24 Temmuz 2016 Pazar

Oradan buradan ve güncel mangalar

Güncel Mangalar


Bu gün acayip yorgun olmama rağmen bu yazıyı yazmaya karar verdim.Yani biraz kısa olursa kusura bakmayın lütfen. Hatta bu hafta vermesem mi bir yazı diye düşünüyordum ama sonra sorumluluk sahibi biri olduğumu kendi yüzüme vurduğum tokat ile hatırladım vesselam.Çok konuşkan havamda değilim şu an idare edin beni olur mu.^-^
Neyse bu hafta çok sevdiğimiz D gray manı bir daha izledik.Nedenine gelirsek biliyorsunuz ki (yani biliyorsunuz dimi:) yeni bölümleri geldi.Çok beklemiştik cidden.Biraz bahsetmek gerekirse yeni seiyuuları aslında çok beğendiğim söylenmez.Yani Allen'in seiyuusu ölmüş okey ama Lavi'nin seiyuusuna ne oluyor.Çok seviyordum onun sesini ben yaaa. Geri dön diye şarkılar bestelemekteyim şu an.Artı görsel imajın değişmesi kısmında da biraz sıkıntı var.Yani yeni jenerasyon grafikler kullanılmış ve karakterler renklendirilmiş.Şimdi eski versiyonu tekrar izleyip yeni 20016 versiyonunu izleyince başta bir ne oluyor yaa ya bağlıyorsunuz.Biz D grayman'ın o karanlık gri havasına vurulmuştuk. Şimdi bu ne diye tepki veriyorsun.Ama aklı selim düşünürsek de aynı ekip bu olayı yapmıyor hatta seiyuular bile ortada  yoksa sanırım bazı değişimlerin olması normaldir.Ayrıca eski D garyman da en sevdiğim generali zaten çok az görmüşken yeni D grayman da hemen vurmak ne oluyor.Bak bu spoilerdi aman dikkat.Neyse kısacası adam ortadan yok oldu. Nerdesin general Cross diye nidalar atmakdayım. Allenin ustası Crossu çok az görmemize rağmen bu karaktere bu kadar bağlanmak sanırım bunu bir de Gintamada ki Takasugi Shinsuke'de görmüştük.
Neyse konu neydi haa doğru şu an haftamı animeyle geçirdiğimden manga okumaya fırsat bulamadım çok fazla.En fazla gelen Türkçe mangaları okudum.O yüzden de bu haftalık İngilizce bir şey okumadığım ve ne yazacağım konusunda kafa patlatmadığım için kusura bakmayın.Tabi bir yandan da editlere sarınca... kısacası durum bu.






Ama sizi yaoi mangasız bırakmamak adına  bir kaç güncel yaoi manga vermeye karar verdim.(hemde şu an yani bu yazıyı yayınlamadan 10 dakika önce olacak sanırım:) ilk manga Koi No Jikan.OHYA Kazumi mangakamız. Kendisi genelde Shoujo yazarıymış.Demek ki doğru yolu bulup yaoi de çiziktiri vermiş.Bu tarz olanları bekli bilirsiniz. Yani aslında shoujo yazıp araya yaoi alanları.Eğer aklınıza gelmediyse İmagase dersem hatırlarsınız sanırım.Aynı şekilde İmagasenin de yazarı Shoujo ve dram türünde yazan biri ve yaoi mangaya el attığında bayağı ağlamıştık. Kısaca okumalık güzel bir manga daha.Çizim olarak biraz beyazlar ağırlıkta ve karakter odaklı çizilmiş ama çokta kötü sayılmaz bence.












Tsukiatte Agete mo Ii n Dakara ne 2. bahsedeceğim yaoi manga. Suyama Torico mangakamız. Açıkçası çok bilindik bir mangaka değil çünkü 2 tane mangası çevrilmiş İngilizce'ye. Ama bence güzel çiziyor yani diğer mangaları da yakında çevrilir merak etmeyin.İlk benden duymuş olun okey mi:)Çünkü çizim olarak kötü bir çizer değil.









Ve son mangamız çizimden de anlayacağınız üzere Yamakami Riyu'dan Anata wa Boku Dake no Hana.Beni takip edenler bu mangakanın hep dram türünü verdiğimi bilirler sanırım.Ama dediğim gibi aslında komedi de yazıyor işte onlardan bir tanesi bu manga. Riyu'nun eskimişimsi (bu benim bulduğum bir tabirdi sanırım:) çizimini sevenler bu mangaya bayılacaktır.








Evet geldik son noktaya.Bir parça söylemlerde bulunabilirsiniz buna hakkınız var nitekim.Bütün bir konudan kopuk yazdım değil mi. Başında da söylediğim gibi idare edin lütfen.:) Hoş görünüze sığınıyorum.
Bilmem biliyor musunuz ama hala manga fox ve manga here'nin açılma sorununu çözemedik.Yani 404 hatası veriyor.Bazı yollarla girsek de kalıcı bir çözüm bulamadık.Bu yüzden hüsranlardayım.Tabi mymangareadingde de genellikle djler geldiğinden aralarından seçip yeni bölümleri çıkarmaya çalışıyorum. Ahhh işim başımdan aşkın valla. Neyse bu hafta keyfim yerinde.O yüzde size de bol güneşli ve keyifli günler diliyorum.Mangalardan kopmadan (benim gibi animelere sarmadan) geçireceğiniz güzel günleriniz olsun lütfen.
Haa bu arada bilmem daha önce bahsettim mi ama tam bir Baccano hayranıyımdır.Şimdi bu nereden çıktı derseniz aynı ekipten çıkma 91 days'i izlemenizi tavsiye ederim.Tabi Baccanoyu izlememiş olanlarda izlesin lütfen.Gerçi ilk izlemeye kafanız eminin ki karışacaktır.Konuyu anlamaya bilir hatta ne oluyor diye bir parça sergüzeşe düşebilirsiniz. Ama sakın vaz geçmeyin.Kopuk hikayelerin hepsi birbirine bağlanıyor.Ve sonunda ortaya büyük olan olay çıkıyor.Yani neymiş be bu tren olayı dediğinizi duyar gibiyim.Mafya çeteler gruplar bu tür eski atmosferi seven animeciler için ideal bir animedir. 91 days ise intikam konusunu işliyor daha 3 bölüm geldiğinden çok bir şey söyleyemem ama o havayı alacağınızdan eminim.
Amanın bak konuşma havamda olsam daha neler yazardım ama yapmam gereken işler var o yüzden bu hafta benden bu kadar.Hadi görüşürüz.^-^
Bu arada Baccano'nun açılışı çok meşhurdur bilmiş olun.Yani paradilerini aratmayı sakın unutmayın derim.Attack of titanın bile bu manganın açılışıyla paradisi vardır.Kesinlikle aratın ve izleyin derim.
Haa bir kaç gif de versem sorun olmaz sanırım.


















7 yorum:

  1. Elinize sağlık yazı için, kaç zamandır manga okuduğum yoktu, bloğunuza uğrayıp yazılarınızı okuyordum ama yorum yazamadım.. :( Blog resmi pek hoş olmuş bu arada :)
    D gray man’e özellikle yeni çıkan animeler listesinde de sürekli görünce baya bir başlayasım gelmişti zaten.. Öneriyorsunuz yani?
    Ah o Tsukiatte Agete mo Ii n Dakara ne’nin çizimleri ne güzel görünüyor öyle.. Keşke devam eden manga olmasaymış ya.. İlk manga da fena görünmüyor ama shoujo yazarı mangaka dendiyse temkinli yaklaşmak lazım :)
    Mangafox konusunu ne zamandır face sayfalarında bildirenler oluyordu, en son ta ne zaman gördüm cevap vermişler. Telif hakkı nedenlerinden dolayı ülkemize sunucu sağlamıyorlar mı neymiş.. Ben şahsen uygulamadan okuyorum bilgisayarı kullanmadığım için sorun yok ama öneri olarak vpn değiştirin demişler genelde. Ona da pek sıcak bakmıyorum o yüzden 404’ü görmekten başka çarem yok.. :/
    Baccano’yu Durarara’dan sonra epey izlemeyi düşünmüştüm, onda da karmaşık bir hikaye sonrası hepsi birbirine bir şekilde bağlanan karakterler vardı. Kurgusuna hastayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.:) Blog resmi için bayağı junjou gezdim desem yeridir.(Sanki hiç görmüyormuşum gibi:) ama benimde hoşuma gitti.^-^
      D grayman 10 numaradır hala başlamadın mı? Hemen başla derim.:) Daha sonra da mangasını okuyorsun.Tabi çizimleri çok karışık kadının.O yüzden en iyisi anime.Eski versiyonu çok daha karanlık havada.Yeni versiyonu biraz yeni jenerasyon için yapılmış gibi sanki.Ama güzel yani. Tam bir Lavi hayranı oluyorsun.Sanırım seiyuusundan kaynaklanan bir durum.:)Allen de işte gambatte diye destekleyeceğin karakter. Haa bir de Tyki mikk var.Normalde kötü karakter ama ben acayip seviyorum onuda.
      mangaların hepsi devam ediyor nitelikli.Ama hala aynı bölümde sayıyorlar. Yaa hiç mi birinin yeni bölümü gelmez.Bekle Allah bekle hala gelecekler.:(
      Manga fox gidince üzüldüm cidden.Sanki bağlantım kopmuş gibi oldu.Her bilgisayar başına oturduğumdan açtığım sitelerden biriydi. vpn olayını yaptım ama sakıncalı olduğu için kaldırdım.Artık çözümler arayacağız.
      ahhh Baccano yok mu? bu animeden sonra bu tarz kurgu türüne sahip animeleri çok aradım.Ama nafile hiç bulamadım bu tarz.Çok süper ötesi anime değil mi?özellikle Vino yok mu favori karakterim.^-^

      Sil
  2. Uhm... Hey? Turkce Yaoi manga okuyacak hicbir site bulamiyorum. Bildigim manga siteleri yaoi cevirmiyor :( nerden okuyabilirim, sen nerden okuyorsun? Blogunu seviyorum. Cevabin icin simdiden tesekkurler, ve evet sirf bunu sormak icin blog hesabi actim 😂 (baska arkadaslar da site cesitliligi olarak oneride bulunursa minettar olurum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) Öncelikle blogumu takip ettiğin için teşekkürler ^-^
      Türkçe manga olarak en köklü site http://www.heterophobiafansub.com/
      bizzat editçilerinden biriyim o yüzden ilk tavsiyem tabi ki bu site.:) zaten ilk bu türü ele alıp sadece bu türü çeviren de bu sitedir.Bir çok yaoi ve (ben hiç sevmesem de) yuriyi buradan indirip okuyabilirsin.:) Ama ben indirmek istemiyorum diyorsan eğer http://manga-tr.com/ buradaki +18 mangalar bölümünden onlie okuyabilirsin.Zaten buraya girince diğer bütün yaoi manga çeviren grupları da bulmuş olursun.Ama isim olarak BLSCANS-TR,Yaoi DJ Tr bunlar var sanırım çeviren.Onun dışında İngilizce olarak mangafox ve manga here vardı lakin onlar şu an kapalı durumda:( ama manga go, mangapark, mangaten bunlardan yaoi kısmında bulabilirsin:) bunların dışında en yaoi veren yer İngilizce olarak http://myreadingmanga.info/ burası tam yaoi cenneti.Ayrıca yaoi otaku mangaları indirip okuyabileceğim bir yer. Cd dramalı okuma seviyorsan eğer de http://nightyaoi.blogspot.com.tr/, http://blcddrama.blogspot.com.tr/ , http://yukihiroworld.blogspot.com.tr/ buradan bulup indirebilirsin. Cd dramayla hiç manga okumamışsan acayip tavsiye ederim. Cd dramayla okumak cidden daha etkili.^-^ hımmm bunların dışında http://www.nihonomaru.net/manga var ama buraya üyelik falan istiyor genellikle raw mangalar var.
      Bunlar yeterli gelmezse yazman yeter daha fazlalarını yazarım.:) Tumblr hesapları da var takip ettiğim ama onları yazarsam bayağı uzun olur.:) Bu yazdıklarım sürekli takip ettiklerim.Yine herhangi bir şey sormak veya konuşmak istersen yazman yeterli:)

      Sil
  3. Sen gerçekten 1 numarasın! Hemen sitelere bakıyorum, bu kadar uzun cevap verdigin icin tesekkur ederim :) Yuri ben de sevemiyorum pek, daha doğrusu gidip özellikle yuri okumuyorum. Sanirim genellikle kizlarin yaoi erkeklerin yuri sevmesi asla cozulemeyecek sirlardan biri.Cd dramali manga hic okumadim ve gercekten denemem lazim ☺ tesekkur ederim tesekkur ederim tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Her zaman yardım ederim. Cd drama olayı önemli.^-^ Hemen başlarsan senin için daha iyi olur.Başlangıç için
      https://darknessyaoimanga.blogspot.com.tr/2016/07/o-da-ne-tavsiye-listesi-mi.html
      buradaki mangalarla başlayabilirsin.hepsinin cd draması var ve okumakta zorluk çekmezsin. Valla yuri'yi hiç sevmiyorum sevemeyeceğim sanırım. :) yaoi okumak daha güzel.^-^

      Sil
  4. Okumaya basladim ve sanirim asiri dozda mutluluktan kriz geciriyorum

    YanıtlaSil