :D Sugita Tomokazu`nun hem animede hem cd'de performansına hayran kalmıştım ;) Merakla bekliyorum yazınızı ^-^

      Sil
    3. Evet bende çok severim bu animeyi.Lakin mangasının iyi versiyonda editlenmiş halini hala bulamadım. :( Bendeki mangafox versiyon ve çok kötü bir kaliteye sahip maalesef.İyi halini bulduysanız nereden olduğunu yazarsanız sevinirim.O yüzden mangasını değil animesine yer vereceğim.Lakin bu yazımı ileride okuyabilirsiniz inş.Şu an bu haftaki yazım bile daha hazır değil.Bu hafta çok yoğundum.Basit ve kısa bir yazıyla bile geçiştire bilirim belki :(

      Sil
    4. Ben de mangafoxtan okumuştum ne yazık ki, ilk ciltlerinin kalitesi çok düşü kötüydü hem çift sayfa hem de bulanık gibi :( İngilizceden bulmak zor, bana kalırsa İspanyolca çeviri gruplarını bir deneyin derim ama onlarda durum nasıl bilemiyorum..
      Hemen geleceğini düşünmemiştim zaten yazınızın. Fark etmez nasılsa biz bekleriz, asıl sizin müsait olmanız önemli ^-^

      Sil
  3. 13 yaşındayım ve yaş sınırı getirilmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir yaş sınırı istiyor ama bunu uygulayabileceklerinden emin değilim.😊Zaten var yaş sınırı lâkin buna uyan yok. Burada önemli olan kişilerin kendi sınırlarını belirlemesi. Biraz daha büyüdükten sonra yaoi okuyup izlemem gerek demeli.😌

      Sil