12 Aralık 2015 Cumartesi

Güncelimden Seçmeler

Karışık Mangalar


Daha önce yine adilik yapıp Panco'dan Hinekure Chaseri vermiştim.O zaman verdiğim ilk güncel manga demiştim takip ederler bilir.Peki ama bu konuyu neden açtın şimdi diye sorabilirsiniz.Bu gün ondan daha büyük adilik yapacağım için ortam biraz yumuşasın istedim.O yüzden bu gün bitmiş bir manga vaya güncel bir manga tanıtmak yerine toplu bir tanıtım peşindeyim.Bir nevi size beklediğim mangaların listesinden ufak bir bölüm sunmuş gibi olacağım.(Maksat birazda siz bekleyin de neler çektiğimi görün)Yok valla kötü niyetim yok.Bu hafta biraz bir manga odaklı değilde çok manga odaklı çalışıp daha fazla mangalardan bahsetmek istedim.(Ne çok manga lafı geçti yaa ben bile sıkıldım yazarken:)









Tanıtıma başlayacağım ilk manga bu olsun istedim. Çünkü çok komik çizimleri var. 4 Goushitsu no Atelier mangamızın adı. Nakai Ao mangakamız. Zaten yine tek mangası da buymuş.Yeni bir çizer desek yanlış olmaz sanırım. Ama çok komik çizimler var içinde.

Bu da mangamızdan bir sayfa. Şuan sadece 2 bölüm gelmiş. Tabi ki acayip merak ediyorum ne oldu diye.
Takip ederseniz pişman olacağınızı sanmıyorum.Bir şans verin derim bu mangaya.






2.mangamız daha önce ele aldığım bir mangakadan. Shisito Kararı'dan Hatsukoi Switch. Şuan 5 bölüm geldi.Merakla 6. bölümü bekliyorum. Datte Asobi Desho? adlı mangayı yazımda çokca övmüştüm.Ve de iki de bir manga karakterlerine sulanmıştım. (Bak şimdi utandım yaa) Neyse bu manganın da ondan aşağı kalır yanı yok hani. Mangamız okulda geçiyor ve resimde de gördüğünüz üzere 2 tane çiftimizi anlatıyor.Yine karakterlere sulanmalık çizimler mevcut. Listenize eklersiniz umarım.:) 












Ichikawa Kei denince aklınıza hemen Slow Starter ve Blue Sky Complex mangaları geliyor dimi. Ama ben onlardan değilde daha 1 bölümü gelmiş olan Hello Again'den bahsetmek istiyorum.
Ichikawa'yı okuyanlar çizim tarzını bilirler diye tahmin ediyorum. Yine güzel bir manga sizleri bekliyor diyelim. Pişman olmazsınız eminim ki.







4.mangamız Kouboku no Koi. Mangakamız Takaoka Motonari. Yine çok duyduğunuz bir mangaka değil kendisi. Çünkü sadece 2 tane mangası ing. çevrilmiş. (Aslında bayağıda mangası var yani) Tabi lisans ve scan bulma sorunları olmuş olabilir. Ama az ing. mangası olmasına karşın çizim tarzını seviyorum. Bu mangamızın şuan 3 bölümü bulunmakta. Takipte kalın ve 4. bölümünü bekleyin derim. Çok güzel bir sekreter ve psikolog (hatırladığım kadarıyla çocuk psikologuydu) aşkı sizleri bekliyor.




Bayağı kalabalık kadro var gibi duruyor ama sakın hemen sanş vermeden geçeyim demeyin.(Not resimdekiler kardeş bu arada)
Çok güzel bir öğrenci öğretmen ilişkisiyle başlıyor mangamız. Ezakike e Youkoso mangamızın adı bu arada. Şuan sadece 3 bölüm geldi. Ve yine sadece 1 mangası ing. çevrilmiş mangakamızın. (Ne olacak bunun sonu ben de bilmiyorum.)
Ama komik çizimler yine sizleri bekliyor.
Yuzuki İchi mangakamızın adı. Es geçmeyim dedim. :) 





Sıradaki mangamız Wagamama Honey.Aslında bu mangayı taaa japonca rawından bakmıştım zamanında. O zaman ing. yoktu daha. (Demek ne kadar merak ettiysem araştırıp rawını bulmuşum.)
Kouryaku Syndrome ve Host no Furachi na Love Game bunlar hep güncellerini beklediğim mangalar. Kozaki Yone'nin zaten bu 3 mangası ing. çevrilmiş ve hepside çok güzel.(Biraz hot sayfalar var aman dikkat)
Ama çok seviceğinize eminim bu mangalarıda. Wagamama Honey'nin 3 bölümü gelmiş bu arada.(Lanetli 3 yine devrede sanırım.:)
Kouryaku Syndrome bitmişti.(Nefes alıp rahatça okuyabilirsiniz.) 
Host no Furachi na Love Game sadece 1. bölümde çakılıp kaldı sanki. Merak içinde kıvranalım bunu mu istiyorlar acaba.





Şu anlık bu kadar diyelim. (Daha var ama hepsini vermek istemedim. Adi miyim neyim ben yaa:) Neyse dediğim (Ve sürekli tekrar ettiğim) gibi hepsi çok farlı çizimlere sahip mangakalar. Ama hepsini seveceğinizden eminim. Belirli mangakaları takip etmekte güzeldir. Ama bence bunlara da şans verin isterim. Biraz yeni bölümlerini bekleyeceksiniz ama olsun değer bence.
Bunların hepsi Güncel adlı klasörüm de yeni bölümlerinin indirilmesini bekleyen mangalarım.Yani zaten okumadığım bir şeyi size tavsiye etmem.Bu konuda içiniz rahat olsun.
Öyle çok mükemmel ing bilen birisi de değilim bu bakımdan az buçuk bir şeyler biliyorsanız okuyabilirsiniz yani. Tabi Türkçe olsalar daha iyi olur. Bu konuda da Türkçe lafı geçtiği için heterophobiafansuba ayrı teşekkür etmeliyim.Bu zorunda olduğum için değil gönlümden gelen bir teşekkür.Gerçekten de bir manganın hele ki yaoi türüne sahip bir manganın Türkçeye çevrilip gelmesi o kadar basit bir konu değil bence.Bu konuda kendilerini çokca kutluyorum.
Neyse söylenecek çok söz var lakin benim bunu konuşmak için şu an vaktim yok.O yüzden ben ufaktan yazımı sonlandırırken size de iyi okumalar dilemeliyim sanırım.
Ps: (not yerine hep bunu yazmak istemiştim.:)
Mangalardan bahsettiğim kadar animelerden de bahsetmem lazım gibi geldi. Lakin şu an güncel olan bir yaoi anime bilen varsa bana da söylesin lütfen.:) En son Junjuo Romanticanın 3 sezonunu izledik.(Çokta güzeldi.)3.sezonun ovasıda var (Yeni çıktı sayılır) sakın kaçırmayın derim.
Eskilerden vereceğim Hey class president vardı.(Aklımda o bir ara yazacağım bakalım ne zaman olacak.:)Artı şu sıralar acayip taktığım Okane ga nai var.Onunda animesini yazacağım inş. Gerçekten deli gibi animesini izleyip mangasını okuyorum şu günlerde.Bakalım sonum ne olacak.:)

3 yorum:

  1. Ya ama hakkaten yapılır mı bu, listedeki her mangada ayrı gözüm kaldı -ki daha kendi okumayı düşündüklerim listem var :D :D Çoğusunun çizim tarzı tam benlik, Shisito Karari'ye zaten diğer mangasından dolayı bir yakınlığım vardı... Oturup hepsini incelemem lazım, işin kötu tarafı bir de bitmemiş olmaları ;_; Umarım çevirmen gruplar devam etmeyi düşünüyorlardır, bir sürü güzel ama yarım bırakılmış manga var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çevirsinler artık dediğim çok manga var.Hepsini bekleyip takip etmek yorucu iş :)
      Ama beklemeye değer diye düşünüyorum.Çizim tarzları cidden çok iyi olanlar var.Bu listede şu an en beklediğim 4 Goushitsu no Atelier.Komik çizimlere bayılıyorum.Ve çok komik çizimler var bu mangada.Neyse hepsi çok iyi takipte kalın.:) Yarım bırakılacağını sanmıyorum lakin gelene kadar da çektirirler bize:)

      Sil
    2. Gerçekten beklemesi zor.. Ama yeni bölüm gelince de bir o kadar da seviniyor insan ^_^ Yeni bölüm bahanesiyle kısaysa eğer tekrar okuyorum önceki bölümleri de :)
      Komik çizimlerle daha da güzel oluyor mangalar cidden :D Okumadıysanız Oni ni Hatsujou'yu da öneririm. Onda da bol chibi, komik sahne vardı eğlenmiştim okurken :)

      Sil