18 Kasım 2017 Cumartesi

Anime İzlemiyorum

Son Zamanlarda Neler Yaptım


Sizlere son zamanlarda keşfetmediğim ama son günler de aklıma gelen bir bir konuyu sunuyorum. Yaoi manga veya anime izleyenler normal animeleri izleyemiyor konusu:) Gerçi bu benim için de geçerli olabilir ama durum bu resmen. Şöyle oturup da animenin dibine vurduğumuz günler nedense geri de kaldı. Bunun nedenini şu anlık yaoi olarak görüyorum. Yani salak kız karakterlere dayanamaz hale geldim bile denebilir. Veya vıcık bir aşk ilişkisine.

yaoi_manga

Ve de özellikle tsundere karakter gördüğümde çok daha gıcık oluyorum. O yüzdendir ki bizim türler dışında sadece aksiyon, gizem, bilim kurgu,ve birazda komedi türleri dışında no anime izleme. Onda da bir kız karakter görürsem godzilla görmüş gibi kaçıyorum resmen. Tabi bunun bir nedeni de son samanlarda izlediğin bl dizileri olabilir. Şu son günlerde izlediğim diziyi de öneririm diyeceğim ama önermiyorum. Aşırı bir yaoi akıyor üzerinden çünkü. Hele ki 2 iki bölümü izleyen ben ne izliyorum diye kalp krizi geçire bilir. Bu kadar bahsettim bari adını yazayım. Queer as folk ama kesinlikle önermediğim veya üst düzey yaoiye alışık olanların izlemesi gereken bir dizi.

yaoi_manga


Attığım bu masum gife aldanıp da başlamayın lütfen şu arkadaki kumral saçlı ana karakterimiz az anasının gözü değil yani. 5 sezonluk dizinin şu an 5. sezonundayım ve bana bile ağır gelecek bir dizi. Ayrıca eğer yaoi mangalar bu dizilerde anlatıldığı gibi olsaydı eğer hayatta okumazdım. Bunda bu kadar samimiyim yani. Bu dizi deki yaşam gibi hayatlar var mı acaba. Her gün dans eğlence ve üst düzey yaoilik sahne. Ayrıca sonu zaten tam bir hayal kırıklığıydı. 5 sezonda bize mutluluğu çok gören senaristleri esefle kınıyorum. Öyle bir son bu diziye gitmedi bence. Neyse konu animeydi dimi. Bir iğrenç son daha söyleyeyim de o animeden de uzak durun. Monochrome Factor animenin adı. Türünde ki Shounen Ai'ye aldanmayın derim. Resmen biz masum fujoshileri kandırmak amacıyla konulmuş. Mangasında bile bizim tür yok ne diye animesine koydularsa. Fan servis bile yoktu. Ayrıca sonu resmen saçmaydı.


yaoi_mangayaoi_manga

Komedisi vardı o konuda sorun yok. Yine de animenin genelinde beklediğimi bulamadığımı söylemeliyim. Zaten anime izleme sayım oldukça düştü. Beklediğim bir kaç anime vardı ama resmen hüsran oldu. Ahh şu yaoilerden dolayı anime izleme sayımda büyük düşüklükler yaşandı. Sizde de öylemi yoksa sadece benim için mi geçerli. Son zaman da okuduğum güzel bir webtoonu da önereyim elim deymişken. Beautiful Life.Kkamankong mangakası.

yaoi_manga

Türkçesini manga tr'de bulabilirsiniz. Aslında edit idare eder seviyede ama webtoon klasik olmasına rağmen beni sardı. Manga editleyeceğim sırada görünce resmen sonuna kadar okudum. Edit güme gitti ama okuduğuma sevimdim. Biraz rahatsız edici öğeler de vardı ama sorun değil. Nitekim koreli bir mangakadan çok da bir şey beklemiyorum. Aşırı dram sever oluyorlar. Zamanında 50 küsürlük bir mangada hüsrana uğradığımı yazmıştım. Sırf dram ağır bassın diye insafsızca yazıyorlar. Webtoonun çizimleri de belki iyi değil ama yine de sonraya doğru toparlamış diyebiliriz. Bunun dışında şu an editlediğim mangadan bahsetmek istiyorum çünkü çok güzel ve komik.

yaoi_manga


Çizimlerden de anlayacağız üzere kendisi bir Natsume mangası. Sugar code. Daha ilk sayfadan sizi dünyasına çekmeyi başaran bir manga. Zaten yakuzaları acayip severim. Gerçi burada yakuzaları sevmeyen bir yakuza var ama olsun. Ayrıca ana karakteri kendimle çok bağdaştırdım. Üstüne sıcak tutan bir hırka geçirip her şeyi boş veren ve salaş takılan sememiz. Aynı ben yani. Ayrıca yakuza olduğu vakitteki o gözlükler ve takım elbise resmen mütüşümsü bir görüntüydü resmen. Gelecek bir zaman şans verip okumanızı rica ediyorum. Çeviren Yankami-senpaiye sonsuz teşekkürler.
Bunlar dışında son zamanlar da kankimle birlikte Game of Thrones bitirdik. 7 sezonu bir çırpıda izledik diyemem ama yavaş yavaş bitti. Ölenler entrikalar ve ejderyalarla birlikte 8. sezonu bekliyoruz. Araya sıkıştırayım dedim.
Uzun aradan sonra kombo yapmış gibi bir çok konudan bahsettim kusura bakmayın lütfen. Ama yazmaya fırsatım olmuyor. Bazen oluyor ama benim yazma şevkim olmuyor. Öyle bir ikilemdeyim yani. Neyse her türlü zor zoruna da olsa bu yazımı da yazdım. (Taslak şeklinde bayağıdır elimdeydi zaten.:)
Bir daha ki yazıma kadar görüşmek üzere kendinize iyi davranın. Mangaları okumayı unutmayın. Saçma animelerden uzak durun. Tv'ye çok dalmayın ve bilgisayar başında arada da olsa bırakın ve dolaşın odanızda. Evden çıkıp gezin diyeceğim ama kendim bile dışarı zorunlu olmadıkça çıkmadığım için o tavsiyeyi es geçiyorum. Bunun dışında yeni kitap aldım okumaya başladım tavsiye ederim sizde. Bol bol okuyun. Hımmm işte bu kadar by by.
Not şimdilik ana resmi güncelleme durumum olmayacak Akimle idare edin.:)

3 yorum:

  1. Animelerde değil de mangalarda aynı şeyi yaşıyorum. Çok uzun süredir Yatta'da kontrol ettiğim bölümler ve bir iki josei hariç normal manga okuyamıyorum. Dediğin o salak kız karakterler ve entrika dolu konular yüzünden zevk alamıyorum. Normalde de pek anime izleyen biri değilim, senede bir ya da iki anime anca izliyorumdur o da konusu ilgimi çekerse, ilgimi kaybedersem yarım bırakıyorum zaten. Ama şimdiye kadar Okane ga Nai dışında hiç yaoi anime izlemedim desem alan olmaz. :D Shounen ai olarak ta Super lovers'ı izlemiştim bir tek. Onun dışında animelerde bu tür ilgimi çekmiyor nedense, o yüzden mangaya devam. Bl ne dizi ne film izledim onlar da ilgimi çekmiyor. Natsume İsaku'nun mangalarını genel olarak seviyorum, bu seriye de bakıcam ama çevirisini beklediğim seri Hanakoi Tsurane. Baktığımda yapsam mı diye aklımdan geçirmedim değil, Shinle konuşurken Yankami'nin yapacağını öğrenmiştim, şimdi çevirinin gelmesini bekliyorum okumak için. Game of thrones için de diziyi bitirdiğine göre kitaplarını okumanı tavsiye ederim. Hem diziden ilk sezondan sonra çoğu konuda ve karakterde farklı ilerliyor hem daha iyi bana göre. Hoş ben diziyi izlemeden kitaplarını okumuştum, o yüzden beğenemedim sanırım diziyi. Bi de son iki cildin çıkmasını beklemek kanser ediyor insanı. O kadar yavaş yazıyor ki Martin. Haliyle diziye yöneldim kitaplar bittikten sonra. Bu gidişle kitaptan önce dizide sonu görücez gibi duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız karakterler büyük sorun cidden.:) Vıcık vıcık aşk ilişkisi kafam kaldırmıyor o yüzden.Manga kadar animelerde de var öyle karakterler.Ben çok anime izlerdim o yüzden bir bu konuya değineyim dedim.Çok sert animeyle zirvede bırakmışsın yaoi animeleri.:) Gerçi ben okane severim ama bir çoğu sevmiyor. junjou sekaichiye de mi bakmadın merak ettim şimdi.Genel olarak bir çok fujoshi izler onları da sorayım dedim.^-^ bl dizi izlemezdim bende sonradan bir merak sardı bana da.Web bl filmleri falan izledim onlar daha bir değişik.Hepsinin sonu kötü bitiyor neredeyse.Ağlamak istersen bir bak derim sonları feci oluyor Çinlilerin yaptıkları.:)Yankami senpai tam bir Natsume sever ondan bir çok mangasını yapmayı istiyor.Diyordu zaten elimde olsa hepsini çevirim falan diye yavaş yavaş girişti mangalara.:)Hanakoi Tsurane mangasıda güzel.Özellikle o oyundaki çizimler.Bende severim.Yankami senpai Yamamotan bir çok istediğimizi çevirdiği için bizde onun Natsumelerini yapacağız sanırım.Sugar code çok karışık ve yazı fazlalığı var hatta ilk ingilizce okurken kim yapacaksa Allah sabır versin demiştim.Kısmet bize geldi.:) Oluyor arada böyle.Game of thrones kitaplarına Tüyaba gittiğim sırada baktım ama bulamadım.Bulsam bende kitapları okumayı istiyorum.Gerçi mangadan fırsat kalmıyor ama merak ediyorum.Kitapları okumadığım için beğenmiştim ben diziyi.Ama sonunu merak ediyorum.8. sezon spoilerin de bayağı kötü şeyler olacak diyordu videoda.Kitapta da kötü mü bitecek acep.Şu ejderyalı kız ölmese bari:)

      Sil
    2. Okane ga Nai'den nefret ediyor değilim ama öyle çok fazla da seviyorum diyemem. Çevirisinin gelmesini beklediğim ve takip ettiğim bi seri manga olarak. Çevrisini beklerken animesine denk gelince bi bakayım demiştim öyle izlemiştim bir sene kadar önce. Junjou'yla Sekaiichi'ye gelince evet onları izlemedim. Sadece 2 sene kadar önce Sekaiichi'nin ilk 3 bölümüne bakmıştım sanırım. Yaoi anime izlemedim dememek için. XD Ama sonrasını izleyesim gelmedi nedense. Halbuki yaoi manga okumaya başladığım zamanlar en sevdiğim serilerden biriydi. Bölüm çıktıkça mangasını takip ediyorum artık ama uzun aralar soğutuyor mangadan gitgide. Yeni bölüm çıkana kadar önceki bölümde ne olduğunu unutuyorum. Bl dizilere gelince dediğin gibi kötü bitiyorlarsa hiiiç bulaşmıyım ben en iyisi XD Dram ve entrika sevmem pek okuduğum şeylerde. :D Shoujolardan soğumamın bir nedeni de bu. Genelde kore işlerine de bakmam bu yüzden, dramın dibine vuruyorlar, ne zevk alıyorlar anlamış değilim. benim içim bayılıyor, sıkıntı basıyor diye kore mangalarına da bulaşıp okumamaya çalışıyorum bu yüzden. Sugar code için mangatrye yüklemeleri bitirmenizi bekliyorum. Bölümlerin hepsi yüklenince okuycam. Game of thrones kitapları için de neti tavsiye ederim sana. Nette indirimli alabiliyorsun ve eksik kitapları da bulabiliyorsun. Ki bence bulup al. Okuduğuna pişman olmayacağın serilerden biri ve okurken bunu niye dizide böye işlememişler diye söyleneceğin çok sahne olacak. 7.sezondaki şeyler çıkan kitaplarda anlatılmıyor daha. Sanırım 6.ciltte işleyecek onları martin. Tabii ölmeden çıkarabilirse şu kitabı artık. Sonu nasıl biter bilmiyorum da kötü bitirirse şaşırmam. Martin'in huyudur o. Ne yaparım da okuyucuları uyuz ederim diye düşünüyor sanırım yazarken. :D Ben de kitapla dizi sonunun farklı bitebileceğini okumuştum bir haberde. İki farklı son yapabilir diye de ne kadar doğru bilemem.

      Sil