19 Aralık 2015 Cumartesi

Yamato Nase'den Kyoushi mo IroIro Aruwakede

Okulda Aşk


Daha önce bahsettiğim bir mangayı vermek istedim .Kyoushi mo IroIro Aruwakede. (Anketten çıkan sonuçla vermeye karar verdiğim manga.)
Yamato Nase mangakamız.Yine bir öküzlük yapıp adından hiç bahsetmemiştim sanırım.Aslında çok komik çizimleri olan bu bayanın tüm serilerini okuduğum halde neden hiç adını geçirmemişim valla ayıp.Kendisini şu şu serilerle hatırlarsınız demem bile yanlış çünkü bütün çizdikleri unutulacak derecede mangalar değil.Hepsi bir hit desem daha doğru. (Ayrıca komik)

yaoi manga

Mangamızın konusu;


Komori Tadamachi bir ilk öğretim okulunda öğretmendir. Maalesef öğrencileriyle iyi anlaşamamaktadır. Ve kendisini sürekli yine aynı okulda öğretmenlik yapan Takigawa Kyou ile kıyaslamaktadır. Takigawa'nın arası herkesle çok iyidir ve ayrıca bütün kızlar yakışıklığından etkilenmektedirler. Bu ikilimizin arasındaki ilişki Komori'nin bazı gerçekleri anlamasıyla değişecektir.


yaoi manga



Komori ders için sınıfa girdiğinde ortalık yine savaş alanı gibidir. En son baktı ki ögrencilerden biri uygunsuz dergiye bakıyor elinden almaya çalışır. Öğrenciyle itiş kakış derken dergiyi okulun en muhteşem öğretmeni  Takigawa-sensei alır.
Takigawa'yla aynı yaşta olmalarına karşın bu adam kendisinden kat be kat daha iyi biridir.
Baktı ki öğrenciler kendisinden nefret ediyor bir köşede bunu düşünürken Takigawa yanına gelir ve onu teselli eder. Belki öğrencilerimle olan sorunumu çözersin diye onu içmeye davet eder.
Komori o kadar sarhoş olur ki yolda bile zar zor yürür. İkilimiz bir banka otururlar. Komori kendinden geçtiği vakit Takigawa dudaklarına yapışır ve onu öper. Ne oluyora kalmadan Komori tokatı basar.
Bunun sarhoşluktan kaynaklandığını söylese de sonunda itiraf eder.Kadınlarla da çıktım ama hep erkekleri sevdim diye.



yaoi manga





Ertesi gün okulda ne yapacağını bilemez Komori. Daha sonra baktı ki Takigawa coçukları sırtına falan almış dayanamaz ve olaya müdahale eder.Takigawa baktı ki coçukları uzaklaştırıyor Komori'nin kolundan tutar ve onu lavaboya sürekler.Tartışırlar ve Takigawa asla öğrencileri hakkında öyle bir şey düşünmediğini açıklayarak oradan uzaklaşır.
Baktı ki olacak gibi değil çatıya çıkar ve Takigawa'dan özür diler Komori. Ayrıca onu anladığını da sözlerine ekler. Konuşma nasılsa Takigawa seni seviyorum galibasına kadar gider. Komori bunu iğrenç bulduğunu söylese de Takigawa peşini artık bırakmayacaktır.




yaoi manga




Ertesi günlerde öğrencilerle doğa yürüyüşü çıkar. Bu konuda tedirgin olan Komori'ye Takigawa destek olur. Bir yandan da onu ayartmanın peşindedir Takigawa. Akşam madem öğretmenim biraz araştırayım hesabı araştırma yapan Komori gördüklerince şok olur.(Malum sitelerden iki erkekle iliği malum bilgiler.)
Pazar günü ikilimiz daha önceden daha gitmek için buluşurlar. Komori Takigawa'ya böyle olmayacağını ve psikolojik olarak bunu yapamayacağından bahseder. Ve kesin dille Takigawa'yı red eder.
Ertesi gün bu sefer öğrencilerle yürüyüşe gidilir.Orada kendi yemeğini unutunca resmen bulanıma girer Komori. Onu yine Takigawa teselli eder.
Sonrasında her şey iyi gider ve herkes evine dağılır.Tam oh be evimdeyim derken kapı çalar ve Takigawa içeri girer.





yaoi manga


Artık daha fazla dayanamıyorum diyen Takigawa bildiğin saldırır  Komori'ye. Seni gerçekten çok seviyorum çok tatlısın gibi laflar eder.  Komori baktı ki kendini iyi hissediyor bir kaç dokunuş olur diyelim.Sonrasında Takigawa bunu unutma der ve Komori'ye sarılır. Komori sınıfta yine kendi yemeğini unutur.(Çocukların dalga geçmesine mani olamaz tabi.)
Ertesi gün saçını değişik tarayıp gelen Komori dalga konusu olur.Tam saçını düzeltirken Takigawa gelir ve ona kendisi gibi olması gerektiğiyle ilgili laflar eder. Komori'nin aklı tabiki geçen geceye gider ve kızarır.(Yaaa çok şeker ♥-♥)
Bu sırada öğrencilerinden biri olan Fujikatanın babası gelir.(Baba da baba yani yakışıklı genç. O yüzden bu baba oğula dikkatle bakın derim. Çünkü bu babanın da hikayesi sonraki bölümlerde devreye giriyor. Özellikle baba oğlun konuşmaları ve hareketleri çok komik çizilmiş.)


yaoi manga




Babanın yaşı daha 27 olunca Komori cidden şaşırır. Kısa bir hesaplamayla 19 yaşında baba olduğu orta çıkar. Bu sırada uzakta velilerle konuşan Takigawa göze çarpar ve Yuuki (Fujikatanın babası) vaay senin ne işin var burada dünya çok küçük haa diye söylenir.
Komori  ve Takigawa işten çıkar giderlerken nereden tanıdığını sorar. Takigawa boş ver eski konuları açmayalım şimdi der. Komori tabi şaşkın Takigawa'nın sürekli erkekleri sevdiğini yeni yeni kestirir.
Bu arada Yuuki arar ve buluşmak ister. Komori kabul eder ve ikilimiz dışarı yemeğe gider. Yuuki Takigawa'nın gay olduğunu söyler. Ayrıca tehlikeli biri demeyi de ihmal etmez.
Kafasında bu sözlerle okula giden Komori Takigawa'ya soğuk davranır.



yaoi manga


Sınıfa bir girer ki Fujikata'nın elinde babasının okuldaki fotoğrafları vardır.Hem de Takigawa'ya sarılmış veya öpmeye yakın durduğu fotoğraflar. Komori onları alır ve kara kara düşünür ne olacağını.Tam bu sırada Takigawa gelir ve fotoğrafları görünce sarsılır. Komori ise böyle olmaz niteliğinde bir konuşma yapar.  Takigawa ise ne diyorsun sen hesabı resimleri alır ve çıkar. Komori gizliden onu takip eder.
Takigawa Yuuki'nin evine gider ve onu bir güzel fırçalar. Kendisinin tipi olmadığını falan söyler. Yuuki ise öğretmenin gay olmasından rahatsızlık duyduğu için böyle bir şey yaptığını itiraf eder. Bu sırada Fujikata da gelir ve Komori saklandığı yerden çıkar. Albümü teslim eden ikilimiz oradan uzaklaşır. Komori özür diler. Çünkü bir nevi Yuuki'yi kıskanmıştır. Ve Takigawa'nın ilk olduğunu söyler.Tabi bunu duyan Takigawa Komori öper.(Biraz ileri giderler diyelim)




yaoi manga



Ertesi gün yemekte çocuklar yemesi için muz verince  Komori'nin aklına dün olanlar gelir.Tabi benim neyim var hesabı kafasını masaya da vursa sonunda dayanamaz ve eve giden Takigawa'yı durdurur.Tabi çok bir şey yapamaz ve özür diler.(Açık şekilde yazmadım konuyu okuyanlar nasılsa anlar.)Ertesi gün tabi ki özür dilemeler falan olur.Tabi Takigawa senin suçun yok hesabı ayrılık konuşmasını yapar.Ve ikilimiz artık birbiriyle bağlantı kurmaz. Komori'nin üzgün olması öğrencilerine bile yansır ve onlarda ağlamaya falan başlar.Birlikte sarılırlar falan.O sırada bunu gözetleyen Takigawa'yı Komori görür ve peşinden gider.
Uzun bir konuşmamın ardında Komori sonunda sevdiğini itiraf eder ve ikilimiz eve giderler. Bundan sonrası hot sayfalar.





yaoi manga



Bölüm dönemin bitişi ve çocukların Komori'ye çiçek vermesiyle bitiyor.Bundan sonraki bölümde araya çok güzel bir hikaye daha giriyor.Bu da öğretmen öğrenci aşkı Kaçırmayın derim.6 bölümde ikilimize geri dönüyoruz ve mangamıza yeni bir öğretmen giriyor.
Takigawa Komori'yi acayip kıskanıyor bu öğretmenden.Zorla bir şeyler yapınca Komori bundan nefret ediyorum der.Yıkılan Takigawa kendini içkiye falan vurur. Komori onu bardan alır karşılıklı özürler ve ikilimiz tekrar birlikte olur.Kısacası ikilimizi iyi yerde bıraktık.
Tabi 9 bölümde yeni gelen hoca Komori'ye falan saldırıyor ve son anda Yuuki ile Takigawa kurtarıyor gibi aksiyonlu olaylarda var okuyun derim.10 bölüm yine ara bir hikaye o da güzeldi kaçırmayın.



yaoi manga





Böyle hızlıca olayı anlatmamın sebebi hikayenin devamında yer alan Ibuki-san (Önceki bölümlerde gelen ve Komori'ye saldıran öğretmen) ve Yuuki'nin hikayesi. Dediğim gibi asıl öğretmenler (Takigawa x Komori) kadar bu hikayede çok güzel çizilmiş.Başta nefret edeceğiniz İbuki-sanı burada seversiniz umarım.Çünkü bu hikayede çok güzeldi.Lakin 3 bölüm gördük devamı var çünkü cd draması var.(İngilizceye çeviren gurubun kısa sürede inş. kalan bölümleri çevirmesini umuyorum.Bakalım.inş çevrilir ve bende bu ikinci hikayeyi verebilirim.(Şu anki 3 bölüm hikayeyi anlatmaya yeter lakin acayip de merakta bırakır.) Bu yüzden okuyun derim.Çok komik çizimler sizi bekliyor.






Yamato Nase hakkında söylenebilecek en güzel şey çok iyi bir mangaka olduğu.Özellikle hikayeden sonra kendi hayatına dair şeylerde çizen birisi ve bence bu çok sevimli.(Özellikle genellikle mangakaların başına gelen yazıcıda kağıt sıkışınca servisin gelmesi ve hep malum sayfaların sıkışması olayı, yada daha geçenlerde okudum şimdi hatırlamıyorum hangi mangakaydı bilgisayarı çökünce servise vermiş mangaka ve adamda dosyaları kurtarmış sanırım.Teyit etmek için mangakayı arıyor ve dosyalarınızı açmak için izin istiyoruz der.Tabi açılan sayfada kapakta iki adam sarılıyor diye tarif edince mangaka panikle evet tamam devamına bakmayın doğru dosyalar onlar der.Bunu okuyunca çok gülmüştüm.Başlarına garip olaylar geliyor haliyle.Neyse konu yine dağıldı kısacası Yamato Nase'yi okuyun derim.
Not: İkinci bölümün (İbukixYuuki) cd draması vardı sanırım.Onun adı Saikyou Kyoushi olarak da geçer.Devam hikayesi gibi bir şey.Ama birinci bölümün(Takigawa x Komori) cd draması yok.(Nasıl oluyorsa),(Yada ben bulamıyorum.Bulan varsa bana yazsın lütfen)Bakın derim.İyi okumalar.

7 yorum:

  1. Oh, tam da birkaç gün önce cd drama cast'ında Junichi Suwabeyle Sugia Tomokazuyu görünce okumaya kesin olarak karar verdiğim manga *-* İndirdim bölümleriyle birlikte cd'sini de. Bu gece okuyup asıl yorumumu ondan sonra yapacağım :D Ben şu alttaki iki linkten indirdim cdyi. Yanılmıyorsam ilk kısım da var çünkü Junichi ilk bölümdeki öğretmenlerden birinin seiyuu'suymuş.
    http://nightyaoi.blogspot.com.tr/2013/08/cds-drama-bl-7.html
    http://www.yaoiotaku.com/forums/threads/20396-kyoushi-mo-iroiro-aruwakede-blcd
    İkinci linkte son kısmı almamışlar anladığım kadarıyla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamda denk gelmiş desenize.:) Komik eğlenceli güzel bir manga. Yamato Nase yine konuşturmuş yeteneğini.
      Maalesef cd dramlar 2 bölüme ait.Birinci bölümü almamışlar.İkinci bölümde öğretmenlerde vardı onlardan dolayı adı geçmiştir.(Yuuki bir ara oraya gidiyordu.Hatta rahatsız ettim hesabı olaylar *-*)
      Olması isterdim ama.:)

      Sil
    2. Aynen :) Evet, okurken ben de eğlendimb ayağı. Özellikle de sınıftaki çocukların Komori'yle dalga geçtikleri sahnelerde :D :D Her 'Komori no yatsu' deyişleri filan :D Normalde sevmem öyle çcukları ama mangalarda sevimli geliyorlar ^-^ Yazık çok çektirdi veletler ama sonda mutlu sona erdi yine de :) Hocalarından ayrılacaklar diye ağlarken de pek tatlıydı çocuklar ^-^ Komori de biraz saf ama yine de sevdiğim bir karakter oldu. Yuki'ye nedense başından beri sinir olamadım :D :D Oğluyla konuşmaları falan ayrı alemdi zaten :D

      Verdiğim 2. linkte, ilk kısım da vardı. Onu dinleyerek okudum ben hatta. İlk linkte sadece Saikyou Kyoushi'yi almışlar ama.. Tavsiye ederim bir de dinleyerek okuyun. Sugita ile Suwabe müthiş uymuşlar *-*

      Sil
    3. Ya ben valla delirecem galiba tee ne zaman verdiğiniz linkleri bulmuştum zaten yaoiotakudaki 4shared linki google choremede 20 den saymak yerine 1000den geri sayıyor sonrada indirme yapmıyordu.Bende tabii demek link kırık diye geçiştiriyordum.Siz demeseydiniz hayatta daha çabalamazdım indirmek için.Tabi bende hemen hiç kullanmadığım explorerden deneyim dedim. aaa baktım 20 den geriye sayıp indiriyor.Deli olmamak elde değil. Sağ olun hemen indirip bakacağım şimdi.
      Sugita Tomokazu dedin mi akan sular durur valla. Eminim çok iyi uymuşturlar. Tekrar teşekkürler. *-* :)

      Sil
  2. Rica ederim, ne demek ^-^ Ben de chrome'dan indirdim, 20'den geri sayıyordu. Sizde neden öyle oldu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum valla.Bir kaç mega linkinde de bunu yapmıştı bana.Ama vazgeçemiyorum choremeden.Yine çok teşekkür ederim. ^-^ Bu haftaki ing. okuyacaklarım bitmişti.Bende yeni bir şey indirmeden bunu baştan tekrar okuyayım bari.:)

      Sil
  3. Okurken öğrencilere çok güldüm :9 Ve tabii nette araştırma yaptığında gördükleri karşısındaki şaşkınlığına ve piksellerin altındakini merak etmesine :) :) :) :) Neyse ki muratlarına eriyorlar yada Takigawa nihayet muradına eriyor diyelim :) Bu arada zaten bu İbuki'yi Yuuki ile shiplemiştim hemen :)

    YanıtlaSil