8 Mayıs 2015 Cuma

Honto Yajuu'nun Ben'deki Ekstrası:)

Honto Yajuu Sevgisi

 Honto yajuu bölümlerdeki yüzlere dair notlar;


Geçmiş posta acaba neden Aki'yi seviyorum diye yazı yazsam mı diye sordum kendime. Ama yüzlerce yazı yazsam(abartı!) bile anlatamam diye düşündüm. Bu yüzden tekrar kendime Yamamoto Kotetsuko'yu niye seviyorum diye sordum.Kendimi sorgulama sürecim devam ediyor:)

Bir çok cevap geçmesine rağmen bir tanesi beynimde şimşek fırtınası çaktırdı.Evet dedim kendi kendime bundan güzel bir yazı çıkabilir.Ve böylece bu yazı ortaya çıkmış oldu.

Dikkat!!Bundan sonrası mangadaki yüzlere dikkatli bakmayanlar için  büyük spoiler içerir.


Evet sevdiğim yönünden biri de küçük ayrıntılarda saklı. Tabi ki sayfaya çizemediği karşısında ki yanıt veren kişinin küçültülmüş kafa şeklinde çizilmiş olması. Böyle yazınca benim bile kafam karıştı ama resmi verdiğim vakit anlayacağınızı düşünüyorum. Kişilerin yanıtları, o anki içinden geçirdikleri yada kel kafalı( bu karaktere taktım sanırım çünkü içimden sürekli kel kafamı çizmiş bu kadın diye geçiriyorum(saçları olmayan insanlarla bir sorunum yok)ama yinede mangada rastlamak  ımmm (şimdi aklıma geldi de avatar diye kel kafalı bir anime karakteri vardı dimi)neyse yine ana konudan sapmak üzereyim.)yardımcının bağrışları ( genellikle 'efendim' diye en önemli sahneleri yarım bıraktırıyor.)



Sizin için cilt 1 tekrar gözden geçirdim. Yorucu olsa da( hayır hiç değildi bayıldım tekrar tekrar okurken) sayfalardaki ayrıntıları kopyaladım ve sırasıyla düzenledim. Cilt 2 ye yeni geçtiğim için o bu resimde yer almıyor maalesef ama ekstrasını vermediğim bölümdeki yüzleri verdim. Cilt 2 deki bölümleri bitirince de yine böyle bir şey yapmayı planlıyorum inş. hoşunuza gider diye düşünüyorum.


Bölümdeki dikkat çekici küçük dokunuşlar;


yaoi manga
Yüzler


Bölüm 1 deki komik kareler;


yaoi manga
Bölüm1


Bölüm 2 deki komik kareler;


yaoi manga
Bölüm 2

Bölüm 3 deki komik kareler;


yaoi manga
Bölüm 3

Bölümdeki yüzleri verip de o harika komik çizimleri vermezsem olmazdı. Daha çok var ama bunlar en dikkat çekicileri bana göre.Karışık gelebilir(kusura bakmayın) ama göz atın derim.

Yamamoto Kotetsuko'ye bu  harika manga için teşekkür ederken( her ne kadar kendi bunu hiç bilmese de) yazımın sonuna gelmiş bulunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder