24 Eylül 2017 Pazar

Gallavich Çifti

Nerelerdeydim?


Hey hey hey merhaba gençlik nasılsınız iyisinizdir inş.:) Çoktandır neredeydin sen diyebilirsiniz ama cidden bu sefer her hangi bir gerekçem yok maalesef. Öyle hayat koşuşturmasındaydım diyelim. Ayrıca editlerle boğuşuyordum. Sonra bir dönem internetimiz yoktu ve ttnete bela okumakla meşguldük. İşte kısacası olan bunlardı. İnternet geldi benim yazma şevkim yoktu ama nihayet bir şeyler karalamalıyım artık dedim ve geldim. Her cumartesi post verme işini de askıya aldığımı bilmelisiniz bu arada. Ara ara girip yazmayı planlıyorum artık zira yazılacak mangalar azaldı ve zaten her yeni manganın üzerine atladıkları için benim yazmamın bir önemi kalmadı gibi bir şey.

Neyse bu süre zarfında manga da okudum yeni çift de keşfettim. Daha ziyade ondan bahsedeceğim. Manga bekleyenler için üzgünüm zira kaydedip söylemeye layık gördüğüm bir manga yok şu aralar. Zaten başımda bir ton edit işi var. Yeni manga bakmaya pek fırsatım olmuyor.

bl_dizi


Hee yeni çift diyordum dimi. Ihımm öncelikle dizinin sadece 2 sezonunu izledim ve pek önerdiğim söylenmez. Çok fazla küfür ve ahlaksızlık var adını duyunca zaten anlarsınız Shameless'ten bahsediyorum. Filme gitmeden önce diye bir youtube kanalını çok sık ziyaret ederim. Size de tavsiye ederim bu arada orada bu dizinin Türk versiyonunu eleştirip orjinalini izleyin falan diyordu. Bende dur bir bakayım dedim ve 3 günde 2 sezon falan bitirdim. Bizden bir çift beni zaten bağlayan kısımdı.

bl_dizi

Neyse bu çiftin devamını araştırdığımda çok iyi şeyler olduğunu görmediğim için diziyi izlemeye son verdim. Ve sadece çiftimizin bölümlerine youtubeden baktım. Zaten 7. sezonda ayrılıyorlar. 8. sezonda eğer birleştirmezlerse izlemem. Dur ya hiç çiftimizin adından bahsetmedim gerçi izleyen bilir Ian and Mickey. En sevdiğim tabi ki Mickey oldu çünkü çok değişik bir karakter. Ana aileden olan Ian ise tam bir bitch.(küfür için kusura bakmayın ama cidden öyle bir karakter:) Yani önüne gelenle yatan bir karakteri var ama Mickey sadece Ian'a ilgi duyuyor. Tek kötü yanı evlenmiş ve çocuk sahibi olmuş olması ama o kadar şey kadı kızında da olur.:) Neyse her ikisi de gördüğünüz üzere çok iyi değil. Ama aşklarını seviyorum. Aşık oldukları halde ayrılmaları yürek parçalayıcı zaten. Youtubeden ikilinin bölümlerini izleyin derim. Ama yalnız olursanız daha iyi olur sakın yakalanmayın derim. Ateşli sahneler olduğunun altını çizelim.

bl_dizi



Ayrıca bütün bu karakterlerde neden bir hastalık çıkıyor anlamıyorum. Neyse çok yazmayayım spoiler olur bu. Ama bir sezon sırf buna gitmiş. 6. sezonda Mickey yok sanırım. Ian başkasını buluyor. Hatta o zenciden sonra yine başkasını buluyor. Ve 7. sezonda hem de sevgilisi varken Mickey'ye görüşüyor. Hatta kaçma planları falan var ama senaristler yine yapacağını yapıyor ve son sezon finalinde ayrılıyorlar. Ian'ın seni seviyorum demesine rağmen. Ki aşkları öyle romantizmli falan değil daha çok vurmalı kırmalı bir hava hakim. Zaten Mickey serseri bir karakter. En başta bizimkini öldürmeye falan kalkıyor ama en büyük aşklar nefretle başlar derlermiş.:)

bl_dizi


Mickeyle Meksiya gitmekten vazgeçiyor ve Mickey tek başına sınırı geçiyor. Neyse 8. sezon bekliyorum. Eğer Mickey'le olursa kaldığım 3 sezonu hızla izleyip devam ederim. Yok olmayacaksa hadi onlara geçmiş olsun benim gibi fanatik bir seyirciyi kaybettiler.:)

bl_dizi






Araya bir yere bir mangada sıkıştırıp kaçayım o vakit. Ai o kudasai mangamızın adı. Mangaka TSUGE Amayo. Şimdi çok hikayeyi hatırlamıyorum ama üsten baktım öğrenci öğretmen ilişkisi var sanırım. Ama kaydettiğime göre size önere bilirim. Bu sayede manga bekleyenler için bir tür jest olmuş olsun.:)
Bununla birlikte yazımı sonlandırıyorum. Bir daha kine ne zaman yazarım bilmiyorum. Sanırım o ilhamın geri gelmesini bekleyeceğim. O vakite kadar kendinize iyi davranın. Ve iyi bakın derim.^-^ (ne hızlı yazdım ya ben bile şaşırdım cidden.:)




2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bu dizide 7 sezonluk bir dizi. Gifler çeşitli sezonlara ait hangisini merak ettiniz acaba. Genellikle 3-4-5-7. Sezondan gifler.;)

      Sil