20 Ağustos 2016 Cumartesi

Karışık Mangalar Seri 6

Karışık Mangalar



Bu hafta ne yazsam diye şu an hala düşündüğüme ve girişi bu cümleyle yaptığıma göre gayet kısa ve klasik bir yazı sizi bekliyor demektir. İşin aslı bu hafta genellikle dışarıdaydım. Genellikle evden çıkmayan ben nasıl oldu da dışarıdaydın diye sorarsanız eğer annemin arkadaşına kahvaltıya gitmekle başlayan hafta aynı gurupla pikniğe gitmekle devam etti. İşte kısacası annem sağ olsun bir iki güneş güzü görebildim.:)
Hımm onun dışında ne yaptım bu hafta çok İng. manga okumadığımı itiraf etmeliyim.Ten countun 3. cd dramasını yeni ele geçirdiğimiz için bu hafta onu okudum. Yine harikaydı. Ondan sonra biliyorsunuz ki neredeyse 1 sendir beklediğimiz Yume Musubi Koi Musubi sonunda geldi. Çeviren Becca ve düzenleyen Zeze'nin ellerine sağlık. Tabi bu geldiği için artık cd dramayla okunma vakti de gelmişti. Bende baktım bölüm 6'ya kadar geldi Türkçesi hemen cd dramayla okudum. Kaçmaz.^-^
Ayrıca Yume değince aklıma hemen devam niteliği taşıyan Himegoto Asobi gelir.





Himegoto Asobi demişken ilk tanıtım buradan gelsin o zaman. Yume'yi okuduğum ilk vakit tabi ki hemen
Sakuragi Yaya'nın tüm eserlerini okumaya karar verdim. Zaten bildiğiniz gibi bu yazardan daha önce bahsetmiştim. Nerede ne zaman falan diye soranlar şu yazımı okursa sevinirim. Neyse gelelim bu mangaya. Açıkçası Yume kadar sevdiğim bir mangadır buda. Özellikle rahibimiz arkadaşının hikayesi olan bu manga 6 bölümde resmen tavan yapıyor benim için. İçinde kıskançlıkların kol gezdiği bana neler oluyor yoksa oyun aşka mı dönüşüyor nitelikli bir örgü ağına sahip. Dediğim 6 bölümü okuyanlar anlayacaktır bence. Burada güzel olan taraf içeriden geçirilen konuşmalar. Spoiler havamda olsam gerçekten çok şeyler yazardım ama bu sefer okumazı istiyorum. Daha sonra bana neler düşündüğünüzü yazarsanız sevinirim.:)








Tamam bu gün bir değişiklik yapaım dedim ve kendime tekrar dinlemem için hatırlattığım bir şey yazayım istedim. Evet yanlış yazmadım dinlemek için. Çünkü resmini verdiğim bu şey bir novel ve cd draması mevcut. Kotonoha no Sekai. İsminde de geçen Kotonoha size tanıdık gelmiştir sanırım. Yine daha önce verdiğim bu yazıda da bulabilirsiniz. (bu gün reklam havamdayım sanırım:) Kısacası aslında bu noveli de zaten yorumlarda göreceğiniz üzere o zaman yeni öğrenmiştim. (sağ ol Yankami-sensei:) Durur muyum hayır hemen noveli ve cd dramasını indirip okudum ve Kotonoha no Hana'ya gösterdiği benzerlikten dolayı size de tavsiye ederim.













Sore o Koigokoro to Yobu no Nara ICHIKAWA Kei'den. Bu mangada komik ve güzel bir mangaydı. Zaten İchikawa'yı tanırsınız. Yok bu sefer şu yazıma bakın yazmayacağım.:) Neyse kısaca djleri bana göre kötü (hemde Gintama djyi çiziyor) ama normal mangaları çok iyi olan bir mangaka.






Ve son olarak da Romanticer's High. Shimojou Mituki'den. Çalışan ve patron vakası daha. Ama çizim olarak zaten kapaktan beli belli olan bir mükemmellik var. (görüldüğü üzerine:) Özellikle siyah saçlı karakter ahh ahhhh.....
Ihımmm neyse okuyun diyorum dediğim gibi spoiler havamda değilim.




İşte yine sonlara gelmiş bulunuyorum. Aaa bitti hemen gibi söylenmelerini duyar gibiyim ama yapmam gereken bir manga var. Ayrıca Kpss'ye hazırlanmam gerekiyor ve 2 ayım var bunun için. En ayrıcana da Allahın izniyle gitmemiz gereken bir tatil var. Hemde ayın 26.sında. Yani o hafta yazı gelmezse ne oldu demeyin diye söylüyorum. Ailecek tatile gideceğiz sanırım ve bu köy olmayacak heyoooo.
Neyse gitmeden bir yazı yazarsam veririm ama yazmazsam da bana çok kızmazsınız umarım.^-^
ıhhmm bir şey daha yazacaktım sanırım. Ahh buldum hazır elimde bir gmail adresi var onu vereyim dedim. (o nasıl oluyor ya derseniz bir şey için açmış olduğum bir adres olduğundan öyle yazdım.:)
yaoiturkce@gmail.com bana bu adresten ulaşabilirsiniz diye. Belki buraya yazmak istemeyen ama bana soru sormak isteyen veya yaoi manga hakkında konuşmak isterseniz diye.
Not: Bu hafta bir ilki kırdım ve Yarichin Bitch Clubü okudum. Benim için büyük bir adım gibi bir şeydi. Aslında göründüğü gibi fazla hot dediğimiz bir manga değilmiş. Okumanızı tavsiye ederim. Buradan kapak aldatıcı olabilir aman sakın okumamazlık etmeyin başka mangaları demek istiyorum. Üstelik yeni bölümlerini de sabırsızlıkla bekliyorum. Özellikle aşk üçgeni, gözlüklü olanın yüzü ve iyi rolü yapıp içinden kötülük geçiren kişiye aşık olan kulüp üyesinin akıbetini acayip merak ediyorum. Çok spoiler havamda olsam daha yazardım da neyse.:) Ayrıca ilk defa bir yaoi mangayı HF 'den okumak yerine başka bir gruptan okudum. Normalde çok yaptığım bir şey değildi ama bazı yapılan şeyleri desteklemek gerektiğini düşünüyorum. Şu sıralar biliyorsunuz ki yaoi manga çeviren gruplar çoğaldı. Bunu destekliyor ve devamını getirmelerini diliyorum.^-^
Bu haftalık da benden bu kadar.İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle.:)

8 yorum:

  1. (yagmur) yazımı yazdım sonra bir tuşa bastım tüm yazdıklarım hoopp uçtu gittii.. aklıma inek nerde dağa kaçtı dağ nerde yandı bitti kül oldu geldi :)


    off ne yazdıydım ki ama şu bir kesin bu haftanın başlığı karışık mangalar ve şuanda da karışık bir ben var.

    karışık bir ben olunca okuduğumda hissettiğim duyguları yazıya dökemiyorum. en büyük dezavantajım bu olsa gerek biraz önceki yanıp kül olan yazımda djlere karşı hissettiğim bakışı anlatmıştım... sanırsam onun konusu burası olmadığı için uçtu gitti.. belkimde yazmamam gerektiği için yanlış tuşa basmışımdır işte böle bir düşünce furyasına dalınca karışık bir ben ortaya çıkıyor iki 2 haftadır bu durumdayım.

    bu haftaki konu kısa olsa da değindiğin mangaları not aldım ki. eli mahkum hala ingizliceyi sökemedim ama ingilizce de geniş zamana göre düzenlenen çoğu yazıyı bilmediğim kelimelere sözlükten bakarak okuyabilir hale geldim.

    mutluydum ilerletiyordum ingilizceyi ama şuan geçici gibi görünen bir iş bulmanın sonucu vardiyalı işçilere döndüm çünkü sabah 8 de çıkıp akşam 8 de eve geliyorum cumartesi günlerde buna dahil, pazarda eli mahkum ev temizliği olunca benim kendime özel olarak ayıracak vaktim sanırsam oda yandı bitti kül oldu.

    derken be yazıda yine beni en çok üzen senin bilfiil mutlu mesut bahtiyar okuduğun ve ardından tavsiye olunur dediğin Kotonoha no Sekai noveli içimde ukte kalacak o yüzden; bir siteden şarkı talep eden bir gariban gibi bende hani diğer Kotonoha no Hana gibi bunuda yazıya dökebilirmisin diye istek de bulunasım geldi.

    tatilde sana iyi eğlenceler bence hani bazen karşına bir kez çıkan bir fırsat olursa ya işte bu tatilin keyfinide öyle çıkar diyebilirim. çünkü bazen gerçekten bazı şeyler karşına bir kez çıkabiliyor.. keyifli tatiller.

    mail adresi için teşekkürler çünkü uzunca bir emek verdiğin bu güzel yazılarının altında konu dışı yazarak içeriğin dışına çıkmak istemiyorum ki bazen özel durumlar olabiliyor böyle durumlarda kullanabilirim.

    ve son olarak...evet her ne kadar HF ana merkezim olsada yeni grupları bende takip ediyor sonuna kadar destekliyorum. ne kadar çok türkçe yaoi manga ben o kadar mutlu :) onlara burdan fighting!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) Yorumunun gitmesine çok üzüldüm cidden. Neler yazmıştın acaba acayip merak ettim şimdi.Eminim çok güzel şeyler yazmıştın.Üzüldüm silinmesine:(
      İş bulmana sevindim bu arada.Zor da olsa çalışmaktan başka şansı olmayan kimseleriz.O yüzden yorucu bile olsa dayan derim. Fighting^-^Kendine zaman ayırman da önemli tabi ama çalışmadığın zaman ortaya çıkan zorlukları göze alırsan daha bir için ısınır çalışmaya:) Hem çalışan demir pas tutmazmış.^-^
      Kotonoha no Sekai novelin Türkçesi olmadığından ele almam zor.Çünkü İng manga olsa bir şekilde rahatçana ele alabiliyorum da iş novele gelince biraz tökezliyorum.:( safi yazıdan oluştuğundan aktarmak biraz zor anlayacağın.Ama başka bir manga falan istersen yazman yeterli.:)
      Evet mailden de bana ulaşabilirsin.Sadece manga olması gerekmez istediğin her konuda yazabilirsin.^-^Aslında en başta yapmam gereken bir şeydi lakin blog mailim orjinal kendi hesabım olduğundan onu gizlemek zorunda kalmıştım.Bazı karışık durumlardan dolayı diyelim.Onun dışında bu mail adresini mangatr için açmıştım sanırım dedim hazır bu mail var neden vermeyeyim.Hem özel olarak yazmak isteyenler soru sormak isteyenler olur.Bazıları adının görünmesini istemiyor sanırım.Hem onlar içinde bir şans olur dedim.:)
      Bakalım 26sı gibi gitmeyi düşünüyoruz tatile.tabi Allahın izniyle önce.:)Daha önce köy dışında bir yere hiç gitmemiştik bizim içinde ilk olacak sanırım.^-^
      Bir yazı yazarım diyordum ama birde gitmeden boya yapacağız olayı çıktı.Babam yıllık iznine dün çıktığı için evi boyamaya karar verdiler.Boyayı yapıp dinlemeye gideriz diye dalga geçiyor bir de.:)diğer hafta yazı vermem bu yüzden zor gözüküyor.:(
      aslında ben de Hf'den başka çeviri guruplarını okumuyordum.Sadece ekipte olduğumuz için değil ekipte değilken bile başka gurupları okumuyordum.Çünkü çok acemice çeviri ve editler vardı.ama Yarichin Bitch kulubü merak ettiğim için okumaya karar verdim.beğendiğim içinde desteklemeye karar verdim.Zaten ilk baştaki acemilikleri giderip doğru yazı fontlarını oturtmaya başlamışlar.^-^
      Djlere karşı bakış açını merak ettim şimdi.Çok az bahsedersen sevinirim.:)Mutlu hafta sonları ve iyi çalışmalar şimdiden.^-^

      Sil
  2. Elinize sağlık yazı için ^-^ Ten count'un 4. cdsi çıkacak diye duyrulmuştu aslında ama ne zamandır bekliyorum hala bir ses seda yok, 3. cd de öyle bir yerde bitmişti ki, seiyuuları bile free talk'ta tam yerinde bitti demişlerdi :D :D Yume Musubi'yi ben de geçen gece bitirdim onun da cd'si varmış gerçi ama bitirdikten sonra gördüm :/
    Kotonoha no Sekai'yi de burada görüp indirdim bakalımm o da ilki gibi güzel olacak mı, merakla bekliyorum dinlemek için *-*
    Ichikawa Kei'yi pek severim, Slow Starter'ını okumuştum geçen gün, biraz sakin bir mangaydı gerçi ama çok beğenmiştim. Sore o Koigokoro to Yobu Nara'yı bir güncel yazısında daha yazmıştınız galiba, o zaman da okuyacağım diye listeme almıştım oradan tanıdık geldi :)
    Ya.. Sonuncu manganın çizimi hakkaten çok güzel görünüyor, keşke devam eden manga olmasaymış.. :'(
    Yarichin Bitch Club bence de iyidir ya, kardeşim de o kapağa aldananlardan biraz, gerçi açıp biraz okumasına rağmen çok beğenemedi ama bence o kadar kötü değil.. Onu da cd'yle okumanızı tavsiye ederim bu arada :)
    İyi yolculuklar size şimdiden, biz de senelerdir tatile gitmiyoruz artık özlemekten bile vazgeçtim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Bu gün boya yaptığımızdan ancak şimdi görüp cevap yazma fırsatım oldu.^-^ Ten countu bekliyorum bende.Dedikleri gibi o sayfalarda bırakılır mı yahu:) yeni cdsi de düşsün İnternetten hemen indirip okuyacağız artık. Yume Musubi'nin tee ingilizcesini okurken cd dramayı indirmiştim.Tabi çok sevmiyorum ing. ile cd drama olayını o yüzden lazım olur diye duruyordu.Türkçesi gelmişken de okumamak olmaz dedim.:)
      Ichikawa Kei'yi severim bende.^-^Blue Sky Complexi çok güzeldir.Sore o Koigokoro'yu yazmışmıydım. klasördeki mangalarım tükendi o zaman.:)Yenilerini okuyup beğendiklerimi eklemeliyim. gerçi şu aralar mümkün görünmüyor.Tatil bir yana girmem gereken Kpss de var.Bilgisayara oturma süremi 2 saate çektim.o 2. saatte de edit yapıp kapatıyorum. Full ders çalışma anlayacağın.ühühühü:(
      Yarichin Bitch Clubü kız kardeşim okudu.Bizde de ben biraz karşıydım kapaktan dolayı.Ama ben beğendim okuyunca.^-^öyle çok bir şey yokmuş dedim hatta. Cd dramasını bilmiyordum.Teşekkürler hemen indirip bakarım:)
      İnş. tatilde iyi geçer.Bu gün çok yorulduğumuzdan stresi atarız artık.:D Sizde inş. fırsatını bulup çıkarsınız.^-^

      Sil
  3. Çok güzel bir sayfasız var.ve yorumlamalrınız da harika tarzınızı seviyorum.Himegoto Asobi mangasını drama cd'sini online olarak yada indirerek nereden bulbilirim heryeri aradım bulamadım ben ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ve teşekkürler.:)Seviliyorsam ne mutlu bana. Himegoto asobi mangasının cd draması yok diye biliyorum ben. Araştırdım demek ki buna çıkarmamışlar cd drama. Yume Musubi Koi Musubi'nin de 8 bölümü kapsayan cd draması mevcut.Devamı çıkmamış.Eğer çıkacak olursa bunun devamıyla birlikte verirler diye umuyorum ama beklentiyi yükseltmeyelim şimdi büyük ihtimal çıkmaz.^-^ Çıksa güzel olurdu ama.XD

      Sil
    2. Böyle bir sayfa olması bile mutluluk verici.Youtube da görünce drama cd diye bişeyler var sandım ama sesleri yoktu tabi. demek yok. Bundan sonrada çıkmaz sanki tanihara sesini çok merak etmiştim halbuki.neyse Willjace çok teşekkürler bilgilendirdiğin için ;)

      Sil
    3. Yaoi ile ilgili sayfaların çoğalmasını ben de çok istiyorum. Ama malum biraz bıçak sırtı bir konu. :) Tanihara ile Takafumi'nin sesleri büyük ihtimal birbirine yakın olurdu. Takafumi için
      Inoue Kazuhiko ve Tanihara içinde
      Morikawa Toshiyuki sesleri çok uygun olabilirdi bence. Tanihara uke olsada baskın bir karaktere sahip çünkü. Verdiğim seiyuularda çok da güzel uyardı karakterlere.^-^ bak yine manga aşkı depreşti bu akşam tekrar okuyim ben bunu.;)

      Sil