7 Kasım 2015 Cumartesi

Nishihara Keita'dan Ai no Hyouteki

Ofiste Aşk


Daha öncede ana hikayeden bölüm vermeyip sonraki hikayeye yer vermiştim. Bu sefer de aynı dengesizliği yapacağım kusura bakmazsınız umarım.Ama sonraki bölümlerde geçen hikayeler de çok iyi olduğundan yapacak bir şey kalmıyor bana.Nitekim bu gün de 5 bölümü bulunan manganın 2.hikayesi olan 3. bölümü size sunacağım.Yine adını duymuş olma ihtimaliniz düşük olan bir mangakayı sizlere tanıttığım için sevinçliyim, zira  Nishihara Keita'nın da sadece 2 mangası İngilizceye çevrilmiş olup onu da Shisito Karari gibi beklemekteyiz. Umarım bu mangakamızı da beğenirsiniz.

yaoi manga


Mangamızın konusu;

Aoi ofiste çalışan sıran biridir. Çok çalışkan olup her işin üstesinden gelebilmesinin bir nedeni de ofiste birlikte çalıştığı Sakumasandır. Peki bu platonik aşk beslediği Sakumasan'la son durumları ne olacaktır.

Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.




yaoi manga




Her pazartesinin çalışan insan için işkence niteliği su götürmez bir gerçek olsada işini her daim mükemmel şekilde halleden Aoi için durum farklıdır. Çünkü onu motive eden ofiste birlikte çalıştığı Sakumasanı vardır.
Yine o günlerden bir gün  Sakumasan Aoi'yi verileri kontrol etmek için yanına çağırır. Aoi ise  Sakumasana fazla yaklaştığından birden fazla heyecana kapılır ve kendini lavaboya atar.
Tam çıkacağı sırada ofisteki kıdemli müdürlerden biriyle karşılaşır. Konu birden Sakumasana gelir. Kendisi evli olmayıp yanında kızla da görülmeyince acaba gay mi diye söylentiler çıkmıştır.Bunu duyan Aoi durur mu hemen fırlar oradan. Nitekim platonik aşk beslediği arkadaşı için artık bir umut vardır ve her şey belkide bu geceden sonra değişe bilir.






yaoi manga





Aoi yüzünde yine gülen ifadeyle hadi bu gün içmeye gidelim diye Sakumasana selenir. Bir işi olduğunu söyleyen Sakumasa ama yarın gidebiliriz der. Çıkışta tam ikilimiz hadi o zaman yarın görüşürüz diye ayrılırken adamın biri Sakumasa'na resmen yapışır.
Sakumasan niye buralara kadar geldin işim bitince geleceğimi söyledim sana diye gelen kişiyi savuşturur. O anda bütün bunlara şahit olan Aoi şaşkınlıktan küçük dilini yutmuştur resmen. Acaba çıktığı kişi o olabilir mi diye içi içini yer.Gece uyuyamayan Aoi sabah işe gelir.






yaoi manga



Yarın içmeye sözleştikleri halde Aoi üzgünüm gelemem der. Üstelik o mükemmel iş yapan çalışkan elemanımız sürekli hata yaparak azar işitmeye başlar.
Mangamız yarım yıl öncesine gider ve Aoi'nin Sakumasana neden aşık olduğu gerçekliğini ortaya çıkarır. Aoi'nin işleri hızlı yaptığı günlerde işler birbirine girince Sakumasana senin tarzında insanları çok seviyorum umarım yükselirsin gibilerinden teselli vermiştir. Peki ama şimdi durum nedir ve çalışkan elemanımız nasıl bu hallere düşmüştür.
Yine dertli dertli otururken Sakumasan kahve getirir ve bir derdin varsa söyle diye bağırır. Aoi ise söylesem bile yardımcı olamazsın hesabı cevap verir tam bu anda Sakumasanın telefonu çalar. Bakar ki yine tamam işten sonra geleceğim diye telefondaki adama söyleniyor iyice umutsuzluğa düşer.





yaoi manga


Gece yine uyumayan elemanımız baktı ki Sakumasan aynı kıyafetlerle işe gelmiş iyice morali çöker.Tabi aklı bir karış havada olan Aoimiz yine hata yapar ve müdürleri Sakumasan da sana yardım etsin bu işi halledin diye fırçayı basar.
Zombi gibi işleri zorla halleden Aoi bakması için dosyaları Sakumasana götürür. Bir de bakar ki yakışıklı elemanımız masanın üstünde uyuyor.yanına yaklaşır ve kulağına klasik bir şekilde seni seviyorum diye fısıldar. Tam o anda telefon çalar.Baktı ki yine aynı adamla konuşuyor sinirlenen Aoi telefonu elinden kaptığı gibi sen onu hak etmiyorsun o benim vazgeç ondan diye bağırır ve telefonu kapatır.(Hak etti karşıdaki de canım.) Ardından Sakumasanı tutar ve onu unut lütfen benimle çık diye yalvarır.♥-♥
Aoi Sakumasanı masaya yatırır ve seni uzun zamandır seviyorum diye itiraflarını sıralar. Devamı hot sahneler (Her şeyi devletten beklemeyelim indirip okuyalım lütfen. ^-^ )


yaoi manga





Sonradan öğreniyoruz ki bu arayan ve çıktıklarını düşündüğü kişi aslında Sakumasanın kardeşidir. Ve kendisine de aşırı bir düşkünlüğü vardır. 
Hikayemiz burada bitiyor bir bölüm olsada gayet iyi çizilmiş olup çok eğlenceli geçen bir mangaydı. Bundan sonraki 4. bölümde çok eğlenceli. Okumanızı tavsiye ederim. Ana hikayeden hiç bahsetmediğini fark etmiş olmalısınız. Ama o hikayede çok kalitelidir. Hatırladığım kadarıyla o hikayede okulda geçiyordu. 
Mangakamızın M nano? Baka nano? Hentai nano? adlı mangası da çok iyidir. Zaten 2. İngilizceye çevrilen mangası da budur. Tavsiye ederim. Tabi ki gönül ister ki bir de bunları Türkçe okuyalım. Umarım heterophobiafansub bu mangaya da el atar.






Not: uzun süredir Honto Yajuudan ve Akiden bahsetmemiştim biraz anayım istedim. En son 3-4. bölümde bırakmıştım. Ona kesinlikle devam edeceğim aklınızda kalmasın yani. Ama Takanaga Hinako'dan yazdığım ikinci serinin devamı yazmamaya karar verdim. Onu zaten çok güzel bir yerde bırakmıştım. Hatta siz bile unutmuştursunuz onu. Ama üçüncü hikaye olan Kimi ga Koi ni Midareru'yu yazma listeme aldım. Kısmetse yazmayı planlıyorum. Bu yüzden takipte kalın.♥-♥

3 yorum:

  1. Yazıyı okurken o telefondakinin kardeşi çıkacağını hissetmiştim :D :D Kısa ama sevimli bir hikayesi varmış manganın, en kısa zamanda okunacaklar listeme ekliyorum :D Hayal meyal M nano?Baka nano?Hentai nano? mangasına göz attığımı hatırlıyorum da bu mangaya dikkat etmemişim demek ki..
    Takanaga Hinako'nun serisini de okumak istemiştim bir zamanlar fırsat olmamıştı. Meğer Koisuru Boukun'un mangakasıymış o da *-* Ne hikmetse bir Koisuru'yu bir de Honto Yajuu'yu bir türlü tamamlayamadım, belki önce üçlemeyi okurum kim bilir :D :D
    Güzel yazınız için teşekkür ediyor, bir sonraki yazınızı da merakla bekliyoruz efenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Bu manga kısa bölümlerden oluşuyor ama her hikaye iyidir.En çok aklımda bu bölüm kaldığı için buna yer vermek istedim.^-^
      Üçlemeyi daha okumadıysanız hemen başlayın derim.Özellikle Kimi ga Koi ni Oboreru çok harikadır.Gerek manga olsun gerek cd drama olsun müthiştir yani. Seiyuulardan bahsetmiyorum bile hepsi şahane sesler.
      Honto Yajuu aşkımı bilmeyen yoktur sanırım.Blog yazmaya başlamamın birinci sebebi bu manga olduğu için onun yeri ben de hep ayrıdır.Okumanızı şiddetle tavsiye ederim bu yüzden.Koi suru boukun benim ilk okuduğum mangadır.Ama 2-3 günde bitirmiştim.Kendisi uzun olmasına rağmen çok zevkli bir mangadır.Özellikle senpai ile Morinaganın ilişkileri ve seme özelliliği gösteren senpainin uke olması başka bir şey demeyim artık...bence hemen sıraya alın. Cd draması da harikadır.
      Elimizden geldikçe bir şekilde yazıları yazmaya çalışıyoruz.Beğeniyorsanız ne mutlu bize.Yazıları okuyup bir parça gülümsüyorsanız başka bir şey istemeyiz zaten.*-*

      Sil
    2. Cd draması da varsa, hemen bile başlayabilirim ^-^ Kimi ga Koi ni Oboreru'yu bir indireyim bakayım :D :D
      Ya hep okuyacağım diyorum ama bir türlü kısmet olmadı Honto no Yajuu'yu. Cd'yi indirsem belki bir şekilde daha ciddi olarak oturup okurum :) Sırf seiyuu'sunu çok sevdiğimden izlediğim animeler karakterler olduğu gibi, seiyuu'yu sevmiyorum diye sevmediğim karakterler de olabiliyor :/ Koisuru'da da öyle olmuştu.. Morinagayla senpai'sinin seiyuularının sesini bir türlü sevememiştim, ön yargım hep ondan :/ Yanlış gerçi, ama işte :D
      Tabi ki beğeniyoruz :D Her hafta sonunu iple çekiyorum, yeni yazı gelse de okusam diye *-* Lütfen devam edin böyle ^-^

      Sil