29 Temmuz 2016 Cuma

Yamamoto Kotetsuko' dan Ashita wa Docchi da!

İt's All Your Fault


Bu hafta özüme dönüyorum.Yani manga tanıtımlara devam. Ve bunun için en best yaoi manga çizeri Yamamoto Kotetsuko'yu uygun gördüm. (başka kim olacaktı ki zaten:) Son çıkan yaoi mangalarından Ashita wa Docchi da! bu gün ki mangam olacak.^-^

Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.








Kirara bir gün oturup oyun oynarken orada bulunan çocukların kendisine güzel dediğini görür. Ama diğer çocuk ise öyle dememesini çünkü onun bir erkek olduğunu söyler. Buna sinirlenen Kirara annesine söylenerek eve gider. Çünkü kendisi erkek olmasına rağmen annesi onu bir kız gibi giydirir ve büyültür. Buna isyan eden Kirara sonunda saçları kesip çıplak bir şekilde okula gitmek için evden çıkar. (ahanda delirdi çocuk sonunda)
Kirara önde annesi peşinde dışarıda koşuştururken birine çarpar. Çarptığı adamın 2 tanede oğlu vardır ve o anda onların müthiş olduğu fark eder.








İleri zamanlarda bu ikili okula giderken Kirara onları takip eder. Bu geri zekalı yan dairedeki diye ondan bahsederler. Tabi Kirara bozulsa da onları takibe devam eder. Tam o anda karşılarına bir grup serseri öğrenci çıkar ve ikilimiz onları haşat eder. Bundan etkilenen Kirara bundan sonra size Aniki diye sesleneceğim deyip peşlerinden hiç ayrılmaz. Zamanla da ikili Kiraraya alışır ve onu korur kollar.
Orta okula başladıkları zaman kardeşlerin adı kuduz köpekler olarak nam salar. Tabi onlara tekme atan bir Kirara vardır artık. Herkes şaşırsa da bir şey olmaz. Öğle teneffüsünde bir grup serseri Kirara'nın başına toplanır. Küçük olan kuduz köpekle kavga etmişsin gel bize katıl tarzında çağrıda bulunurlar. Tabi Kirara adam mısınız lan siz gibilerinden konuşunca bunun gömleğini açıp duvara yapıştırırlar. Tam telefonla fotoğraflarını çekerken Ken gelir. (kardeşlerin küçüğü :)  ve en yakışıklısı ahhhh....)







Onları pataklar ve Kirara'yı oradan çeker. Teşekkür eden Kiararya daha dikkatli ol der ve çekip gider. (haşin erkek canım :) Okula giderken karşılaşan ikilimiz büyük abi hakkında konuşur çünkü artık okula gitmiyordur büyük olan.
Kirara artık okula iyice adapte olur ve arkadaşlarıyla falan takılır. Eve dönüş yolunda Ken'i bir kızı öperken görür. (ahhh hep böyle sahneler çizip yüreğimize oturtuyorsun Yamamoto yaaa. Bak şimdi içime öküz oturdu bile:(
Kiraranında göğsü sıkışır. Çünkü Ken'e aşıktır oda. Ama maalesef  bütün kızlar da Ken'e aşıktır. (şıll... bırakmıyor ki peşini nerede yakışıklı biri var hucum heeee gel indirim vardı.:)
Dönüşte birlikte yürürler ve Kirara size geleceğim diye tutturur ve Kenin evine gider.








Evde büyük ağabeye rastlar. Kenin aksine Kyouichi ile daha iyi anlaşır ve şakalaşır. Tam evden çıkarken Ken onu içeri çeker.(ahanda olay var:) Ne oluyor derken kardeşlerin babasının eve bir erkekle geldiği görülür. Yani babasının erkek arkadaşları vardır. Ve ikili bu durumdan büyük bir sinir duymaktadır. İşte o anda Kirara endişelenir ve ne yapacağını bilemez çünkü kendisi de Ken'e aşıktır.

Evde bir an itiraf etsem ne olur diye düşündüğünde Ken'i kendisine defol buradan cüce homo dediğini hayal eder. Tabi bunu istemez.
Ertesi gün okulda da hiç konuşmazlar. Eve dönüşte Keni yine bir kızla görür. Arkasını dönerek oradan kaçar. Tam giderken dünkü adamı görür.( Kenin babasının sevgilisi olan)Ve Kenin o tarafta olduğunu hatırlayarak adamı durdurur.








Böylelikle ikili bir yere gidip oturur. Masakazu-san evde olmadığı halde gelme nedeninin evi temizlemek olduğunu söyler ve Kenin kendisini görmemesini sağladığı için Kirara'ya teşekkür eder. Çünkü kendisi de farkındadır kardeşlerin onu sevmediğinin. Eve dönüşte yolunu iki kişi keser. Ikedayama çetesinden Oomaeda-sanın gurubundan iki kişi ona sınavlara başarı getirmesi için bir şey verir.
Böylelikle sınavı başarıyla geçer ve Ikedayamaya gidmeye hak kazanır. Bu sırada Kenin de oraya gideceğini öğrenir kendisinden.
Böylece yeni saç şekli ve havalı davranışlarıyla Kirara liseye başlar.









Tabi içinde kelebekler uçar çünkü Ken ile aynı sınıfa düşmüşlerdir. Bunun mutluluğunu yaşarken içeri hoca girer ve o ne saç şekli şeklinde Kirara'yı disipline çeker. (haydaaa)
Okul kuralları hakkında arkadaşından bir öğüt yesede bildiğini okumaya kararlıdır Kirara. Çıkışta Keni yine bir kızla görür.(aaaaa içime fenalık bastı her bölümde Keni bir kızla görüyoruz yaa bu hikaye nereye gidiyor böyle tarzındayım şu anda :(
Tam o anda iki kişi yine karşılarına çıkar ve Oomaeda aniki seni görmek istiyor der. (bunlara tekli gezemiyor mübarek:) Bu konuşmalara kızla konuşan Ken de şahit olur.








Oraya gittiğinde Oomaeda'ya ile tanışır ve saç şekliyle dalga geçer. Tabi yanındakiler hemen müdahale etse de Oomaeda'ya onları durdurur. Kirara ne istediğini sorar. Oomaeda tam çıkmak ile ilgili bir şey söylerken hocalar orayı basar ve bizimkiler oradan tabanları yağlar.
Kirara'nın arkadaşı korkunçlardı falan dese de Kirara'ya göre hiçte öyle değillerdir. Çünkü onlardan daha korkunç şekilde gözüken ama aslında öyle olmayan kuduz köpek kardeşleri tanıyordur.








Yolda karşılarına tavuk çıkar. (evet yanlış yazmadım bildiğiniz tavuk çıkar.) Ama bu tavuk bildiğin kral tavuktur. Aşırı büyük ve yol kesen cinsten. Bunların üzerine falan atlar. Hatta Kiraranın burnunu çizer. Tam bu sırada ne yapıyorsunuz diye Ken gelir. Bir ara tavukla göz göze gelir. (etraf da çalılar falan uçar herkes evine çekilir:) Tavuk bildiğin uçan tekme niyetine uçarak Kene doğru gelir ve Ken tek bacağından onu yakalayarak bertaraf edip fırlatır. Oradan çekip gider. (çok klastı beee:)










Ertesi gün okulda saçların güzel kokuyor hesabı kızlar çevresine toplanır. Bir de bu yetmiyormuş gibi erkekler bile toplanır. Tabi Ken hepsinden uzak olanları dinlemektedir. Çıkışta karşısına yine Oomaeda'ya çıkar ve onu bir yere götürür. Ardından çıkma teklif ederek ilanı aşk eder. (hayda biliyorduk zaten:) Tam Kirara'yı öpecekken birden kendini yerde bulur Oomaeda. Kirara tam Ken diye bağıracakken bakar ki büyük abi çıkar. Benim rakibim sensin şeklinde koşarak gelen Oomaeda yine yere serilir.
Bu arada Oomaeda'nın adamları da dövülmüş halde bulunur. Ken ise çalıların arkasında elleri yeni dövüşten çıkmış vaziyette abisi ve Kirara'yı giderken izler. (ahh canımm yaaa.:)







Eve dönüş yolunda yine ve yeniden Kirara Keni bir kızla konuşurken görür ama bu sefer bir ayrılık konuşmasıdır. Ken kıza seninle sadece zaman öldürüyordum der. Ve kız bir çakar Ken'e. (adi şıll... sen nasıl tokat atarsın benim canım Kenciğime:( ellerin kırılsın :(

Böylelikle Ken ve Kirara dönüş yolunu birlikte gider. Ne oldu tarzında ki sorular zaten kız arkadaşım değildi zaman öldürdüğüm biriydi şeklinde cevap bulur. Kirara sen gerçekten berbatsın böyle şeyler nasıl zaman öldürme olur şeklinde söylenince Ken onu yakasından tutar. Ve öper. (kyyyaaaaaaa:)
Ardında hepsi senin hatan der.^-^






Böylelikle devam eden mangamız eşliğinde bölüm biter. Yani gerçekten devam ediyor gelen 6. bölüm daha var ama ben burada bitiriyorum. Muhaaahaaaa şeklinde. Ne kadar kötüyüm dimi.^-^ Devamı daha ateşli diyeceğim ama inanmayın çok sakin giden bir manga. Bir sonraki bölüm neden beni öptü şeklinde. Biraz daha gelsin devam edeceğim yazıya da.
Yamamoto'yu ne kadar sevdiğimi bilmeyen yok zaten dimi.:) O yüzden yine çok süper karakterlerle yolda devam diyor. Özellikle kardeşlerde olan kişilik farklılıklarını güzel yansıtıyor. Aynı şekilde ikizleri çizdiğinde de bu farkı acıkça yazmıştım şu yazımda. Kısaca bendeki hayranlık bitmez bu kadına karşı. Etkileyici kardeşler ve über ötesi (süper ötesinin bir üstü için bu kelimeyi seçtim:) sevimli Kirara ile harika bir manga.
Yalnız sürekli Keni kızlarla çizmek bize yapılan büyük bir işkence olsada aradaki kıskançlık damarları tutan Kirara'yı gördüğümüz için de bir nevi sevindirici. Ayrıca Oomaeda ve o yabancı cisim tarzında tanımladığım saç şeklini de ileride görmek isterim cidden.:)
Neyse bu haftada benden bu kadar size iyi haftalar dilerken bu hafta sonu ailecek gezmeye gideceğimizden şimdiden bu yazıyı verdiğimi söylesem iyi olacak sanırım. Çünkü İnternetsiz bir ortama gitmesem bile orada bu yazıyı vermem mevzu bahis bile olmadığından şimdiden vereyim dedim. İyi okumalar.
Not: Böyle uzun yazmayalı epey olmuş baktım da. Ayrıca manga tanıtımı yapmayalı da bayağı olmuş yani iyi oldu benim için bunu yazmak. Aslında başka bir şey yazacaktım ama baktım bu manganın 6. bölümü gelmiş ve artık yavaş yavaş gelişmeler başlamışken başlangıç tarzında girişeyim dedim. Devamı Yamamoto'ya bağlı artık. Yeni bölümünü de merakla bekliyoruz.
Not 2: Abi mangada tavuk var yaaaa. Bildiğimiz saldırgan bir tavuk. Hadi bakalım daha neler göreceğiz.:) Aslında organik manga tarzında bir şey oldu bu da :)

7 yorum:

  1. Geçen bu mangaya yeni bölüm gelmişti değil mi? Ne zamandır bakamadım buna da, Ken’in Kirara’yı öptüğü yeri de okumamışım galiba spoiler oldu iyi mi bana :D :D Okurken hep diğer kardeşten de bir atraksiyon bekledim ben ama bakalım nasıl gidecek onun da hikayesi? Ken zaten… Ahh.. ah.. :) Haha o tavuk sahnesi hakkaten.. :D :D Gintama’da mahallede çocuk dövüyor diye söylenti çıkardıkları bir kedi vardı nedense o geldi aklıma. Kirara’nın yaptığı tarz da ayrı alem çocuk yakışıklı olamıyor ne yazık ki, güzel daha çok :D
    Ben de şaşırdım neden yazı bugünden gelmiş diye, iyi yolculuklar size şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 6. bölümünü gelince bende yazmaya karar verdim.Öptüğü bölümü okumamışmıydın desene büyük spoiler vermişim O_O. Ama uyarıyorum başında dimi:) hehe neyse 6. bölümü yazmamıştım bari oradan spoiler yememiş olursun.:) Abiden atraksiyon gelmedi tavuktan geldi onun yerine.^-^ Gerçekten tavuk çizmiş kadın yaaa.:)Ama bu abiyi dövdüğü Oomaeda'ya eş yaparsa Yamamoto'ya küserim cidden.En fazla Oomaeda'nın saç şekli değişirse olur başka türlü kabul etmeyiz.:)
      Kirara sevimli bıdığım yaaa.:)Ama en çok Ken'in haşin bakışlarını seviyorum ben.^-^
      Sağol. çok sevdiğim amcama gideceğiz.Bizden 7 yaş büyük olup hala evlenmediği için rahatça takılıyoruz ve tam bizim kafadan amcam da.Acayip eğleniyoruz onun yanında. Film kitap sohbetleri yapıyoruz çok şenlik geçecek yani inş. yarın gidersek:)

      Sil
  2. (yagmur) senin için keyifli ve eğlenceli bir hafta sonu olacağı için gerçekten mutlu oldum. iyi eğlenceler. keyifli hoş muhabbetler...

    ve ve uzun zamandır yoktum sanırsam. böyle güzel bir manganın tanıtımını okuyunca sankim bende ne zamandır ruhsal yönden çok çökmüş daha doğrusu mutsuz hissetsem de (iş bulamadığım için) hayata dönmüş gibi hissettim.

    Bende senin gibi Yamamoto Kotetsuko tüm mangalarının çevrilmesinden yanayım. gerek çizim ve gerekse mangalarında işlediği konular açısından okurken gerçekten keyif aldığım mangalar.

    özellikle sağolasın sen tabiki... çünkü senin sayende tanımadığım bir çok mangayı türkçe çevirisi olmasa bile ana hatlarıyla tanımış oluyorum. bundan dolayı ektra large teşekkürlerimi sunarım. ve yukarıdaki mangayıda gerçekten çok sevdim devamını dört gözle bekliyorum.

    Gerçi insan sevdiği şeyleri tanıtırken daha keyif alır, bunu dememdeki amaç sen Fujikawa Ruri mangaka nın mangalarını sevmiyormusun... sitenin ara butonundan Fujikawa Ruri mangakaya ait pek bir manga göremedimde. yanılmışda olabilirim tabi ama ben bu mangakaya ait bir kaç araştırma yaparken yada ona buna tıklarken tesadüfen bir kaç manga gördüm. gerçi anlam olarak pek anlayamasamda çizimlerinin güzel olduğunu düşünüyorum, ayrıca çoğu mangası da tamamlanmış kısa serilerden oluşuyor.

    işin özü bu mangakanın bir kaç mangasını tanıtabilir misin. tabi sevmiyorsan bu isteğimi göz ardı edebilirsin. ya da tanıttı isen sayfandan link paylaşırmısın.

    şimdilik durgun olan benden de bu kadar. her hafta senin bir şeyler paylaşacağını bilmek ve onu okumak güzel. tekrar tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Gerçekten keyifli bir hafta sonu geçiriyorum.Sen de inş. keyifli bir hafta geçirirsin.:) Yamamoto ahh acayip seviyorum.Dediğin gibi inş. hepsi çevrilir.^-^ benimde istediğim bir omairi desu yo var.ilk o çevrilse bari:)
      Elimden geldiğince tanıtımlara devam edeceğim.:) İşe yarıyorsam ne mutlu bana. Fujikawa Ruri'yi severim aslında.
      https://darknessyaoimanga.blogspot.com.tr/2016/02/guncelimden-secmeler-2.html bir mangasından bahsetmişim ama tanıtımını yapmamışım.İsteğin rica değil emirdir ne demek. :) Yakın zamanda Perfect Kareshi'şinin tanıtımı yazacaktım zaten iyi oldu biraz öne çekerim yazmamı.:) Gokudou Darling'i de yazabilirim.İkisi de güzel mangalardır. istediğin başka mangakalar varsa veya mangalar varsa söylemen yeterli.^-^Elimden geldiğince tanıtımını yaparım.
      Kafana takma elbet işler düzelir ve kendine uygun bir iş bulursun.Bende şu anlık sergüzeşteyim.En iyisi 2017'deki Kpss'ye hazırlanmak.Bu sefer kesin gireceğim inş. Seninde girmeni tavsiye ederim.
      Aman sağlık en önemlisi moralini bozma ve yola devam et.:)

      Sil
  3. Çok merak ettim şimdi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak neyi merak etmiştin.:)Bir şey mi kaçırdım ben.^-^

      Sil
    2. :D :D :D Hatırlamadım ya neyi merak ettiğimi???? Kesin manganın bir yerindeki bir şeyle ilgilidir ama bu saatte bulmam zor tabii :)

      Sil