4 Haziran 2016 Cumartesi

Klişeler 2

Mangadaki Klasikler 2


Evet klişeler diyarına yeniden hoş geldiniz.Nedir bu klişe diye merak edenlerin 1. bölüme buradan bakmaları rica olunur.

İşte yaoi manganın kendimce klasikleşmiş klişeleri bölüm 2;


yaoi_manga
Koisuru Boukun


5.Bir erkek bana aşkını ilan etti ama yüz bulamadı daha sonra da beni takmıyor endişeliyim klasiği;
İlk açılış buradan gelsin istedim zira bu durum mangalar da var olan klişelerden.Öncelikle sememiz bir güzel itirafını yapmış ukemizle ilgili olduğunu acıkça dile getirmiştir. Gel gör ki o bu şu baskısı aman öyle şey olur mu baskısı ve sen ne çeşit bir hastasında bana aşkını ilan ediyorsun baskısıyla bu itirafı kesinlikle reddeden ukemiz daha sonrasında amalara bağlayarak benimle neden ilgilenmiyoruma geçiş yapar. Durum bundan ibaret yani.Evdeki bulgurdan veya hangi bakliyatsa ondan olma durumu söz konusu.Sen beğenme reddet kalbini kır semenin ardından semede biraz yüz vermeyince neden böyle oldu diye için içini kemirsin.Adama sorarlar daha önce neredeydin diye.Nitekim iyi yürekli sememiz bu kıskançlık krizini sezip bunu bir fırsata dönüştürmesini bilir. Ve ukemizi kendine bağlar.Tabi bizde ukemizin içinden geçen cümleleriyle mest oluruz bu sırada.Benimle ilgilenmiyor ama bu durum neden kafamı kurcalıyor tarzında bir düşünce sistemi olayı var bu mevzuda.(Koisurudaki olay böyle başlayıp bana neden dokunmuyora kadar gidiyor düşünün artık:)




yaoi_manga
He Is Beautiful



6.İçki masasından kalkıldığında ukemizi semenin eve bırakması klasiği;
Cacann yine sıkça rastlanan bir klasikle devam edeceğim.Nedir bu semelerin eve sarhoş olan ukeleri götürme derdi. Yaa evlerini onunkine mi çok yakın. Ya da başka bir arkadaşı evine bıraksa olmaz mı bilmiyorum lakin illa o sarhoşu evine seme bırakacak.Zaten neden hep uke sarhoş olur oda belli değil. Ukelik özelliklerinden olan daha zayıf ve kırılgan olma özelliği içki masasında dayanıklığı da içeriyor mu? Ya adamın sünger gibi bir ciğeri varsa.Ama yok illa sarhoş olan uke olacak.Bir tane manga var mı ki seme sarhoş olsun da ukemiz onu evine bıraksın.Zaten bu sarhoş olup eve bırakıldıktan sonraki mevzu hep aynı.Biri de rahat bırakayım uyusun demiyor maşallah.
Nedir bu içkisine ilaç atılmış tarzındaki sarhoşluk muhabbeti anlamıyorum.Nitekim biz zaten tamam olay bitmiştir deyip yolumuza bakıyoruz böyle bir sahne görünce.






yaoi_manga
Okane Ga Nai

7.Ayy yardım edin beni kaçırdılar klasiği;
Evet nedir bu ukelerin çektiği bölüm 2.
Bütün kötü olaylarda bu ukelerimi bulur.Yani insanın hayatında görüp görebileceği bütün uğursuz olayların mangalar da bunları bulması enteresan.(aslında çok doğal adı üstünde manga ama havamı bozmayın şimdi tam atar atma modundayım:)
Ayrıca hadi seni buldu bari bir kız kaçırsa.Yok illa başka bir erkek ukemizi kaçırır.Bütün erkeklerde ukemize hastada onun mu haberi yok.Bu nedir yani. Fermonlar ben buradayım şeklinde milleti kendine çağırıyor resmen.Hadi onu da geçtim bu ukeleri hep semeler mi kurtaracak.Yok mu bunların yakın arkadaşları aileleri yaaa. Birisi de demiyor oğlumu kaçırdılar yardım edin.(zaten babayı gördüğümüz yok ne saçmalıyorsam bende)
Neyse kısacası illa o uke kaçırılacak ve kahraman sememiz onu kurtaracak.Bizde o sırada çekirdek elimizde heyecanlı gözlerle olup bitenlere şahit olacağız.Birde tam bazı şeyler olacakken kurtarılma durumları oluyor biz de heyecan tavan yani.Yok şimdi bu saatte trafiğe takılır, araba bulamaz, çocukta "gps"mi var da yerini bulacak gibi dertler yok.Anında o kapı kırılır ve içeri külhan beyi tarzında girilir sen benim erkeğime nasıl el sürersin tarzında bir bakış atılır.Sonrası malum çok dövdükleri görmedim lakin olay hemen kapanır ve kurtulan kurtulur şeklinde devam eder mangamız. Ama yine seviyoruz bu tür mangaları o heyecan ve adrenalin bizi kendine çekiyor. Kalbimizin dakikada  atışı 120 filan buluyor. Bize de eğlence çıkıyor kısacası.

yaoi_manga
Kawaii Akuma
8.Bu çocuk şeytanın vücut bulmuş hali ama herkes melek sanıyor klasiği;
Başkaların yanında melek bana gelince şeytan klasiğiyle devam etmek istiyorum açıkçası.Yani olay semenin iki yüzlülüğü ile doğrudan orantılı olarak devam ediyor desem yeridir.Herkese karşı nazik ve saygılı sememizin bir ukeye karşı kaba ve çirkin davranışlarda bulunduğuna çoğu mangada şahit olmuşsunuzdur.Peşinden koşmam sana kötü davranırım hatta seni aşağılarım ki beni ileride sevesin mantığı galip geliyor sanımca.Yoksa ne rol kesiyorsun derler adama. Oscarlık oyuncu musun diye film teklifleri gelir kısacası.(tamam yine abartmanın suyunu çıkardım:) Neyse kısacası bu iki yüzlü semelerimiz kendilerini etrafa iyi ve sakin olarak tanıtırken herkese gayet dostanece yaklaşırken ukemize gelince kayışı kopartıyor efenim.Kısacası biz bu duruma yakında benim olacaksın o yüzden sana nazik davranmama gerekyokus sendromu diyoruz. Ukemiz ise hala yok herkese karşı iyide neden bana kötü şeklinde şapşal şapşal gezmekte. Abi amacı zaten seni öyle düşünmeye sevk etme gelme bu oyunlara yahu diyorum.Ama kime diyorum.Eninde sonunda ukemiz ağlar ve sememiz ahanda istediğim buydu şeklinde üstüne kapaklanır olan olur ve bizde bak nasıl götürdü çocuğu şeklince fesat fesat düşünürüz.Nitekim yine böyle mangaları seviyoruz.Bak çocuğa neler yapıyor şeklinde bir düşünce tarzı biz istemesek de beynimize yerleşiyor diyelim.(bu arada verdiğim resim tam bu anlattıklarımın vücut bulmuş mangasıdır. Kendi editimiz diye söylemiyorum.Göz var nizam var yani.Çok şeker olan Fuuta'nın Akiyoshi'ye yaptıkları belli.Hem ayrıca o gözler ve eline ağzına götürerek masum bakışlar atması cidden on numara.Ama benim en beğendiğim Akiyoshi'nin görüş vizyonundan gördüğümüz İchii. Yani o korkunç ve sert mizacın altından melek gibi bir karakter yatıyor dersem yeridir.Hele ilk bölümde Fuuta'nın Akiyoshi'yi sıkıştırdığı yerde "Fuuta insanları zorlamak kötüdür." deyip Fuutadan dayak yediği kısım süper ötesiydi cidden. Ayyy daldım gidiyorum durduranım yok yani. Konu neydi nereye geldi.

Ihımmm evet bu günlükte yine bu kadar yeter sanırım.Tamam yine çok söylenmeden devamının geleceğini yazsam fena olmaz sanırım.Klasikleşmiş sahneler fazla olduğundan bir hafta daha uzatmamın kimseyi sıkmayacağını umuyorum.Öhöm yoksa yanlış mıyım. Neyse bildiğim gibi devam edeyim o zaman.
Bunları yazarken hala eski ana duvar resmi vardı(yani hala var)koyduğum (yani siz okurken inş ben resmi değiştirmiş olurum) resim hakkında biraz söylenmek istiyorum izninizle. Öncelikle anime çok güzeldi.Onu söyleyeyim.Ayrıca komik dokunaklı ve Hiroshi Kamiya etkiliydi.Süper ötesi bir anime yapmışlar.
Neden bahsediyorsun ne animesi diyenlerin bu linkten animeyi izlemeleri rica olunur. Doukyuusei aslında anime filmi gelmese hiç haberim olmayacağı bir mangaydı diye itiraf etsem yeridir.Ama animeyi izledikten hemen sonra mangasını da indirip okudum. Mangası da güzeldi.Yani ne diyoruz kapağına bakıp bir şeyi yargılamamalıyız.(ahanda önerme yaptım:)İçten samimi ve shounen ai. Aslında mangası bari yaoi şeklinde çizilseydi diye içimden geçirmedim değil hani.(hahahaha kötü ben^-^)Kısacası semenin gözünden anlatımla başlayan animemiz gerçekten bizi olduğumuz yerden teee oralara kadar götürdü dersem yalan olmaz.Bunda ki en büyük etken tabi ki gel damadım ol sesine kurban tarzda takıldığım Hiroshi Kamiya. Bayılıyorum onun sesine yaaa. Cidden çok samimi içten ve karakter sinirlenince bile kendine has tonlamasıyla bağıran nadide bir ses yani.O bağırışlar da karakterin nasıl ikilem de kaldığını aslında öyle demek istemedim tarzında söylendiğini.Beni yanlış anlıyorsun seni seviyorum aslında demek olduğunu hissediyorum.(vayyy ne çok şey hissediyorum maşallah bana his gurmesiyim mübarek:)
Hazır kopturdum gidiyorum bir iki kelimede yeni gelen Koisuru Boukun hakkında olsun bari.Öncelikle izninizle  mangakaya sesleniyorum. Yaaa Takanaga senin derdin nedir yaa.Her bölümde beni böyle hislere boğuyorsun.O kadar dokunaklı ki yeni gelen bölümler her bölümde  Morinaga'ya üzülmeden edemiyorum.Onun içinden geçenler cidden büyük bir duygu seline sürüklüyor beni.Bu nedir cidden ama.O kadar hisli manga çizilir mi?Yeter sevenler kavuşsun arada sorunlar olmasın senpai daha açık sözlü olup şu Morinaga'ya seni seviyorum desin artık.Perişan oluyorum her bölümde.İple çekiyorum yeni bölümlerini.Emeği geçenlere de saygılar bu arada(Yankami-senpai, Zeze-san ve ben saygılar cidden)
Bu arada sanki bahsetmem gereken bir şey vardı gibime geliyor ama hımmm  Okane Ga Nai'nin yeni bölüm ing. geldi miydi. Yoo hayır sanırım onu seven sadece ben varım. Süper loversin 25. bölümü geldi miydi yooo ondan bahsetmedim bile. Junjuonun yeni bölümü geldi miydi yooo geleli çok oldu daha fazla Misaki görmek istemiyorum tarzındayım şu an. Haaa Saezuru tori wa habatakanai'nin rawı geldi.İşte bu bundan söz açacaktım ben.Bilmeyenlerin hemen okuması rica olunur bu arada. Spoiler gibi olmasın ama bu hafta mangaya Doumeki damgasını vuruyor.Yani öyle böyle değil.Vurmak ama nasıl bir damga vuruyor.Okuyanlar aaaa ondan bahsediyorsun sen diye içlerinden geçire bilir.Evet süper ötesi çizimden bahsediyorum.Neyse ing. gelince daha bir olayı anlarız diyorum ve bu haftaki yazıyı bitiriyorum.İyi haftalar.:)
Normalde yazıyı vermem gereken zamanda bir ekleme yapmak istiyorum izninizle.İkiz kız kardeşimin bulduğu bir mangadan bahsetmezsem eksik hissederdim. Kyou Kara Ore Wa!! mangamızın adı. Mangamız yaoi değil.Hatta çizimleri çok eski.Kapaktaki acayip tiplere bakıp da (ki cidden acayip biri perma yaptırmış ve saçını sarıya boyatmış diğeri ise saçlarını dikmiş ama nasıl bir dikme:)yargılamamanızı istiyorum.Gerçekten çok komik bir manga.Bu acayip tipteki ikilimizin okuldaki güç savaşına şahit oluyoruz.Her türlü okul çeteleriyle yakuza tipli çocuklarla kavgalarına şahit olacaksınız.Ayrıca uzun etekli kızların da kız çetesi olup mangada kadına vurulmaz kuralı uygulanmadığının da altını çizmek isterim.Yani sen kızsın sana vuramam yok anında yumruğu yiyor kızlarda bu mangada.Onun dışında ikilimizin kendine has özellikleri var.Sarışın olan karakterimiz acayip dalavereci bir tip.Çantasının içine demir mi yerleştirmiyor, yanında dövüş esnasında karabiber mi fırlatmıyor yani anlayacağınız biraz kaçak dövüşen ama gittikçe güçlenen bir tip var karşımızda.Diken saçlı olan ise haksızlığa dayanamayan tiplerden. Gururluyum tarzında takılıyor.Kısacası çok komik bir dille çevrildiğini eklemek isterim.Çeviren arkadaşa teşekkürler.Canavar Vasfi'ydi sanırım.Editörünün sürekli olmasa bile ara ara değiştiğini biliyorum.Sanırım bu konuda sıkıntı çekilmiş ama şu an manga hala devam ediyor.Buradan mangamızı Türkçe şekilde okuyabilirsiniz.Gerçekten gülme garantili bir manga.Benim okuyup da gülmekten gözlerimden yaş geldiği nadir durumlar vardır ve bu manga beni gülme krizine soktu dersem yalan olmaz.Bölümlerin uzun olduğuna bakmayın.Zaten okuyunca 2. ciltten sonrası akıp gidiyor resmen.Okumanızı gerçekten tavsiye ederim.^-^

5 yorum:

  1. (yagmur)yaşasın!! bu haftaki yazı bana göre tam kıvamında olmuş. klişelerimiz tatlı bir konu yeni bölümü de sabırsızlıkla bekliyorum.

    Doukyuusei bu mangayı bir manga sitesi çevirmeye başlamıştı bir bölüm verdi sonrası kaldı. biraz daha bekledikten sonra siteye sormayı düşünüyorum. seninde bahsetmenle mangasını ve filmini yakın takibe aldım.linkte bir sorun var sanki.

    5. sırada yer alan klişeyi okurken ve tabiki o mangayı bende okuyanlardan biri olunca aynı dili konuşuyormuşuz duygusuna kapılıp birden mutlu oldum.ah ahh Koisuru Boukun o sahneleri gözümde canlandı. senpaimizde az değil hani. ne yalan söyleyeyim şu ana kadar okuduğum mangalardan uzun mangalardan bahsediyorum bölüm 48 olmuş zavallım morigana hala senpaisinin ona ne hissettiğinden emin bile değil. hali içler acısı, onun bu haline üzülmemek elde değil ki, aşık olduğu senpaimiz; ilişkiye öyle büyük konuşarak ve her şeye itiraz ederek başladı ki; öle her şeyi kolay kolay kabul eden bir yapısı da yok, son sözü ben söylerim tarzından.işi zor.

    hımmmm en son ne diyorduk 5. numaradaki klişemizin ana temasından bahsediyorduk değilmi? bu yaklaşım şekli belkim bazen işe yaramıyor ama; en azından önce sıcak davranıp arkasından soğuk davranılınca karşı taraf için içsel sorgu ve buna göre hareketlerin takip edilmesi... başta itiraz eden tarafın soğuk davranışların olduğu dönemde yavaş yavaş kendisine gösterilen ilgiden hoşlandığının kafaya dank etmesi, kendisine gösterilen ilgisizliğin kendi içinde yavaş yavaş sevgiye dönüşmesi ki; ben bu klişeye hiç bir zaman hayır demem çünkü bu klişe benim için aynı çok sevdiğin baklavayı yedikten sonra arkasından su içmek tadında.

    6. numaralı klişemiz ile ilgili olarak en azından benim hatırladığım öle gözüpek uke var willjace. çok severek okuduğum ki hala ara ara okurum. bu mangamız Doushiyoumo Nai Keredo olup, onun 2. bölümünde de içki olayımız varki tam senin istediğin yönde sememiz ukemizin sızmasından dolayı eve getirir ama bir an gözlerini açan uke sememize saldırır gerçi olay sonra karşılıklı duygularla derinleşse de, başlangıç ukemiz olduğundan onu alkışlıyorum.

    7. klişemiz için öle benim aklıma gelen olmadı :( hiç üzülmüyoruz hatta bu olayı mutluluğa dönüştürmek için; napıyoruz Okane Ga Nai mangasının çevrilmesini istiyoruz :)

    8.numaralı klişemizi okurken Kawaii Akuma mangasının elimde türkçe olduğunu bilmek nasıl mutluluktur anlatamam. daha okumadım o yüzden tam bir yorum yapamasam da ben bu klişe konumuzuda seviyorum. çünkü sememiz ne kadar kötü davranıyor gibi olsa da aslında en çok seven ve kaybetmekten en çok korkan bir yanı oluyor ki buna benzer bir manga okudum ama sanırsam çoğu mangaların arasında geçen bir ekstra bölüm olduğundan hani manga olduğunu hatırlayamadım :( bu klişeyi sevmemin nedenlerinden biride gerçek hayatta olabilecek olaylarla daha fazla örtüşüyor ki bu durumda mangalar da yer alan karakterlerin duyguları bana daha gerçekçi geldiğinden o mangayı okumayı daha çok seviyorum.

    Saezuru tori wa habatakananin yeni bölümleri sabırsızıkla bekleyenlerdenim (umarım en kısa sürede türkçe çevirisi gelir) çünkü mangakamız Yoneda Kou çizimlerini geçtim (ki onlarda çok güzel)mangalarında elde aldığı konunun işleniş şeklini öyle farklı bir boyuta taşıyorKİ nasıl desem manga okumuyorum da gerçek hayattan yaşanmışlıklardan hikayeler duyuyormuşum gibi ki; Doushitemo Furetakunai mangasını kaç defa okursam okuyayım duygu yoğunluğu, konusu öyle güzeldi ki sankim orda ki karakterlerden birinin yaşamından bazı kesitleri izliyormuşum gibi. o yüzden Yoneda Ko'nun tüm mangaları çevrilmeli pankartını buraya koyuyorum.:)

    ve son söz kapak resmine bayıldım.. Kyou Kara Ore Wa mangasına bir göz atayım bakalım gülmek güzeldir...gülmek deyince aklıma geldi bende size bir manga önereyim MOLESTER MAN türkçe çevriliyor ay nedense mangakanın anlatış şekline ve çizimlerde karekterlerine verdirdiği tepkilere bayıldım. yanı okurken kendimi gülerken buldum bir şans verin derim... son sözün son sözü sahi super lovers manga çevirisi de olcak dimii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle merhaba:) Doukyuusei'nin linki kırık değil büyük ihtimal dns ayarın bu siteye uyumlu değildir.Çünkü bütün yaoi ile ilgili mangalar animeler burada olunca yasaklanmış bir site.Yasakları delmek için dns ayarını değiştirirsen bu siteye kolaylıkla ulaşırsın.Ama senin için yeni bir link buldum.^-^ https://kissanime.to/Anime/Doukyuusei/Movie-LQ?id=126269 buradan ing. şekilde izleyebilirsin.Türkçesi de yakında gelir inş.:)
      Koisuru Boukunda cidden çok duygulu bölümler geliyor.Nedir bu Morinaga'nın çektikleri. Mangaka yine yapacağını yapıyor yani.Dediğin gibi bölüm olmuş 48 hala acabalarla gidiliyor.Ama bitmemesi içinde ideal bir yöntem.:)
      Doushiyoumo Nai Keredo yine sevdiğim bir manga.Bu klişeye de çok uyumlu.Ama hala sarhoş olan bir seme görmedim.^-^Bulursan yazarsan sevinirim.
      Ahhh Okane Ga Nai. Çevrilmesi için neler yazdım ama yok.Bir türlü çevrilmiyor.Yok mu babayiğit bir çevirmen şunu çevirecek desem de zor bir manga olduğunun farkındayım.O yüzden bıraktım artık.Bazı şeyleri çok isteyince gerçekleşmiyor.Bir de bu türlü deneyeyim dedim.:)Ama bu klişe güzeldir yani.Hep son anda gelir seme ve o kapı kırılır cidden.
      Kawaii Akuma'yı okumadıysan hemen başla derim.Çok güzel bir seri.Normal bir manga çizimine göre çizim olarak biraz farklı olabilir ama çok şeker bir seridir.Ayrıca şaşırtıcı ve bir parça anormal.
      Yoneda Kou ablamızından sürekli bahsederim.Kadın cidden çok iyi çiziyor.:)
      Molester mane de bakarım.Şu sıralar komedi içeriğine sahip mangalar arıyorum.^-^ Kyou Kara Ore Wa'ye bu kadar gülmemin nedeni bu mu acaba.İnsan bazen cidden gülmeyi özlüyor.:) Süper loversın Türkçesi gelecek diye biliyorum.Sanırım animesinden sonra mangayı da çevirir Shizu-san.
      Kapak resmi için bütün filimi indirmem gerekecekti ama tumblr'da bu gifi görünce hemen arakladım gibi bir şey oldu.Zaten bu sahneyi alacaktım ben de.Normalde bütün gifleri kendim yaparım.Videolardan keserim ayarlarım gife çeviririm ama bütün filimi bu sahne için indirmek ıhhmmmm sınırsız internetimin sınırlarını zorlamak gibi olacaktı.Nitekim araklasam da güzel bir kapak resmi oldu:)

      Sil
  2. Devam yazımız da gelmiş *-*
    Seme'nin ilan-ı aşk edip ilgisiz kalmasından rahatsız olan uke'nin tipik örneği Koisuru Boukun. Böyle yüz vermezsiniz vermezsiniz sonra da fazla naz aşık usandırır işte :P Seme'ler de işi uzatsa manga mutlu sonla bitmez, neyseki uzatmıyorlar :)
    İçki masası da ayrı bir olay hakkaten :) Hiç de gidip düzgün içmezler bir de gidip millete zahmet çıkarırlar :P Yani adam seni bırakmak zorunda mı, gerçi seme'lerin ekmeğine de yağ sürülüyor böyle ama yine de :D :D
    Bu kaçırılma mevzusu Finder'da da vardı. Okurken ben de kaçıranların hepsi de gay mi gidip Takaba'ya sulanıyor hepsi demiştim. Ne hikmetse olan hep uke'ye olur tüm kötülükler uke'nin başına gelir :D
    Dokyuusei çok tatlıydı cidden *-* Filmi çıkacak diye haberi çıktığında okumuştum biraz ama tamamlamamıştım. İzledikten sonra kesinlikle mangayı da okuma kararı aldım *-* Mangada biraz yaoi olsaymış keşke hakkaten :D :D Kamiya çok güzel uymuş o karakter için. Diğer çocuk da pek sevimliydi ya.. *-*
    Koisuru'nun ingilizcesi de mi devam ediyordu ki? Ben bayadır güncelden takip etmiyorum onu.. Bir baksam iyi olacak
    Yaa bu Saezuru'nun raw'ının linki var mı sizde? bir yerde yazmıştım ama bulamıyorum, tekrar yazar mısınız zahmet olmazsa. Raw sitelerinde hep Çince isimle kaydediyorlar, bulamıyorum bir kez kaybedince :/
    Kyou Kara Ore wa deyince yankee kun to megane-chan mangası geldi aklıma, o da çok komikmiş galiba :) Bir bakayım bu mangaya da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle merhaba:) Doumeki'nin sahneleri kaçmaz diye önce linki vereyim:) http://www.77mh.com/colist_206556.html Çinceden dolayı zor bulunuyor cidden aranan mangalar.
      Ahhh o Koisuru Boukun yok mu.Yeni bölümler geliyor. Vol 10.manga fox lisanslamış mangago dan takip edebilirsin. Türkçe gelen vol 9 da on numara.Çok dokunaklı gerçekten.Kadın işini biliyor diyorum her seferinde.Kimi ga Koi ni serilerindeki hava var.Bakalım şahane bir şekilde ilerliyor.^-^
      Heee nedir bu ukelerin çektiği yani.Kötülük mıknatısı gibi ne varsa çekiyorlar üzerlerine.
      Ahh o Kamiya her seferinde beni kendisine hayran bırakıyor cidden.Bir de nedense seslere karşı bir hassasiyetim mi var diyeyim güzel sesleri benimsiyorum bende.(bunla ilgili anım bile var.Bir gün hiç alışveriş sevmeyen ben mağazadan sırf satıcının sesi güzel diye elbise almıştım.Hiç unutmuyorum o zamanı.Resmen boşa gitmişti param.Elbiseyi görsen normalde yüzüne bakmazdım ama işte kandık satıcıya resmen.:) Ama filimin hakkını yemeyelim. Kamiya olsa da olmasa da güzeldi cidden.Çok hoş bir havası var.Ahhh işte mangası bari yaoi olsaydı dedim cidden.(az değiliz heee:)
      Kyou Kara Ore wa çeteler dövüşler falan güzel yani tam okumalık.Gerçi bu haftaya Kuroshitsuji'nin mangası damgayı vurdu.Türkçeye çeviren fansub bildiğin atağa kalktı resmen.neredeyse güncele getirdiler mangayı.Ellerine sağlık emeği geçenlerin.Çok güzel mangası da yaaa.Ahhh Sebastian sen nasıl bir karaktersin ahhhhh.Yine çok şahaneydi bölümler.72lerden 112lere geldi manga büyük ataktı cidden.:)Bu da bir sonraki ana blog resminin Sebastiandan gelmesi demek.Bazı sayfaları aldım bile.Bir kaç uygun gif bulursam hımmm bak yeni resim oluştu gözümde.:)Takipte kalın diyecem de bakalım yazı yazabilecek miyim.Orası biraz sallantıda şu sıralar.Orucun başıma vurmadığı bir vakit kollamam lazım.:)Daha 2. gün ama heheyyy benim kafa gidiyor bile.Bu hafta içinde bir şekilde yazsam iyi olacak.:)

      Sil
    2. Ben mi yanlış anladım o raw'ı, yoksa Doumeki'de bir şeyler mi değişti *-* O çeviriyi nasıl bekleyeceğim ben şimdi?! *-*
      Uygulamadan açınca lisanslı mangalar da okunuyor, bir bakayım devamına, şu Morinaga da az çekmedi senpai'sinden :)
      Hiç elbise alacak kadar ileri gitmedi ama ben de seslere karşı çok duyarlıyımdır :) Bazı seiyuuları 24 saat dinlesem bıkmam herhalde :) Kamiya boşuna değil, üst üste 7 kez ödül bile almış galiba en popüler seiyuu olarak, yetenekli adam :)
      Oh Sebastian mı? *-* Ben daha manganın çok başlarındayım, yaza saklıyorum onu da :'(
      Önerim sahura kadar ya da sabahın erken saatleri yazmanız yazıyı, iftara yakın insanda akıl kalmıyor cidden :)

      Sil