21 Kasım 2015 Cumartesi

Honto Yajuu 5. ve 6.5. bölüm

Ueda'nın Kardeşi Ve Akinin Kıskançlığı



Honto yajuu aşkımı her seferinde dile getiren benden sıkılmış olabilirsiniz.Ama yapacak bir şeyim yok.En sevdiğim karakter olan Aki var bu mangada. Bu yüzden ondan bahsedemeyeceğim de kimden bahsedeceğim. Belki Asami ya da Keiichi veya Maya Hideyuki veya Takano veya neyse bunun sonu gelmez valla buradan mangakalara sesleniyorum bu kadar harika karakterler çizmeyin lütfen dengemiz şaşıyor yani (yada çizim gözümüz şenlensin). Ihımmm en son Akimizi Honto Yajuu Bölüm 3-4'de bırakmıştım. Bu gün ise Ueda'nın kardeşinin de hikayeye girmesiyle devam ediyorum.



Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.

Ueda'nın kardeşi bir gün çıka gelir ve Akimizle sıradan bir gün geçirir.Peki ama Akiyle geçirilen bir gün sıradan olabilir mi?





İkilimiz en son ki eski sevgili krizini atlatmış ve mutlu mesut hayatlarına devam etmektedir. Ueda Akiye evinin anahtarının bir kopyasını verir. Bu yüzden günleri harika geçmektedir.
Akimiz boynuna astığı anahtar ile eve girerken kapıda gördüğü çocuk bir den atılır. Burası Ueda Tomoharu'nun evi değil mi diye tam bu anda Ueda da gelir. Çocuk Uedaya sarılır ve ağlar. Bu sayede biz de Ueda'nın kardeşiyle karşılaşmış oluruz.
Natsuki evden kaçmıştır çünkü annesinin ders çalış demelerinden artık gına gelmiştir.
Bu arada Natsuki abi biriden borç falan mı aldın kim bu adam gibisin den kötü kötü Akiye bakar. (Kıyamam herkes de Akimize borç tahsildarı muamelesi yapıyor ^-^)
Akimiz yok ben abinin dostuyum der. (Bunu derken çocuğun yakasından tutması da ayrı bir hesap yani)
O gittikten sonra Ueda'ya çeken Natsuki anında o adam yakuzaydı dimi diye sorar nitekim abisinin herkesle arkadaş olmasına alışmıştır artık.






Ertesi gün seksi Akimiz polis karakoluna gider ve Natsuki de oradadır. Uedaya ayak bağı olursun diye Natsukiyi kolundan çeker ve ikisi dışarı gezmeye gider. Tabi yine yakuza havası açıkça görülen Akimiz Natsukinin isteğiyle üstünü değiştirmeye karar verir. (Uedayla'da aynı sorunu yaşamışlardı daha önce.)
Bana göre ne giyse yakışan Akimiz yine garip kıyafetler seçmiştir. (Yine Uedayla gittiği mağaza)
Hemen durama müdahale eden Natsuki ona sade! kıyafetler seçer ve zaten seksi olan Akimizin seksapel ibresi maksimuma çıkar. Bütün bayanlar Akimizi kesmektedir. (Uleeen dağıtırım orayı haaa şıllllı...neyse ağzımı bozmayım şimdi)
Natsuki artık Akimizin niye takım elbise giydiğini çözmüştür çünkü bu sade kıyafetlerle çokta korkunç gözükmemektedir.
Bundan sonrası basit sohbetle devam eder. Natsuki Akiye can alıcı soruyu sorar. Neden abimle arkadaş oldunuz diye. Çünkü zaten Ueda her şekilde her türlü insan ile iletişim içindedir.Bu yüzden başına bir şey geleceğinden korkar. Aki tabi ki nasıl tanıştıklarını anlatamaz çünkü onun yüzünden sürekli yaralanan bir Ueda vardır.






Natsuki devamında sorar abimin sevgilisi var mı ardından ya sesin var mı gibisinden.Var deyince Natsuki nasıl güzel mi peki diye sorar. Akimiz ise senin yaşın küçük bu konulara girme deyince Natsuki sinirlenir ve oradan uzaklaşır.Peşinden koşarken Natsukiye neredeyse araba çarpacaktır bunu gören kahraman Akimiz çocuğu iter ve kendisine araba çarpar.
Anında hastaneye kaldırılır. Ueda ve kel kafalı yardımcıda gelir. Natsuki ise benim yüzümden oldu diye her şeyi anlatır. Sonrasında hastane odasında yalnız kalan ikilimizin sarılması görülmeye değer. Tabi o sırada kapının hafif açık şekilde olması sizinde tahmin ettiğiniz üzere Natsukinin abisini görmesi anlamına geliyor.
Natsuki anında eve dönmeye karar verir. Giderken onu yolcu etmeye Akide gelir.







Trene binmeden kız arkadaşına kolye alırken yakalanır Natsuki ve evi terk etme nedeni ortaya çıkar. Bu sayede olay çözülür. Akinin bir şey almaya gittiği vakit Natsuki Uedaya artık daha bir abi havasında olduğunu söyler ayrıca normal bir arkadaşına evinin anahtarını vermesi de tuhaftır ama bunun nedenini anladığını söyler. Tabi Uedamız kıpkırmızı olur.(şapşal şey yaaa ♥-♥)
Evde Akimize Natsukinin her şeyi anladığını söyler ve ikilimiz mutlu mesut hayatlarına devam eder.









Devam eder ama bir gün seksi Akimiz Uedanın eski yıllığına bakarken kızla çekilmiş bir fotoğraf bulur.Tabi hemen sorguya çekilen memurumuz onun eskiden çıktığı kız olduğunu söyleyince Aki hemen saldırmaya başlar tabiri caizse.Ueda ona her ne kadar bu aldatma sayılmaz dese de nafile olur.(Hemde kendisinin eskiye ait bir çok fotoğrafı olduğu halde.) O sırada Uedamız sakince hatta çok nazikçe bir şamar vurur.(Başka karakter olsaydı yazacaklarım sert olurdu lakin bu karakterlere gelince nedense yumuşak davranıyorum yaaa.)
Bana vurdun diye kızan Akimiz anında seni adi pislik der ve orayı terk eder. Eve gidince kel kafalı yardımcısına bile bağıran Akimiz resmen derbeder şekilde kendini odaya kapatır. O sırada asıl pislik ve adi olan ailenin avukatı içeri girer.(Nuri Alço kılıklı herif  ne olacak) Teselli niyetine pis ellerini Akimin üzerin de gezdirir.(Elleri kırılasıca)







Hemen Aki yumruğunu gömer tabi ki. Ardından kel kafalı yardımcımız Uedanın geldiğini haber verir.O sırada pislik avukat Uedaya neler yaptığı anlatır.(Bi de utanmadan elledim de yumuşaktı göğsü diye adi sapık)
Akimiz hemen bağırır tabi ama Ueda da sinirleri yükseldiği için oradan gider.Konu ben olunca kıskançlar yapar diyen Akimiz sonunda aslında kendisinin aşırı kıskandığını anlar ve Uedanın peşinden koşturur.Devamı malum okuyunuz lütfen.Bu arda Akimiz o tokadın da rövanşını alır.









Aslında bu 6.5 daha sonra gelen bir bölüm. 6 dan sonra fakat şimdi vermek istedim. Zaten hikaye akışına çok zararı olmayan bölümdü. Artık yine ileri ki tarihte 6 bölümden devam ederim. Sevimli çiftimizi 6 bölümde yine heyecanlı zamanlar bekliyor. Uedamız kaçırılıyor hem de Akinin annesi tarafından.Neyse çok ilerinin bile spoilerini verdiğime göre çenem açılacak demektir kısa keseyim o zaman.^-^
Seksi Akimi çok övmedim gibi geldi bana o yüzden bu seksilik abidesi karakteri bir kez daha anayım istedim(Zaten dilimden hiç düşmüyor) biricik Akimiz yine dehşitiafetti bu bölümde de. Seviyorum  ben bu Akiyi yaaa her çizimde ayrı hayran kaldığım tek karakter neredeyse.Neyse....
Bu mangayı bize Türkçe olarak sunan heterophobiafansub sonsuz kez teşekkür ederken 5. yıllarını buradan kutluyorum.Dev günceli görüp de bahsetmemek olmaz tabi ki. Muhteşem bir 500 bölümlük manga, anime, dj, one shot ve cd dramayla harika bir güncel.Bakmadıysanız hemen bakın derim.Kendilerini sonsuz tebrik ederim.Keyifli okumalar.



Not:2.anketimizde sona ermiştir.Ankete katılan herkese teşekkür ederim.3.anketimiz Yamamoto Kotetsuko'nun en sevdiğiniz mangaları olacak. Oy vermeyi unutmayalım lütfen.^-^ Bu ankette komedi ile romantik baş başa çıktı.Zaten bu iki tür yaoi manganın olmazsa olmazıdır.Bu binaen size çok sevilen komedi ve romantik yaoi manga yazmazsam olmaz.6-7 bölümlük serilerden çok bölümleri fazla olan bir seri ile karşınıza geleceğim her halde. Iııımmmm şimdi düşündüm de okeydir ileride Yamato Nase'den  Kyoushi mo IroIro Aruwakede'i yazmaya karar verdim.Eminim çok sevdiğiniz bir seridir.Şimdiden iyi okumalar.

3 yorum:

  1. Okuduğum bir bölümdü ama gerçekten sizin yazınızla okuyunca ayrı oluyor :) Çok eğlendim yazıyı okurken :D
    Bölüme dair en çok aklımda kalan Aki'ye kıyafet baktıkları kısımdı *-* Hala hatırladıkça gülüyorum ya.. :D En sonda tokadın rövanşını alırkenki yüz ifadesi de ayrı güzel :) Aki'nin saçlarını geriye takıp gözlük taktığı zamanları da seviyorum gerçi ama, arada saçlarını indirsin böyle, yakışıyor çocuğa *-* Neyse ben çok övmeyeyim şimdi, mangadaki kızlar gibi eleştirilmek istemem tarafınızca :D :D
    Emeğinize sağlık, çok eğlenceli bir yazı olmuş tekrardan, diğer yazılarınızı da bekliyoruz ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.^-^Akimden uzun süre bahsetmeyince yazmak istedim.Dediğim gibi benim biricik en tatlı karakterim Akidir. Ona her türlü saç yakışıyor tabi kisi de.*-* Merak etmeyin mangadaki kızlara saydığım gibi bir şey demem. :) Benden sonra 2. en çok seven kişi olabilirsiniz.Hatta fan club falan kurarız.*-*Akime değer.
      Bir şekilde her hafta yazmaya çalışıyorum. Desteğiniz için teşekkürler. :) Aslında yaoi manga Türkiye de ki kızlar ve erkekler arasında da oldukça popüler bir manga türü.Bu konuda en ufakta olsa katkım varsa ne mutlu bana. ^-^Keyifli okumalar.

      Sil
    2. Kuralım valla bir fan club*-*
      Türkiye'de de bayağı fanı var gerçekten de.. Ama çoğunlukla kız. Hatta erkek var mı ki? :O

      Sil