24 Mayıs 2019 Cuma

HIStory3: Trapped

Sexy Yakuza ve Sevimli Polis


Bu gün yine müthiş bir bl çiftten bahsedeceğim. Öncelikle şu Super Ballons'un ahhh pardon Super Lovers'ın güncele gelmesinden bahsedeyim. Bildiğiniz gibi kendisini güncele getirene kadar çekmediğimiz çile bakmadığımız raw sitesi kalmadı. O yüzden o damgalar bizzat elcuazlarımızla silindi. Ama sonunda bir manga daha güncele geldi. Bir diğer seride çok çok bahsettiğim Hana wa saku'nun editinin başlanması oldu. Bildiğiniz gibi bir kaç seriye takık bir insanım. Bunlardan ilki Okane ga nai. Kendisine yazmadığım yazı kalmamıştı ve sonunda 11. ciltte kadar editledim hatta ingilizceye çeviren gruba ileriki ciltlerini silip hazırladım eee daha ne yapayim.:) 2.seri ise Hanawa sakuy'du. Bu ikisini de editlediğim için kendimi acayip şanslı hissediyorum heyooo.





Evet işin manga kısmı bittiğine göre ateşli çiftimize geçebiliriz. Öncelikle ramazan ramazan hot gifler vereceğim için kusura bakmayın ama bu çift için değerdi.:) Serimizi artık bilmeyen izlemeyen kaldıysa hemen çarpıya basıp google sekmesine HIStory3: Trapped yazıp izlemeye başlasın. Gerçi bl dizi izleyip de bu diziye hııımm bir ara bakarım diyen biri yoktur dimi. Varsa da kendini bir silkelesin ve sağlam tokat atsın. Zira dizimiz gelmeden bile müthiş bir hikayeye sahip olacağını harika bir dizinin bizi beklediğini söylemiştim.


Sevimli sıfatından son bölümlerde sexy sıfatına geçen polisimiz Shao Fe'yi Jake Hsu canlandırıyor. Ki bütün dizi boyunca hedefe kitlenen füze gibi kendisine gözlerim kitleniyor. Böyle bir sevimlilik böyle bir karaktere adanmışlık yok. O kadar tatlı ki. O sahneye girince hemen hülyalara dalıyorum. Jest ve mimikleri harika bir oyuncu kendisi. Artı piyano çaldığını öğrendiğimden beri daha bir üzerine düştüm diyebilirim. Piyano çalan kişiler resmen hassas noktam. Kyaaaaa.^-^

Bıçkın başlayıp tarz ilerleyen yakuzamız Tang Yi 'yi Chris Wu canlandırıyor. Allah için elinizi vicdanıza koyun ve bakın. Sanırım ana babasına sövmüş bu yüzden Mevlam onu taş etmiş yaaa. Hem boyu güzel yüzü güzel ve en güzeli sesi güzel. Saç stili ise zaten gönlümüzü çeldi gitti. Yuri on icedaki Otobek sanki canlı kanlı karşımızdaydı. Ve tabi ki de o giydiği takım elbiseler. O kadar güzel giyiniyor ki mağaza sahibi olmanın avantajlarını sonunda kadar kullanıyor. Gerçi burada bir parantez açacağım. Ahanda parantez ( o beyaz gömleğin altına siyah giymek ne demek.:( O bölümlerde ekrana dalıp o styling sorumlusunu bulup pata küte girişmek istedim. O kadar kötü duruyordu ki bence dizinin tek kötü yönü o olaydı. Ha bir de en güzel bölümleri bölen kötü adam konuşması gereksiz araya giren kız kardeş sorunları ve geçmiş flashback namına bütün bölümü yiyen sahneler. Eee o kadar da olur bu kadar müthiş dizi de ara sıra böyle sorunlar çıkabilir.:)





Gel gelelim dizimizin en can alıcı bölümüne. Evet evet sizinde hemen yüzünüzde bir gülümseme oluştu dimi. Sexy polisimizin anında 4 vites birden attığı atılganlık da şu anlık zirveye çıkan ve o nasıl bir sahnedir diye gözlerimizin pörtlediği bu bölüm ciddiyim en müthiş bölümdü. Bu sahneyle birlikte His serileri çıtasını artık bu sahneye göre ayarlamalı. Yakuzamının deneyim o vakit demesiyle başlayan ve aklını alırım senin Tang yi şeklinde devam eden polisimiz yine beni benden aldı.






Yalnız dikkatinizi çekerim bu sahnede bir tane bile öpüşme yoktu. Buna rağmen üst düzey dokunuşla ve son düğme diye sexy ses tonu sizi o kadar sahneye bağladı ki böyle ben neredeyim haa, ben kimdim yaa yada onlar erkekse bizim ülkemizdeki nedir gibi içli düşüncelere sevk etti diyebilirim. Hele ki o yara izi öpme sahnesi var ya bir an nefes almayı unutmuş olabilir o şekilde yani.





Zaten öncesinde polisin ilk atağı yapması ve yakuzamızın herkesin için polisi öpmesi olayını atlatamamışken bu tarz bir sahnenin vuku bulası bu diziye bağlanma sebeplerimden biridir. Ve de iki oyuncununda bana göre birbirlerine çok yakışması bunun sadece boyu boyuna kilosu kilosuna cinsinden değil de kimya bakımın da da öne çıkmasının etkisi büyüktür. Yaa siz ne tatlış bir çift oldunuz yaa. Dizi dışındaki programları da takip ediyorum ve ikili ciddi manada birbirlerini tamamlıyor. ikisininde birbirlerinden etkilendiklerini okumuştum. inş. gerçekte de bir ilişki yaşarlar ama zor gibi bu dediğim olayda.:( gerçi ikisi de sevgililerinden ayrılmış yani hala bir umut var.:D )






Bu arada biraz sondan başa doğru Benjamin button tarzında yazımı yazıyorum ama kusura bakmayın. Bu olayı atlamam imkansızdı o yüzden araya sıkıştırayım dedim. Pofuduk polisimizin yakuzamızı kıskandığı bölümler cidden paha biçilmezdi. Ama ne kıskançlık. Ciddi manada çatladı kıskaçlıktan. Önüne gelen sexy yakuzamıza dokununca kudurdu resmen. O kadar tatlıydı ki. Hele o doktor olayında perdeyi açıp ne yapıyorsunuz siz diye odaya dalması ve Andy'nin sahnelerinde sürekli bir müdahale etmesi. Sonrada ne kıskanması ben kıskanmıyorum deyip Tang yi'ye surat asması yok mu? ( bu arada yandaki gif o kadar tatlı ki anlatamam.:D Hele o dudişleri yok mu off off bak oruç bozdurur bu dizi ona göre iftardan sonra izleyin zira ben öyle yapıyorum.;)










Dizimizi Mor fansbub'tan Türkçe alt yazılı şekilde izleyebilirsiniz. Kendisinin emeklerine sağlık. Gayet geldiği gibi çevirip veriyorlar. :D Beni sorarsanız ben raw İngilizce Türkçe olmak üzere 3-4 defa bir bölümü izliyorum. Ve inanın raw da bile sahneleri geçmeden izliyorum. O kadar mütüşümsü ki anlatamam. Neyse efendim benden şimdilik bu kadar. Uzun zamandır yazmayınca bir modum düşmüş ama yavaş yavaş ritmimi bulurum sanırım. İnanın vaktim olmuyor. Ne yapıyorsun derseniz öyle ehemiyetli bir şey yaptığımda yok. Manga editleri dışında bir iki oyun oynuyorum gün bitiyor cidden. Zaten oruç beni çok etkilemiyor o konuda sıkıntım yok. Arada açımmm diye evde dolansam da İyiyim I am okeyyy tarzında geri dönüş yapıyorum.:D Çimlere basmayın fazla tv izlemeyin ve de eski yaoi mangalarını bol bol okuyun. Hadi byy.

8 yorum:

  1. Hana wa saku mangası sahiden çok güzel o ve diğer tüm seriler için emeğinize sağlık baya uğraşıyorsunuz. Heheh giflerle günüm şenlendi Ramazan olması da engel değil.^^ Fei'nin piyano çaldığını bilmiyordum harika. Tang Yi'nin saçı boyu ve sesi benim de çok hoşuma gidiyor. Karın kasları mı dedi biri.:D O nasıl bir taşlık be yakıyor beyefendi.:D
    Fei onun aklını aldı ama ya Tang Yi. O nasıl akıl almak anam babam ya bir de sesini alçaltmıyor mu yine izleyesim geldi.:D Kıskandığı sahnelerde ben de öldüm sonra Tang Yi demiyor mu sen de dokun of of kalk da ölme.:D Ama gerçekten de aralarındaki kimya ve uyum da beni çekiyor ya siz cift olsanıza demiyor değilim hani.:D
    Orucu çok zoe geçirmemene sevindim ben de pek zorlanmıyordum ama üç gündür fena acıkıyorum. Yazın çok keyifliydi okuduktan sonra yine bir izleyesim geldi. Sağlıcakla kal.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hana wa Saku candır yaa. İlk okuduğumda geceden sabaha kadar falan aralıksız okudum ve o kadar etkilenmiştim ki sonunda yapmak bana nasib oldu. Hidaka Shoko zaten favori mangakalarımdandır. bütün mangalarını okudum inş. hepsini de yaparım.:) arada öyle ateşli gifler veriyorum elimde değil.^-^Jake 'nin piyona çalması çok güzeldi.çaldığı parçada çok güzeldi.sanırım okul yıllarıydı ama daha bir genç gözükmüştü gözüme videoda.Chris ise opera mezunuymuş o yüzden sesini nasıl kullanacağını biliyor sexy tavşanım.:D o son düğme diyor ya orada böyle bir erim gittim ben.yönetmen kadın olduğu için işini biliyor.tam böyle görmek isteyeceğimiz sahneleri çekmiş.;)feinin kıskanmıyorum ne kıskanması dediği yerde bittim ben.bir de hızlı hızlı söylüyor tatlışım. Ramazan kolay geçiyor bu sene geçen sene daha sıcak olduğu için bu sene bana çok kolay geldi.herkes inş. kolaylıkla tutar.Ben bölümleri indirdiğim için bittikten sonra toplu bir izleme gerçekleştireceğim.Böyle bir kere izlemeyle kapatılacak bir dizi değil:D

      Sil
    2. Bize de keyifli bir şekilde okumak kalıyor.:D Chris opera mezunu demek o sesi nasıl kullanması gerektiğini biliyor. Son düğme derkenki sesine düşmeyen de ne bileyim.:D Fei çok daha baskın adam itiraf etti öptü gözünü zaten ondan alamıyor ki kıskandığını da kac defalar söyledi daha ne yapsın. Tang Yi'nin Andy ve doktorla olan sahnelerinde de çıldırmıştı. Ben de yine izleyeceğim kesinlikle.:D Evet bu sene daha iyi serin ve güzel.:D
      Demeden geçemeyeceğim Tang yi saçlarına bitiyorum be.:D

      Sil
  2. Dizi izlemeye vaktim yok ama sırf bu gifler için bu diziyi ilk fırsatta izleyeceğim valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hâlâ izlemedin mi çok şey kaçırıyorsun.☺ 12 bölüm efsaneeee.🤤🤤

      Sil
    2. Sayende izledim valla ve izlerken kkyyaaaaaladım resmen. Böyle bir şeyi nasıl kaçırmışım ben :) Şimdi indiriyorum arşivimde bulunsun diye. Sana da teşekkür edeyim dedim. Dizi ve film izlemeye vakit ayırmıyorum pek ama çok güzel bl diziler çevrilmiş. Bu dizi sayesinde onu da keşfettim bunun için de bir teşekkürler fıstıklarım :) Çok güzel bir tanıtım olmuş :) vakit buldukça uğruyorum size :) emeğinize sağlık kızlar <3 <3 <3 <3

      Sil
    3. evet kaçırılmaması gerek bir diziydi resmen.:D oyuncular birbiriyle çok uyumluydu. ama 2. çiftti ben çok sevmiyorum. ana çift en güzeliydi. bakışlar jest mimik çok tatlıydılar. https://www.morfansub.com/s-c-i-special-crime-investigation/ bu diziye de bak derim. onun gibi değil hatta bl bile değil ama güzel. https://www.morfansub.com/theory-of-love/ bu bl dizi ama ilk bölümlerde semeye gıcık oluyorsun ve uke artık ağlama diye pankart açıyorsun resmen.:D şu sıralar bloga çok vakit ayıramıyorum ama olsun elimden geldiğince artık.

      Sil
    4. Sonu mutlu olan herşeyi seviyorum. Ama son belirsiz ise ne kadar güzel olsa da boşa izlemişim gibi hissediyorum ne yazık ki. Bu arada ben ikinci çifti de çok sevdim :) Ufaklığın küçük çocuk gibi halleri jack'in onun için fedakarlık yapması ve o seviyor diye yemek yapmakla uğraşması bence çok güzeldi :) Ama tabii ana çiftimiz ve Tang Yi <3 <3 <3 Ahhhh TAng Yi. Uke tip olarak biraz vasat geldi ama girişkenliği harika idi :) Aşkını kabul etmesi bunun için savaşması ve ne olursa olsun aşkının yanında durması gerçekten harika idi :D Ayyyy bak yine aşkım depreşti.

      Sil